Ogłoszenie z dnia 2021-09-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00243863/01 - Wynik z dnia 2021-10-25
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Dostawa i montaż urządzeń zabawowych na placu zabaw na osiedlu Niepodległości oraz urządzenie placu w ramach zadania inwestycyjnego pn. Plac zabaw na os. Niepodległości w Wołominie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wołomin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ogrodowa 4
1.5.2.) Miejscowość: Wołomin
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-200
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.7.) Numer telefonu: 227633071
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wolomin.org.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wolomin.org
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż urządzeń zabawowych na placu zabaw na osiedlu Niepodległości oraz urządzenie placu w ramach zadania inwestycyjnego pn. Plac zabaw na os. Niepodległości w Wołominie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6445e43e-0ca2-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00169566
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005329/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.23 Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj placu zabaw na osiedlu Niepodległości w ramach zadania inwestycyjnego pn. Plac zabaw na os. Niepodległości w Wołominie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/wolomin3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/wolomin
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: zapisy dotyczące wymagań technicznych i organizacyjnych zawarte zostały w pkt XIII SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zapisy dotyczące RODO zawarte są w pkt II SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zapisy dotyczące RODO zawarte są w pkt II SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.33.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Dostawa i montaż urządzeń zabawowych na plac zabaw na osiedlu Niepodległości oraz urządzenie placu w ramach zadania inwestycyjnego pn. Plac zabaw na os. Niepodległości w Wołominie.
2. W ramach przedmiotu zamówienia należy:
2.1 Przygotować kompletną dokumentację projektową wraz z mapą do celów projektowych,
2.2 Przygotować zgłoszenie robót nie wymagających uzyskania decyzji pozwolenia na budowę do Starostwa Powiatowego w Wołominie, złożyć zgłoszenie, dostarczyć Zamawiającemu potwierdzenie skutecznego zgłoszenia,
2.3. Dostarczyć i zamontować z zachowaniem stref bezpiecznych: urządzenia zabawowe i elementy małej architektury, zgodnie z załącznikiem nr 1:
2.3.1 zestaw zabawowy klasyczny;
2.3.2 zestaw sport;
2.3.3 domek integracyjny;
2.3.4 ważka integracyjna;
2.3.5 fotel obrotowy x 2;
2.3.6 stolik szachowy;
2.3.7 piaskownica;
2.3.8 huśtawka duet z siedziskiem prostym i siedziskiem koszykowym;
2.3.9 ławka z oparciem x 8;
2.3.10 kosz na śmieci x 2;
2.3.11 tablica informacyjna;
2.4 wykonać nawierzchnię z kostki brukowej, stanowiącej dojścia do placu zabaw (dwa główne ciągi komunikacyjne), 200 mb x 1,5 m szerokości;
2.5. wykonać monitoring i oświetlenie terenu: monitoring –3 kamery monitoringu na słupach, kamery obrotowe, z kartą pamięci, z własnym zasilaniem, oświetlenie – 14 słupów oświetleniowych, z własnym zasilaniem solarnym;
2.6. Wykonać nasadzenia drzew: Platan klonolistny duże sadzonki 400-450 cm, obwód pnia 14-16 cm (Platanus×hispanica; Platanus x acerifolia)
2.7 uporządkować teren, dosiać trawę
2.8 Wykonać dokumentację powykonawczą. dostarczyć karty techniczne, certyfikaty, itp. w 2 egzemplarzach.
3. Zamówione wyposażenie placu zabaw dla dzieci musi być bezpieczne, atrakcyjne i trwałe oraz odporne na zniszczenie w trakcie zabawy jak również odporne na działanie warunków atmosferycznych.
4. Urządzenia powinny mieć zaokrąglone krawędzie, a wszelkie połączenia ukryte pod zaślepkami lub gładko wykończone. Elementy metalowe winny być zabezpieczone przed korozją lub wykonane z metalu odpornego na korozję.
5. Wszystkie elementy wyposażenia placu zabaw będące przedmiotem zamówienia winny spełniać wymogi Polskiej Normy dotyczącej bezpieczeństwa i metod badań urządzeń stanowiących wyposażenie placów zabaw oraz winny posiadać certyfikaty zgodności z normami.
6. Materiały użyte do produkcji elementów wyposażenia placu zabaw winny posiadać wszelkie wymagane prawem atesty i certyfikaty dopuszczające ich stosowanie, w tym atesty higieniczne na farby, świadectwa jakości i zgodności z normą na elementy łączeniowe stosowane do produkcji urządzeń zabawowych itp.
7. Oferowane przez Wykonawcę elementy wyposażenia placu zabaw muszą być fabrycznie nowe.
8. Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają n/w dokumenty:
1) Załącznik nr 1A do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 p.z.p. polegających na powtórzeniu podobnych robót w zakresie robót wymienionych w przedmiarze robót w tym:
a) dostawa i montaż urządzeń zabawowych
b) wykonanie nawierzchni bezpiecznej
c) wykonanie monitoringu i oświetlenia terenu
d) wykonanie nasadzeń
Zamówienie udzielone będzie na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą ofertę zostanie wybrana oferta z największą łączną liczbą punktów. Sposób obliczania punktacji: Po = C + T
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający wymaga aby posiadał środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę minimum 70 000,00 zł
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
w zakresie wiedzy i doświadczenia – Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał,
że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał (zakończył) co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie, rozbudowie, przebudowie, modernizacji placu zabaw wartości robót minimum 70.000,00 zł.
b) w zakresie potencjału kadrowego – zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej:
- jednym Kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz co najmniej dwuletnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy przy realizacji minimum dwóch zadań polegających na budowie, przebudowie, rozbudowie, modernizacji placu zabaw o wartości robót minimum 70.000,00 zł,
- jednym Kierownikiem robót, który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektrotechnicznych, lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy p.z.p., sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - załącznik nr 3 do SWZ;
2) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego , w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrole jakości lub kierowanie robotami budowlanymi , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami- załącznik nr 4 do SWZ;
3) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 3000,00 ZŁ (słownie: trzy tysiące złotych 00/100 złotych);6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
zgodnie z pkt XII SWZ6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z paragrafem 15 Projektowanych postanowień umowy7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-20 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/wolomin
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-20 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z WOŁOMINA
- Skropienie emulsją asfaltową nawierzchni drogowej przed połączeniem z nowo układaną warstwą mieszanki mineralno-asfaltowej na remontowanych odcinkach dróg powiatowych
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego "Budowa wyniesionego skrzyżowania DP Nr 4365W ul. Szpitalnej z drogą gminną ul. Piotra Skargi w Ząbkach gm. Ząbki"
- Wykonanie wycen 232 nieruchomości
- Modernizacja boisk sportowych ORLIK przy Sportowej Szkole Podstawowej nr 5 ul. Lipińska 16 w Wołominie
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego "Rozbudowa drogi powiatowej 4356W na odcinku od skrzyżowania z ul. Zawadzką w msc. Zwierzyniec do przejazdu gospodarczego pod S8"
- Świadczenia usług w zakresie napraw i konserwacji samochodów, pojazdów, maszyn drogowych i urządzeń będących w dyspozycji Zamawiającego w roku 2025 z podziałem na części.
więcej: przetargi w Wołominie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ,,Aktywny plac zabaw w Chodczu"
- Dostawa zestawu do zajęć przyrodniczo-outdoorowych w Przedszkolu Samorządowym nr 1 w Ciechocinku.
- DZP.261.5.2025 Modernizacja niecki basenowej ze "sztuczną falą" - dostawa i montaż wodnego placu zabaw
- Modernizacja placu zabaw
- Utworzenie żłobka samorządowego w Haczowie w ramach programu Maluch + 2022-2029 - II etap
- Budowa nowego przedszkola i żłobka w Bachowicach
więcej: Wyposażenie placów zabaw »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.