Ogłoszenie z dnia 2022-05-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00055291/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa sali gimnastycznej w miejscowości Wadlew, Gmina Drużbice.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DRUŻBICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648089
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 77 A
1.5.2.) Miejscowość: Drużbice
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-403
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 44 631-10-78 (79)
1.5.8.) Numer faksu: 44 631-12-59
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@druzbice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.druzbice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://druzbice.bip.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa sali gimnastycznej w miejscowości Wadlew, Gmina Drużbice.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-88ccca5b-8b11-11ec-94c8-de8df8ed9da1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00169478
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00012551/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Budowa sali gimnastycznej w miejscowości Wadlew, Gmina Drużbice
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00055291/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 4016262,16 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie sali gimnastycznej w miejscowości Wadlew, Gmina Drużbice.
Lokalizacja inwestycji: działka nr ewid. 287, 290/1, obręb geod. 27 Wadlew, gm. Drużbice.
2. Zakres rzeczowy zadania obejmuje:
1) przygotowanie placu budowy,
2) budowę przyłącza wodociągowego, zewnętrznej instalacji wodociągowej wraz ze studnią wodomierzową i zestawem wodomierzowym,
3) budowę zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej,
4) budowę zewnętrznej instalacji elektrycznej,
5) budowę zewnętrznej instalacji zbiornikowej na gaz propan-butan oraz budowę dwóch zbiorników na gaz płynny 2 x 6700 dm³ wraz z zatankowaniem zbiorników gazem płynnym w ilości 10 000 dm³,
6) budowę budynku sali gimnastycznej, o powierzchni zabudowy 681,31 m², powierzchni użytkowej 531,61 m², kubaturze 3655,93 m³ obejmującą wykonanie: robót ziemnych; fundamentów; ścian fundamentowych; izolacji fundamentów; ścian zewnętrznych i wewnętrznych; ścianek działowych; stropu; podciągów; konstrukcji dachu; stolarki okiennej i drzwiowej; wykonanie posadzki; wykonanie robót wykończeniowych,
7) wykonanie instalacji elektrycznej wewnętrznej – wykonanie rozdzielnicy głównej; wykonanie przeciwpożarowych wyłączników prądu; wykonanie instalacji oświetlenia wewnętrznego – oświetlenie podstawowe; wykonanie oświetlenia wewnętrznego – oświetlenie ewakuacyjne; wykonanie instalacji oświetlenia zewnętrznego; wykonanie instalacji siłowej i gniazd wtyczkowych; wykonanie zasilania wentylacji; wykonanie instalacji odgromowej i podłączenia wyrównawczego,
8) wykonanie instalacji sanitarnych wewnętrznych – wykonanie wewnętrznej instalacji wodociągowej wraz z montażem armatury hydraulicznej; wykonanie wewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej wraz z montażem przyborów i urządzeń; budowa wewnętrznej instalacji gazu wraz z aktywnym systemem bezpieczeństwa instalacji gazowej z czujnikami i sygnalizatorem dźwiękowym; wykonanie instalacji centralnego ogrzewania wraz z niezbędną armaturą i grzejnikami; wykonanie instalacji wentylacji wraz z centralą wentylacyjną wyposażoną w automatykę umożliwiającą płynne sterowanie wydajnością i podgrzewanym powietrzem; budowa kotłowni gazowej obejmującej gazowy kocioł grzewczy z zamkniętą komorą spalania o mocy 55 kW; wykonanie instalacji ochrony ppoż. wraz z hydrantami W-25 z wężem półsztywnym o długości 30m,
9) montaż wyposażenia pomieszczeń tj. węzeł sanitarny damski, natryski, szatnia damska; węzeł sanitarny dla osób niepełnosprawnych, szatnia dla osób niepełnosprawnych; węzeł sanitarny męski, natryski, szatnia męska; sala gimnastyczna – zgodnie z przedmiarem wyposażenia budynku,
10) wyposażenie obiektu w podręczny sprzęt gaśniczy – zgodnie z Instrukcją Bezpieczeństwa Pożarowego,
11) wykonanie zagospodarowania terenu – wykonanie robót przygotowawczych i usunięcia warstwy ziemi; wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego; wykonanie podsypki cementowo-piaskowej; wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm na powierzchni około 2004 m²; montaż krawężników i obrzeży betonowych; rozłożenie torfu i wykonanie trawników dywanowych na powierzchni około 1000 m².
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
1) projekty wykonawcze:
a) projekt zagospodarowania działki,
b) projekt zewnętrznych instalacji sanitarnych,
c) projekt instalacji elektrycznych zewnętrznych,
d) projekt architektoniczno-budowlany, część architektoniczna,
e) projekt - część konstrukcyjna,
f) projekt wewnętrznych instalacji sanitarnych,
g) projekt instalacji elektrycznych,
h) projekt przyłącza wodociągowego,
- stanowiące Załącznik nr 10 do SWZ;
2) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych:
a) branża architektoniczna,
b) część konstrukcyjna,
c) branża sanitarna,
d) branża elektryczna,
e) budowa utwardzenia terenu,
- stanowiące Załącznik nr 11 do SWZ;
3) przedmiary robót:
a) zagospodarowanie działki,
b) branża architektoniczna,
c) część konstrukcyjna,
d) branża sanitarna,
e) branża elektryczna,
f) wyposażenie budynku,
g) ciągi komunikacyjne i miejsca parkingowe,
- stanowiący Załącznik nr 12 do SWZ.
4) Instrukcja Bezpieczeństwa Pożarowego
- stanowiąca Załącznik nr 13 do SWZ.
Szczegółowy zakres robót oraz technologię robót określają projekty wykonawcze oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Przedmiary robót załączone do SWZ stanowią opracowanie wtórne w stosunku do projektów budowlanych. Zawierają zestawienie przewidywanych robót w celu zobrazowania skali zamierzenia budowlanego i ułatwienia Wykonawcom oszacowania kosztów realizacji inwestycji, dlatego co do zasady pełnią jedynie funkcję pomocniczą.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych
45223200-8 - Roboty konstrukcyjne
45223210-1 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali
45223220-4 - Roboty zadaszeniowe
45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów
45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej
45314310-7 - Układanie kabli
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45421153-1 - Instalowanie zabudowanych mebli
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4940000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9800000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4940000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STIVEX Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384857786
7.3.3) Ulica: Ul. Czapliniecka 146
7.3.4) Miejscowość: Bełchatów
7.3.5) Kod pocztowy: 97-400
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4940000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 19 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Remont części korytarza w ZSCKR w Mieczysławowie"
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej na ul. Przedszkolnej i ul. Ks. A. Zarzyckiego w Opatowie
- Generalny remont szatni personelu i sanitariatów w piwnicach pawilonu M-5
- Modernizacja kompleksu sportowego - Moje Boisko ORLIK 2012 wraz z zapleczem w Jodłowej
- "Zwiększenie efektywności energetycznej budynków mieszkalnych na terenie Gminy Twardogóra - budynek przy ul. Młyńskiej 9 w Twardogórze".
- Przebudowa oczyszczalni ścieków w ramach projektu: "POPRAWA GOSPODARKI WODNO-ŚCIEKOWEJ W GMINIE PISZCZAC - ETAP II"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.