Ogłoszenie z dnia 2022-05-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00077110/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa i przebudowa istniejącego budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Kościelisku na cele społeczne – II etap.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOŚCIELISKO
1.3.) Oddział zamawiającego: Referat Inwestycji, Zamówień Publicznych, Utrzymania Dróg i Gospodarki Komunalnej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892305
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Nędzy Kubińca 101
1.5.2.) Miejscowość: Kościelisko
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-511
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.7.) Numer telefonu: 182023400
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetragi@gminakoscielisko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminakoscielisko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa i przebudowa istniejącego budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Kościelisku na cele społeczne – II etap.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8f1c1686-9dfa-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00168845
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00009280/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Rozbudowa i przebudowa istniejącego budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Kościelisku na cele społeczne - II etap
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00077110/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.5.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia – przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i przebudowa istniejącego budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Kościelisku na cele społeczne – II etap.
1.1. Zakres zamówienia obejmuje:
1. kompleksową obsługę inwestycji w zakresie formalnym (zgłoszenia rozpoczęcia robót, wymagane powiadomienia instytucji uzgadniających projekt oraz sporządzenie dokumentacji powykonawczej wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji pozwolenia na użytkowanie, kosztorys powykonawczy)
2. Wykonanie robot budowlanych
2.1. zabezpieczenie placu budowy
2.2. roboty rozbiórkowe
2.3. stan surowy piętra budynku
2.4. stan surowy poddasza budynku
2.5. więźba dachowa
2.6. daszki dekoracyjne na istniejącej części
2.7. pokrycie dachowe
2.8. izolacje stropu i stropodachu ostatniej kondygnacji
2.9. stolarka okienna i drzwiowa zewnętrzna i wewnętrzna
2.10. wyprawa elewacyjna i roboty tynkarskie
2.11. posadzki podłogi
2.12. okładziny ścienne, powłoki malarskie wewnątrz
2.13. winda
2.14. balustrady schodowe wewnętrzne
2.15. instalacja elektryczna
2.16. instalacja monitoringu
2.17. instalacja kanalizacyjna
2.18. instalacja wody
2.19. instalacja centralnego ogrzewania
2.20. instalacja wentylacyjna
2.21. instalacja piorunochronna
2.22. pochylnia dla osób niepełnosprawnych i schody zewnętrzne
2.23. zagospodarowanie wokół budynku
2.24. tablica informacyjna
3. Dostawa i montaż wyposażenia:
3.1. ścianka przesuwna
3.2. kompletny zestaw elektrowni słonecznej o mocy ok. 20Kw
3.3. wyposażenie łazienek
3.4. urządzenia klimatyzacyjne typu split
3.5. multimedia – okablowanie, zasilanie, montaż i konfiguracja
3.6. drobny sprzęt agd, sprzęt do utrzymania czystości
3.7. urządzenia komputerowe- laptop, urządzenie wielofunkcyjne, odtwarzacz radiowy
3.8. rolety i kraty okienne
3.9. meble – krzesła konferencyjne, krzesła biurowe, fotele, wieszaki, stoły konferencyjne, biurka, kontenery biurowe, szafy i szafki biurowe, komoda
4.5.3.) Główny kod CPV: 45262700-8 - Przebudowa budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
30213100-6 - Komputery przenośne
32000000-3 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny
32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo
39100000-3 - Meble
39111000-3 - Siedziska
39112000-0 - Krzesła
39120000-9 - Stoły, kredensy, biurka i biblioteczki
39121200-8 - Stoły
39136000-4 - Wieszaki na odzież
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne
44410000-7 - Artykuły łazienkowe i kuchenne
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45262800-9 - Rozbudowa budynków
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1970000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2163585,93 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1970000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. EFER Stanisław Karpiel
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7361317058
7.3.3) Ulica: ul. Szlak Papieski 76
7.3.4) Miejscowość: Ząb
7.3.5) Kod pocztowy: 34-521
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Stanisław Karpiel FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "EFER"
jakie przetargi wygrała firma
Stanisław Karpiel FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "EFER"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1970000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 340 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI KOŚCIELISKO
więcej: przetargi KOŚCIELISKO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni szkolnych
- Prace remontowe w szkołach podstawowych Gminy Stężyca
- Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego oraz pomocy multimedialnych i dydaktycznych dla projektu: "Realizacja Programu Rozwojowego w Szkole Podstawowej w Werbkowicach"
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Dostawa sprzętu komputerowego według 2 części
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.