Ogłoszenie z dnia 2022-05-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00106330/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Naprawa dachu po awarii w Zespole Szkół Technicznych w Gnieźnie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Technicznych im. Papieża Jana Pawła II
1.3.) Oddział zamawiającego: ZST
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000688048
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Augusta Cieszkowskiego, 17
1.5.2.) Miejscowość: Gniezno
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-200
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.7.) Numer telefonu: 614265637
1.5.8.) Numer faksu: 614265637
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zst.gniezno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zst.gniezno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.zst.gniezno.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Naprawa dachu po awarii w Zespole Szkół Technicznych w Gnieźnie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-efcbae03-b014-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00168872
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00103389/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Naprawa dachu po awarii w Zespole Szkół Technicznych w Gnieźnie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00106330/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZST.220.4.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na wykonaniu uzupełnienia izolacji termicznej wraz z ułożeniem nowej papy termozgrzewalnej dachu budynku po awarii (wystąpieniu porywów wiatru o znaczącej sile) Zespołu Szkół Technicznych, przy ul. Augusta Cieszkowskiego 17 w Gnieźnie.
W ramach zadania należy wykonać roboty budowlane:
1. Demontaż 4 szt. kominków wentylacyjnych, oraz ponowny montaż nowych kominków ze stali ocynkowanej, wraz z uszczelnieniem miejsca montażu pod kątem izolacji termicznej jak również izolacji przeciwwodnej.
2. Demontaż pasa nadrynnowego oraz pozostałej części rynny
3. Montaż nowej rynny (tytan – cynk lub ocynk). Wykonanie nowego pasa nadrynnowego poprzez wykonanie podkonstrukcji stalowo drewnianej (np. płyty OSB) pod obróbkę blacharską pasa nadrynnowego.
4. Uzupełnienie ubytków izolacji termicznej płytami styropianowymi (styropapa).
5. Wykonanie drobnych napraw istniejącej izolacji przeciwwodnej z papy (uzupełnienie ubytków, rozcięcie pęcherzy, wygrzanie miejsc które się odklejają. Przygotowanie warstwy papy jako podkładu pod warstwę wierzchniego krycia.
6. Wykonanie kołkowania całej powierzchni izolacji termicznej
7. Wykonanie podkonstrukcji pod nowe opierzenia na murkach ogniowych
8. Wykonanie nowych opierzeń pasa nadrynnowego
9. Wygrzanie nowej wierzchniej warstwy papy termozgrzewalnej grubości 5.2
10. Wykonanie nowych opierzeń murków ogniowych (północna i południowa ściana)
11. Wykonanie nowej drabiny wejściowej na dach
12. Wykonanie nowej instalacji odgromowej trwale zamocowanej do podłoża
13. Wykonanie drobnych prac malarskich wewnątrz Sali gimnastycznej wynikających z zaciekania wody w skutek braku izolacji przeciwwodnej (warstwy papy na dachu).
Przedmiotowe prace powinny być przeprowadzone zgodnie z zasadami wiedzy technicznej oraz sztuki budowlanej. Prace powinny być prowadzone zgodnie z zasadami bezpieczeństwa i higieny pracy przy uwzględnieniu faktu prowadzenia prac w czynnym obiekcie szkoły.
W przypadku wystąpienia w którymkolwiek załączniku do SWZ nazw producenta, znaków towarowych, norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia produkty można zastąpić równoważnymi. Za rozwiązania równoważne Zamawiający uzna takie rozwiązania, które umożliwiają uzyskanie efektu założonego przez Zamawiającego za pomocą innych rozwiązań technicznych. Za rozwiązania równoważne nie można uznać rozwiązania identycznego (tożsamego), a jedynie takie, które w porównywanych cechach wskazuje dokładnie tą samą lub bardzo zbliżoną wartość użytkową. Poprzez wskazanie nazw producenta, znaków towarowych, norm, aprobat czy systemów odniesienia Zamawiający miał na celu określenie minimalnych parametrów jakościowych i cech użytkowych, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów itp. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Wykaz zastosowanych i przyjętych przez Wykonawcę do wyceny materiałów lub urządzeń równoważnych musi zostać dołączony do oferty.
Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż okres rękojmi wynikający z przepisów Kodeksu Cywilnego.
Zamawiający, zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, osób wykonujących wskazane niżej czynności - za wyjątkiem osób pełniących tzw. samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy Prawo budowlane:
a) pracowników niższego szczebla technicznego – organizowanie i realizacja robót budowlanych;
b) pracowników fizycznych – bezpośrednie wykonywanie robót budowlanych.
Zamawiający dopuszcza możliwość osobistego realizowania zamówienia przez osoby prowadzące działalność gospodarczą lub wspólników spółki prawa handlowego.
Rodzaje czynności w zakresie realizacji zamówienia wymagające zatrudnienia osób na podstawie stosunku pracy:
1) przygotowanie terenu, prace przygotowawcze,
2) roboty montażowe, konstrukcyjne,
3) roboty dekarskie,
4) roboty w zakresie zagospodarowania terenu osób pełniących samodzielne funkcje techniczne, w tym kierownika budowy i kierowników branżowych, przez cały okres wykonywania tych czynności.
Zamawiający przed podpisaniem umowy jak i w trakcie jej realizacji ma prawo do kontroli spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymagania wskazanego w pkt. 3.3. SWZ, zgodnie z zapisami Projektowanych Postanowień Umowy.
Informacje dotyczące przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy Pzp.
Zamawiający wymaga złożenia oferty po odbyciu wizji lokalnej oraz sprawdzeniu przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45261910-6 - Naprawa dachów
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 65000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 65000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 65000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe Jan Derkacz-Duchewicz Spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7842493515
7.3.3) Ulica: ul. Pocztowa 9
7.3.4) Miejscowość: Gniezno
7.3.5) Kod pocztowy: 62-200
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Roboty związane z naprawą dachu - Zakład Ogólnobudowlany Józef Kryskowiak
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 65000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z GNIEZNA
- Dostawa i montaż wyposażenia w ramach zadania Budowa Gminnego Klubu Dziecięcego Nasze Gzuby w Szczytnikach Duchownych - część I zabawki i wyposażenie sal
- Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń Urzędu Miejskiego w Gnieźnie w 2025 roku
- "Dostawa, montaż i uruchomienie urządzenia do rehabilitacji - symulator lotu" (II)
- "Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego użytku oraz materiałów medycznych do EKG "
- Dostawy materiałów szewnych
- Usługa ochrony fizycznej i dozoru mienia
więcej: przetargi w Gnieznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.