eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrzozówRemont pokryć dachowych wraz z obróbkami i systemem rynnowym na budynkach szkolnych na terenie Gminy Brzozów.



Ogłoszenie z dnia 2025-03-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont pokryć dachowych wraz z obróbkami i systemem rynnowym na budynkach szkolnych na terenie Gminy Brzozów.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BRZOZÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440235

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Armii Krajowej 1

1.5.2.) Miejscowość: Brzozów

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-200

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.7.) Numer telefonu: +48 134341038

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@brzozow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://brzozow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-74ef34db-04f0-4ea7-9047-71027ff511dc

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont pokryć dachowych wraz z obróbkami i systemem rynnowym na budynkach szkolnych na terenie Gminy Brzozów.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-74ef34db-04f0-4ea7-9047-71027ff511dc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00169360

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00027821/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Remont pokryć dachowych wraz z obróbkami i systemem rynnowym na budynkach szkolnych na terenie Gminy Brzozów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00053574

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IF.271.05.2025.ZP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 przedmiotu zamówienia
Nazwa części: Remont pokrycia dachowego wraz z obróbkami i systemem rynnowym na budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Humniskach.
Miejsce realizacji: Gmina Brzozów, Humniska, działka nr 3158/1.
Zakres prac obejmuje:
• demontaż rynien,
• demontaż rur spustowych,
• oczyszczenie papierem ściernym drewnianej podbitki dachowej,
• umycie i odtłuszczenie drewnianej podbitki dachowej,
• rozbiórka komina,
• zamurowanie powstałego otworu w ścianie nośnej,
• uzupełnienie stropu i dachu,
• wykonanie orynnowania,
• malowanie dachu,
• malowanie ścian lukarny,
• malowanie obróbek blacharskich (pas podrynnowy i wiatrownice)
• malowanie drewnianej podbitki dachowej,
• montaż nowych rynien dachowych stalowych, powlekanych w miejsce zdemontowanych,
• montaż nowych rur spustowych stalowych, powlekanych w miejsce zdemontowanych,
• montaż nowych rewizji (czyszczaków) rur spustowych,
• wymiana odcinków rynien stalowych ocynkowanych na Sali gimnastycznej,
• montaż dodatkowej listwy drewnianej przy podbitce.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 7 do specyfikacji warunków zamówienia w postaci dokumentacji projektowej z przedmiarem robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. W razie wątpliwości co do zakresu przedmiotu zamówienia wszystkie materiały przekazane wykonawcom w ramach wskazanego załącznika wchodzą w zakres opisu przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45421110-8 - Instalowanie ram drzwiowych i okiennych

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45321000-3 - Izolacja cieplna

4.5.5.) Wartość części: 209240,80 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 przedmiotu zamówienia
Nazwa części: Remont pokrycia dachowego wraz z obróbkami i systemem rynnowym na budynku Szkoły Podstawowej w miejscowości Górki.
Miejsce realizacji: Gmina Brzozów, Górki, działki nr 2656 i 2666.
Zakres prac obejmuje:
• demontaż i późniejszy ponowny montaż rynien stalowych,
• demontaż i późniejszy ponowny montaż rur spustowych stalowych,
• demontaż rynien,
• demontaż rur spustowych,
• oczyszczenie papierem ściernym drewnianej podbitki dachowej,
• umycie i odtłuszczenie drewnianej podbitki dachowej,
• hydropiaskowanie dachu wraz z malowaniem na części „starej” szkoły,
• malowanie pozostałego dachu,
• malowanie ścian zewnętrznych z blachy,
• malowanie ścian lukarny z blachy,
• powierzchnia kominów do pomalowania,
• malowanie obróbek blacharskich (pas podrynnowy i wiatrownice),
• malowanie rynien stalowych,
• malowanie stalowych rur spustowych,
• wymiana zniszczonych odcinków rur spustowych i pomalowanie w kolorze pozostałych rur,
• malowanie drewnianej podbitki dachowej,
• montaż nowych rynien dachowych stalowych, powlekanych w miejsce zdemontowanych,
• montaż nowych rur spustowych stalowych, powlekanych, w miejsce zdemontowanych,
• montaż nowych rewizji (czyszczaków) rur stalowych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 8 do specyfikacji warunków zamówienia w postaci dokumentacji projektowej z przedmiarem robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. W razie wątpliwości co do zakresu przedmiotu zamówienia wszystkie materiały przekazane wykonawcom w ramach wskazanego załącznika wchodzą w zakres opisu przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 189430,74 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 przedmiotu zamówienia
Nazwa części: Remont pokrycia dachowego wraz z obróbkami i systemem rynnowym na budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w miejscowości Przysietnica.
Miejsce realizacji: Gmina Brzozów, Przysietnica, działki nr 8439, 8440, 8441 i 8438.
Zakres prac obejmuje:
• demontaż i późniejszy ponowny montaż rynien stalowych,
• demontaż i późniejszy ponowny montaż rur spustowych stalowych,
• malowanie dachu,
• malowanie ścian zewnętrznych obitych blachą,
• malowanie ścian lukarny obitych blachą,
• powierzchnia kominów do pomalowania,
• malowanie obróbek blacharskich (pas podrynnowy i wiatrownice),
• malowanie rynien stalowych,
• malowanie stalowych rur spustowych,
• wymiana zniszczonych odcinków rur spustowych i pomalowanie w kolorze pozostałych rur,
• uzupełnienie dziur w pokryciu dachowym po montażu śniegołapów.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 9 do specyfikacji warunków zamówienia w postaci dokumentacji projektowej z przedmiarem robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. W razie wątpliwości co do zakresu przedmiotu zamówienia wszystkie materiały przekazane wykonawcom w ramach wskazanego załącznika wchodzą w zakres opisu przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 150789,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4 przedmiotu zamówienia
Nazwa części: Remont pokrycia dachowego wraz z obróbkami i systemem rynnowym na budynku Szkoły Podstawowej w miejscowości Grabownica Starzeńska.
Miejsce realizacji: Gmina Brzozów, Grabownica Starzeńska, działki numer 2191/1 i 2191/2.
Zakres prac obejmuje:
• mycie dachu znajdującego się nad salą gimnastyczną i łącznikiem,
• demontaż i późniejszy ponowny montaż paneli solarnych,
• demontaż i późniejszy ponowny montaż rynien stalowych,
• demontaż i późniejszy ponowny montaż rur spustowych stalowych,
• oczyszczenie papierem ściernym drewnianej podbitki dachowej,
• umycie i odtłuszczenie drewnianej podbitki dachowej,
• malowanie dachu,
• malowanie obróbek blacharskich (pas podrynnowy i wiatrownice),
• malowanie rynien stalowych,
• malowanie stalowych rur spustowych,
• malowanie drewnianej podbitki dachowej,
• wymiana rur spustowych PCV (elewacja frontowa budynek szkoły) na rury stalowe, powlekane w kolorze pokrycia,
• uszczelnienie rynien dachowych PCV oraz pasa nadrynnowego na dachu Sali gimnastycznej,
• uzupełnienie dziur w pokryciu dachowym.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 10 do specyfikacji warunków zamówienia w postaci dokumentacji projektowej z przedmiarem robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. W razie wątpliwości co do zakresu przedmiotu zamówienia wszystkie materiały przekazane wykonawcom w ramach wskazanego załącznika wchodzą w zakres opisu przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 101849,99 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 262320,21 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 424795,25 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 262320,21 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Krzysztof Kwolek

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: PIOTR BIEDA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6861538365

7.3.3) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 25

7.3.4) Miejscowość: Brzozów

7.3.5) Kod pocztowy: 36-200

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 262320,21 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-03-17 do 2025-05-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 261024,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 518293,07 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 261024,99 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RTM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6020145650

7.3.3) Ulica: Nowy Nart 112

7.3.4) Miejscowość: Nowy Nart

7.3.5) Kod pocztowy: 37-430

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 261024,99 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-03-17 do 2025-05-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 180921,44 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 341299,08 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 180921,44 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RTM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6020145650

7.3.3) Ulica: Nowy Nart 112

7.3.4) Miejscowość: Nowy Nart

7.3.5) Kod pocztowy: 37-430

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 180921,44 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-03-17 do 2025-05-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 139038,33 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 234383,73 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 139038,33 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA "ROZBUD" KRZYSZTOF RÓŻYCKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6841405750

7.3.3) Ulica: ul. Dębowa 98

7.3.4) Miejscowość: Targowiska

7.3.5) Kod pocztowy: 38-423

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 139038,33 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-03-17 do 2025-05-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.