eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChrzanówWykonanie klimatyzacji na parterze i I piętrze w budynku Urzędu Miejskiego w Chrzanowie - etap II



Ogłoszenie z dnia 2022-05-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie klimatyzacji na parterze i I piętrze w budynku Urzędu Miejskiego
w Chrzanowie – etap II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Chrzanów - Urząd Miejski w Chrzanowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257943

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Henryka 20

1.5.2.) Miejscowość: Chrzanów

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-500

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 32 7585185

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@chrzanow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.chrzanow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fcb7f53e-b4b4-11ec-97c7-b646b0ba23df

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Administracja samorządowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie klimatyzacji na parterze i I piętrze w budynku Urzędu Miejskiego
w Chrzanowie – etap II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fcb7f53e-b4b4-11ec-97c7-b646b0ba23df

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00168974

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00033142/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 Wykonanie klimatyzacji w budynku Urzędu Miejskiego w Chrzanowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00119444/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.6.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 312590,98 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 223160,09 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Wykonanie klimatyzacji na parterze i I piętrze w budynku Urzędu Miejskiego w Chrzanowie – etap II”. Realizacja zadania inwestycyjnego polega na wykonaniu prac budowlanych i instalacyjnych w zakresie wykonania instalacji klimatyzacji, instalacji odprowadzenia skroplin oraz instalacji elektrycznej w zakresie zasilania powyższych instalacji w budynku Urzędu Miejskiego w Chrzanowie.
2. Realizacja zamówienia:
Wykonanie instalacji klimatyzacyjnej na połowie pierwszego pietra w budynku Urzędu Miejskiego w Chrzanowie w pomieszczeniach od Nr 22 do Nr 41, z pominięciem pomieszczenia Nr 26.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres prac:
Wykonanie i uruchomienie systemu klimatyzacji wraz z dostawą materiałów potrzebnych do wykonania zadania i przeprowadzenia robót towarzyszących wg opracowanej dokumentacji oraz niezbędne do zainstalowania urządzeń roboty wykończeniowe, odtworzeniowe
i instalacyjne, uzyskanie odbioru i zgody na użytkowanie. System klimatyzacyjny należy wykonać na połowie pierwszego piętra w ww. pomieszczeniach.
Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały określone w dokumentacji projektowej (załączniki nr 7-11 do SWZ) tj. w projekcie wykonawczym – branża sanitarna, projekcie wykonawczym – branża elektryczna oraz pomocniczo w przedmiarze robót (Załącznik nr 12 do SWZ).
W trakcie wykonywania instalacji klimatyzacji w bieżącym etapie należy zintegrować montowany system klimatyzacyjny z systemami istniejącymi na II piętrze i pierwszej połowie I piętra.
Integracja systemów polegać ma na zapewnieniu możliwości sterowania jednostkami klimatyzacyjnymi za pomocą sterownika centralnego Lennox LV-CC01 zamontowanego w trakcie realizacji poprzedniego etapu.
Ponadto Zamawiający wymaga:
By co najmniej jedna osoba biorąca udział przy realizacji zamówienia musi posiadać certyfikat dla personelu, o którym mowa w art. 20 ust. 4 ustawy z dnia 15 maja 2015 r.
o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (Dz. U. z 2018 r. poz. 2221).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 207191,12 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 297808,45 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 207191,12 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PALMER Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 380990169

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 207191,12 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.