Ogłoszenie z dnia 2025-03-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00142143/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-12
- 2025/BZP 00156523/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-21
- 2025/BZP 00163744/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Dostosowanie części pomieszczeń sali operacyjnej w budynku B4 Centrum Chirurgii Doświadczalnej na potrzeby wykonywania prześwietleń RTG , pl. Grunwaldzki 51,realizacja w formule zaprojektuj i wybuduj
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET PRZYRODNICZY WE WROCŁAWIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001867
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Cypriana Kamila Norwida 25
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-375
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zofia.golinska-zalewska@upwr.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.upwr.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://upwr.logintrade.net/zapytania_email,193017,b173cd061b2db4b7bb082bd349a5c19f.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostosowanie części pomieszczeń sali operacyjnej w budynku B4 Centrum Chirurgii Doświadczalnej na potrzeby wykonywania prześwietleń RTG , pl. Grunwaldzki 51,realizacja w formule zaprojektuj i wybuduj2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-59eea4a9-2a2c-4f48-8edf-19cf9bf4d672
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00169468
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00053022/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Dostosowanie części pom. sali operacyjnej w budynku B4 Centrum Chirurgii Doświadczalnej na potrzeby wykonywania prześwietleń RTG (urządzenie RTG - ramię C), pl. Grunwaldzki 51
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00142143
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: A0CZZ000.240.14.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: „Dostosowanie części pomieszczeń sali operacyjnej w budynku B4 Centrum Chirurgii Doświadczalnej na potrzeby wykonywania prześwietleń RTG (urządzenie RTG - ramię C), pl. Grunwaldzki 51 - realizacja w
formule “zaprojektuj i wybuduj”
3. Zamówienie należy wykonać zgodnie z:
Programem funkcjonalno-użytkowym wraz z załącznikami do PFU (zał. 1 - 7)
Ekstraktem z dokumentacji technicznej (dokumentacji techniczna ochrony radiologicznej)
Tabelą Zbiorczego Zestawienia Robót.
4. Wymagania ogólne:
4.1. Wykonawca w ramach realizacji zamówienia wykona:
a) dokumentację projektową, w zakresie niezbędnym do zrealizowania robót budowlanych objętych przedmiotem
zamówienia, zgodnie z PFU (pkt. 1), obejmującą:
opracowanie niezbędnych inwentaryzacji budowlano-instalacyjnych
wykonanie projektu architektonicznego (aranżacji z lokalizacją urządzenia)
opracowanie dla pomieszczenia RTG projektu osłon stałych i ruchomych dla wybranego aparatu cyfrowego wraz z
obliczeniami
opracowanie projektów wykonawczych dostosowania cz. pomieszczenia do pracy z urządzeniem RTG, w oparciu o
obowiązujące przepisy oraz wymagania określone przez dostawcę aparatu cyfrowego RTG z dostosowaniem instalacji
elektrycznych, teletechnicznych i połączeń prądoprzewodzącej posadzki do nowej aranżacji, potrzeb urządzenia RTG i
możliwych do wystąpienia kolizji,
opracowanie Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych
uzyskanie wynikających z przepisów opinii, uzgodnień, decyzji, zgód i zatwierdzeń oraz odstępstw od obowiązujących
przepisów (jeżeli zajdzie taka konieczność), jak również przeprowadzenie wymaganych badań, sprawdzeń, pomiarów, itd.
niezbędnych do należytego wykonania przedmiotu zamówienia,
sprawowanie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji
projektowej
b) pełen zakres robót budowlanych, o których mowa w lit. a powyżej na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej.
Wykonawca zobowiązuje się wykonać roboty budowlane zgodnie z wymaganiami ustawy Prawo budowlane oraz zgodnie z
innymi obowiązującymi przepisami i normami, jak również zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, sztuką budowlaną i
przepisami BHP.
Wykonane roboty mają umożliwić uzyskanie przez Zamawiającego zezwolenia Prezesa Państwowej Agencji Atomistyki.
Roboty budowlane będą realizowane na czynnym obiekcie Uczelni w trakcie trwania roku akademickiego.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia, na okres co najmniej 36
miesięcy. Długość gwarancji stanowi jedno z kryterium oceny ofert i może ulec wydłużeniu na warunkach określonych w
Rozdziale 17 SWZ.
Termin wykonania zamówienia: do 17 tygodni od daty zawarcia umowy, z uwzględnieniem terminów pośrednich:
1.1. wykonanie dokumentacji projektowej (zatwierdzonej przez Zamawiającego), wskazanej w programie funkcjonalnoużytkowym
- do 5 tyg. od daty zawarcia umowy
1.2. przekazanie placu budowy w terminie do 1 tyg. od daty zatwierdzenia dokumentacji projektowej
1.3. realizacja robót budowlanych do 9 tygodni od daty przekazania placu budowy, potwierdzona złożeniem pisemnego
wniosku zgłoszenia o gotowości do odbioru robót,
1.4. rozpoczęcie czynności odbiorowych w terminie do 1 tygodnia od daty skutecznego złożenia wniosku o dokonanie
odbioru końcowego,
1.5. zakończenie czynności odbiorowych w terminie do 1 tygodnia od daty ich rozpoczęcia.
Szczegółowy zakres i warunki realizacji zamówienia określono w PFU z załącznikami oraz w projektowanych
postanowieniach umowy - załącznik nr 6 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W niniejszym postępowaniu nie złożono żadnej oferty.INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- budowa nowego systemu grzewczo-chłodniczo-wentylacyjnego w hali nr 1/2 w miejsce istniejącego systemu HOVAL
- Usługa sadzenia drzew i krzewów wraz z trzyletnią pielęgnacją na terenach zarządzanych przez ZZK.
- Dostawa, montaż, instalacja, konfiguracja i uruchomienie 2 Książkomatów, integracja z systemem bibliotecznym, przeprowadzenie szkoleń, pomoc i asysta techniczna w dniu oddania urządzeń do użytkowania
- Remont i termomodernizacja dachu budynku Przedszkola nr 49 przy ul. Borowskiej 181 we Wrocławiu
- Dostawa i montaż mebli biurowych oraz krzeseł do pomieszczeń Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
- Przebudowa i remont dachów oraz elewacji budynków A i B wraz z tarasami Przedszkola nr 104 przy ul. Niedźwiedziej 26-28 we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie środowiskowego domu samopomocy poprzez rozbiórkę, rozbudowę, przebudowę i adaptację budynku mieszczącego się pod adresem Zawoja 35A
- Wykonanie robót budowlanych w budynku Powiatowego Centrum P.P.P. i D.E. polegających na: Część I - Przebudowie ściany frontowej, Część II - Przebudowie klatki schodowej i korytarza
- Remont łazienki w Dziale Żywienia w budynku SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Sopocie
- Przybudowa sali gimnastycznej w SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowym MSWiA w Sopocie
- MODERNIZACJA KOTŁOWNI GAZOWYCH W BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 53 PRZY UL. SKOŚNEJ 8 W KRAKOWIE
- Przebudowa budynku inwentarskiego - owczarni w Złotnikach - Rolnicze Gospodarstwo Doświadczalne Swadzim
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.