Ogłoszenie z dnia 2022-05-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00075013/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont instalacji elektrycznej obejmujący REMONT ROZDZIELNI GŁÓWNEJ RG i WLZ w budynku położonym w Szczecinie przy ulicy Ostrawickiej 2
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: INSPEKCJA WETERYNARYJNA WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT WETERYNARII W SZCZECINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000093438
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ostrawicka 2
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 71-337
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.7.) Numer telefonu: 914898200
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@wiw.szczecin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wiw.szczecin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.wiw.szczecin.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Realizacja zadań administracji publicznej z zakresu weterynarii, bezpieczeństwo żywności, ochrona zdrowia zwierząt, weterynaryjna ochrona zdrowia publicznego
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont instalacji elektrycznej obejmujący REMONT ROZDZIELNI GŁÓWNEJ RG i WLZ w budynku położonym w Szczecinie przy ulicy Ostrawickiej 22.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ed38dd48-9af3-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00169235
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00064467/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 REMONT ROZDZIELNICY PRĄDU I WLZ
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00075013/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: A.272.C 3.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Remont instalacji elektrycznej obejmujący REMONT ROZDZIELNI GŁÓWNEJ RG i WLZ w budynku położonym w Szczecinie przy ul. Ostrawickiej 2.
2. Przedmiot zamówienia będzie wykonany zgodnie z zapisami SWZ oraz zgodnie z dokumentacją stanowiącą załącznik nr 2 do SWZ, zawierającą:
a) Projekt wykonawczy
b) STWiORB Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych
c) Przedmiar robót - element pomocniczy, nie stanowi jedynej podstawy do wyceny oferty.
W ramach niniejszego zamówienia należy wykonać min.:
• Demontaż istniejącej rozdzielnicy i WLZ
• Identyfikacja obwodów
• Trasowanie
• Montaż nowej rozdzielnicy i WLZ
• Montaż urządzeń i opraw oświetleniowych
• Układanie przewodów
• Łączenie przewodów
• Przyłączanie odbiorników
• Opisanie obwodów i kabli
• Pomiary instalacji elektrycznej oraz oświetlenia
• Zgłoszenie do odbioru przez ENEA
3. Realizacja przedmiotu zamówienia wiąże się z ogromnym przedsięwzięciem w postaci wyłączenia obiektu z normalnego funkcjonowania, tj. :
- ograniczenia do minimum, a wręcz wygaszenia wykonywania badań w Laboratorium Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Szczecinie, oraz ponownego uruchomienia laboratorium po zakończeniu remontu
- ograniczenia do minimum pracy pozostałych pracowników w obiekcie i przejściem w tryb pracy zdalnej w przypadkach, w których jest to możliwe i niezbędne.
W związku z powyższym Wykonawca pod rygorem zapłaty kar umownych zobowiąże się do Wykonania przedmiotu zamówienia w poniższym terminie, biorąc pod uwagę poniższe założenia:
Planowany OPTYMALNY dla Zamawiającego termin realizacji przedmiotu zamówienia to od piątku 29.04.2022 od g. 15 tej do niedzieli 8.05.2022 do g. 21:00 (zakończenie realizacji przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę). Prace można wykonywać również w soboty i niedziele oraz w święta.
W dniach 9-10.05.2022 przywracanie obiektu do normalnego funkcjonowania przez Zamawiającego (wymagana ciągła obecność Wykonawcy na obiekcie w celu bieżącego usuwania ewentualnych nieprawidłowości).
AWARYJNY, w przypadku wystąpienia uzasadnionych okoliczności uniemożliwiających wykonanie zamówienia w planowanym optymalnym terminie (np. z powodu przedłużenia rozstrzygnięcia procedury lub z powodu innych okoliczności, na które wpływu nie ma, ani Zamawiający, ani Wykonawca) to od piątku 10.06.2022 od g. 15 tej do niedzieli 19.06.2022 do g. 21:00 (zakończenie realizacji przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę). Prace można wykonywać również w soboty i niedziele oraz w święta.
W dniach 20-21.06.2022 przywracanie obiektu do normalnego funkcjonowania (wymagana ciągła obecność Wykonawcy na obiekcie w celu bieżącego usuwania ewentualnych nieprawidłowości).
UWAGA BARDZO WAŻNE !!!
Remont zakłada ograniczenie do minimum, a wręcz wygaszenie wykonywania badań w Laboratorium Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Szczecinie, natomiast mimo tego wymagane jest zasilanie wybranych obwodów na czas prowadzenia prac. Należy zapewnić zasilanie z przenośnego agregatu prądotwórczego o mocy zapewniającej ciągłe zasilanie obwodów :
a) na parterze budynku:
- serwerowni wraz z niezbędnymi komputerami (15 zestawów) i dwoma klimatyzatorami w pomieszczeniu serwerowni
- lodówki w pomieszczeniu 3 pracowni pożywek
b) w piwnicy budynku:
– centrali telefonicznej w pomieszczeniu 030
- zamrażarki temp. -70° w pomieszczeniu 03 pracowni wirusologii
c) systemów SSWIN i SKD
d) centrali ppoż. i oddymiania
Ponadto, podczas realizacji przedmiotu umowy ISTNIEJE KONIECZNOŚĆ ZIDENTYFIKOWANIA CZĘŚCI WLZ-ÓW !!!
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45442100-8 - Roboty malarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 194628,16 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 479850,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 194628,16 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: A’BELL Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5832709792
7.3.3) Ulica: UL. Pólnicy 30/9
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-177
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 194628,16 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-06-10 do 2022-06-19INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Usługi cateringowe dla gości wernisażu wystawy z okazji 70-lecia działalności Biblioteki Głównej Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie.
- Opracowanie ekspertyzy dotyczącej stanu technicznego budynku administracji należącego do Uniwersytetu Szczecińskiego znajdującego się przy al. Papieża Jana Pawła II 31 w Szczecinie
- Wykonanie docieplenia na attykach budynku przy ul. Kusocińskiego 47a/10 i 47/12 oraz ul. Kusocińskiego 49a/10 i 49/12 w Szczecinie
- USŁUGI W ZAKRESIE KOMPLEKSOWEGO UTRZYMANIA TERENÓW ZEWNĘTRZNYCH SPSZOZ "ZDROJE" WRAZ Z TERENEM PRZYLEGŁYM W OBIEKCIE SPSZOZ "ZDROJE" UL. MĄCZNA 4 W SZCZECINIE
- Dostawa (sprzedaż) energii elektrycznej do obiektów należących do OT KOWR w Szczecinie znajdujących się w miejscowości Pyrzyce i Łobez - postępowanie nr SZC.WO.260.7.2025
- Zakup i dostawa szaf metalowych klasy "A" oraz niszczarek klasy P3
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń Oddziału zamiejscowego z siedzibą Kochcice ul. Zamkowa 1 Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej im. dr. Janusza Daaba w Piekarach Śląskich
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji pn. "Budowa żłobka przy ul. Kobiałka".
- Zaprojektowanie i budowa pawilonu dydaktycznego P-7 w technologii kontenerowej dla Akademii Wychowania Fizycznego im. Polskich Olimpijczyków we Wrocławiu
- Zakup aparatu RTG wraz z dostosowaniem i wyposażeniem pomieszczeń Pracowni Diagnostyki Obrazowej
- Przeprowadzenie prac remontowych w dwóch lokalizacjach Bursy nr 6 w Warszawie.
- Zakup i montaż przydomowych oczyszczalni ścieków
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.