Ogłoszenie z dnia 2025-03-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00618015/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup samochodu ciężarowego o DMC do 3500 kg
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Brodnicy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340750290
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Karbowo, ul. Wczasowa 46
1.5.2.) Miejscowość: Brodnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-300
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.zdp@brodnica.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdp-brodnica.bip.net.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-dc3dbe11-8c6d-48ef-a149-b6edf65b64e21.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarząd drogami publicznymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup samochodu ciężarowego o DMC do 3500 kg2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dc3dbe11-8c6d-48ef-a149-b6edf65b64e2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00169435
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00618015
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TN.3211-16/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup przez Zamawiającego i dostawa przez Wykonawcę pojazdu ciężarowego w ramach zadania pn. „ZAKUP SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO O DMC DO 3500 KG”.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: dostawę fabrycznie nowego pojazdu ciężarowego
na potrzeby robót drogowych realizowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Brodnicy.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SWZ. Parametry określone w tym załączniku są minimalnymi wymaganiami Zamawiającego.
4. Zamawiający wymaga by Wykonawca udzielił gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia:
1) min 24 miesięcy na elementy mechaniczne – bez limitu kilomentrów;
2) min. 24 miesięcy na elementy lakierowane;
3) min. 12 lat na perforację
5. Informacja o przedmiotowych środków dowodowych:
1) Na potwierdzenie zaoferowania pojazdu zgodnego z opisem przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 2 do SWZ Wykonawca załączy jako przedmiotowy środek dowodowy dokument pn. „FORMULARZ PARAMETRÓW TECHNICZNO – UŻYTKOWYCH” dot. oferowanego pojazdu. Formularz należy wypełnić wg wzoru przygotowanego przez Zamawiającego (zał. nr 5 do SWZ) oraz wg zasad tam określonych. Po wypełnieniu formularza plik formularza należy zamienić na dokument nieedytowalny (.pdf) oraz podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym bądź podpisem zaufanym bądź podpisem osobistym. Formularz koniecznie należy przesłać wraz z ofertą.
2) W przypadku gdy Wykonawca nie załączy do oferty w/w Formularza lub złożony formularz będzie niekompletny Zamawiający wezwie Wykonawcę do jego złożenia bądź uzupełnienia wyznaczając termin.
3) Zamawiający zaniecha wezwania o złożenie bądź uzupełnienie formularza w przypadku gdy oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
6. Nazwy i kody stosowane we Wspólnym Słowniku Zamówień:
Kod CPV główny: 34136000-9 – Samochody półciężarowe.
Kod CPV dodatkowy: 34136100 -0 – Lekkie samochody półciężarowe.
7. Postanowienia dotyczące warunków realizacji zamówienia zostały zawarte we wzorze umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowiącym załącznik nr 6 do niniejszej SWZ.
8. Przedmiot zamówienia musi spełniać warunki wymagane przez przepisy dopuszczające pojazd do ruchu po drogach publicznych zgodnie z ustawą z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 roku – Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity: Dz.U.2024.1251), wymogi rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (tekst jednolity: Dz.U.2024.502 z późn. zm.) oraz posiadać polskie świadectwo homologacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34136000-9 - Samochody półciężarowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34136100-0 - Lekkie samochody półciężarowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 198645,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 198645,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 198645,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Frank-Cars Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 152122969
7.3.3) Ulica: Jagiellońska 147/151
7.3.4) Miejscowość: Częstochowa
7.3.5) Kod pocztowy: 42-200
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 198645,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-20INNE PRZETARGI Z BRODNICY
więcej: przetargi w Brodnicy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.