Ogłoszenie z dnia 2022-05-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00110904/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa zaopatrzenia w wodę mieszkańców Gminy Reńska Wieś
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Reńska Wieś
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412987
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pawłowicka 1
1.5.2.) Miejscowość: Reńska Wieś
1.5.3.) Kod pocztowy: 47-208
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: budownictwo@renskawies.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.renskawies.pl/bip
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.renskawies.pl/bip;https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa zaopatrzenia w wodę mieszkańców Gminy Reńska Wieś2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e955dc8a-b4d3-11ec-97c7-b646b0ba23df
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00168983
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030753/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Poprawa zaopatrzenia w wodę mieszkańców Gminy Reńska Wieś
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00110904/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RB.271.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie przedsięwzięcia inwestycyjnego w systemie zaprojektuj i wybuduj polegającego na realizacji zadania pn.: „Poprawa zaopatrzenia w wodę mieszkańców Gminy Reńska Wieś”
w ramach Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych
Nr promesy: 01/2021/254/PolskiLad
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowej wraz z realizacją robót budowlanych, usług i dostaw w celu zapewnienia bezpieczeństwa dostawy wody pitnej dla mieszkańców części gminy Reńska Wieś pod odpowiednim ciśnieniem i odpowiedniej jakości tj.
- budowa tranzyt ∅160PE z Koźla do zbiornika na terenie SW Większyce.
- budowa zbiornika 2*200m3 z pompownią sieciową na terenie SW Większyce.
- budowa sieci wodociągowej ø225PE z SW Większyce spinającej ul. Tęczowa, Spokojna, Złota, Kasztanowa i Leśna.
- budowa tranzyt ∅225PE z SW Większyce w kierunku Poborszów-Komorno-Mechnica.
- budowa sieciowej pompowni wody w ul. Słonecznej w Większycach.
- wymiana wodomierzy ze zdalnym odczytem - 2 725 kpl.
Roboty powyższe należy zrealizować w oparciu Program Funkcjonalno-Użytkowy.
Zakres zamówienia obejmuje:
W zakresie części projektowej:
- uzyskanie map do celów projektowych,
- dokonanie inwentaryzacji stanu istniejącego,
- wykonanie wymaganych pomiarów i badań koniecznych do opracowania rozwiązań projektowych,
- sporządzenie karty informacyjnej o planowanym przedsięwzięciu i uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia,
- sporządzenie wniosku o wydanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego,
- sporządzenie operatu wodno-prawnego i uzyskanie decyzji wodnoprawnej,
- sporządzenie projektu budowlanego tj. projektu zagospodarowania terenu, projektu architektoniczno-budowlanego wraz z uzgodnieniami, projektu technicznego – po 3 egz.,
- uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę,
- sporządzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót,
- sporządzenie przedmiarów robót,
- opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
- sporządzenie projektu organizacji ruchu na czas wykonywania robót z kompletem wymaganych uzgodnień,
W zakresie robót budowlanych:
- Obsługa geodezyjna,
- Robót budowlanych zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją projektową,
- Dostawa i montaż urządzeń i instalacji,
- Odtworzenia nawierzchni po robotach,
- Uruchomienia zbiornika, pompowni i sieci wodociągowych,
- Pomoc w uzyskaniu pozwolenia na użytkowanie,
- Wykonanie dokumentacji powykonawczej i odbiorowej - 3 egz.
- Wykonanie tablic informacyjnych i pamiątkowych,
- Wykonanie oznakowania armatury na sieci,
- Wymiana wodomierzy.
Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Na podstawie 95 ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, osób wykonujących następujące czynności związane z realizacją zamówienia: budową sieci wodociągowej.
Sposób weryfikacji zatrudnienia, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli oraz sankcje z tytułu niespełnienia wymagań zostały określone w Projektowanych postanowieniach umowy.
Pełny zakres i opis przedmiotu zamówienia określony jest przez:
a) Program funkcjonalno-użytkowy pn: Zaprojektowanie i wykonanie infrastruktury wodociągowej na terenie gm. Reńska Wieś opracowany przez: "NEUSTEIN" s.c. Krystyna i Andrzej Neustein Biuro Projektów Wodociągów i Kanalizacji 45-417 Opole ul. Pomarańczowa 22.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
71322200-3 - Usługi projektowania rurociągów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6910720,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9081784,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6910720,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POLINSTAL Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1990113895
7.3.3) Ulica: Opolska
7.3.4) Miejscowość: Krapkowice
7.3.5) Kod pocztowy: 47-300
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6910720,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 580 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa drogi gminnej nr 111015E na odcinku od drogi powiatowej nr 3707 E do drogi powiatowej nr 3708E" wraz z wykonaniem dokumentacji projektowo - kosztorysowej w formule zaprojektuj i wybuduj.
- Budowa obiektu wystawowo-administracyjnego wraz z zagospodarowaniem terenu na potrzeby Muzeum Marii Konopnickiej, na działkach nr 1297, 1298 Żarnowiec 133, Jedlicze 38-460.
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu oraz rozbiórką dwóch obiektów mieszkalnych i trzech budynków gospodarczych
- Budowa akweduktu dla miejscowości Czermna i Swoszowa w Gminie Szerzyny
- Budowa drogi gminnej nr 122231L od km 0+015 do km 0+305 w miejscowości Czułczyce Kolonia
- Budowa ulicy Gościnnej i Nektarowej w Jarużynie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.