eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GnieznoBudowa ścieżki rowerowej Osiniec - Szczytniki Duchowne w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027



Ogłoszenie z dnia 2025-03-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa ścieżki rowerowej Osiniec – Szczytniki Duchowne w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GNIEZNO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631259519

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleje Władysława Stanisława Reymonta 9-11

1.5.2.) Miejscowość: Gniezno

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-200

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: 614245750

1.5.8.) Numer faksu: 614245751

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@urzadgminy.gniezno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://urzadgminy.gniezno.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1058033

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa ścieżki rowerowej Osiniec – Szczytniki Duchowne w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ed040d41-4fbf-44b5-9647-e28fd2357963

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00169151

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00045860/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.16 "Budowa ścieżki rowerowej Osiniec – Szczytniki Duchowne" w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027 Działanie 3.2

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Regionalny Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00096945

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OSOP.271.8.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest budowa ścieżki rowerowej wzdłuż drogi powiatowej nr 2214P na odcinku Osiniec – Szczytniki Duchowne o długości 2 720 m. Odcinek nowej ścieżki rowerowej rozpoczynał się będzie przy skrzyżowaniu z drogą gminną nr 287028P w m. Szczytniki Duchowne od szkoły podstawowej, a kończył przy skrzyżowaniu z droga gminną nr 287035P Al. Jedenasta w m. Osiniec. Zaprojektowano drogę dla rowerów o szerokości 2,00 m z pochyleniem poprzecznym 2% (jednostronnym). Ograniczenie nawierzchni drogi dla rowerów stanowić będzie obrzeże betonowe 8*30*100 oraz opornik drogowy 10*25*100. Droga dla rowerów o nawierzchni z kostki betonowej samoklinującej bezfazowej typu kość lub z kostki betonowej bezfazowej typu cegiełka w następującej konstrukcji: kostka betonowa 8 cm, podsypka cementowo - piaskowa 3 cm, podbudowa z chudego betonu Rm 7,5 – 9,0 MPa 12 cm. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania, uzgodnienia i wprowadzenia projektu organizacji ruchu na czas budowy.
Wykonawca w ramach realizacji zamówienia zobowiązany jest do stosowania aspektów środowiskowych i społecznych obejmujących m.in. zminimalizowanie poziomu emisji zanieczyszczeń, hałasu, zużycia wody i energii elektrycznej, usuwanie z terenu budowy wszystkich odpadów i opakowań powstałych przy wykonywaniu robót wraz z ich utylizacją. Należy w maksymalnym stopniu zachować istniejący drzewostan. Ponadto, Wykonawca zobowiązany jest do wbudowania powstałego materiału rozbiórkowego w porozumieniu
z Zamawiającym. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy wskazany został we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.

Szczegóły zawarto w PT+SST

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233162-2 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45232452-5 - Roboty odwadniające

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 14

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 14

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2496900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4888888,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2496900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BRUK – BUD Sławomir Biegasiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6651594251

7.3.3) Ulica: ul. Cegielińska 46

7.3.4) Miejscowość: Wilczyn

7.3.5) Kod pocztowy: 62-550

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2496900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.