eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GnieznoNaprawa dachu po awarii w Zespole Szkół Technicznych w Gnieźnie



Ogłoszenie z dnia 2022-05-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Naprawa dachu po awarii w Zespole Szkół Technicznych w Gnieźnie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Technicznych im. Papieża Jana Pawła II

1.3.) Oddział zamawiającego: ZST

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000688048

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Augusta Cieszkowskiego, 17

1.5.2.) Miejscowość: Gniezno

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-200

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: 614265637

1.5.8.) Numer faksu: 614265637

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zst.gniezno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zst.gniezno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.zst.gniezno.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Naprawa dachu po awarii w Zespole Szkół Technicznych w Gnieźnie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-efcbae03-b014-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00168872

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00103389/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Naprawa dachu po awarii w Zespole Szkół Technicznych w Gnieźnie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00106330/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZST.220.4.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na wykonaniu uzupełnienia izolacji termicznej wraz z ułożeniem nowej papy termozgrzewalnej dachu budynku po awarii (wystąpieniu porywów wiatru o znaczącej sile) Zespołu Szkół Technicznych, przy ul. Augusta Cieszkowskiego 17 w Gnieźnie.
W ramach zadania należy wykonać roboty budowlane:
1. Demontaż 4 szt. kominków wentylacyjnych, oraz ponowny montaż nowych kominków ze stali ocynkowanej, wraz z uszczelnieniem miejsca montażu pod kątem izolacji termicznej jak również izolacji przeciwwodnej.
2. Demontaż pasa nadrynnowego oraz pozostałej części rynny
3. Montaż nowej rynny (tytan – cynk lub ocynk). Wykonanie nowego pasa nadrynnowego poprzez wykonanie podkonstrukcji stalowo drewnianej (np. płyty OSB) pod obróbkę blacharską pasa nadrynnowego.
4. Uzupełnienie ubytków izolacji termicznej płytami styropianowymi (styropapa).
5. Wykonanie drobnych napraw istniejącej izolacji przeciwwodnej z papy (uzupełnienie ubytków, rozcięcie pęcherzy, wygrzanie miejsc które się odklejają. Przygotowanie warstwy papy jako podkładu pod warstwę wierzchniego krycia.
6. Wykonanie kołkowania całej powierzchni izolacji termicznej
7. Wykonanie podkonstrukcji pod nowe opierzenia na murkach ogniowych
8. Wykonanie nowych opierzeń pasa nadrynnowego
9. Wygrzanie nowej wierzchniej warstwy papy termozgrzewalnej grubości 5.2
10. Wykonanie nowych opierzeń murków ogniowych (północna i południowa ściana)
11. Wykonanie nowej drabiny wejściowej na dach
12. Wykonanie nowej instalacji odgromowej trwale zamocowanej do podłoża
13. Wykonanie drobnych prac malarskich wewnątrz Sali gimnastycznej wynikających z zaciekania wody w skutek braku izolacji przeciwwodnej (warstwy papy na dachu).
Przedmiotowe prace powinny być przeprowadzone zgodnie z zasadami wiedzy technicznej oraz sztuki budowlanej. Prace powinny być prowadzone zgodnie z zasadami bezpieczeństwa i higieny pracy przy uwzględnieniu faktu prowadzenia prac w czynnym obiekcie szkoły.
W przypadku wystąpienia w którymkolwiek załączniku do SWZ nazw producenta, znaków towarowych, norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia produkty można zastąpić równoważnymi. Za rozwiązania równoważne Zamawiający uzna takie rozwiązania, które umożliwiają uzyskanie efektu założonego przez Zamawiającego za pomocą innych rozwiązań technicznych. Za rozwiązania równoważne nie można uznać rozwiązania identycznego (tożsamego), a jedynie takie, które w porównywanych cechach wskazuje dokładnie tą samą lub bardzo zbliżoną wartość użytkową. Poprzez wskazanie nazw producenta, znaków towarowych, norm, aprobat czy systemów odniesienia Zamawiający miał na celu określenie minimalnych parametrów jakościowych i cech użytkowych, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów itp. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Wykaz zastosowanych i przyjętych przez Wykonawcę do wyceny materiałów lub urządzeń równoważnych musi zostać dołączony do oferty.
Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż okres rękojmi wynikający z przepisów Kodeksu Cywilnego.
Zamawiający, zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, osób wykonujących wskazane niżej czynności - za wyjątkiem osób pełniących tzw. samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy Prawo budowlane:
a) pracowników niższego szczebla technicznego – organizowanie i realizacja robót budowlanych;
b) pracowników fizycznych – bezpośrednie wykonywanie robót budowlanych.
Zamawiający dopuszcza możliwość osobistego realizowania zamówienia przez osoby prowadzące działalność gospodarczą lub wspólników spółki prawa handlowego.
Rodzaje czynności w zakresie realizacji zamówienia wymagające zatrudnienia osób na podstawie stosunku pracy:
1) przygotowanie terenu, prace przygotowawcze,
2) roboty montażowe, konstrukcyjne,
3) roboty dekarskie,
4) roboty w zakresie zagospodarowania terenu osób pełniących samodzielne funkcje techniczne, w tym kierownika budowy i kierowników branżowych, przez cały okres wykonywania tych czynności.
Zamawiający przed podpisaniem umowy jak i w trakcie jej realizacji ma prawo do kontroli spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymagania wskazanego w pkt. 3.3. SWZ, zgodnie z zapisami Projektowanych Postanowień Umowy.
Informacje dotyczące przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy Pzp.
Zamawiający wymaga złożenia oferty po odbyciu wizji lokalnej oraz sprawdzeniu przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45261910-6 - Naprawa dachów

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 65000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 65000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 65000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe Jan Derkacz-Duchewicz Spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7842493515

7.3.3) Ulica: ul. Pocztowa 9

7.3.4) Miejscowość: Gniezno

7.3.5) Kod pocztowy: 62-200

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Roboty związane z naprawą dachu - Zakład Ogólnobudowlany Józef Kryskowiak


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 65000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin realizacji zamówienia w ciągu 30 dni od dnia podpisania umowy, czyli do 17.06.2022 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.