Ogłoszenie z dnia 2025-03-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00117635/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-24
- 2025/BZP 00137295/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Lubli i Gliniku Dolnym ,Gmina Frysztak
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA FRYSZTAK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690582186
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. ks. Wojciecha Blajera 20
1.5.2.) Miejscowość: Frysztak
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-130
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 172777110
1.5.8.) Numer faksu: 172777920
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@frysztak.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.frysztak.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/frysztak1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Lubli i Gliniku Dolnym ,Gmina Frysztak2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4d702558-ccbb-4f66-9849-4076e3b4329c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00169092
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00081356/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Lubli i Gliniku Dolnym Gmina Frysztak
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Krajowym Planie Odbudowy - NEXTGENERATIONEU2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00117635
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Gpr.271.5.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach projektu pn: „ Budowa sieci
kanalizacji sanitarnej w Lubli i Gliniku Dolnym ,Gmina Frysztak” zgodnie z:
1) projektami budowlanymi stanowiącymi załączniki nr 9 i 9A do SWZ włączając przyłącza w zakresie
oznaczonym kolorem na projekcie zagospodarowania terenu ,
2) Opisem Przedmiotu Zamówienia stanowiącym załącznik nr 11 do SWZ,
3) Przedmiarami robót stanowiącymi załączniki nr 8 i 8A do SWZ,
4) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót stanowiącej załącznik nr 10 do SWZ,
5) Zestawieniem odcinków kolektorów do realizacji , stanowiących załączniki nr 13 i 13A do SWZ.
6) Szczegółowy zakres robót został wyszczególniony w załącznikach do SWZ – dokumentacji projektowej,
przedmiarach robót oraz w opisie przedmiotu zamówienia i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru
robót budowlanych.
7) Wymagania dodatkowe w odniesieniu do przedmiotu zamówienia:
a) Wykonawca poniesie koszty użytkowania terenu w trakcie robót, utrzymania placu budowy, terenu przyległego oraz przywrócenia terenu do stanu pierwotnego, a także koszty dostosowania się do pozostałych wymagań określonych w SWZ.
b) Wykonawca, na żądanie Zamawiającego, zobowiązany jest do przedstawienia karty przekazania odpadów do utylizacji, w tym gruzu i ziemi z wykopów lub przedstawić inny dokument na ich ponowne wykorzystanie lub recykling.
c) Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić nadzór archeologicznych przez uprawnionego archeologa stosownie do zapisów decyzji Podkarpackiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków numer 132/2024 L.dz.Rz-IRN.5152.135.2024.BS stanowiącej załącznik do niniejszej SWZ
d) Koszty czynności wymienionych powyżej uważa się za wycenione przez wykonawcę, ujęte w cenie oferty i niepodlegające odrębnej zapłacie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów
45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45236000-0 - Wyrównywanie terenu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5948034,74 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9234471,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5948034,74 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwa Robót Wodno-Kanalizacyjnych ROKAN Rość Dawid Sp.j
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 813-370-43-94
7.3.3) Ulica: ul. Kwiatkowskiego 6
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-326
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5948034,74 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-10-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie szlaków zrywkowych na terenie Nadleśnictwa Niepołomice w 2025r.
- Przebudowa obiektów Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej z siedzibą Jednostki Ratowniczo- Gaśniczej PSP w Mrągowie wraz z dociepleniem
- Wykonanie remontu instalacji C.O. w Urzędzie Skarbowym w Garwolinie w trybie zaprojektuj i wybuduj
- ,, Modernizacja oczyszczalni ścieków,,
- ,,Aktywny plac zabaw w Chodczu"
- Remont drogi gminnej 510062K ul. Kwiatowej na odcinku I - w km od 0+490,00 do km 1+940,00, na odcinku II - w km od 0+000,00 do km 0+150,00 w miejscowości Witkowice, Gmina Kęty
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.