Ogłoszenie z dnia 2022-05-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00120603/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowe zorganizowanie zajęć wyrównujących szanse edukacyjne – korepetycje z języka niemieckiego 200 godzin dla 10 uczestników projektu „Lepsza przyszłość” realizowanego w powiecie pabianickim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W PABIANICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472212819
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. gen. Romualda Traugutta 6A
1.5.2.) Miejscowość: Pabianice
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-200
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.7.) Numer telefonu: 42215-66-60
1.5.8.) Numer faksu: 42215-66-60 wew. 0
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pcpr-pabianice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: pcpr-pabianice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
pcpr-pabianice.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowe zorganizowanie zajęć wyrównujących szanse edukacyjne – korepetycje z języka niemieckiego 200 godzin dla 10 uczestników projektu „Lepsza przyszłość” realizowanego w powiecie pabianickim2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-29237bd1-bb03-11ec-9f44-6e63702cb2f7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00169010
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00052072/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Kompleksowe zorganizowanie zajęć wyrównujących szanse edukacyjne – korepetycje dla uczestników projektu „Lepsza przyszłość"”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Lepsza przyszłość RPOWŁ2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00120603/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 2/LP/PN/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 14000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są indywidualne korepetycje dla łącznie 10 wychowanków
na miesiąc, przebywających w rodzinach zastępczych w wieku od 14 r.ż. do 25 r.ż. w wymiarze
3 godzin miesięcznie dla 1 osoby, przy czym 1 uczestnik może kontynuować udział
w korepetycjach przez cały okres trwania zadania, o ile będzie to zgodne z jego potrzebami. Zajęcia będą odbywać się w miejscu zamieszkania wychowanka lub w siedzibie PCPR oraz zdalnie.
Udzielenie korepetycji z zakresu języka niemieckiego łącznie 200 godzin w okresie
od 01.05.2022 r. do 16.12.2022 r. – 6 miesięcy.
I. Szczegóły zamówienia:
1. Wykonawca zrealizuje 200 godzin łącznie, (ok. 30 godz./mies. - dla 10 uczestników po 3 godz./mies.),
2. Korepetycje dotyczą roku szkolnego. W okresie wakacji, korepetycje się nie odbywają.
3. Korepetycje muszą się odbywać w miejscu zamieszkania każdego z uczestników (Powiat Pabianicki), bądź też w siedzibie PCPR Pabianice. Dokumentem poświadczającym przeprowadzenie korepetycji jest własnoręczny podpis uczestnika/opiekuna na liście obecności,
4. Korepetycje mają być prowadzone w dni robocze w godzinach popołudniowych nie kolidujących z zajęciami szkolnymi (jako dni robocze należy traktować dni od poniedziałku do piątku włącznie). W szczególnie uzasadnionych przypadkach korepetycje mogą być prowadzone w sobotę po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego i uczestnika zajęć.
5. Korepetycje mają trwać jednorazowo w ciągu tego samego dnia 1 godz. zegarową
i najpóźniej kończyć się o godz. 20.
6. W czasie pandemii COVID-19 korepetycje mogą być prowadzone online
z wykorzystaniem środków komunikacji na odległość po uzgodnieniu z Zamawiającym oraz w zależności od stopnia zachorowalności.
7. Udzielanie korepetycji będzie poddane stałemu monitoringowi przez koordynatora projektu oraz ocenie uczestników projektu.
8. Wykonawca ma zagwarantować zastępstwo innych osób o równoważnych kwalifikacjach w wypadku nieprzewidzianych okoliczności uniemożlwiających realizację usługi przez osoby wskazane w ofercie, po uzgodnieniu z Zamawiającym.
9. Zmiana terminu prowadzenia korepetycji, z powodu niedostępności nauczyciela wymaga każdorazowo powiadomienia Zamawiającego oraz uzyskania jego pisemnej zgody na zmianę terminu.
10. Harmonogram zajęć zostanie ustalony z rodzicem/opiekunem uczestnika
w porozumieniu z Wykonawcą, który przekazuje harmonogram Zamawiającemu
na 10 dni przed kolejnym miesiącem.
11. Wykonawca zobowiązany jest do udokumentowania przeprowadzonych korepetycji tj.: prowadzenia karty czasu pracy, listy obecności z każdego dnia korepetycji, dzienniku zajęć, dla każdej osoby, które to dokumenty będą oznaczone znakiem Funduszy Europejskich (FE) oraz znakiem Unii Europejskiej (UE) a także oficjalnym logiem promocyjnym województwa łódzkiego, zgodnie z zasadami zawartymi w Księdze identyfikacji wizualnej znaku marki Fundusze Europejskie i znaków programów polityki spójności na lata 2014-2020, zamieszczonej na stronie Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Łodzi zgodnie z projektem zamawiającego i przedłożone zamawiającemu po zakończeniu zajęć,
12. W przypadku prowadzenia zajęć online Wykonawca żąda od rodziców zastępczych potwierdzenia wykonania usługi przekazanego w formie skanu za pośrednictwem środków komunikacji na odległość. Skan listy obecności przekazuje Zamawiającemu,
13. Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić ankiety ewaluacyjne wśród wszystkich uczestników zajęć, oceniające zajęcia i sporządzi z nich raport,
II. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis oceny spełniania tych warunków.
1. O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia, tzn.:
a) osoba/osoby z uprawnieniami pedagogicznymi określonymi w § 2 pkt 2 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 1 sierpnia 2017r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz.U. z 2017r. poz. 1575 z późn.zm), które ukończyły studia wyższe na kierunku germanistyka lub innym, posiadająca co najmniej roczne doświadczenie dydaktyczne
w nauczaniu języka niemieckiego w szkole na poziomie ponadpodstawowym. Przy czym zapewni prowadzenie korepetycji z uwzględnieniem indywidualnych potrzeb każdego ucznia oraz podstawy programowej dla danego przedmiotu
i poziomu nauczania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80100000-5 - Usługi szkolnictwa podstawowego
80200000-6 - Usługi szkolnictwa średniego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13900 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13900 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fabryka Postępu Ewelina Majda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 832-196-89-79
7.3.3) Ulica: ul. Marii Skłodowskiej-Curie 9 lok. 4
7.3.4) Miejscowość: Wieluń
7.3.5) Kod pocztowy: 98-300
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13900 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-05-13 do 2022-12-16INNE PRZETARGI Z PABIANIC
- Budowa budynku remizy strażackiej dla potrzeb Ochotniczej Straży Pożarnej w Rydzynach
- 18/ZP/TP1/D/25 Dostawa sprzętu medycznego dla PCM SP. z o.o. zamówienie podzielono na 5 części (zadań).
- Ochrona fizyczna, monitoring budynku Sądu Rejonowego w Pabianicach przy ul. Partyzanckiej 105/127 oraz prowadzenie szatni w okresie jesienno-zimowym dla interesantów Sądu Rejonowego w Pabianicach
- Wykonywanie usług hydraulicznych na nieruchomościach zarządzanych przez ZGM Pabianice
- Dostosowanie budynku administracyjno-hotelowego do decyzji p.poż.
- Modernizacja 5 piętra w budynku głównym PCM Sp. z o.o. w celu utworzenia oddziału geriatrii w formule zaprojektuj-wybuduj
więcej: przetargi w Pabianicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przeprowadzenie zajęć terapeutycznych dla dzieci w ramach realizacji zadań z zakresu administracji rządowej wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem"
- Organizacja obozów terapeutyczno-rekreacyjnych dla dzieci i opiekunów z rodzin zastępczych
- ORGANIZACJA STAŻY W RAMACH PROJEKTU "DOBRY ZAWÓD - LEPSZA PRZYSZŁOŚĆ 2"
- Organizacja kursów / szkoleń dla nauczycieli i uczniów w ramach projektu "Przyszłość lasów w rękach leśników - Technikum Leśne w Biłgoraju kształci najlepszych!"
- ZWIĘKSZENIE POZIOMU BEZPIECZEŃSTWA JEDNOSTEK JST NA TERENIE GMINY WIECZFNIA KOŚCIELNA
- Realizacja szkoleń i kursów dla uczniów z zakresu F-Gazów w ramach projektu ,,Kompleksowy program rozwoju kształcenia zawodowego w Powiecie Ostrowskim'' z podziałem na zadania
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.