Ogłoszenie z dnia 2023-04-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00102682/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-20
- 2023/BZP 00123544/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-07
- 2023/BZP 00123819/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-07
- 2023/BZP 00123889/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-07
- 2023/BZP 00124175/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-07
- 2023/BZP 00124305/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-07
- 2023/BZP 00124590/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rewitalizacja działki nr 50/2 w m. Krupniki, Gm. Choroszcz
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CHOROSZCZ
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miejski w Choroszczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659020
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dominikańska 2
1.5.2.) Miejscowość: Choroszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-070
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.7.) Numer telefonu: 857132200
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@choroszcz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://choroszcz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bcbb8d3d-b119-11ed-9236-36fed59ea7dd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rewitalizacja działki nr 50/2 w m. Krupniki, Gm. Choroszcz2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bcbb8d3d-b119-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00169373
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00040296/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Rewitalizacja działki nr 50/2 w m. Krupniki, Gm. Choroszcz
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Regionalny Program Operacyjny Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa VIII. Infrastruktura dla usług użyteczności publicznej. Działanie 8.6 Inwestycje na rzecz rozwoju lokalnego tytuł projekt: „Rewitalizacja działki nr 50/2 w m. Krupniki Gm. Choroszcz”.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00102682
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WI – III.271.03.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 392265,69 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zrealizowanie zadania pn. Rewitalizacja działki nr 50/2 w m. Krupniki Gm. Choroszcz, obejmującego tylko część robót budowlanych zagospodarowania terenu ujętych w zgłoszeniu robót i dokumentacji technicznej/projekcie zagospodarowania terenu oraz całość robót budowlanych dotyczących budowy instalacji oświetlenia terenu rekreacyjnego ujętego w pozwoleniu na budowę i dokumentacji technicznej/projekcie zagospodarowania terenu instalacji elektrycznej oświetlenia terenu rekreacyjnego.
Zakres robót budowlanych do przeprowadzenia w ramach zamówienia:
1) Budowa oświetlenia terenu rekreacyjnego;
2) Budowa placu zabaw na nawierzchni piaskowej wraz z tablicą regulaminową;
3) Budowa altany rekreacyjnej o wym. 5 - 6 m
Wymagania szczegółowe realizacji rzeczowej zadania:
Wykonawca przed montażem altany jest zobowiązany uzgodnić jej wygląd z Zamawiającym. Konstrukcja zgodna z przedmiarem robót.
2. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawarty jest w:
a) projektach zagospodarowania terenu i Specyfikacjach technicznych wykonania
i odbioru robót (STWiOR) stanowiących Załącznik Nr 9 do SWZ,
b) Przedmiarach robót (stanowiących Załącznik Nr 10 do SWZ).
Pozostałe warunki dotyczące wykonania zamówienia zostały określone w Projekcie umowy stanowiącym Załącznik Nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 310803,74 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 443218,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 310803,74 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Simba Group Sp. z o. o. ,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9462647108
7.3.3) Ulica: ul. Zimna 15
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-204
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 310803,74 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Budowa zadaszenia na dworcu autobusowym w Lesku - etap III - modernizacja nawierzchni peronów oraz terenów zielonych.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Dostawa i montaż systemów fotowoltaicznych na obiektach sportowych MCSiR w Nowym Targu - realizacja projektu Sportowa Polska 2022.
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
- Gospodarka wodno-ściekowa w Gminie Jastków - budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.