eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KościeliskoRozbudowa i przebudowa istniejącego budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Kościelisku na cele społeczne - II etap.



Ogłoszenie z dnia 2022-05-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa i przebudowa istniejącego budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Kościelisku na cele społeczne – II etap.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOŚCIELISKO

1.3.) Oddział zamawiającego: Referat Inwestycji, Zamówień Publicznych, Utrzymania Dróg i Gospodarki Komunalnej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892305

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Nędzy Kubińca 101

1.5.2.) Miejscowość: Kościelisko

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-511

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.7.) Numer telefonu: 182023400

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetragi@gminakoscielisko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminakoscielisko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa i przebudowa istniejącego budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Kościelisku na cele społeczne – II etap.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8f1c1686-9dfa-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00168845

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00009280/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Rozbudowa i przebudowa istniejącego budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Kościelisku na cele społeczne - II etap

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00077110/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.5.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia – przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i przebudowa istniejącego budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Kościelisku na cele społeczne – II etap.

1.1. Zakres zamówienia obejmuje:
1. kompleksową obsługę inwestycji w zakresie formalnym (zgłoszenia rozpoczęcia robót, wymagane powiadomienia instytucji uzgadniających projekt oraz sporządzenie dokumentacji powykonawczej wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji pozwolenia na użytkowanie, kosztorys powykonawczy)

2. Wykonanie robot budowlanych
2.1. zabezpieczenie placu budowy
2.2. roboty rozbiórkowe
2.3. stan surowy piętra budynku
2.4. stan surowy poddasza budynku
2.5. więźba dachowa
2.6. daszki dekoracyjne na istniejącej części
2.7. pokrycie dachowe
2.8. izolacje stropu i stropodachu ostatniej kondygnacji
2.9. stolarka okienna i drzwiowa zewnętrzna i wewnętrzna
2.10. wyprawa elewacyjna i roboty tynkarskie
2.11. posadzki podłogi
2.12. okładziny ścienne, powłoki malarskie wewnątrz
2.13. winda
2.14. balustrady schodowe wewnętrzne
2.15. instalacja elektryczna
2.16. instalacja monitoringu
2.17. instalacja kanalizacyjna
2.18. instalacja wody
2.19. instalacja centralnego ogrzewania
2.20. instalacja wentylacyjna
2.21. instalacja piorunochronna
2.22. pochylnia dla osób niepełnosprawnych i schody zewnętrzne
2.23. zagospodarowanie wokół budynku
2.24. tablica informacyjna

3. Dostawa i montaż wyposażenia:
3.1. ścianka przesuwna
3.2. kompletny zestaw elektrowni słonecznej o mocy ok. 20Kw
3.3. wyposażenie łazienek
3.4. urządzenia klimatyzacyjne typu split
3.5. multimedia – okablowanie, zasilanie, montaż i konfiguracja
3.6. drobny sprzęt agd, sprzęt do utrzymania czystości
3.7. urządzenia komputerowe- laptop, urządzenie wielofunkcyjne, odtwarzacz radiowy
3.8. rolety i kraty okienne
3.9. meble – krzesła konferencyjne, krzesła biurowe, fotele, wieszaki, stoły konferencyjne, biurka, kontenery biurowe, szafy i szafki biurowe, komoda

4.5.3.) Główny kod CPV: 45262700-8 - Przebudowa budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

30213100-6 - Komputery przenośne

32000000-3 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny

32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo

39100000-3 - Meble

39111000-3 - Siedziska

39112000-0 - Krzesła

39120000-9 - Stoły, kredensy, biurka i biblioteczki

39121200-8 - Stoły

39136000-4 - Wieszaki na odzież

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne

44410000-7 - Artykuły łazienkowe i kuchenne

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45262800-9 - Rozbudowa budynków

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1970000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2163585,93 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1970000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. EFER Stanisław Karpiel

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7361317058

7.3.3) Ulica: ul. Szlak Papieski 76

7.3.4) Miejscowość: Ząb

7.3.5) Kod pocztowy: 34-521

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1970000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 340 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.