Ogłoszenie z dnia 2022-05-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00138964/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Świadczenie usług noclegu, wyżywienia oraz wynajęcia sali wraz z serwisem kawowym w ramach pięciodniowego szkolenia w terminie 13.06.2022r. – 17.06.2022r.” dot. projektu pn. „PRZYMIERZE (...)"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Gorzowie Wlkp.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210221508
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kwiatowa 10
1.5.2.) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-400
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@go.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubuska.policja.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/kwp_gorzow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Świadczenie usług noclegu, wyżywienia oraz wynajęcia sali wraz z serwisem kawowym w ramach pięciodniowego szkolenia w terminie 13.06.2022r. – 17.06.2022r.” dot. projektu pn. „PRZYMIERZE (...)"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c0e359ac-c624-11ec-b879-9a86e5ac3946
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00168860
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00084160/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Świadczenie usługi noclegu, wyżywienia i wynajęcia sali wraz z serwisem kawowym w ramach pięciodniowego szkolenia dot. realizacji projektu pn. "PRZYMIERZE (...)"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„PRZYMIERZE – doskonalenie metod i form przeciwdziałania aktom terrorystycznym i przestępczości zorganizowanej przez jednostki specjalne Policji na obszarze przygranicznym województwa lubuskiego i Brandenburgi", współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (...)2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00138964/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-17/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 19256,76 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług noclegu, wyżywienia i wynajęcia sali wraz z serwisem kawowym w ramach pięciodniowego szkolenia mającego odbyć się w terminie:13.06.2022r. – 17.06.2022r. dot. projektu pn. „PRZYMIERZE – doskonalenie metod i form przeciwdziałania aktom terrorystycznym i przestępczości zorganizowanej przez jednostki specjalne Policji na obszarze przygranicznym województwa lubuskiego i Brandenburgi", współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Funduszu Małych Projektów Programu Współpracy INTERREG VA Brandenburgia – Polska 2014-2020.
2. Miejsce świadczenia usług: teren województwa lubuskiego w powiecie międzyrzeckim. Zamawiający wymaga, aby wszystkie usługi (tj. noclegu, wyżywienia i wynajęcia sali wraz serwisem kawowym) były wykonane w jednym obiekcie świadczącym usługi hotelarskie zgodnie z adresem wskazanym w złożonej przez Wykonawcę ofercie.
3. Termin realizacji zamówienia: 5 dni licząc od 13.06.2022r.
4. Szczegółowy opis zawiera SWZ z załącznikami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Podstawa prawna:art. 263 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 roku (DZ.U. z 2021r., poz. 1129 z późn.zm.): „Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę lub unieważnić postępowanie.
art. 255 pkt. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 roku (DZ.U. z 2021r., poz. 1129 z późn.zm.):Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli: wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263.
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu złożono jedną ważną ofertę, tj. ofertę Wykonawcy Modern Events Magdalena Gęca z siedzibą w Warszawie. Oferta Wykonawcy została dnia 11.05.2022r. wybrana jako najkorzystniejsza. Pismem z dnia 17.05.2022r. Wykonawca oświadczył, iż jest zmuszony odstąpić od podpisania umowy na realizację usługi terminie 13.06.-17.06.2022r. z powodu braku dostępności miejsc w obiekcie wskazanym w Formularzu ofertowym jako miejsce realizacji usługi. W związku z powyższym Wykonawca uchyla się od zawarcia umowy a postępowanie podlega unieważnieniu.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- Utrzymanie fontann miejskich.
- Zakup i dostawa środków czystości i mopów
- Zakup i dostawa 3 szt. serwerów fizycznych na potrzeby Lubuskiego Urzędu Wojewódzkiego.
- "Przygotowanie i dostarczanie posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 15 w roku szkolnym 2024/2025"
- Świadczenie usług pol. na przygotowaniu i dostarczeniu gotowych posiłków dla dzieci uczęszczających do SP nr 13 z Oddziałami Integracyjnymi i Sportowymi im. A. Fiedlera w Gorzowie Wlkp. w 2024/2025
- "Świadczenie usług cateringowych w zakresie żywienia zbiorowego uczniów SP 9 w roku szkolnym 2024/2025"
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DZP.261.32.2024 Świadczenie usługi hotelarsko-gastronomicznej w tym wynajmu sal konferencyjnych w Zakopanem w celu organizacji konferencji: "Standardy jakości Erasmusa w praktyce szkolnej" (...)
- Kompleksowa usługa organizacji szkolenia "Marketing usług EURES i rynku pracy", wraz z jednodniową grupową wizytą studyjną w urzędzie pracy w Słowacji
- Usługa hotelarsko-gastronomiczna i zapewnienie sal konferencyjnych w związku ze szkoleniem Sędziów Sądu Okręgowego w Poznaniu, sędziów i asesorów z sądów rejonowych z okręgu Sądu Okręgowego w Poznaniu
- Zapewnienie pomieszczeń i infrastruktury technicznej dla przeprowadzenia egzaminu państwowego dla pielęgniarek i położnych w sesji jesiennej w roku 2024
- Świadczenie usług hotelarsko-gastronomicznych podczas I Konferencji Naukowo-Technicznej "Współczesne wyzwania ceramiki"
- DZP.261.30.2024 - świadczenie usługi hotelarsko-gastronomicznej, w tym wynajmu sal konferencyjnych, w celu organizacji międzynarodowego, międzysektorowego wydarzenia TCA: Health E+motions w Warszawie.
więcej: Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.