eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliczka"Dostawa oraz montaż i uruchomienie 3 szt. zestawów automatycznej przechowalni bagażu na terenie Kopalni Soli "Wieliczka""



Ogłoszenie z dnia 2022-05-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa oraz montaż i uruchomienie 3 szt. zestawów automatycznej przechowalni bagażu na terenie Kopalni Soli "Wieliczka"”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KOPALNIA SOLI "WIELICZKA" SPÓŁKA AKCYJNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000041683

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Park Kingi 1

1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.sa@kopalnia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopalniawieliczka.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Górnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa oraz montaż i uruchomienie 3 szt. zestawów automatycznej przechowalni bagażu na terenie Kopalni Soli "Wieliczka"”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-03c77d65-ba53-11ec-9f44-6e63702cb2f7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00169043

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00123036/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KSW/2022/SIP/38

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 166982 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia.
1.1 Wykonawca zobowiązuje się wykonać, sprzedać, dostarczyć, zamontować i uruchomić Zamawiającemu za wynagrodzeniem, w miejscach przez niego wskazanych w załączniku nr 1 do Specyfikacji zlokalizowanych na terenie Kopalni Soli „Wieliczka”, na zasadach określonych w niniejszej umowie: 3 sztuk fabrycznie nowych zestawów automatycznej przechowalni bagażu zwanych dalej „przedmiotem zamówienia”.
1.2 W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się że:
1) przekaże Zamawiającemu aplikację sterującą zestawami automatycznej przechowalni bagażu oraz aplikację umożliwiającą nadzorowanie/kontrolę obsługi zestawów automatycznej przechowalni bagażu (odrębna aplikacja komputerowa lub aplikacja obsługiwana w przeglądarce komputerowej),
2) będzie udostępniał na bieżąco dostępne aktualizacje do aplikacji,
3) przekaże licencje dostępowe do oprogramowania sterującego zestawami automatycznej przechowalni bagażu oraz do aplikacji umożliwiającej nadzorowanie/kontrolę obsługi zestawów automatycznej przechowalni bagażu,
4) przekaże Zamawiającemu 10 rolek papieru do drukarki kodu QR,
5) przygotuje podłoże do posadowienia zestawów automatycznej przechowalni bagażu,
6) jednorazowo przeszkoli 4 pracowników Zamawiającego z konfiguracji i obsługi przedmiotu umowy oraz obsługi aplikacji sterującej automatycznymi przechowalniami bagażu oraz aplikacji umożliwiającej nadzorowanie/kontrolę obsługi zestawów automatycznej przechowalni bagażu (odrębna aplikacja komputerowa lub aplikacja obsługiwana w przeglądarce komputerowej). Szkolenie winno odbyć się w siedzibie Zamawiającego.
1.3 Szczegółowe parametry przedmiotu zamówienia zostały zawarte w załącznik nr 2 do Specyfikacji.
1.4 Schemat rozmieszczenia boksów w każdej z 3 sztuk zestawów automatycznej przechowalni bagażu zawiera załącznik nr 3 do Specyfikacji.
2. Zasady dostawy.
2.1 Przed planowanym montażem przedmiotu zamówienia, wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza w niniejszym postępowaniu przetargowym zobowiązany jest przeprowadzić wizję lokalną proponowanej przez Zamawiającego lokalizacji. Wizja lokalna możliwa jest w dni robocze w godzinach od 8.00 do 14.00
po umówieniu telefonicznym z osobą nadzorującą realizację przedmiotu zamówienia, która wskazana zostanie w umowie.
2.2 Wykonawca uzgodni z Zamawiającym termin dostawy i montażu zestawów automatycznej przechowalni bagażu wraz z uruchomieniem systemów sterowania i aplikacji komputerowej do nadzorowania/kontroli.
2.3 Miejsce dostawy, montażu i uruchomienia zostało wskazane w załączniku nr 1 do Specyfikacji.
2.4 Godziny montażu przedmiotu zamówienia ustala się w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 8.00. –15.00.
2.5 Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania przedmiotu zamówienia na swój koszt i we własnym zakresie.
2.6 Z dostawą Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć:
1) dowód wydania towaru na zewnątrz WZ lub faktura VAT,
2) dokument gwarancji,
3) świadectwo jakości,
4) deklarację zgodności CE,
5) instrukcje obsługi w języku polskim.
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zostały zawarte w załącznikach nr 1, 2 oraz 3 do specyfikacji, a zasady jego realizacji zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do specyfikacji, które dostępne są pod adresem: https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl

4.5.3.) Główny kod CPV: 44421710-7 - Bagażowe skrytki depozytowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 208485 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 208485 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 208485 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BASE SYSTEM Sp. z o.o. sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5130231143

7.3.3) Ulica: ul. Chrzanowska 75

7.3.4) Miejscowość: Wola Filipowska

7.3.5) Kod pocztowy: 32-065

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 208485 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.