eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WolinDostawa kruszywa naturalnego łamanego o uziarnieniu 0- 31,5 mm na potrzeby remontu dróg na terenie Gminy Wolin



Ogłoszenie z dnia 2025-03-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa kruszywa naturalnego łamanego o uziarnieniu 0- 31,5 mm na potrzeby remontu dróg na terenie Gminy Wolin

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WOLIN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685510

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zamkowa 23

1.5.2.) Miejscowość: Wolin

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-510

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.7.) Numer telefonu: 512186788

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminawolin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminawolin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminawolin.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa kruszywa naturalnego łamanego o uziarnieniu 0- 31,5 mm na potrzeby remontu dróg na terenie Gminy Wolin

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ee044d5f-200f-41b4-8a47-e5c5133eab1b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00169557

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00048237/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Zakup kruszywa łamanego o uziarnieniu 0-31,5 mm na potrzeby remontu dróg Gminy Wolin

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00106699

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.6.2025.EW

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 150000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa kruszywa łamanego o uziarnieniu 0- 31,5 mm na potrzeby remontu dróg na terenie Gminy Wolin.
W zakres zamówienia wchodzi :
1) Dostawa 1000 ton kruszywa naturalnego łamanego o uziarnieniu 0-31,5 mm wraz z transportem i rozładunkiem na potrzeby remontu dróg gminnych. Rozładowanie kruszywa nastąpi na terenie Oczyszczalnia Ścieków Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wolinie, ul. Mickiewicza 20, 72-510 Wolin.
2) Zamawiający podaje wymagania dotyczące kruszywa:
• Kategoria uziarnienia - Procentowa zawartość ziaren o pow. przekruszonej C90/3
• Odporność na rozdrabnianie - kruszenie LA 35
• Odporność a zamrażanie – rozmrażanie w 1% NaCl ≤ 5%
• Trwałość a zamrażanie - rozmrażanie F1
• Pochodzenie skał - naturalne
3) Dostawa odbywać się będzie po uprzednim zawiadomieniu Zamawiającego drogą telefoniczną bądź mailową z dwudniowym wyprzedzeniem.
4) Każda dostawa będzie weryfikowana przez Zamawiającego i przy niespełnieniu określonych wymagań może nie zostać odebrana.
5) Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia aprobaty technicznej oraz certyfikatu zgodności lub deklaracji zgodności na dostarczone kruszywo.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawarty jest w projektowanych Postanowieniach umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 140220,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 163590,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 163590,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HARD ROCK BP PIOTR STANKIEWICZ, JAŚMINOWA 3, 72-123 RURZYCA NIP: PL 8561558324

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: PL 8561558324

7.3.3) Ulica: JAŚMINOWA 3

7.3.4) Miejscowość: RURZYCA

7.3.5) Kod pocztowy: 72-123

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 163590,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.