Ogłoszenie z dnia 2022-05-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00082312/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Realizacja badania dotyczącego testu zestawów efektów uczenia się, w tym opracowania narzędzi walidacji i przeprowadzenia testowych walidacji kompetencji osób organizujących walidację w ramach ZSK
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Badań Edukacyjnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000178235
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Górczewska 8
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-180
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ibe.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.ibe.edu.pl/index.php/zamowienia-publiczne
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.ibe.edu.pl/index.php/zamowienia-publiczne1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Realizacja badania dotyczącego testu zestawów efektów uczenia się, w tym opracowania narzędzi walidacji i przeprowadzenia testowych walidacji kompetencji osób organizujących walidację w ramach ZSK2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eb0c3904-a074-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00169269
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
"Wspieranie funkcjonowania i doskonalenie ZSK na rzecz wykorzystania oferowanych w nim rozwiązań do realizacji celów strategii rozwoju kraju” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00082312/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IBE/13/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 117666,67 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na realizacji badania dotyczącego testu przygotowanych standardów (zestawów efektów uczenia się) czyli na przygotowaniu narzędzi walidacji dla wszystkich wyżej wymienionych zestawów efektów uczenia się oraz organizacji i przeprowadzeniu testowych procesów walidacji przy użyciu opracowanych narzędzi. W ramach zamówienia Zamawiający planuje realizację następujących składowych:● opracowanie narzędzi walidacji dla ww. zestawów efektów uczenia się wraz z dodatkowymi materiałami,
● testowe przeprowadzenie walidacji efektów uczenia się,
● przygotowanie raportu końcowego zawierającego wnioski z analizy całego procesu.
Zamówienie zostało podzielone na dwie części, dalej nazywane wiązkami. Każda z nich składa się z 3zestawów efektów uczenia się. Wszystkie opracowane zestawy efektów uczenia się zawierają:
1. efekty uczenia się, które składają się na dany zestaw,
2. kryteria weryfikacji dla każdego efektu uczenia się,
3. opis wymagań dotyczących walidacji.
W załączniku A do Opisu Przedmiotu Zamówienia “Wkład do opracowania narzędzi walidacji i przeprowadzenia testowych walidacji kompetencji osób organizujących i przeprowadzających walidację w ramach ZSK” każda wiązka została rozpisana na zestawy, efekty uczenia się i kryteria weryfikacji, a także opis wymagań dotyczących walidacji tychże efektów, ze szczególnym uwzględnieniem weryfikacji efektów uczenia się.
Każda wiązka może być realizowana przez innego Wykonawcę lub przez jednego Wykonawcę, tj. dany Wykonawca może realizować jedną lub dwie wiązki. Oferty złożone dla każdej wiązki będą podlegały osobnej ocenie.
Wykonawca może realizować zamówienie dla wybranej przez siebie wiązki (lub wybranych przez siebie wiązek) zestawów efektów uczenia się samodzielnie lub jako członek konsorcjum, w ramach którego złożył ofertę.
Wiązki, których dotyczy zamówienie przedstawione są poniżej.
● Wiązka trzecia składać się z zestawów efektów uczenia się:
○ Organizowanie procesu walidacji efektów uczenia się dla kwalifikacji rynkowej (koordynator procesu)
○ Wsparcie metodyczne przygotowania opisu kwalifikacji rynkowej
○ Zapewnianie jakości procesów walidacji dla kwalifikacji rynkowych
w instytucji certyfikującej
Rozpisane zestawy efektów uczenia się w podziale na wiązki zostały rozpisane w Załączniku A do OPZ..
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79315000-5 - Usługi badań społecznych
4.5.5.) Wartość części: 58833,34 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na realizacji badania dotyczącego testu przygotowanych standardów (zestawów efektów uczenia się) czyli na przygotowaniu narzędzi walidacji dla wszystkich wyżej wymienionych zestawów efektów uczenia się oraz organizacji i przeprowadzeniu testowych procesów walidacji przy użyciu opracowanych narzędzi. W ramach zamówienia Zamawiający planuje realizację następujących składowych:● opracowanie narzędzi walidacji dla ww. zestawów efektów uczenia się wraz z dodatkowymi materiałami,
● testowe przeprowadzenie walidacji efektów uczenia się,
● przygotowanie raportu końcowego zawierającego wnioski z analizy całego procesu.
Zamówienie zostało podzielone na dwie części, dalej nazywane wiązkami. Każda z nich składa się z 3zestawów efektów uczenia się. Wszystkie opracowane zestawy efektów uczenia się zawierają:
1. efekty uczenia się, które składają się na dany zestaw,
2. kryteria weryfikacji dla każdego efektu uczenia się,
3. opis wymagań dotyczących walidacji.
W załączniku A do Opisu Przedmiotu Zamówienia “Wkład do opracowania narzędzi walidacji i przeprowadzenia testowych walidacji kompetencji osób organizujących i przeprowadzających walidację w ramach ZSK” każda wiązka została rozpisana na zestawy, efekty uczenia się i kryteria weryfikacji, a także opis wymagań dotyczących walidacji tychże efektów, ze szczególnym uwzględnieniem weryfikacji efektów uczenia się.
Każda wiązka może być realizowana przez innego Wykonawcę lub przez jednego Wykonawcę, tj. dany Wykonawca może realizować jedną lub dwie wiązki. Oferty złożone dla każdej wiązki będą podlegały osobnej ocenie.
Wykonawca może realizować zamówienie dla wybranej przez siebie wiązki (lub wybranych przez siebie wiązek) zestawów efektów uczenia się samodzielnie lub jako członek konsorcjum, w ramach którego złożył ofertę.
Wiązki, których dotyczy zamówienie przedstawione są poniżej.
● Wiązka czwarta składa się z zestawów efektów uczenia się:
○ Opracowanie szczegółowego planu (scenariusza) walidacji efektów uczenia sią
○ Zarządzanie procesem walidacji efektów uczenia się w instytucji certyfikującej
○ Przygotowanie organizacyjne do prowadzenia walidacji efektów uczenia się w instytucji certyfikującej
Rozpisane zestawy efektów uczenia się w podziale na wiązki zostały rozpisane
w Załączniku A do OPZ..
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79315000-5 - Usługi badań społecznych
4.5.5.) Wartość części: 58833,34 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52650,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 52650,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52650,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ASESO Assessment & Development Sabina Nikodemska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7121724812
7.3.3) Ulica: Ul. Drzeworytników 49, lok. 3
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-341
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52650,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-09-19Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49880,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49880,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49880,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ASESO Assessment & Development Sabina Nikodemska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7121724812
7.3.3) Ulica: Ul. Drzeworytników 49, lok. 3
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-341
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49880,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-09-19INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: gen. W. Andersa 13 m 91 (ADK-1), część nr 2: Kredytowa 2 m 9 (ADK-5) - w podziale na 2 części
- Likwidacja dzikiego wysypiska na nieruchomości
- Zakup garnków, czajników, patelni
- Przetworzenie danych i wykonanie zbiorczych ocen jakości powietrza w Polsce na podstawie badań Państwowego Monitoringu Środowiska wg prawa krajowego i wymagań sprawozdawczości europejskiej w 2025 roku
- Modernizacja i przebudowa instalacji elektrycznej w budynku Białowieskiej Stacji Geobotanicznej UW
- Budowa studia podcastowego w siedzibie Wojskowego Instytutu Wydawniczego w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Realizacja badania i opracowanie ekspertyzy "Potrzeby doskonalenia zawodowego pracowników Publicznych Służb Zatrudnienia i innych instytucji rynku pracy w kontekście potrzeb i wyzwań regionalnego
- realizacja dwóch badań jakościowych: "Analiza kompetencji i kwalifikacji w sektorze IT" "Analiza kompetencji i kwalifikacji w sektorze telekomunikacji
- Badanie ilościowe na reprezentatywnej próbie Polek i Polaków metodą badania ankietowego wspomaganego komputerowo (CAPI) w ramach realizacji projektu "Psychologia dla Społeczeństwa, część I"
więcej: Usługi badań społecznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.