eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźPrzegląd 5 sztuk pomp śmigłowych typ 80P23 zainstalowanych w GOŚ ŁAM 2



Ogłoszenie z dnia 2021-09-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przegląd 5 sztuk pomp śmigłowych typ 80P23 zainstalowanych w GOŚ ŁAM 2

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Grupowa Oczyszczalnia Ścieków w Łodzi Sp. z o.o.

1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 470542033

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sanitariuszek 66

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 93-469

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.7.) Numer telefonu: 426404780

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gos@gos.lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gos.lodz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://www.gos.lodz.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przegląd 5 sztuk pomp śmigłowych typ 80P23 zainstalowanych w GOŚ ŁAM 2

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0573b778-f368-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00168913

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00133433/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: E/031/21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 325000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przegląd 5 sztuk pomp śmigłowych typ 80P23 zainstalowanych w GOŚ ŁAM. ZAKRES PRZEDMIOTU UMOWY

• demontaż agregatu pompowego
• demontaż zespołu napędowego
• demontaż zespołu tłoczno-wylotowego
• demontaż zespołu hydraulicznego
• demontaż układu smarowania i chłodzenia
• przygotowanie części do weryfikacji i oceny stanu technicznego
• pomiary i weryfikacja części, sporządzenie protokołu oceny stanu technicznego
• wymiana zużytych części na nowe
• wykonanie regeneracji części
• wykonanie naprawy części wypracowanych
• montaż zespołów agregatu i sprawdzenie ich współdziałania
• montaż zespołu hydraulicznego
• montaż zespołu tłoczno-wylotowego
• montaż zespołu napędowego
• poziomowanie i centrowanie
• montaż układu smarowania i chłodzenia
• uruchomienie agregatu i protokolarne przekazanie do eksploatacji.

Gwarancja na części zamienne min. 12 max. 60 miesięcy.
W przypadku zastosowania zmian technicznych/nowych rozwiązań konstrukcyjnych w oferowanych częściach zamiennych, zamawiający dopuszcza zastosowanie zamiennika w cenie nie wyższej niż oferowane części, w których zastosowano zmiany techniczne / nowe rozwiązanie konstrukcyjne.

Nazwy części zamiennych w każdym agregacie pompowym i części przeznaczonych do regeneracji w każdym agregacie pompowym zawarte są w formularzu ofertowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50511100-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pomp cieczowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 334086,45 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 496366,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 334086,45 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowo Handlowy Malitka Czesław Malitka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 010596870

7.3.3) Ulica: Porannej Bryzy 36

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-284

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 334086,45 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-03-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.