Ogłoszenie z dnia 2022-05-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00100603/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu i pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej nr 3 im. Mikołaja Kopernika w Wieliczce – edycja 2
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA NR 3 IM. MIKOŁAJA KOPERNIKA W WIELICZCE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000703718
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: os. Henryka Sienkiewicza 26
1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: 12278 13 66
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp3wieliczka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://sp3wieliczka.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.malopolska.pl/spn3imkwwieliczce,m,43709,zamowienia-publiczne.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu i pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej nr 3 im. Mikołaja Kopernika w Wieliczce – edycja 22.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-184297ab-ae8a-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00169132
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00071941/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Dostawa sprzętu i pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej nr 3 im. Mikołaja Kopernika w Wieliczce - edycja 2
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Przedmiotowe zamówienie jest elementem projektu realizowanego przez Zamawiającego pn. ,,Laboratoria Przyszłości", współfinansowanego ze Środków Funduszu Przeciwdziałania COVID-19 i przeznaczonego na wsparcie jednostek samorządu terytorialnego w realizacji inwestycyjnych zadań polegających na rozwijaniu szkolnej infrastruktury2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00100603/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP 271.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 139512,19 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia wraz z montażem, instalacją i przeszkoleniem obsługi dla Szkoły Podstawowej nr 3 w Wieliczce w ramach programupn.”Laboratoria Przyszłości” inicjatywa edukacyjna realizowana przez Ministerstwo Edukacji i Nauki z Centrum GovTech w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 5, 6 i 7 do SWZ –OPZ.
3. Koszt dostawy wraz z wniesieniem na miejsce wskazane przez Zamawiającego (tj.: os. Henryka Sienkiewicza 26, 32-020 Wieliczka) pokrywa we własnym zakresie Wykonawca.
4. Wykonawca dostarczy oraz przekaże pracownikowi dokonującemu odbioru ze strony Zamawiającego sprzęt w oryginalnym opakowaniu wraz z licencjami, dokumentacją użytkową, gwarancją, płytami instalacyjnymi, sterownikami, certyfikatami itp
5. Produkty będące przedmiotem zamówienia muszą być:
a) fabrycznie nowe;
b) wolne od wad fizycznych i prawnych;
c) dostarczone w oryginalnych opakowaniach fabrycznych producenta;
d) dostarczone wraz z kompletem standardowej dokumentacji dla użytkownika w formie
papierowej lub elektronicznej;
e) zgodne z odpowiednimi normami i innymi wymaganiami formalnymi
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
30232000-4 - Sprzęt peryferyjny
30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
39162000-5 - Pomoce naukowe
4.5.5.) Wartość części: 57361,78 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia wraz z montażem, instalacją i przeszkoleniem obsługi dla Szkoły Podstawowej nr 3 w Wieliczce w ramach programu pn.”Laboratoria Przyszłości” inicjatywa edukacyjna realizowana przez Ministerstwo Edukacji i Nauki z Centrum GovTech w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 5, 6 i 7 do SWZ – OPZ. 3. Koszt dostawy wraz z wniesieniem na miejsce wskazane przez Zamawiającego (tj.: os.
Henryka Sienkiewicza 26, 32-020 Wieliczka) pokrywa we własnym zakresie Wykonawca.
4. Wykonawca dostarczy oraz przekaże pracownikowi dokonującemu odbioru ze strony Zamawiającego sprzęt w oryginalnym opakowaniu wraz z licencjami, dokumentacją użytkową, gwarancją, płytami instalacyjnymi, sterownikami, certyfikatami itp
5. Produkty będące przedmiotem zamówienia muszą być:
a) fabrycznie nowe;
b) wolne od wad fizycznych i prawnych;
c) dostarczone w oryginalnych opakowaniach fabrycznych producenta;
d) dostarczone wraz z kompletem standardowej dokumentacji dla użytkownika w formie
papierowej lub elektronicznej;
e) zgodne z odpowiednimi normami i innymi wymaganiami formalnymi
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39160000-1 - Meble szkolne
39162000-5 - Pomoce naukowe
4.5.5.) Wartość części: 82150,40 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne
art. 255 pkt. 1 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2021, poz. 1129 ze zm.) – dalej: ustawa Pzp.
Uzasadnienie faktyczne
W postępowaniu w części I nie złożono żadnej z ofert zatem zostały wyczerpane przesłanki obligujące do unieważnienia postepowania w części I.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 144527,64 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 144527,64 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 144527,64 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Moje Bambino Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 100283710
7.3.3) Ulica: ul. Graniczna 46
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 93-428
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 144527,64 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-06-30INNE PRZETARGI Z WIELICZKI
- "Serwis górniczych maszyn wyciągowych zabudowanych na szybach Kinga i Daniłowicz Kopalni Soli "Wieliczka""
- "Dostawa drewna - część 1 - impregnowane stojaki i drewno wielkowymiarowe"
- "Dostawy materiałów budowlanych: część 1 - farby, lakiery, akcesoria malarskie"
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2030K Koźmice Wielkie - Janowice od skrzyżowania z drogą powiatową nr 2027K do skrzyżowania z drogą gminną nr 560915K w miejscowości Koźmice Wielkie...
- Sukcesywna dostawa worków foliowych na odpady komunalne, segregowane odpady komunalne i bioodpady dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Wieliczce Sp. z o.o. w 2025 roku
- Świadczenie usługi polegającej na zorganizowaniu i prowadzeniu zajęć na basenie (pływalni krytej) dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 1 im. Kazimierza Wielkiego w Wieliczce w 2025 roku
więcej: przetargi w Wieliczce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów edukacyjnych z zakresu edukacji włączającej dla dzieci klas I-III szkoły podstawowej
- "Rozbudowa środowiska backupowego w PWM"
- Dostawa wyposażenia na potrzeby funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w Malinowie - sprzęt komputerowy
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
- Dostawa sprzętu komputerowego do siedzib jednostek Powiatu Częstochowskiego oraz Starostwa Powiatowego w Częstochowie - 2 części
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia do placówek przedszkolnych na terenie Gminy Linia
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.