eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Reńska WieśPoprawa zaopatrzenia w wodę mieszkańców Gminy Reńska Wieś



Ogłoszenie z dnia 2022-05-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa zaopatrzenia w wodę mieszkańców Gminy Reńska Wieś

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Reńska Wieś

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412987

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pawłowicka 1

1.5.2.) Miejscowość: Reńska Wieś

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-208

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: budownictwo@renskawies.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.renskawies.pl/bip

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.renskawies.pl/bip;https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa zaopatrzenia w wodę mieszkańców Gminy Reńska Wieś

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e955dc8a-b4d3-11ec-97c7-b646b0ba23df

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00168983

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030753/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Poprawa zaopatrzenia w wodę mieszkańców Gminy Reńska Wieś

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00110904/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RB.271.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie przedsięwzięcia inwestycyjnego w systemie zaprojektuj i wybuduj polegającego na realizacji zadania pn.: „Poprawa zaopatrzenia w wodę mieszkańców Gminy Reńska Wieś”
w ramach Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych
Nr promesy: 01/2021/254/PolskiLad
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowej wraz z realizacją robót budowlanych, usług i dostaw w celu zapewnienia bezpieczeństwa dostawy wody pitnej dla mieszkańców części gminy Reńska Wieś pod odpowiednim ciśnieniem i odpowiedniej jakości tj.
- budowa tranzyt ∅160PE z Koźla do zbiornika na terenie SW Większyce.
- budowa zbiornika 2*200m3 z pompownią sieciową na terenie SW Większyce.
- budowa sieci wodociągowej ø225PE z SW Większyce spinającej ul. Tęczowa, Spokojna, Złota, Kasztanowa i Leśna.
- budowa tranzyt ∅225PE z SW Większyce w kierunku Poborszów-Komorno-Mechnica.
- budowa sieciowej pompowni wody w ul. Słonecznej w Większycach.
- wymiana wodomierzy ze zdalnym odczytem - 2 725 kpl.
Roboty powyższe należy zrealizować w oparciu Program Funkcjonalno-Użytkowy.
Zakres zamówienia obejmuje:
W zakresie części projektowej:
- uzyskanie map do celów projektowych,
- dokonanie inwentaryzacji stanu istniejącego,
- wykonanie wymaganych pomiarów i badań koniecznych do opracowania rozwiązań projektowych,
- sporządzenie karty informacyjnej o planowanym przedsięwzięciu i uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia,
- sporządzenie wniosku o wydanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego,
- sporządzenie operatu wodno-prawnego i uzyskanie decyzji wodnoprawnej,
- sporządzenie projektu budowlanego tj. projektu zagospodarowania terenu, projektu architektoniczno-budowlanego wraz z uzgodnieniami, projektu technicznego – po 3 egz.,
- uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę,
- sporządzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót,
- sporządzenie przedmiarów robót,
- opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
- sporządzenie projektu organizacji ruchu na czas wykonywania robót z kompletem wymaganych uzgodnień,
W zakresie robót budowlanych:
- Obsługa geodezyjna,
- Robót budowlanych zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją projektową,
- Dostawa i montaż urządzeń i instalacji,
- Odtworzenia nawierzchni po robotach,
- Uruchomienia zbiornika, pompowni i sieci wodociągowych,
- Pomoc w uzyskaniu pozwolenia na użytkowanie,
- Wykonanie dokumentacji powykonawczej i odbiorowej - 3 egz.
- Wykonanie tablic informacyjnych i pamiątkowych,
- Wykonanie oznakowania armatury na sieci,
- Wymiana wodomierzy.
Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Na podstawie 95 ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, osób wykonujących następujące czynności związane z realizacją zamówienia: budową sieci wodociągowej.
Sposób weryfikacji zatrudnienia, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli oraz sankcje z tytułu niespełnienia wymagań zostały określone w Projektowanych postanowieniach umowy.
Pełny zakres i opis przedmiotu zamówienia określony jest przez:
a) Program funkcjonalno-użytkowy pn: Zaprojektowanie i wykonanie infrastruktury wodociągowej na terenie gm. Reńska Wieś opracowany przez: "NEUSTEIN" s.c. Krystyna i Andrzej Neustein Biuro Projektów Wodociągów i Kanalizacji 45-417 Opole ul. Pomarańczowa 22.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

71322200-3 - Usługi projektowania rurociągów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6910720,01 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9081784,95 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6910720,01 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POLINSTAL Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1990113895

7.3.3) Ulica: Opolska

7.3.4) Miejscowość: Krapkowice

7.3.5) Kod pocztowy: 47-300

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6910720,01 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 580 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zadanie realizowane w ramach Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych Nr promesy: 01/2021/254/PolskiLad

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.