eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzelce OpolskieRoboty budowlane polegające na modernizacji Oddziału Chirurgicznego Szpitala Powiatowego w Strzelcach Opolskich



Ogłoszenie z dnia 2023-04-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane polegające na modernizacji Oddziału Chirurgicznego Szpitala Powiatowego w Strzelcach Opolskich

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Powiatowy im. Prałata J. Glowatzkiego w Strzelcach Opolskich

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000311585

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Opolska 36A

1.5.2.) Miejscowość: Strzelce Opolskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-100

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publiczne1@szpital.strzelce-op.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.szpital.strzelce-op.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8591b801-ad28-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty budowlane polegające na modernizacji Oddziału Chirurgicznego Szpitala Powiatowego w Strzelcach Opolskich

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8591b801-ad28-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00169601

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00020172/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja Oddziału Chirurgii

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Postępowanie jest prowadzone w ramach projektu „Poprawa wydajności usług medycznych w Szpitalu Powiatowym w Strzelcach Opolskich poprzez modernizację Oddziału Chirurgii wraz z dostawą sprzętu” – dofinansowanego z Funduszy Europejskich, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego, Oś Priorytetowa X

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00098797

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SP/02-ZP/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w oddziale chirurgicznym, na I piętrze. Zakres robót obejmuje roboty ogólnobudowlane polegające na modernizacji 14 sal chorych, w tym 7 z łazienkami (2 sal czteroosobowych, 2 sale jednoosobowe, 6 sal dwuosobowych i 4 sal trzyosobowych). 2 dyżurki pielęgniarskie zostaną zorganizowane jako otwarte przestrzenie z konsolami i pokojami przygotowawczymi pielęgniarek. Następujące pomieszczenia poddane zostaną modernizacji w celu przystosowania do nowych funkcji: brudowniki, kuchenki, pomieszczenia porządkowe, pokój lekarzy, gabinety badań, pokoje socjalne, magazyny, pokój masażu, pokój dzienny pacjenta, oraz WC personelu. Istniejący taras w prawym skrzydle zostanie zabudowany ( przeszklony ) z przeznaczeniem na pokój masażu. Przewidziano wymianę posadzek, nową wykładzinę lub płytki ceramiczne, malowanie ścian, częściowe wykończenie ścian płytkami ceramicznymi, montaż sufitów podwieszonych w niektórych pomieszczeniach, wymianę stolarki drzwiowej, modernizację instalacji wod-kan, c.o., gazów medycznych, wentylacji mechanicznej, klimatyzacji, elektrycznej, komputerowej, telewizyjnej i przyzywowej. Nastąpi wymiana armatury i urządzeń sanitarnych. Podobnie instalacja elektryczna. Instalacja gazów medycznych zostanie dostosowana do nowego układu łóżek z zestawami przyłóżkowymi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w następujących projektach budowlanych z 2015r. wykonanych przez Biuro Architektoniczne Utex z Gliwic, które stanowią załączniki do niniejszej SIWZ, oraz dokumentach własnych Zamawiającego ( zakres p.poż, instalacja klimatyzacji)

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3224000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3874500 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3224000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo-Budowlany Andrzej Krok

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 530855458

7.3.3) Ulica: Wodna 25

7.3.4) Miejscowość: Kadłub

7.3.5) Kod pocztowy: 47-175

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3224000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.