eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Montaż dwóch mikroinstalacji PV na potrzeby własne CBMiM PAN



Ogłoszenie z dnia 2023-04-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Montaż dwóch mikroinstalacji PV na potrzeby własne CBMiM PAN

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Badań Molekularnych i Makromolekularnych Polskiej Akademii Nauk

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000326517

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sienkiewicza 112

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-363

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cbmm@cbmm.lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cbmm.lodz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Badawcza

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Montaż dwóch mikroinstalacji PV na potrzeby własne CBMiM PAN

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-79faaf0d-d474-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00169127

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00156219/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Montaż dwóch mikroinstalacji PV na potrzeby własne CBMiM PAN

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://cbmim.ezamawiajacy.pl/pn/cbmim/demand/107333/notice/public/details

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://cbmim.ezamawiajacy.pl/pn/cbmim/demand/107333/notice/public/details

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja, w tym składanie ofert odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznych - strony prowadzonego postępowania.
2.Za datę przekazania oświadczeń, dokumentów oraz informacji za pomocą platformy, przyjmuje się datę ich przekazania na platformie.
3. W przypadku awarii platformy lub przerwy technicznej dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: urszula.zalog@cbmm.lodz.pl Nie dotyczy składania ofert. Oświadczenia, wnioski lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem tego terminu. Za datę wpływu oświadczeń, dokumentów, wniosków oraz informacji przekazywanych
na w/w e-mail Zamawiającego przyjmuje się datę dostarczenia wiadomości na w/w e-mail Zamawiającego.
4.Niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformie, tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej minimalnej przepustowości 512 kb/s na komputer (Zamawiający zaleca szerokopasmowe łącze internetowe),
2) komputer klasy PC lub MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta,
3) wybrana przeglądarka wspierana przez producenta: MS Internet, Firefox, Google Chrome lub MS Edge,
4) włączona obsługa JavaScript,
5) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
5. Rozszerzenia plików powinny być zgodne z Rozporządzeniem Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych. Wśród formatów powszechnych, a nie występujących
w w/w rozporządzeniu występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie.
6. Rekomenduje się wykorzystanie formatów: .pdf .doc .docx .xls .xlsx .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf
7. W celu kompresji danych rekomenduje się wykorzystanie jednego z rozszerzeń: .zip lub .7Z
8. Maks. rozmiar pojedynczego pliku przesyłanego za pomocą platformy wynosi maksymalnie 100 MB.
9. Informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:
1) plik załączony przez Wykonawcę na platformie i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert.
2) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu.
Pliki powinny być podpsiane:
a) Kwalifikowany podpis elektroniczny zgodnym z eIDAS.
- rekomenduje się podpis w formacie PAdES na pliku w formacie .pdf
• pliki w formacie .pdf można podpisać podpisem w formacie XAdES typem wewnętrznym otaczającym
• pliki w innych formatach niż .pdf można podpisać podpisem w formacie XAdES o typie zewnętrznym. Należy załączyć plik podpisany + podpis. Nie rekomenduje używania podpisu XAdES typ zewnętrzny
- rekomenduje używanie kwalifikowanego znacznika czasu przy kwalifikowanym podpisie elektronicznym,
b) Podpis zaufany - wielkość pojedynczego pliku podpisanego (dokument wraz z podpisem ) nie może przekroczyć 10 MB
c) Podpis osobisty - wielkość pliku w formacie .pdf wynosi maks. 5 MB. Zamawiający zaleca pliki w formacie .pdf
10. Zaleca się, aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosować podpisy tego samego rodzaju.
11. Jeśli Wykonawca zamierza połączyć pliki w formacie .pdf w jeden plik, to zaleca się pliki w formatach .pdf najpierw połączyć, a następnie podpisać.
Zamawiający nie zaleca podpisanych już plików w formacie .pdf łączyć w jeden plik.
12. Zamawiający zaleca, aby nie wprowadzać jakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu ich. Może to skutkować naruszeniem integralności plików co równoważne będzie z koniecznością odrzucenia oferty.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: TZ/28-D/1/23

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej i uzyskanie niezbędnych decyzji, opinii i pozwoleń, w tym decyzji o pozwoleniu na budowę lub zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych (o ile będą wymagane) oraz wykonanie prac budowalnych i instalacyjnych związanych z realizacją 2 (dwóch) mikroinstalacji fotowoltaicznych o mocy nie większej niż 50 kWp każda na potrzeby własne CBMiM PAN. Montaż mikroinstalcji PV odbędzie się na terenie Centrum Badań Molekularnych i Makromolekularnych PAN w Łodzi przy ulicy Sienkiewicza 112, który objęty jest obszarowym wpisem do rejestru zabytków historycznego układu urbanistycznego nr A/44.
2. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zdolność techniczna lub zawodowa:
a) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje co najmniej:
- jedną osobą do wykonania projektu technicznego tj. posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w zakresie uwzględniającym specyfikę robót budowlanych, charakter obiektu oraz stopień skomplikowania, według wymagań zawartych w ustawie Prawo budowlane oraz z aktami wykonawczymi do ustawy,
w szczególności doprecyzowanymi w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego. Osoba ta musi wykazać się wykonaniem co najmniej 1 (jednego) projektu technicznego,
- jedną osobę do montażu fotowoltaiki tj. posiadającą ważny certyfikat Instalatora potwierdzający kwalifikacje do instalowania odnawialnych źródeł energii wydany przez Urząd Dozoru Technicznego (UDT). Przez w/w certyfikat Zamawiający rozumie dokumentu potwierdzającego posiadanie przez instalatora kwalifikacji do instalowania danego rodzaju instalacji odnawialnego źródła energii, o których mowa w ustawie o odnawialnych źródłach energii. Osoba ta musi wykazać się co najmniej 1 (jednym) montażem fotowoltaiki,
- jedną osobę zdolną do podłączenia instalacji tj. posiadającą ważne świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji
i sieci w zakresie eksploatacji i dozoru wydane przez Stowarzyszenie Elektryków Polskich (SEP) typu D,
- jedną osobę zdolną do podłączenia instalacji tj. posiadającą ważne świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji
i sieci w zakresie eksploatacji i dozoru wydane przez Stowarzyszenie Elektryków Polskich (SEP) typu E.
Zamawiający dopuszcza posiadanie przez 1 osobę więcej niż jednego z w/w uprawnień.
b) Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej 3 dostawy polegających na dostawie i montażu mikroelektrowni PV o mocy powyżej 40 kWp każda.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się dostawą
3 wyżej opisanych mikroinstacji w ramach jednego zamówienia (na podstawie
1 umowy) lub wielu zamówień (na podstawie 2 albo 3 umowy).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Zmawiający żąda złożenia wraz z ofertą oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia, o których mowa w rozdziale VIII, pkt 1 SWZ:
a) „Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp o niepodleganiu wykluczeniu” aktualne na dzień składania ofert – załącznik nr 2 do SWZ,
2. Zamawiający na podstawie art. 274 ust. 1 uPzp, wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień złożenia potwierdzających brak podstaw wykluczenia, o których mowa w rozdziale VIII pkt 1, SWZ:
a) „Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu składanym na podstawie art. 125 ust. 1 uPzp” – załącznik nr 6 do SWZ,

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zmawiający żąda złożenia wraz z ofertą oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na potwierdzenie spełnienia warunków udziału, o których mowa w IX rozdziale SWZ:
a) „Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu” aktualne na dzień składania ofert – załącznik nr 3, 4 do SWZ.
2. Zamawiający na podstawie art. 274 ust. 1 uPzp, wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień złożenia potwierdzających spełnienie warunków udziału, o których mowa w IX rozdziale SWZ:
a) „Wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia, którymi Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował” – załącznik nr 7 do SWZ.
Wykonawca ma obowiązek wskazać spełnienie warunku udziału opisanego
rozdziale IX pkt. 1 ppkt 4 lit a) SWZ,
b) „Wykazu dostaw” wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane – załącznik nr 8 do SWZ.
Wykonawca ma obowiązek wskazać spełnienie warunku udziału opisanego
w rozdziale IX pkt. 1 ppkt 4 lit. b) SWZ.
c) dowody określające, czy te dostawy zostały wykonane należycie. Przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie, że oferowane dostawy spełniają określone przez Zamawiającego wymagania, cechy:
1) karty techniczne oferowanych paneli fotowoltaicznych potwierdzające spełnianie przez te urządzenia parametrów zawartych w opisie przedmiotu zamówienia (PFU) stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ dla tych urządzeń.
2) karty techniczne oferowanych inwerterów fotowoltaicznych potwierdzające spełnianie przez te urządzenia parametrów zawartych w opisie przedmiotu zamówienia (PFU) stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ dla tych urządzeń.
2. Zamawiający zamiast kart technicznych dopuszcza certyfikaty lub aprobaty proponowanych rozwiązań lub inne. Dokumenty te muszą potwierdzać spełnianie przez te urządzenia parametrów zawartych w opisie przedmiotu zamówienia (PFU) stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ dla tych urządzeń.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

1) karty techniczne oferowanych paneli fotowoltaicznych potwierdzające spełnianie przez te urządzenia parametrów zawartych w opisie przedmiotu zamówienia (PFU) stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ dla tych urządzeń.
2) karty techniczne oferowanych inwerterów fotowoltaicznych potwierdzające spełnianie przez te urządzenia parametrów zawartych w opisie przedmiotu zamówienia (PFU) stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ dla tych urządzeń.
3) Zamawiający zamiast kart technicznych dopuszcza certyfikaty lub aprobaty proponowanych rozwiązań lub inne. Dokumenty te muszą potwierdzać spełnianie przez te urządzenia parametrów zawartych w opisie przedmiotu zamówienia (PFU) stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ dla tych urządzeń.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. „Formularz oferty” (stanowi treść oferty) - załącznik nr 1 do SWZ,
2. dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, o którym mowa w rozdziale XIII pkt 1 – 3 SWZ,
3. pełnomocnictwo dla osoby do działania w imieniu Wykonawcy, o którym mowa w rozdziale XIII pkt 4, 5 SWZ – jeśli dotyczy,
4. pełnomocnictwo, oświadczenie, o którym mowa w rozdziale XIV SWZ – w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – jeśli dotyczy,
5. zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, oświadczenie, dokumenty lub pełnomocnictwo, o których mowa w rozdziale XIV SWZ – w przypadku Wykonawców polegających na zasobach podmiotów udostępniających zasoby – jeśli dotyczy,
6. wadium - oryginał gwarancji lub poręczenia.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 7 400,00 PLN (słownie: siedem tysięcy czterysta złotych 00/100 PLN).
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływy terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 uPzp.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu,
2) poręczeniach bankowych,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Centrum Badań Molekularnych i Makromolekularnych PAN w Łodzi:
Konto bankowe: Bank Gospodarstwa Krajowego
nr konta: PL 81 1130 1163 0014 7147 3520 0001
Wadium powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Za datę wniesienia wadium uważa się datę wpływu pieniędzy na w/w konto.
Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty,
Zamawiający zaleca aby Wykonawca wnosząc wadium oznaczył jakiego postępowania dotyczy (tj. podać nazwę i numer postępowania).
5. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczeniach, o których mowa w pkt. 3 ppkt. 2) – 5) rozdziału, Wykonawca przekazuje wraz z ofertą Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej. Z treści gwarancji lub poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 uPzp. Do wadium wniesionego w formach wymienionych w pkt. 3 ppkt. 2) – 5) rozdziału, stosować się powinno prawo polskie. Wniesione wadium musi obejmować okres związania ofertą i nie może zawierać żadnych ograniczeń sprzecznych z ustawą Prawo zamówień publicznych, w szczególności utrudniających realizację praw określonych
w art. 98 ust. 6 uPzp.
6. Dla skuteczności wniesienia wadium w innej postaci niż pieniądz niezbędnym jest przekazanie przed upływem terminu składania ofert, za pośrednictwem strony prowadzonego postępowania, oryginału gwarancji lub poręczenia w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez Gwaranta/Poręczyciela. Dokument nie może zawierać postanowień uzależniających jego dalsze obowiązywanie od zwrotu oryginału dokumentu gwarancyjnego do gwaranta/poręczyciela
7. Zamawiający na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 uPzp, odrzuci ofertę jeżeli Wykonawca nie wniesie wadium, lub wniesie w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwalnie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium
w przypadkach, o których mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 uPzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia określa § 11 projektu umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-04-18 14:30

8.2.) Miejsce składania ofert: https://cbmim.ezamawiajacy.pl/pn/cbmim/demand/107333/notice/public/details

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-04-18 15:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-05-17

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.