Ogłoszenie z dnia 2025-03-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00155067/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży bhp w roku 2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO KRAŚNIK
1.3.) Oddział zamawiającego: Nadleśnictwo Kraśnik
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 430516200
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Janowska 139
1.5.2.) Miejscowość: Kraśnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 23-200
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: krasnik@lublin.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lublin.lasy.gov.pl/krasnik
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2071a3a6-8e3d-40b3-a602-8affbd9d49c11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży bhp w roku 20252.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2071a3a6-8e3d-40b3-a602-8affbd9d49c1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00169538
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00138221/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży bhp w roku 2025
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00155067
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZG.270.13.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 178172 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży BHP dla pracowników Nadleśnictwa Kraśnik w roku 2025. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ, w tym: załącznik nr 1.1. – zestawienie ilości sortów mundurowych leśnika oraz ilości odzieży BHP;
załącznik nr 1.2. – akty prawne i zarządzenia oraz dokumentacja techniczno-technologiczna elementów mundurowych leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia;
załącznik nr 1.3. – szczegółowy opis wymagań dotyczących odzieży i obuwia roboczego oraz środków ochrony indywidualnej.
2. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiący załącznik nr 5 do SWZ.
3. Wielkość przedmiotu zamówienia w zakresie elementów mundurowych leśnika została określona na 5993 punktów ustalonych w oparciu Zarządzenie nr 95 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 1 sierpnia 2024 r. w sprawie wzorca oraz zasad i norm użytkowania mundurów leśnika dla pracowników Lasów Państwowych (Znak: EZ.241.14.2024) oraz Zarządzenie nr 107 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 23 sierpnia 2024 r. w sprawie dokumentacji techniczno-technologicznej wybranych elementów munduru leśnika według rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 19 grudnia 2017 r. w sprawie wzorów munduru leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia (Znak: EZ.240.4.2024). Zamawiający nie określa, jakie sorty i w jakiej ilości zakupi za dysponowane punkty przeliczeniowe. Rzeczywista realizacja ilościowa przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania umowy jest związana z systemem punktowym oraz jest uwarunkowana zmiennością poziomu zatrudnienia pracowników uprawnionych do odbioru sortów mundurowych, jak również od indywidualnego zapotrzebowania na poszczególne sorty przez osoby uprawnione. Ilości poszczególnych rodzajów elementów umundurowania będą realizowane zgodnie z indywidualnymi potrzebami pracowników Zamawiającego, w ramach wartości zamówienia i przy zastosowaniu cen jednostkowych elementów (sortów) umundurowania, określonych
przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym. Podana w kosztorysie ofertowym łączna ilość elementów umundurowania ma posłużyć jedynie Wykonawcy do kalkulacji ceny ofertowej, która będzie stanowić podstawę umownego zobowiązania Zamawiającego. Istnieje możliwość, w zależności od indywidualnych potrzeb pracowników Zamawiającego, iż ilość ta może ulec zmianie i nie będzie to podstawą do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych lub zwiększonych dostaw.
4. Odzież robocza i obuwie bhp powinny odpowiadać wzorcom określonym w Polskich Normach, tj. m.in. odzież ochronna i robocza dostarczana dla pracowników Lasów Państwowych musi posiadać atesty, odpowiednie parametry techniczne, zapewnić bezpieczne wykonywanie czynności związanych z procesem pracy i musi być oznaczona symbolem (CE).
4.5.3.) Główny kod CPV: 18000000-9 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki
18200000-1 - Odzież wierzchnia
18800000-7 - Obuwie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę, jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Kwota jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia to 219 152,00 zł (brutto). Cena jedynej oferty złożonej w postępowaniu to 227 815,68 zł.Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty na sfinansowanie zamówienia do ceny oferty najtańszej.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 227815,68 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 227815,68 PLN
INNE PRZETARGI Z KRAŚNIKA
- zakup leków z programów lekowych dla SP ZOZ w Kraśniku
- Dostawa paliw płynnych dla pojazdów i sprzętu drogowego będącego w dyspozycji Zarządu Dróg Powiatowych w Kraśniku
- "Przebudowa dróg gminnych i chodników na terenie Gminy Kraśnik"
- Wymiana instalacji hydrantowej, opraw awaryjnych i ewakuacyjnych oraz wykonanie zasilania zestawu pompowego w ramach zadania pn. "Roboty budowlane w Domu Pomocy Społecznej w Popkowicach"
więcej: przetargi w Kraśniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa odzieży ochronnej i zabezpieczającej dla żołnierzy motocyklistów , oraz oznak rozpoznawczych z podziałem na części.
- "Dostawa odzieży roboczej, obuwia i środków ochrony indywidualnej"
- Dostawa odzieży roboczej, obuwia i środków ochrony indywidualnej dla pracowników Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Tarnowie.
- Dostawa umundurowania leśnika dla pracowników Nadleśnictwa Świebodzin w roku 2025
- Dostawa materiałów promocyjnych, odzieży oraz banerów promocyjnych
- DOSTAWA ŚRODKÓW OCHRONY INDYWIDUALNEJ, ODZIEŻY ROBOCZEJ I OBUWIA OCHRONNEGO (4 ZADANIA).
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.