Ogłoszenie z dnia 2025-03-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00186151/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-10
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla kadry UKW z zakresu niepełnosprawności w ramach projektu „Uniwersytet Równych Szans 2”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340057695
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Karola Chodkiewicza 30
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-064
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@ukw.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ukw.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla kadry UKW z zakresu niepełnosprawności w ramach projektu „Uniwersytet Równych Szans 2”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-136a26a5-1216-49e6-91f9-491985d0384b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00168765
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00038170/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.16 Szkolenia zewnętrzne podnoszące świadomość - 9 szkoleń w ramach projektu "Uniwersytet Równych Szans 2"
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Tak
2.12.) Rodzaj wykonawców, którzy mogą ubiegać się o udzielenie zamówienia:
art. 94 ust. 1 pkt 1) ustawy
art. 94 ust. 1 pkt 2) ustawy
art. 94 ust. 1 pkt 3) ustawy
art. 94 ust. 1 pkt 4) ustawy
art. 94 ust. 1 pkt 5) ustawy
art. 94 ust. 1 pkt 6) ustawy
art. 94 ust. 1 pkt 7) ustawy
art. 94 ust. 1 pkt 8) ustawy
art. 94 ust. 1 pkt 9) ustawy
art. 94 ust. 1 pkt 10) ustawy
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
„Uniwersytet Równych Szans 2”, nr projektu nr FERS.03.01-IP.08-0169/24
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/ukw3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.platformazakupowa.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
• stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
• komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
• zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer,
• włączona obsługa JavaScript,
• zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
• Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
• akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,
• zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: UKW/DZP-280-U-15/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie 60 szkoleń dla 553 pracowników UKW z zakresu niepełnosprawności narządu słuchu i mowy w okresie od maja 2025r. do listopada 2028r. w budynkach Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku nr 6 (Opis przedmiotu zamówienia) oraz w projekcie Umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zastosowania Prawa opcji zgodnie z art. 441 ustawy Pzp:a) „opcji ujemnej”, tj. możliwość rezygnacji z realizacji części przedmiotu zamówienia poprzez zmniejszenie liczby osób biorących udział w szkoleniach o max. 30% w stosunku do ilości osób przewidzianych w postępowaniu. Zamawiający gwarantuje realizację zamówienia w 70%. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z Prawa opcji „ujemnej”, wysokość maksymalnego wynagrodzenia może być obniżona o maksymalnie 30%, tj. Wykonawca otrzyma z tytułu realizacji umowy wynagrodzenie w kwocie równej co najmniej 70% maksymalnego wynagrodzenia. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń finansowych, w tym odszkodowawczych, z tytułu utraconych spodziewanych korzyści;
b) „opcji dodatniej”, tj. możliwość zwiększenia realizacji części przedmiotu poprzez zwiększenie ilości osób biorących udział w szkoleniach o max. 30% w stosunku do ilości osób przewidzianych w postępowaniu. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z Prawa opcji „dodatniej”, Zamawiający gwarantuje realizację zamówienia w 100%, a wysokość maksymalnego wynagrodzenia może być powiększona maksymalnie o 30%, tj. Wykonawca otrzyma z tytułu realizacji umowy wynagrodzenie w kwocie do 130% maksymalnego wynagrodzenia. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 43 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin przystąpienia do realizacji usługi od momentu zgłoszenia gotowości grupy
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowy potencjał kadrowy
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie 60 szkoleń dla 553 pracowników UKW z zakresu niepełnosprawności narządu wzroku w okresie od maja 2025r. do listopada 2028r. w budynkach Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku nr 6 (Opis przedmiotu zamówienia) oraz w projekcie Umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zastosowania Prawa opcji zgodnie z art. 441 ustawy Pzp:a) „opcji ujemnej”, tj. możliwość rezygnacji z realizacji części przedmiotu zamówienia poprzez zmniejszenie liczby osób biorących udział w szkoleniach o max. 30% w stosunku do ilości osób przewidzianych w postępowaniu. Zamawiający gwarantuje realizację zamówienia w 70%. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z Prawa opcji „ujemnej”, wysokość maksymalnego wynagrodzenia może być obniżona o maksymalnie 30%, tj. Wykonawca otrzyma z tytułu realizacji umowy wynagrodzenie w kwocie równej co najmniej 70% maksymalnego wynagrodzenia. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń finansowych, w tym odszkodowawczych, z tytułu utraconych spodziewanych korzyści;
b) „opcji dodatniej”, tj. możliwość zwiększenia realizacji części przedmiotu poprzez zwiększenie ilości osób biorących udział w szkoleniach o max. 30% w stosunku do ilości osób przewidzianych w postępowaniu. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z Prawa opcji „dodatniej”, Zamawiający gwarantuje realizację zamówienia w 100%, a wysokość maksymalnego wynagrodzenia może być powiększona maksymalnie o 30%, tj. Wykonawca otrzyma z tytułu realizacji umowy wynagrodzenie w kwocie do 130% maksymalnego wynagrodzenia. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 43 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin przystąpienia do realizacji usługi od momentu zgłoszenia gotowości grupy
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowy potencjał kadrowy
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie 60 szkoleń dla 553 pracowników UKW z zakresu niepełnosprawności narządu ruchu w okresie od maja 2025r. do listopada 2028r. w budynkach Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku nr 6 (Opis przedmiotu zamówienia) oraz w projekcie Umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zastosowania Prawa opcji zgodnie z art. 441 ustawy Pzp:a) „opcji ujemnej”, tj. możliwość rezygnacji z realizacji części przedmiotu zamówienia poprzez zmniejszenie liczby osób biorących udział w szkoleniach o max. 30% w stosunku do ilości osób przewidzianych w postępowaniu. Zamawiający gwarantuje realizację zamówienia w 70%. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z Prawa opcji „ujemnej”, wysokość maksymalnego wynagrodzenia może być obniżona o maksymalnie 30%, tj. Wykonawca otrzyma z tytułu realizacji umowy wynagrodzenie w kwocie równej co najmniej 70% maksymalnego wynagrodzenia. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń finansowych, w tym odszkodowawczych, z tytułu utraconych spodziewanych korzyści;
b) „opcji dodatniej”, tj. możliwość zwiększenia realizacji części przedmiotu poprzez zwiększenie ilości osób biorących udział w szkoleniach o max. 30% w stosunku do ilości osób przewidzianych w postępowaniu. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z Prawa opcji „dodatniej”, Zamawiający gwarantuje realizację zamówienia w 100%, a wysokość maksymalnego wynagrodzenia może być powiększona maksymalnie o 30%, tj. Wykonawca otrzyma z tytułu realizacji umowy wynagrodzenie w kwocie do 130% maksymalnego wynagrodzenia. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 43 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin przystąpienia do realizacji usługi od momentu zgłoszenia gotowości grupy
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowy potencjał kadrowy
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
a) posiadanie statusu zakładu pracy chronionej lub spółdzielni socjalnej lub prowadzenie przez wykonawcę lub przez jego wyodrębnioną organizacyjnie jednostkę, która będzie realizowała zamówienie działalności, której głównym celem jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych;
b) wykonawca (lub jego wyodrębniona organizacyjnie jednostka, która będzie realizowała zamówienie) posiada nie mniejszy niż 30% wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 94 ust. 1 pkt 1-10 ustawy Pzp – w stosunku do wszystkich osób zatrudnionych przez Wykonawcę (lub jego wyodrębnioną organizacyjnie jednostkę, która będzie realizowała zamówienie).
2) zdolności technicznej lub zawodowej:
Dla części nr 1:
a) w zakresie posiadania potencjału osobowego:
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej:
Jednym prelegentem (A), który:
1) posiada wykształcenie wyższe;
2) jest tłumaczem języka migowego lub surdopedagogiem;
3) jest specjalistą w zakresie rehabilitacji osób niepełnosprawnych, posiadającym co najmniej 1 rok doświadczenie w pracy z osobami z dysfunkcją narządu słuchu;
4) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert wykonał, co najmniej jedną usługę szkoleniową z zakresu dysfunkcji narządu słuchu i mowy dla co najmniej 20 osób dorosłych lub w wymiarze co najmniej 20 godzin dydaktycznych.
oraz
Jednym prelegentem (B), który:
1) posiada orzeczenie jako Osoba z niepełnosprawnością narządu słuchu (orzeczenie z symbolem 03-L);
2) zna język migowy oraz
3) działa na rzecz środowiska osób niepełnosprawnych NGO.
b) w zakresie potencjału technicznego:
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował sprzętem specjalistycznym, niezbędnym do prawidłowego przeprowadzenia szkoleń, zapewnienie do prezentacji urządzeń dotyczących funkcjonowania osób z dysfunkcją narządu słuchu, tj.:
1) system fm – 1 szt.,
2) mobilne pętle indukcyjne.
Dla części nr 2:
a) w zakresie posiadania potencjału osobowego:
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej:
Jednym prelegentem (A), który:
1) posiada wykształcenie wyższe;
2) jest tyflopedagogiem lub tyfloinformatykiem lub instruktorem pisma punktowego;
3) jest praktykiem w zakresie posługiwania się nowoczesnymi technologiami
4) jest specjalistą posiadającym co najmniej 1 rok doświadczenie w pracy z osobami niewidomymi/słabowidzącymi;
5) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert wykonał, co najmniej jedną usługę szkoleniową z zakresu dysfunkcji narządu wzroku dla co najmniej 20 osób dorosłych lub w wymiarze co najmniej 20 godzin dydaktycznych.
oraz
Jednym prelegentem (B), który:
1) posiada orzeczenie jako Osoba z niepełnosprawnością narządu wzroku,
2) zna pismo punktowe;
3) posiada rozeznanie w zakresie dostępnych na rynku nowoczesnych technologii oraz;
4) działa na rzecz środowiska osób niepełnosprawnych NGO.
b) w zakresie potencjału technicznego:
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował sprzętem specjalistycznym, niezbędnym do prawidłowego przeprowadzenia szkoleń, zapewnienie do prezentacji urządzeń dotyczących funkcjonowania osób z dysfunkcją narządu wzroku, tj.:
1) lupa – 1 szt.,
2) smartfon – 1 szt.,
3) komputer z programami udźwiękawiającymi i powiększającymi – 1szt,
4) symulator wad wzroku -1 szt.
Dla części nr 3:
b) w zakresie posiadania potencjału osobowego:
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej:
Jednym prelegentem (A), który:
1) posiada wykształcenie wyższe;
2) jest fizjoterapeutą lub absolwentem wychowania fizyczne lub rehabilitantem lub absolwentem zarządzania dostępnością;
3) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert wykonał, co najmniej jedną usługę szkoleniową z zakresu dysfunkcji narządu ruchu dla co najmniej 20 osób dorosłych lub w wymiarze co najmniej 20 godzin dydaktycznych,
oraz
Jednym prelegentem (B), który:
1) posiada orzeczenie jako Osoba z niepełnosprawnością (orzeczenie z symbolem 05-R lub 10-N),
2) porusza się na wózku inwalidzkim oraz,
3) działa na rzecz środowiska osób niepełnosprawnych NGO.
b) w zakresie potencjału technicznego:
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował sprzętem specjalistycznym, niezbędnym do prawidłowego przeprowadzenia szkoleń, zapewnienie do prezentacji urządzeń dotyczących funkcjonowania osób z dysfunkcją narządu ruchu, tj.:
1) wózek aktywny – 1 szt.,
2) wózek rehabilitacyjny 1 szt.,
3) balkonik 1 szt.,
4) kule – 1 szt.,
5) temblak – 1szt.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający, zgodnie z art. 455 Ustawy Pzp., przewiduje możliwość istotnej zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru oferty w następujących okolicznościach:1) konieczności zmiany terminów umownych, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy i nie wynika z winy Wykonawcy, z zastrzeżeniem, iż przedmiot umowy winien być zrealizowany w terminie umożliwiającym rozliczenie Projektu,
2) konieczności zmiany terminów umownych, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, z zastrzeżeniem, iż przedmiot umowy winien być zrealizowany w terminie umożliwiającym rozliczenie Projektu,
3) zmiany sposobu realizacji zamówienia z samodzielnej realizacji przez Wykonawcę, na realizację z udziałem podwykonawców, z zastrzeżeniem, iż podwykonawcy będą posiadać właściwości niezbędne, do realizacji zamówienia, a także zmiany sposobu realizacji zamówienia z realizacji przy udziale podwykonawców na samodzielną realizację przez Wykonawcę,
4) zmiany lub rezygnacji z podwykonawców,
5) zmiany osób prowadzących szkolenie, z zastrzeżeniem posiadania przez te osoby co najmniej takich samych lub lepszych kwalifikacji, wykształcenia i doświadczenia wymaganych od osób skierowanych do realizacji zamówienia, określonych w dokumentacji postępowania, pod rygorem niedopuszczenia tych osób do wykonywania czynności (z zastrzeżeniem, iż zmiana ta nie może prowadzić do zmiany Wykonawcy),
6) jeżeli w czasie obowiązywania umowy nastąpi zmiana ustawowej stawki podatku od towarów i usług (VAT), Strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-04-11 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1069853
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-11 10:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-05-10
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Zakup wraz z dostawą zrobotyzowanego systemu przygotowywania próbek
- Dostawy różnych artykułów spożywczych.
- Dostawa ciężkiego kombinezonu pirotechnicznego z hełmem oraz wyposażeniem dla Placówki Straży Granicznej w Porcie Lotniczym w Bydgoszczy
- Usługa przeglądów i kontroli systemów grzewczych
- Remont sanitariatów w budynku IX Liceum Ogólnokształcącego im. Tadeusza Nowakowskiego z Oddziałami Dwujęzycznymi w Bydgoszczy
- Budowa Wielkiej Pętli Fordonu w Bydgoszczy - pierwszy etap Trasy rekreacyjnej w ramach realizacji programu BBO
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa szkoleniowa polegająca na kompleksowym zorganizowaniu i przeprowadzeniu warsztatów w formie wyjazdowej.
- Kurs "Stylizacja rzęs metodą 1:1 oraz metodą objętościową" dla 7 uczestników w Gorzowie Wlkp.
- Przeprowadzenie szkolenia "Barber od podstaw"
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie szkoleń oraz kursów dla pracowników jednostek samorządu terytorialnego z zakresu kompetencji miękkich.
- Szkolenie zawodowe pn."Auto detailing"" dla 6 osób w miejscowości Zielona Góra
- Usługa serii szkoleń rozwijających kompetencje kadry Uniwersytetu Morskiego w Gdyni zaangażowanej w realizację procesu kształcenia w UMG w zakresie projektowania uniwersalnego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.