Ogłoszenie z dnia 2025-03-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00060235/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-23
- 2025/BZP 00060465/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Rozbiórka istniejącego budynku i budowa nowego budynku świetlicy wiejskiej w Komorowie Wsi”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MICHAŁOWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269290
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Powstańców Warszawy 1
1.5.2.) Miejscowość: Reguły
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-816
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@michalowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.michalowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/michalowice1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Rozbiórka istniejącego budynku i budowa nowego budynku świetlicy wiejskiej w Komorowie Wsi”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-df41e356-a345-4135-9084-080a83cd9124
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00169213
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00033178/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 rozbiórka istniejącego budynku oraz budowa nowego budynku świetlicy wiejskiej w Komorowie Wsi
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00060235
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest rozbiórka istniejącego budynku i budowa nowego budynku świetlicy wiejskiej wraz z przyłączami i zagospodarowaniem terenu, a także uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji administracyjnej udzielającej pozwolenia na użytkowanie nowo wybudowanego budynku świetlicy wiejskiej.
2. Przedmiot zamówienia będzie realizowany na terenie działek o nr ew. 628, 627 i części działki o nr ew. 626 obr. Komorów Wieś przy ul. Kaliszany 18, 05-806 Komorów Wieś, gmina Michałowice.
3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie m.in. następujących robót:
a) Prace rozbiórkowe – zagospodarowanie terenu:
1) rozbiórka istniejącego budynku świetlicy wraz z wywiezieniem i utylizacją materiałów z rozbiórki,
2) rozbiórka utwardzeń terenowych, w tym: istniejącej zatoki parkingowej, istniejącego dojścia do budynku oraz utwardzeń terenowych przy istniejącym budynku świetlicy przewidzianym do rozbiórki,
3) rozbiórka wskazanego na PZT fragmentu ogrodzenia wraz z furtką i bramą (na całej długości, od strony ul. Kaliszany),
4) wycinka drzew i krzewów wskazanych na PZT,
5) likwidacja przyłącza napowietrznego – kabla światłowodowego, a następnie wykonanie nowego przyłącza ziemnego z wprowadzeniem linii światłowodowej do budynku; wykonanie studni i kanalizacji technicznej na działce inwestora; opracowanie dokumentacji projektowej na podstawie pozyskanych przez Zamawiającego warunków technicznych od gestora sieci, wraz z uzyskaniem wszelkich wymaganych zgód i pozwoleń od gestora sieci teletechnicznej,
6) przedłużenie istniejącego przyłącza wodociągowego na działce Inwestora ze zmianą lokalizacji wodomierza (w budynku, za pierwszą ścianą zewnętrzną),
7) wpięcie projektowanej kanalizacji sanitarnej budynku do istniejącej kanalizacji sanitarnej w ul. Kaliszany – lokalizacja przyłącza bez zmian.
b) Prace budowlane – budynek:
1) wykonanie prac fundamentowych,
2) przygotowanie podłoża i odbiór przez uprawnionego geotechnika
3) wytyczenie budynku
4) wykonanie prac instalacyjnych (przyłącza),
5) wykonanie ścian konstrukcyjnych żelbetowych budynku
6) wykonanie w konstrukcji żelbetowej dachów i tarasów
7) wykonanie izolacji dachów i tarasów
8) wykonanie ścian działowych
9) wykonanie izolacji posadzek
10) montaż okien i drzwi w budynku,
11) wykonanie instalacji co. w budynku,
12) wykonanie posadzek w budynku,
13) wykonanie instalacji elektrycznej wewnętrznej budynku i podłączenie doziemne tej instalacji do istniejącego pozostającego przyłącza – skrzynki elektrycznej (lokalizacja przyłącza pozostaje bez zmian),
14) wykonanie w budynku instalacji elektrycznej niskoprądowej (teletechnicznej, sieci komputerowej i nagłośnia),
15) wykonanie instalacji fotowoltaicznej,
16) wykonanie instalacji p.poż.,
17) wykonanie instalacji wod.-kan. w budynku,
18) montaż instalacji wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej i klimatyzacji
19) montaż powietrznej pompy ciepła i centrali wentylacyjnej wraz z 3 jednostkami zewnętrznymi klimatyzacji,
20) wykonanie elewacji wraz z ociepleniem budynku
21) dostosowanie budynku dla osób niepełnosprawnych – montaż windy między kondygnacyjnej,
22) wykonanie prac wykończeniowych w budynku,
23) wyposażenie wnętrz i elementów stałej zabudowy.
c) Po wybudowaniu obiektu - uporządkowanie i zagospodarowanie terenu:
1) budowa utwardzeń terenowych (zgodnie z PZT) - miejsc parkingowych i podejść do budynku,
2) montaż elementów małej architektury: tablicy informacyjnej, koszy na śmieci oraz zmiana lokalizacji istniejących stojaków rowerowych - montaż istniejących stojaków rowerowych w miejscu wskazanym na PZT,
3) wykonanie instalacji oświetlenia terenowego dojść do budynku,
4) wykonanie utwardzenia pod miejsce gromadzenia odpadów stałych,
5) wykonanie nasadzeń roślinnych w miejscach wskazanych projektem,
6) budowa nowego ogrodzenia wraz z 3 furtkami (rozwiązanie systemowe) wg załączanego PZT od strony ul. Kaliszany.
d) Przedmiot zamówienia obejmuje również:
1) wykonanie po zakończonych robotach Świadectwa charakterystyki energetycznej budynku,
2) uzyskanie niezbędnych pozwoleń, zezwoleń w imieniu Zamawiającego w tym decyzji administracyjnej udzielającej pozwolenia na użytkowanie nowo wybudowanego budynku świetlicy wiejskiej.
3) opracowanie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego obiektu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;
4. Realizacja przedmiotu zamówienia zostanie wykonana na podstawie Decyzji Wojewody Mazowieckiego z dnia 01.08.2024 r. nr 1150/OPO/2024 zatwierdzającej projekt zagospodarowania terenu i projekt architektoniczno-budowlany i udzielenia pozwolenia na budowę i rozbiórkę dla inwestycji obejmującej budowę budynku świetlicy wiejskiej i rozbiórkę istniejącego budynku świetlicy wiejskiej na działkach nr ew. 628, 627 i części działki nr ew. 626 w Komorowie Wsi gm. Michałowice.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej w składzie:
1) Projekt budowlany,
2) Projekt techniczny,
3) Projekty wykonawcze,
4) STWiORB,
5) Przedmiary – pomocniczo.
6. Wymagania dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę.
1) Na podstawie art. 95 ust. 1 (klauzule społeczne) ustawy Pzp Zamawiający określa wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w zakresie realizacji zamówienia;
2) Wykonawca przy realizacji przedmiotowego zamówienia zatrudni na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy przez okres trwania umowy, zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2023 poz. 1465) osobę/y wykonującą/e czynności - roboty budowlane, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1465 ze zm.);
7. WIZJA LOKALNA
1) W celu prawidłowego przygotowania oferty Zamawiający zaleca i rekomenduje dokonanie przez Wykonawcę wizji lokalnej dla uzyskania niezbędnej informacji co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia mogących mieć wpływ na cenę oferty.
2) Koszt przyjazdu na wizję lokalną ponosi Wykonawca.
3) Zamawiający nie będzie odrzucał oferty Wykonawcy, który nie będzie uczestniczył
w wizji lokalnej.
4) Zamawiający zastrzega, iż Wykonawca składając ofertę bez przeprowadzenia wizji lokalnej nie może żądać od Zamawiającego podwyższenia umówionej wysokości wynagrodzenia powołując się na ryzyka i trudności i wszelkie inne okoliczności mogące wystąpić w trakcie realizacji umowy objętej niniejszym przedmiotem zamówienia.
8. TERMIN I WARUNKI GWARANCJI I RĘKOJMI
1) Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości i rękojmi na wykonane roboty oraz zastosowane materiały na okres nie krótszy niż 60 miesięcy od daty odbioru końcowego Przedmiotu umowy. Ostateczny okres gwarancji i rękojmi zostanie podany przez Wykonawcę w złożonej ofercie (stanowi kryterium oceny złożonych ofert).
2) Przy czym okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty w zakresie nasadzeń i urządzenia terenów zielonych oraz zastosowany materiał wynosi 12 miesięcy od daty odbioru końcowego Przedmiotu umowy.
3) Szczegółowy opis dotyczący gwarancji i rękojmi znajduje się w „Projekcie umowy” stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4555555,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9089700,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4555555,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRANSTOLBUD - PIEKUTOWSKI SP Z O.O
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6780077747
7.3.3) Ulica: UL. OS. BOHATERÓW WRZEŚNIA 82/5
7.3.4) Miejscowość: KRAKÓW
7.3.5) Kod pocztowy: 31-621
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TRANSTOLBUD - PIEKUTOWSKI SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
TRANSTOLBUD - PIEKUTOWSKI SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4555555,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-12-01INNE PRZETARGI REGUŁY
- "Remont cząstkowy dróg o nawierzchni bitumicznej na terenie gminy Michałowice"
- Czyszczenie kanalizacji deszczowej i wpustów ulicznych na terenie gminy Michałowice
więcej: przetargi REGUŁY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sali konferencyjnej PBP przy ulicy Przemysłowej 7
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1604C w KM 0+000 -1+728 poprzez budowę drogi dla rowerów o dł. 1593 mb.
- Modernizacja Wiejskiego Domu Kultury w Domanicach w ramach programu wsparcia "Mazowsze dla lokalnych centrów integracyjnych 2025" - postępowanie drugie
- Przebudowa drogi gminnej Nr 311104W - Kossobudy 4 w miejscowości Kossobudy, gmina Raciąż oraz Przebudowa drogi gminnej Nr 311109W Kossobudy - Żychowo nr ewid. działki 15 w m. Kossobudy.
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Sanniki
- Poprawa gospodarki wodnej w Rozkopaczewie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.