Ogłoszenie z dnia 2021-09-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00133433/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przegląd 5 sztuk pomp śmigłowych typ 80P23 zainstalowanych w GOŚ ŁAM 2
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Grupowa Oczyszczalnia Ścieków w Łodzi Sp. z o.o.
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 470542033
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sanitariuszek 66
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 93-469
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.7.) Numer telefonu: 426404780
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gos@gos.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gos.lodz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.gos.lodz.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przegląd 5 sztuk pomp śmigłowych typ 80P23 zainstalowanych w GOŚ ŁAM 22.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0573b778-f368-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00168913
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00133433/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: E/031/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 325000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przegląd 5 sztuk pomp śmigłowych typ 80P23 zainstalowanych w GOŚ ŁAM. ZAKRES PRZEDMIOTU UMOWY
• demontaż agregatu pompowego
• demontaż zespołu napędowego
• demontaż zespołu tłoczno-wylotowego
• demontaż zespołu hydraulicznego
• demontaż układu smarowania i chłodzenia
• przygotowanie części do weryfikacji i oceny stanu technicznego
• pomiary i weryfikacja części, sporządzenie protokołu oceny stanu technicznego
• wymiana zużytych części na nowe
• wykonanie regeneracji części
• wykonanie naprawy części wypracowanych
• montaż zespołów agregatu i sprawdzenie ich współdziałania
• montaż zespołu hydraulicznego
• montaż zespołu tłoczno-wylotowego
• montaż zespołu napędowego
• poziomowanie i centrowanie
• montaż układu smarowania i chłodzenia
• uruchomienie agregatu i protokolarne przekazanie do eksploatacji.
Gwarancja na części zamienne min. 12 max. 60 miesięcy.
W przypadku zastosowania zmian technicznych/nowych rozwiązań konstrukcyjnych w oferowanych częściach zamiennych, zamawiający dopuszcza zastosowanie zamiennika w cenie nie wyższej niż oferowane części, w których zastosowano zmiany techniczne / nowe rozwiązanie konstrukcyjne.
Nazwy części zamiennych w każdym agregacie pompowym i części przeznaczonych do regeneracji w każdym agregacie pompowym zawarte są w formularzu ofertowym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50511100-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pomp cieczowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 334086,45 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 496366,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 334086,45 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowo Handlowy Malitka Czesław Malitka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 010596870
7.3.3) Ulica: Porannej Bryzy 36
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-284
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 334086,45 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-03-31INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Świadczenie usługi na utrzymywanie właściwego porządku oraz stanu higieniczno-sanitarnego i czystości w pomieszczeniach Biblioteki Politechniki Łódzkiej w okresie 01.01.2025r. - 31.12.2025 r.
- "Dostawa cyfrowego mikroskopu z oprogramowaniem do analizy i przetwarzania obrazów 2D/3D"
- Dostawa, instalacja, nadzór i serwis serwera bazodanowego na potrzeby Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Łodzi.
- Świadczenie usługi całorocznego sprzątania i pielęgnacji terenów zewnętrznych będących we władaniu Specjalistycznego Psychiatrycznego ZOZ w Łodzi.
- ZP 46/24 Dostawa leku - TENOFOVIR
- Całodobowa kompleksowa obsługa portierska i ochrona mienia Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi przy ul. Dubois 118.
więcej: przetargi w Łodzi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.