Ogłoszenie z dnia 2023-04-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00093515/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-14
- 2023/BZP 00172210/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów reklamowych dla jednostek Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET MEDYCZNY W ŁODZI
1.3.) Oddział zamawiającego: UMed w Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 473073308
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Kościuszki 4
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-419
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: monika.krawczyk@umed.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://umed.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/umed_lodz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materiałów reklamowych dla jednostek Uniwersytetu Medycznego w Łodzi2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4c3adfc7-ab7a-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00169041
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00093515
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/15/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania jest: Dostawa materiałów reklamowych dla jednostek Uniwersytetu Medycznego w Łodzi.Opis przedmiotu zamówienia został szczegółowo określony w formularzu asortymentowo- cenowym stanowiącym załącznik nr 2a, do SWZ
Pakiet I- Dostawa materiałów reklamowych (URSS)
4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
22462000-6 - Materiały reklamowe
4.5.5.) Wartość części: 37000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania jest: Dostawa materiałów reklamowych dla jednostek Uniwersytetu Medycznego w Łodzi.Opis przedmiotu zamówienia został szczegółowo określony w formularzu asortymentowo- cenowym stanowiący załącznik nr 2b,
Pakiet II- Dostawa materiałów reklamowych (STN)
4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
22462000-6 - Materiały reklamowe
4.5.5.) Wartość części: 4484,68 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania jest: Dostawa materiałów reklamowych dla jednostek Uniwersytetu Medycznego w Łodzi.Opis przedmiotu zamówienia został szczegółowo określony w formularzu asortymentowo- cenowym stanowiącym odpowiednio załącznik nr 2c,
Pakiet III- Dostawa materiałów reklamowych (MF)
4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
22462000-6 - Materiały reklamowe
4.5.5.) Wartość części: 6800,92 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania jest: Dostawa materiałów reklamowych dla jednostek Uniwersytetu Medycznego w Łodzi.Opis przedmiotu zamówienia został szczegółowo określony w formularzu asortymentowo- cenowym stanowiącym odpowiednio załącznik nr 2d,
Pakiet IV - Dostawa materiałów reklamowych (KBP)
4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
22462000-6 - Materiały reklamowe
4.5.5.) Wartość części: 4543,20 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania jest: Dostawa materiałów reklamowych dla jednostek Uniwersytetu Medycznego w Łodzi.Opis przedmiotu zamówienia został szczegółowo określony w formularzu asortymentowo- cenowym stanowiącym odpowiednio załącznik nr 2e,
Pakiet V - Dostawa materiałów reklamowych (IFMSA)
4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
22462000-6 - Materiały reklamowe
4.5.5.) Wartość części: 2176,69 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania jest: Dostawa materiałów reklamowych dla jednostek Uniwersytetu Medycznego w Łodzi.Opis przedmiotu zamówienia został szczegółowo określony w formularzu asortymentowo- cenowym stanowiącym odpowiednio załącznik nr 2f,
Pakiet VI- Dostawa materiałów reklamowych (IAESTE)
4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
22462000-6 - Materiały reklamowe
4.5.5.) Wartość części: 3568,62 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania jest: Dostawa materiałów reklamowych dla jednostek Uniwersytetu Medycznego w Łodzi.Opis przedmiotu zamówienia został szczegółowo określony w formularzu asortymentowo- cenowym stanowiącym odpowiednio załącznik nr 2g,
Pakiet VII - Dostawa materiałów reklamowych (AZS)
4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
22462000-6 - Materiały reklamowe
4.5.5.) Wartość części: 17387,90 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania jest: Dostawa materiałów reklamowych dla jednostek Uniwersytetu Medycznego w Łodzi.Opis przedmiotu zamówienia został szczegółowo określony w formularzu asortymentowo- cenowym stanowiącym odpowiednio załącznik nr 2h,
Pakiet VIII - Dostawa materiałów reklamowych (KBP)
4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
22462000-6 - Materiały reklamowe
4.5.5.) Wartość części: 30124,85 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania jest: Dostawa materiałów reklamowych dla jednostek Uniwersytetu Medycznego w Łodzi.Opis przedmiotu zamówienia został szczegółowo określony w formularzu asortymentowo- cenowym stanowiącym odpowiednio załącznik nr 2i,
Pakiet IX - Dostawa materiałów reklamowych (KBP)
4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
22462000-6 - Materiały reklamowe
4.5.5.) Wartość części: 25609,95 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania jest: Dostawa materiałów reklamowych dla jednostek Uniwersytetu Medycznego w Łodzi.Opis przedmiotu zamówienia został szczegółowo określony w formularzu asortymentowo- cenowym stanowiącym odpowiednio załącznik nr 2j
Pakiet X - Dostawa materiałów reklamowych (KBP)
4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
22462000-6 - Materiały reklamowe
4.5.5.) Wartość części: 12352,28 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25899,74 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36558,61 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25899,74 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agencja Reklamowa Biuro-Fach Arkadiusz Brzeziński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 584-171-19-72
7.3.3) Ulica: ul. Fiszera 14
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-231
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGENCJA REKLAMOWA BIURO-FACH ARKADIUSZ BRZEZIŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
AGENCJA REKLAMOWA BIURO-FACH ARKADIUSZ BRZEZIŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25899,74 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3832,58 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9151,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3832,58 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agencja Reklamowa Biuro-Fach Arkadiusz Brzeziński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 584-171-19-72
7.3.3) Ulica: ul. Fiszera 14
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-231
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGENCJA REKLAMOWA BIURO-FACH ARKADIUSZ BRZEZIŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
AGENCJA REKLAMOWA BIURO-FACH ARKADIUSZ BRZEZIŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3832,58 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5537,34 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12177,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5537,34 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Promobay Brzoskowski Kamaj sp.j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9721268329
7.3.3) Ulica: ul. Słowiańska 55c,
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-664
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PROMOBAY BRZOSKOWSKI KAMAJ SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
PROMOBAY BRZOSKOWSKI KAMAJ SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5537,34 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3235,83 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6985,59 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3235,83 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agencja Reklamowa Biuro-Fach Arkadiusz Brzeziński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 584-171-19-72
7.3.3) Ulica: ul. Fiszera 14
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-231
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGENCJA REKLAMOWA BIURO-FACH ARKADIUSZ BRZEZIŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
AGENCJA REKLAMOWA BIURO-FACH ARKADIUSZ BRZEZIŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3235,83 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1704,78 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4875,67 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1704,78 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): "MIKODRUK - COMPUTER" s.c. Jacek Mikołajczyk
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: "MIKODRUK - COMPUTER" s.c. Sylwia Mikołajczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 618 18 52 134
7.3.3) Ulica: ul. Ptolemeusza 23
7.3.4) Miejscowość: Kalisz
7.3.5) Kod pocztowy: 62-800
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"MIKODRUK-COMPUTER" S.C. JACEK I SYLWIA MIKOŁAJCZYK
jakie przetargi wygrała firma
"MIKODRUK-COMPUTER" S.C. JACEK I SYLWIA MIKOŁAJCZYK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1704,78 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3874,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7430,18 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3874,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Studio Siedem Żółtowski Grzegorz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6972556413
7.3.3) Ulica: ul. Myślenicka 186
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-698
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3874,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15927,27 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22755,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15341,79 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agencja Reklamowa Biuro-Fach Arkadiusz Brzeziński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 584-171-19-72
7.3.3) Ulica: ul. Fiszera 14
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-231
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGENCJA REKLAMOWA BIURO-FACH ARKADIUSZ BRZEZIŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
AGENCJA REKLAMOWA BIURO-FACH ARKADIUSZ BRZEZIŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15927,27 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18500,06 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22118,72 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18500,06 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EUREKA PLUS Agencja Reklamy Barbara Fedorowicz, Ryszard Federowicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 813-13-59-042
7.3.3) Ulica: ul. 3 Maja 11,
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-030
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EUREKA PLUS AGENCJA REKLAMY BARBARA FEDOROWICZ RYSZARD FEDOROWICZ
jakie przetargi wygrała firma
EUREKA PLUS AGENCJA REKLAMY BARBARA FEDOROWICZ RYSZARD FEDOROWICZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18500,06 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21795,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32103,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25160,88 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Boom Media Adriana Łuczko
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8792666019
7.3.3) Ulica: ul. Gdańska 145
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 90-536
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25160,88 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5412,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12300,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5412,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agencja Reklamy Eureka Plus Barbara Fedorowicz Ryszard Fedorowicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 813-13-59-042
7.3.3) Ulica: ul. 3 Maja 11
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-030
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EUREKA PLUS AGENCJA REKLAMY BARBARA FEDOROWICZ RYSZARD FEDOROWICZ
jakie przetargi wygrała firma
EUREKA PLUS AGENCJA REKLAMY BARBARA FEDOROWICZ RYSZARD FEDOROWICZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5412,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa materiałów reklamowych dla jednostek Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- "Wykonanie przeglądów okresowych i napraw pojazdów samochodowych będących w użytkowaniu Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi z podziałem na 5 części"
- Dostawa i wdrożenie systemu eTMF
- 18/2025 Wykonywanie usługi ochrony obiektów i obsługi portierni, prowadzenie monitoringu wizyjnego oraz nadzór i obsługę parkingów płatnych Miejskiego Centrum Med. im. dr. Karola Jonschera w Łodzi
- "Usługi szkoleń indywidualnych w zakresie biznesowym" (ZP-10/25-USL/09)
- Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego oraz sprawowanie nadzoru autorskiego dla Projektu pn.: Twórcza przestrzeń - remont budynków pofabrycznych na potrzeby Fabryki Sztuki w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie (124)
- Dostawa materiałów reklamowych dla jednostek Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby promocji programu Fundusze Europejskie dla Pomorza Zachodniego 2021-2027.
- Dostawa materiałów promocyjnych III
- Dostawa materiałów promocyjnych,
- Sukcesywna dostawa odzieży reklamowej na potrzeby Politechniki Krakowskiej
więcej: Materiały reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.