eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gronowo Elbląskie"Budowa zbiorowych systemów zaopatrzenia w wodę, systemów kanalizacji dla ścieków komunalnych oraz budowa oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Gronowo Elbląskie"



Ogłoszenie z dnia 2025-03-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Budowa zbiorowych systemów zaopatrzenia w wodę, systemów kanalizacji dla ścieków komunalnych oraz budowa oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Gronowo Elbląskie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GRONOWO ELBLĄSKIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170748070

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Łączności 3

1.5.2.) Miejscowość: Gronowo Elbląskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-335

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gminagronowo@gminagronowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminagronowo.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa zbiorowych systemów zaopatrzenia w wodę, systemów kanalizacji dla ścieków komunalnych oraz budowa oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Gronowo Elbląskie”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7110838a-7447-42ea-b5a9-d09468c3ec0b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00168858

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00041599/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa zbiorowych systemów zaopatrzenia w wodę, systemów kanalizacji dla ścieków na terenie Gminy Gronowo Elbląskie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Zamówienie inwestycyjne dofinansowane jest ze środków Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 dla zadania z zakresu „Gospodarki wodno-ściekowej” tytuł zadania: „Budowa zbiorowych systemów zaopatrzenia w wodę, systemów kanalizacji dla ścieków komunalnych oraz budowa oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Gronowo Elbląskie”.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://gminagronowo.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywać
się będzie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem:
https://gminagronowo.ezamawiajacy.pl poprzez kafelek „Wiadomość” kierujący do modułu korespondencja.
2. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w
terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem tego terminu. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków,
zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich wpływu na Platformę.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający określa niezbędne
wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:
• Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
• Komputer klasy PC lub MAC spełniający wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania używanej
przeglądarki internetowej;
• Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obsługująca TLS 1.2;
• Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
Ofertę składa się w języku polskim, w formie danych doc, docx, pdf, xis, xlsx, odt.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (dalej RODO) informuję, iż administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Gronowo Elbląskie z siedzibą przy ul. Łączności 3, 82-335 Gronowo Elbląskie, reprezentowana przez Wójta Gminy Gronowo Elbląskie.
1) Administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych kontakt: Pan Andrzej Wiśniewski, kontakt: listownie na adres: ul. Łączności 3, 82-335 Gronowo Elbląskie, e-mail: iod@gminagronowo.pl
2) Dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego ZRGo.271.4.2025 „Budowa zbiorowych systemów zaopatrzenia w wodę, systemów kanalizacji dla ścieków komunalnych oraz budowa oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Gronowo Elbląskie” w trybie podstawowym art. 275 pkt 2 ustawy Pzp,
3) Pani/Pan dane osobowe będą lub mogą być przekazywane wyłącznie podmiotom uprawnionym do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa, szczególności odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym
udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp
4) Podawane dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji wskazanych w pkt 2 celów, a po tym czasie
przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy prawa,
5) Posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani
zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać
integralności protokołu oraz jego załączników. Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do
przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub
prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
Szczegółowe informację w SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZRGo.271.4.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) Zadanie 1: Miejscowość Gronowo Elbląskie
Zadanie obejmuje między innymi:
• budowę stacji zlewnej w miejscowości Gronowo Elbląskie,
• wymianę pomp oraz montaż dodatkowego wyposażenia przepompowni w miejscowości Gronowo Elbląskie,
• budowę studni z sitem pionowym w miejscowości Gronowo Elbląskie,
• remont istniejącego budynku technicznego w miejscowości Gronowo Elbląskie,
• budowę sieci kanalizacji sanitarnej tłoczonej w miejscowości Gronowo Elbląskie,
• instalację kanalizacji sanitarnej, grawitacyjnej w miejscowości Gronowo Elbląskie,
• budowę zbiornika na ścieki „dowożone” w miejscowości Gronowo Elbląskie,
• budowę (modernizację) zbiornika przepompowni ścieków
UWAGA:
Szczegółowy zakres robót do wykonania został określony w:
1. Projekt Techniczny – załącznik nr 1 do SWZ,
2. Projekt Zagospodarowania Terenu - załącznik nr 2 do SWZ,
3. Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych zwanej dalej STWiOR – załącznik nr 3 do SWZ.
4. Przedmiar robot (pomocniczo) – załącznik nr 4 do SWZ

2) Zadanie 2: Miejscowość Nowy Dwór Elbląski
Zadanie obejmuje między innymi:
• budowę oczyszczalni ścieków w technologii obrotowych złóż biologicznych (GRP) – 100 RLM, wraz z budową niezbędnych
elementów technologicznych i wyposażenia do obsługi oczyszczalni ścieków.
UWAGA:
Szczegółowy zakres robót do wykonania został określony w:
1. Projekt Techniczny – załącznik nr 5 do SWZ,
2. Projekt Zagospodarowania Terenu - załącznik nr 6 do SWZ,
3. Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych zwanej dalej STWiOR – załącznik nr 7 do SWZ.
4. Przedmiar robot (pomocniczo) – załącznik nr 8 do SWZ
Wykonawca zobowiązany jest do zrealizowania pełnego zakresu rzeczowego zamówienia z należyta starannością,
zgodnie z warunkami przedmiotowego postępowania opisanymi w SWZ (z załącznikami), obowiązującymi przepisami
prawa, w tym określonymi w ustawie z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz.725 ze zm.), zgodnie
z zasadami sztuki budowlanej, ogólnie przyjętą wiedzą w tym zakresie, ofertą Wykonawcy oraz ustaleniami z
Zamawiającym.
5. Wymagania Zamawiającego w zakresie wykonania przedmiotu umowy:
Wymagania w zakresie robót budowlanych:
1) Wykonawca obowiązany jest sporządzić harmonogram rzeczowo-finansowy robót i przedłożyć Zamawiającemu w ciągu 7
dni od dnia podpisania umowy,
2) Wykonawca zapewni we własnym zakresie wszelkie materiały i urządzenia niezbędne z wykonywaniem przedmiotu
zamówienia, a roboty budowlane wykona z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi przepisami,
3) Wykorzystywane materiału i urządzenia muszą posiadać wszelki atesty i certyfikaty wymagane zgodnie z obowiązującymi
w tym zakresie przepisami.
6. Wymagania Zamawiającego w zakresie urządzenia, utrzymania zaplecza budowy.
1) Wykonawca wykonana i utrzyma na swój koszt zaplecze budowy wraz z ewentualnym zasilaniem w energię elektryczną i
wodę oraz zlikwidowania go po zakończeniu robót budowlano-montażowych,
2) Wykonawca poniesie koszty wszystkich mediów niezbędnych dla zabezpieczenia potrzeb budowy i na cele socjalne np.:
wody, ciepła, energii elektrycznej.
7. Wymagania Zamawiającego dotyczące osób funkcyjnych:
1) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia wykonania i kierowania robotami objętymi niniejszym zamówieniem przez
osoby posiadające stosowne kwalifikacje zawodowe i uprawnienia budowlane,
2) Wykonawca zobowiązany jest wyznaczyć przedstawiciela Wykonawcy na cały okres realizacji umowy i udzielić mu
odpowiednie pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy,
3) Kierownika budowy i kierowników robót branżowych będą pełniły osoby wskazane
w ofercie Wykonawcy,
4) Kierownik budowy oraz odpowiednio kierownicy robót są zobowiązani uczestniczyć
w naradach koordynacyjnych.
8. Wymagania Zamawiającego dotyczące zawiadamiania o szczególnych zdarzeniach:
1) Jeżeli w trakcie wykonywania robót Wykonawca natrafi na przeszkody fizyczne, nie przewidziane dokumentacją
projektową, jest on zobowiązany do niezwłocznego powiadomienia o tym fakcie Inspektora nadzoru,
2) Wykonawca ma obowiązek na bieżąco informowania Inspektora nadzoru
o dostrzeganych lub przewidywanych problemach związanych z realizacją Umowy, które mogą mieć wpływ w szczególności
na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy lub na termin zakończenia robót.
9. Wymagania Zamawiającego dotyczące ochrony środowiska:
1) Wykonawca w czasie wykonywania robót budowlanych oraz usuwania ewentualnych wad jest zobowiązany podjąć
niezbędne działania w celu ochrony środowiska i przyrody na terenie budowy i wokół terenu budowy,
2) Wykonawca jest zobowiązany uzyskać niezbędne uzgodnienia i pozwolenia na wywóz nieczystości stałych i płynnych
oraz bezpieczne i prawidłowe odprowadzenie ścieków, substancji ropopochodnych oraz wód gruntowych i opadowych z
terenu budowy oraz miejsc związanych z wykonywaniem robót budowlanych, w sposób zapewniający ochronę robót przed
uszkodzeniem oraz terenów i miejsc przed zanieczyszczeniem,
3) Wykonawca jest zobowiązany usuwać odpady z terenu budowy z zachowaniem przepisów ustawy z dnia 14 grudnia
2012r. o odpadach,
4) Wykonawca ponosi odpowiedzialność z tytułu konieczności uiszczenia opłat, kar lub grzywien przewidzianych w
przepisach dotyczących ochrony środowiska lub przyrody
i przepisach regulujących gospodarkę odpadami,
5) Wykonawca zobowiązuje się do podjęcia czynności prawnych zmierzających do przejęcia odpowiedzialności z tytułu
zobowiązań prywatnoprawnych lub publicznoprawnych, które mogą być dochodzone od Zamawiającego z powodu
naruszenia przez Wykonawcę przepisów w zakresie ochrony środowiska lub przyrody,
6) Gruz budowlany uzyskany w tracie prowadzonych robót rozbiórkowych należy odwieźć w miejsce wskazane przez
Zamawiającego.
10. Wymagania Zamawiającego dotyczące naprawy uszkodzeń:
1) Wykonawca jest zobowiązany chronić przed uszkodzeniem lub kradzieżą wykonane przez siebie roboty i materiały
przeznaczone do wykonania robót, do dnia odbioru końcowego robót,
2) Uszkodzenia w robotach lub materiałach powstałe w okresie, o którym mowa powyżej Wykonawca jest zobowiązany
naprawić na własny koszt w sposób zapewniający zgodność robót i materiałów z wymaganiami Specyfikacji Technicznej
Wykonania
i Odbioru Robót odpowiednimi normami, aprobatami i obowiązującymi przepisami prawa,
3) Wykonawca jest odpowiedzialny za uszkodzenia w robotach lub materiałach przeznaczonych do wbudowania w obiekt,
którego dotyczą roboty budowlane będące przedmiotem Umowy; za uszkodzenia powstałe w okresie wykonywania robót
lub
w okresie odpowiedzialności Wykonawcy za wady, wskutek okoliczności, za które odpowiada Wykonawca, Podwykonawca
lub dalszy Podwykonawca.
11. Wymagania dotyczące dokumentacji powykonawczej do odbioru końcowego:
1) Wykonawca opracuje w 3 egz. w wersji papierowej i w 2 egz. w wersji elektronicznej dokumentację powykonawczą
opracowaną zgodnie z przepisami Prawa budowlanego
i zapisami Umowy oraz zgodnie z decyzjami administracyjnymi,
2) Dokumentacja Powykonawcza winna zawierać w szczególności:
a) dokumentację projektową powykonawczą,
b) inwentaryzację powykonawczą wszystkich obiektów i przyłączy,
c) zestawienie wykorzystanych materiałów,
d) uwagi i zalecenia Inspektora nadzoru, zwłaszcza przy odbiorze robót zanikających i ulegających zakryciu i
udokumentowanie wykonania jego zaleceń,
e) Dziennik budowy,
f) protokoły odbioru robót zanikających, częściowych i odbiór końcowy oraz odbioru instalacji,
g) wyniki pomiarów kontrolnych oraz badań i oznaczeń laboratoryjnych,
h) atesty jakościowe wbudowanych materiałów,
i) dokumentację techniczno- rozruchową zainstalowanych maszyn i urządzeń,
j) inne dokumenty zgodnie z dokumentacją.
Minimalny wymagany okres gwarancji dla przedmiotu zamówienia wynosi 36 miesięcy od dnia podpisania (bez uwag)
protokołu końcowego robót stwierdzającego wykonanie całego przedmiotu Umowy, maksymalny okres wynosi 60 miesięcy.
Zamawiający wymaga, aby okres rękojmi na przedmiot umowy był równy okresowi udzielonej gwarancji.
13. Zgodnie z art. 95 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy
o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę pracowników fizycznych bezpośrednio wykonujących roboty budowlane oraz
inne czynności niezbędne do wykonania zamówienia (prace ogólnobudowlane, rozbiórkowe, ziemne, roboty budowlane
porządkowe).
14. Przeprowadzenie pełnego instruktarzu i obsługi zamontowanych urządzeń przed odbiorem robót.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45232421-9 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami
oceny ofert:
a) cena (brutto) - 60 % (max 60 pkt),
b) okres gwarancji jakości - 20 % (max. 20 pkt)
c) zapewnienie osoby pełniącej funkcję technologa/serwisanta w okresie gwarancji – 20% (max 20 pkt.)
Łącznie, oferta może uzyskać maksymalnie 100 pkt.
Sposób oceny ofert:
a) w kryterium cena (brutto):
Oferta z najniższą ceną otrzyma 60 pkt, natomiast pozostałe oferty będą obliczone wg następującego wzoru:
najniższa cena brutto spośród złożonych ważnych ofert
liczba punktów w kryterium cena = -------------------------------------------- x 60
cena brutto oferty badanej
b) w kryterium okres gwarancji:
Podczas oceny ofert Zamawiający w celu przyznania punktów rozpatrywać będzie okres gwarancji jakości zaoferowany przez
Wykonawcę w Formularzu oferty.
Okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę musi zostać podany w pełnych miesiącach. Okres gwarancji udzielonej przez
Wykonawcę nie może być krótszy niż 36 miesięcy i nie może przekroczyć 60 miesięcy, dla ofert z dłuższym okresem gwarancji niż
60 miesięcy przyjmowany będzie dla oceny ofert okres gwarancji równy 60 miesięcy. W przypadku wyznaczenia przez Wykonawcę
terminu gwarancji krótszego niż 36 miesięcy Zamawiający odrzuci ofertę.
Oferta z najdłuższym okresem gwarancji otrzyma 20 pkt., natomiast pozostałe oferty będą obliczone wg następującego wzoru:
okres gwarancji oferty badanej
liczba punktów w kryterium gwarancja jakości = --------------------------------------- x 20
60 miesięcy (najdłuższy okres gwarancji)
c) zapewnienie osoby pełniącej funkcję technologa/serwisanta w okresie gwarancji:
W kryterium oceniane będzie zadeklarowane w Formularzu oferty, stanowiący załącznik nr 13 do SWZ, zapewnienie osoby pełniącej
funkcję technologa/serwisanta w okresie gwarancji, Wykonawca otrzyma punkty:
-zadeklarowanie osoby bezpośredniego kontaktu pełniącego funkcję technologa/serwisanta w okresie gwarancji – 20 pkt,
-niezadeklarowanie osoby bezpośredniego kontaktu pełniącego funkcję technologa/serwisanta w okresie gwarancji – 0 pkt,
d) obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, przy zastosowaniu matematycznych reguł
zaokrąglania liczb.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jakości

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: zapewnienie osoby pełniącej funkcję technologa/serwisanta w okresie gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w
Rozdziale XV XVa i XIX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej
• Zamawiający uzna ww warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat
przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał
należycie co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie, remoncie lub modernizacji
oczyszczalni ścieków o wartości robót budowlanych minimum 3.000.000,00 złotych brutto z podaniem jej rodzaju, wartości,
daty, miejsca wykonania i podmiotu, na rzecz którego robota ta została wykonana oraz załączeniem dowodu określającego
czy ta robota budowlana została wykonana należycie, przy czym dowodem, o którym mowa, są referencje bądź inne
dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z
przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku w oparciu o złożony przez Wykonawcę - wykaz robót budowlanych.
oraz
• Zamawiający uzna, że ww warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował niżej
podanymi osobami:
• jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w
specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie
wcześniej obowiązujących przepisów, posiadającą co najmniej 5-letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi
jako kierownik robót/budowy (licząc od daty uzyskania uprawnień) w tym kierowaniu robotami budowlanymi obejmującym
swoim zakresem realizację co najmniej jednego systemu oczyszczalni ścieków,
• jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w
specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i
kanalizacyjnych lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej
obowiązujących przepisów, posiadającą co najmniej 5-letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi jako
kierownik robót/budowy (licząc od daty uzyskania uprawnień) w tym kierowaniu robotami budowlanymi obejmującym swoim
zakresem realizację co najmniej jednego systemu oczyszczalni ścieków.
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku w oparciu o złożony przez Wykonawcę - wykaz osób.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na
budowie, przebudowie, remoncie lub modernizacji oczyszczalni ścieków o wartości robót budowlanych minimum 3.000.000,00
złotych brutto wraz z podaniem jej rodzaju, wartości, dat i miejsca wykonania oraz podmiotu, na rzecz którego robota ta została
wykonana oraz załączeniem dowodu określającego, czy ta robota budowlana została wykonana należycie, przy czym dowodem, o
którym mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane,
a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
Uwaga:
a) Wykaz należy sporządzić na druku zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 14 do SWZ – wykaz robót budowlanych.
b) Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz
dotyczy robót, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
c) Wartości podane w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć wg średniego kursu NBP na dzień
zakończenia wykonywania robót, podając datę i kurs.
d) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty składa ten z Wykonawców, który w
imieniu wszystkich wykazywać będzie spełnianie warunku określonego Rozdziale XX ust. 1 pkt 4 SWZ, lub wykonali wspólnie
(spółka cywilna).
2) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za
świadczenie usług, kontroli jakości lub kierowania robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,
uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonywania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych
przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
UWAGA:
a) Wykaz należy sporządzić na druku zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 15 do SWZ – wykaz osób,
b) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument Wykonawcy składają wspólnie,
c) Wykonawca, który polega na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru
prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami
w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu
do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia - załącznik nr 13 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia:
a) przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia,
b) w przypadku, o którym mowa powyżej Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego i
składają wraz z ofertą pełnomocnictwo,
c) w przypadku wyboru jako najkorzystniejszej oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, kopii umowy regulującej
współpracę tych Wykonawców.
d) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy
i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jest wymagane.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z zapisami projektu umowy stanowiącego załącznik do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-04-15 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://gminagronowo.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-15 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-05-14

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Formularz ofert, obowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby( jeżeli dotyczy), oświadczenie, o którym mowa w art. 117
ust. 4 ustawy Pzp ( jeżeli dotyczy), pełnomocnictwo jeżeli dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.