Ogłoszenie z dnia 2022-05-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00104905/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy w Kielcach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000322347
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Warszawska
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-312
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 41/3442935
1.5.8.) Numer faksu: 41/3442935
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: administracja@kielce.sr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kielce.sr.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8307fbcb-b030-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00168902
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00080137/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla potrzeb Sądu Rejonowego w Kielcach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00104905/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Gosp. 026-03/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 303252,03 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia został określony w załączniku nr 6 do SWZ (Wymagania szczegółowe - dostawa materiałów eksploatacyjnych)
1) Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących
- Termin dostawy: od podpisania umowy przez okres 12 miesięcy.
2) Wymagania techniczne.
a) Zamawiający dopuszcza materiały eksploatacyjne oryginalne tzn. wyprodukowane przez producenta sprzętu, w którym będą eksploatowane zgodnie z wyszczególnieniem materiałów zawartym w załączniku „Wymagania szczegółowe - dostawa materiałów eksploatacyjnych”.
b) Materiały eksploatacyjne muszą być fabrycznie nowe czyli:
• wcześniej nieeksploatowane,
• nieuzupełnione,
• nieprzerobione.
c) Przez produkt nowy należy rozumieć taki produkt, który posiada wszystkie cechy nowego tuszu/tonera wcześniej nie eksploatowanego, w szczególności nie noszącego cech otwierania, posiadającego nową obudowę, nowe dysze, nowy tusz/toner, nowe opakowanie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30192113-6 - Wkłady drukujące
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 343508,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 374921,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 343508,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JM DATA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5242476743
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 04-761
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JM DATA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
JM DATA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 343508,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z KIELC
- EZ/253/2024/UG Zakup i dostawa respiratorów dla potrzeb Klinicznego Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- Świadczenie usługi w zakresie całodobowego żywienia pacjentów
- Świadczenie usług medycznych w zakresie pobrania krwi i badania osób zatrzymanych dla KPP Jędrzejów
- "KONSERWACJA I MONITORING SYSTEMÓW ALARMOWANIA POŻAROWEGO, WŁAMANIA I NAPADU, ELEKTRONICZNEGO SYSTEMU DOZOROWANIA - KD ORAZ KONSERWACJĘ SYSTEMU TELEWIZJI PRZEMYSŁOWEJ W MUZEUM NARODOWYM W KIELCACH
- Sukcesywna dostawa produktów spożywczych do Przedszkola Samorządowego nr 43 w Kielcach
- "Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym oraz doręczeń przekazów pieniężnych na rzecz MOPR w 2025 roku"
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH
- Sukcesywna dostawa tonerów, tuszy, bębnów i innych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących na potrzeby Urzędu Miasta i Gminy Konstancin - Jeziorna.
- Dostawy artykułów biurowych, papieru ksero oraz tonerów i tuszy dla Prokuratury Regionalnej w Warszawie na rok 2025
- DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH I EKSPLOATACYJNYCH DO STAROSTWA POWIATOWEGO W PUŁTUSKU
- Dostawa tonerów i materiałów eksploatacyjnych do drukarek
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.