eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MiędzyrzeczZakup samochodu osobowego dostosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych z przeznaczeniem dla Centrum Usług Społecznych w Międzyrzeczu



Ogłoszenie z dnia 2025-03-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup samochodu osobowego dostosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych z przeznaczeniem dla Centrum Usług Społecznych w Międzyrzeczu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Społecznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003131659

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wojska Polskiego 13B

1.5.2.) Miejscowość: Międzyrzecz

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-300

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cus@miedzyrzecz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://miedzyrzecz.naszops.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f7711823-38a4-4aa3-8519-b76e28365537

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Jednostka organizacyjna gminy.

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup samochodu osobowego dostosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych z przeznaczeniem dla Centrum Usług Społecznych w Międzyrzeczu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f7711823-38a4-4aa3-8519-b76e28365537

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00169471

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00068718/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Zakup samochodu przystosowanego do przewozu ON

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie jest realizowane w ramach projektu "W CUS działamy razem" o numerze FELB.06.13-IZ.00-0050/24 w ramach programu Fundusze Europejskie dla Lubuskiego 2021-2027.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00152288

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CUS.AS.026.14.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego, minimum 5 miejscowego, z możliwością przewozu 1 osoby na wózku inwalidzkim, z przeznaczeniem dla Centrum Usług Społecznych w Międzyrzeczu.
Pojazd musi spełniać warunki techniczne określone w obowiązujących w Polsce przepisach prawnych dla tego typu pojazdów poruszających się po drogach publicznych oraz warunki określone w przepisach prawnych dla Unii Europejskiej. Dostarczony samochód osobowy musi posiadać wymagane dokumenty (instrukcję obsługi w języku polskim, książkę gwarancyjną, zaświadczenie o przeprowadzeniu badań technicznych, świadectwa zgodności wraz z oświadczeniem zawierającym dane i informacje o pojeździe niezbędne do rejestracji i ewidencji pojazdu wymagane przez prawo polskie ewentualnie inne nieuwzględnione powyżej, a konieczne w zakresie wynikającym z przepisów) umożliwiające rejestrację pojazdu.
Pojazd musi mieć wykonany przez Wykonawcę i na jego koszt przegląd zerowy, co musi być potwierdzone w książce gwarancyjnej pojazdu.
Wykonawca zobowiązany będzie na żądanie Zamawiającego udokumentować spełnienie przez oferowany pojazd wymagań technicznych określonych przez Zamawiającego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
Wymagania Zamawiającego w zakresie przedmiotu zamówienia należy potraktować, jako wymagania minimalne, chyba że Zamawiający wskazał górną i dolną granicę (podział) danego parametru.
Cena ryczałtowa musi uwzględniać wszystkie wymagania niniejszego postępowania oraz obejmować wszystkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia w sposób należyty oraz zgodny z obowiązującymi przepisami prawa, w tym w szczególności: koszt dostawy do Zamawiającego, podatek VAT.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 6 do SWZ.
Zamawiający nie dopuszcza w żadnym wypadku produktów odnawianych pochodzących ze zwrotów, reklamacji, itp.
Wykonawca musi we własnym zakresie zapewnić na swój koszt dostawę pojazdu do siedziby Zamawiającego, gdzie nastąpi odbiór przedmiotu zamówienia w godzinach 7:00-13:00 w dniu roboczym (od poniedziałku do piątku).
Jeżeli w SWZ lub załącznikach do niej, w szczególności w opisie przedmiotu zamówienia, użyte zostały znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę mają one wyłącznie charakter przykładowy, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać dostawy, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Należy przyjąć, iż stanowią one tylko wskazania i mają na celu jedynie doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania, a Wykonawca nie jest zobowiązany do ich zastosowania.
Gwarancja
Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na dostarczony pojazd na okres nie krótszy niż 24 miesiące, od momentu podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego przedmiotu zamówienia. Okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. W zakresie przedmiotu zamówienia opisanego w załączniku nr 6 do SWZ, Zamawiający wymaga, co najmniej gwarancji równej gwarancji producenta. Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne.

Rozwiązania równoważne.
Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy PZP, w miejscu gdzie przedmiot zamówienia opisany jest za pomocą norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencyjnych technicznych, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Ponadto należy przyjąć, że wszystkim takim odniesieniom towarzyszą wyrazy "lub równoważne". Wskazanie równoważności oferowanego rozwiązania zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy PZP i na zasadach tam określonych spoczywa na Wykonawcy. W przypadku opisu za pomocą norm za rozwiązania równoważne uznaje się takie rozwiązania, które zapewniają spełnienie wymagań minimalnych określonych w normie na poziomie nie gorszym niż opisano to w stosownych normach. W przypadku przywołanych w SWZ norm (jeżeli nie określono tego szczegółowo) rozumie się normy aktualne. W pozostałych przypadkach (opis przedmiotu zamówienia za pomocą ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencyjnych technicznych) za równoważny uważa się taki produkt, materiał czy system o parametrach technicznych, funkcjonalnych i jakościowych nie gorszych niż wymienione w opisie przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34115200-8 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób

34114400-3 - Minibusy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający nie może zwiększyć kwoty, którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty .

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 234000,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.