eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CieszynRemont dróg powiatowych w 2025r. z podziałem na części - etap I.



Ogłoszenie z dnia 2025-03-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont dróg powiatowych w 2025r. z podziałem na części – etap I.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych w Cieszynie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072253400

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bobrecka 29

1.5.2.) Miejscowość: Cieszyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wiz@powiat.cieszyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pzdp.cieszyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-becbfb87-1415-4fbb-9243-f369388da622

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont dróg powiatowych w 2025r. z podziałem na części – etap I.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-becbfb87-1415-4fbb-9243-f369388da622

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00168906

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00048862/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remonty dróg powiatowych w 2025 r. - etap I

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00090511

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZDP.272.1.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I: Remont drogi powiatowej 2627 S – ul. Cieszyńska w Mnichu na odcinku ok. 1 km obejmuje:
1. Do realizacji przyjęto odcinek drogi powiatowej nr 2627 S – ul. Cieszyńska w Mnichu
o długości ok. 1.018mb: początek zadania w rejonie posesji nr 74 (przyjęto lokalny kilometraż – km 0+000), natomiast koniec zakresu robót stanowi rejon skrzyżowania
z ul. Czereśniową (przyjęto kilometraż lokalny 1+018).
2. W zakres remontu drogi wchodzi m.in.:
 frezowanie istniejącej nawierzchni jezdni;
 lokalnie (w miarę stwierdzonych podczas prowadzenia przebudowy potrzeb) uzupełnienie podbudowy z kruszywa i/lub betonu asfaltowego;
 wykonanie nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego;
 wymianie podbudowy i nawierzchni chodnika z kostki betonowej;
 wymianie krawężników betonowych;
 wymianie wpustów deszczowych wraz z przykanalikami;
 udrożnienie przepustów pod zjazdami/drogami;
 zabudowa krawężnika najazdowego na zjazdach;
 dowiązanie wysokościowe zjazdów;
 remont poboczy;
 remont umocnienia oraz bieżąca konserwacja istniejących rowów;
 odtworzenie oznakowania poziomego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 2080198,50 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II: Remont drogi powiatowej 2607 S – ul. Wiślańska w Cieszynie na odcinku ok. 1 km obejmuje:
1. Do realizacji przyjęto odcinek drogi powiatowej nr 2607 S – ul. Wiślańska w Cieszynie
o długości ok. 990mb: początek zadania w rejonie potoku Krośnianka (przyjęto lokalny kilometraż – km 0+000), natomiast koniec zakresu robót stanowi rejon skrzyżowania
z ul. Tulipanów (przyjęto kilometraż lokalny 0+990).
2. W zakres remontu drogi wchodzi m.in.:
 frezowanie istniejącej nawierzchni jezdni;
 lokalnie (w miarę stwierdzonych podczas prowadzenia przebudowy potrzeb) uzupełnienie podbudowy z kruszywa i/lub betonu asfaltowego;
 wykonanie nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego;
 zabudowa krawężnika najazdowego na zjazdach;
 przebudowa poboczy;
 remont umocnienia oraz bieżąca konserwacja istniejących rowów;
 odtworzenie oznakowania poziomego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 1634544,36 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III: Remont drogi powiatowej 2614 S – ul. Wiejska i ul. Spacerowa w Kisielowie na odcinku ok. 0,6km obejmuje:
1. Do realizacji przyjęto odcinek drogi powiatowej nr 2614 S – ul. Wiejska i ul. Spacerowa w Kisielowie.
Ulica Wiejska w Kisielowie o długości ok. 465mb: początek zadania w rejonie skrzyżowania z ul. Główną (przyjęto lokalny kilometraż – km 0+000), natomiast koniec zakresu robót stanowi rejon posesji nr 31 (przyjęto kilometraż lokalny 0+465).
Ulica Spacerowa w Kisielowie o długości ok. 102mb: początek zadania w rejonie posesji
nr 2 (przyjęto lokalny kilometraż – km 0+000), natomiast koniec zakresu robót stanowi skrzyżowanie z ul. Główną (przyjęto kilometraż lokalny 0+102).
2. W zakres remontu drogi wchodzi m.in.:
 frezowanie istniejącej nawierzchni jezdni;
 wymiana konstrukcji nawierzchni oraz lokalnie (w miarę stwierdzonych podczas prowadzenia przebudowy potrzeb) uzupełnienie podbudowy z kruszywa i/lub betonu asfaltowego;
 wykonanie nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego;
 wymianie podbudowy i nawierzchni chodnika z kostki betonowej i betonu asfaltowego;
 wymianie krawężników betonowych;
 wymianie wpustów deszczowych wraz z przykanalikami;
 udrożnienie przepustów pod zjazdami/drogami;
 zabudowa krawężnika najazdowego na zjazdach;
 dowiązanie wysokościowe zjazdów;
 remont poboczy;
 remont umocnienia oraz bieżąca konserwacja istniejących rowów;
 odtworzenie oznakowania poziomego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 1162744,20 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IV: Remont drogi powiatowej 2638 S – ul. Pierściecka w Kiczycach na odcinku ok. 0,8 km obejmuje:
1. Do realizacji przyjęto odcinek drogi powiatowej nr 2638 S – ul. Pierściecka w Kiczycach o długości ok. 800mb: początek zadania w rejonie skrzyżowania z ul. Cedrową (przyjęto lokalny kilometraż – km 0+000), natomiast koniec zakresu robót stanowi rejon posesji nr 35B (przyjęto kilometraż lokalny 0+800).
2. W zakres remontu drogi wchodzi m.in.:
 frezowanie istniejącej nawierzchni jezdni;
 lokalnie (w miarę stwierdzonych podczas prowadzenia przebudowy potrzeb) uzupełnienie podbudowy z kruszywa i/lub betonu asfaltowego;
 wykonanie nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego;
 wymianie podbudowy i nawierzchni chodnika z kostki betonowej;
 wymianie krawężników betonowych;
 udrożnienie przepustów pod zjazdami/drogami;
 zabudowa krawężnika najazdowego na zjazdach;
 dowiązanie wysokościowe zjazdów;
 remont poboczy;
 remont umocnienia oraz bieżąca konserwacja istniejących rowów;
 odtworzenie oznakowania poziomego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 1095363,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część V: Remont drogi powiatowej 2617 S – ul. Iskrzyczyńska w Międzyświeciu na odcinku ok. 0,85km obejmuje:
1. Do realizacji przyjęto odcinek drogi powiatowej nr 2617 S – ul. Iskrzyczyńska w Międzyświeciu o długości ok. 844mb: początek zadania w obrębie skrzyżowania z ul. Spółdzielczą (przyjęto lokalny kilometraż – km 0+000), natomiast koniec zakresu robót stanowi rejonie kładki dla pieszych (przyjęto kilometraż lokalny 0+844).
2. W zakres remontu drogi wchodzi m.in.:
 frezowanie istniejącej nawierzchni jezdni;
 lokalnie (w miarę stwierdzonych podczas prowadzenia przebudowy potrzeb) uzupełnienie podbudowy z kruszywa i/lub betonu asfaltowego;
 wykonanie nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego;
 udrożnienie przepustów pod zjazdami/drogami;
 zabudowa krawężnika najazdowego na zjazdach;
 dowiązanie wysokościowe zjazdów;
 remont poboczy;
 odtworzenie oznakowania poziomego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 1016900,40 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część VI: Remont drogi powiatowej 2628 S – ul. Zagrodowa w Kończycach Małych na odcinku ok. 1,6 km obejmuje:
1. Do realizacji przyjęto odcinek drogi powiatowej nr 2628 S – ul. Zagrodowa w Kończycach Małych o długości ok. 1.611mb: początek zadania w rejonie skrzyżowania z ul. Tuwima (przyjęto lokalny kilometraż – km 0+000), natomiast koniec zakresu robót stanowi rejon przejazdu kolejowego (przyjęto kilometraż lokalny 1+611).
2. W zakres remontu drogi wchodzi m.in.:
 frezowanie istniejącej nawierzchni jezdni;
 lokalnie (w miarę stwierdzonych podczas prowadzenia przebudowy potrzeb) uzupełnienie podbudowy z kruszywa i/lub betonu asfaltowego;
 wykonanie nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego;
 wymianie wpustów deszczowych wraz z przykanalikami;
 udrożnienie przepustów pod zjazdami/drogami;
 zabudowa krawężnika najazdowego na zjazdach;
 dowiązanie wysokościowe zjazdów;
 remont poboczy;
 remont umocnienia oraz bieżąca konserwacja istniejących rowów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 1384510,56 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1411697,72 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1789647,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1411697,72 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INFRAX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367408254

7.3.4) Miejscowość: Bojszowy

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1411697,72 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 168 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1119159,39 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1678342,85 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1119159,39 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INFRAX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367408254

7.3.4) Miejscowość: Bojszowy

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1119159,39 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 126 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 846866,69 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1198657,87 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 846866,69 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272671798

7.3.4) Miejscowość: Racibórz

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 846866,69 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 154 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 777790,25 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1036304,63 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 777790,25 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272671798

7.3.4) Miejscowość: Racibórz

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 777790,25 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 713531,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 941930,79 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 713531,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INFRAX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367408254

7.3.4) Miejscowość: Bojszowy

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 713531,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 126 dni

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 943234,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1368050,34 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 943234,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272671798

7.3.4) Miejscowość: Racibórz

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 943234,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.