eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dzia³oszynRemont i przebudowa dróg oraz utwardzenia gruntu na terenie Miasta i Gminy Dzia³oszyn



Og³oszenie z dnia 2023-04-07


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont i przebudowa dróg oraz utwardzenia gruntu na terenie Miasta i Gminy Dzia³oszyn

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Miasto i Gmina Dzia³oszyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934743

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Pi³sudskiego 21

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Dzia³oszyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-355

1.5.4.) Województwo: ³ódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@dzialoszyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://dzialoszyn.logintrade.net

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont i przebudowa dróg oraz utwardzenia gruntu na terenie Miasta i Gminy Dzia³oszyn

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-b4e44c35-d525-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00169687

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-04-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00034927/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.3 Remont i przebudowa dróg oraz utwardzenia gruntu na terenie Miasta i Gminy Dzia³oszyn

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://dzialoszyn.logintrade.net

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://dzialoszyn.logintdare.net

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 7.10. . Zamawiaj±cy, zgodnie z § 3 ust.
3 ww. Rozporz±dzenia okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo- aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie Zakupowej tj.:
1) Dopuszczalne przegl±darki internetowe:
• Internet Explorer 10 i nowsze, Edge
• Google Chrome
• Mozilla Firefox
• Opera
2) Pozosta³e wymagania techniczne:
• dostêp do sieci Internet
• zainstalowana wtyczka flash - flash player - dotyczy kupca
• obs³uga przez przegl±darkê protoko³u XMLHttpRequest - ajax
• w³±czona obs³uga JavaScript
• zalecana szybko¶æ ³±cza internetowego powy¿ej 500 KB/s
• zainstalowany Acrobat Reader
• zainstalowane ¶rodowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy
3) W przypadku aukcji z podpisem elektronicznym dopuszczalne s± przegl±darki internetowe:
• Microsoft Edge
• Google Chrome
• Mozilla Firefox
4) Wspierane s± rozwi±zania dostarczane przez firmy:
• Polskie Centrum Certyfikacji Elektronicznej Sigillum Polskiej Wytwórni Papierów Warto¶ciowych S.A.
• Centrum Obs³ugi Podpisu Elektronicznego Szafir Krajowej Izby Rozliczeniowej S.A.
• Powszechne Centrum Certyfikacji Certum firmy Unizeto Technologies SA.
• Kwalifikowane Centrum certyfikacji Kluczy CenCert firmy Safe Technologies S.A.
• Centrum Certyfikacji EuroCert firmy EuroCert Sp. z o.o.
7.11. Zamawiaj±cy zgodnie z § 3 ust. 3 ww. Rozporz±dzenia, okre¶la dopuszczalne formaty przesy³anych danych tj. plików o
wielko¶ci do 150 MB
7.12. Dopuszczalne formaty przesy³anych danych: image/bmp, image/x-windows-bmp, application/msword, application/drafting,
image/gif, application/x-compressed, application/x-gzip, multipart/x-gzip, image/jpeg, image/pjpeg, application/x-latex,
application/pdf, image/pict, image/png, application/mspowerpoint, application/postscript, application/rtf, application/x-rtf, text/richtext,
image/tiff, image/x-tiff, application/mswrite, application/excel, application/x-excel, application/vnd.ms-excel, application/x-msexcel,
application/vnd.ms-excel, text/xml, application/x-zip-compressed, application/zip, application/vnd.ms-office, image/x-ms-bmp,
video/x-msvideo, audio/x-ms-wma, application/vnd.oasis.opendocument.spreadsheet, application/acad, application/x-acad,
application/autocad_dwg, image/x-dwg, application/dwg, application/x-dwg, application/x-autocad, image/vnd.dwg, drawing/dwg,
XadES (XML Advanced Electronic Signatures), PadES (PDF Advanced Electronic Signatures), CadES (CMS Advanced Electronic
Signatures)
7.13. Zamawiaj±cy zgodnie z § 3 ust. 3 ww. Rozporz±dzenia okre¶la informacje na temat kodowania
i czasu odbioru danych tj.: Czas zapisywany jest w formacie YYYY-MM-DD HH:MM:SS. Czas przekazania danych jest to czas, w
którym zostanie potwierdzone z³o¿enie oferty, dokumentu przez Wykonawcê. W przypadku wybrania opcji z³o¿enia oferty bez
logowania, potwierdzenie odbywa siê poprzez klikniêcie w link dostêpny w wiadomo¶ci mailowej, wys³anej automatycznie po
z³o¿eniu oferty, dokumentu bêd±c niezalogowanym na Platformie zakupowej. Wiadomo¶æ otrzymuje Wykonawca na adres e-mail
wskazany w formularzu w ikonê „Z³ó¿ ofertê”. W przypadku Wykonawcy zalogowanego na Platformie Przetargowej, czas
przekazania danych jest to czas wys³ania dokumentu, oferty przez Platformê Przetargow±.
7.14. W przypadku wnoszenia wadium w formie porêczenia lub gwarancji w postaci elektronicznej orygina³ dokumentu wadium
(porêczenia lub gwarancji) opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upowa¿nionych do jego wystawienia,
Wykonawca sk³ada za³±czaj±c na Platformie w zak³adce „OFERTY” – poprzez wybranie polecenia „dodaj dokument".
7.15. Zamawiaj±cy nie przewiduje sposobu komunikowania siê z Wykonawcami w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji
elektronicznej, wskazanych w SWZ.
Szczegó³owy opis znajduje siê w SWZ

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): ADMINISTRATOR DANYCH
BURMISTRZ MIASTA I GMINY DZIA£OSZYN
INSPEKTOR OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH u ADO iod@dzialoszyn.pl lub pisemnie na adres administratora.
CELE PRZETWARZANIA I PODSTAWA PRAWNA Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c
RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego /dane identyfikuj±ce postêpowanie, np. „Remont i
przebudowa dróg oraz utwardzenia gruntu na terenei Miasta i Gminy Dzia³oszyn” prowadzonym w trybie podstawowym.; na
podstawie art. 275 ust. ust 1. ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych
ODBIORCY DANYCH Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie
dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 19 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 roku – Prawo zamówieñ publicznych
(Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zmianami), dalej „ustawa Pzp”; a tak¿e odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mog± byæ osoby lub
podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o ustawê o dostêpie do informacji publicznej z dnia
26 wrze¶nia 2001 r. (Dz.U.2020.2176 t.j. ) oraz inne podmioty upowa¿nione na podstawie przepisów ogólnych
PRZYS£UGUJ¡CE PRAWA 􀀀 posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
􀀀 nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
PRAWO WNIESIENIA SKARGI DO ORGANU NADZORCZEGO Przys³uguje Pañstwu prawo wniesienia skargi do organu
nadzorczego w³a¶ciwego w sprawach ochrony danych osobowych na niezgodne z RODO przetwarzanie Pañstwa danych
osobowych przez Administratora. Prezes Urzêdu Ochrony Danych Osobowych (PUODO), ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
PRZEKAZANIE DANYCH Pani/Pana dane nie s± przekazywane do Pañstwa trzeciego, organizacji miêdzynarodowej, nie bêd±
profilowane
ZAUTOMATYZOWANE PODEJMOWANIE DECYZJI, PROFILOWANIE W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie
bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO
OKRES ARCHIWIZACJI Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od
dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania
obejmuje ca³y czas trwania umowy
INNE obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym
okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
DODATKOWE INFORMACJE ** Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub
uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie
zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw±.
*** W postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1
rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IZP.GPO¦.VIII.271.1.5.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególno¶ci:
a) Remont cz±stkowy nawierzchni bitumicznej przy u¿yciu mieszanki mineralno-asfaltowej na gor±co polegaj±cy na mechanicznym wyciêciu nawierzchni do prostych figur geometrycznych, rozebraniu uszkodzonej nawierzchni, oczyszczeniu i skropieniu emulsj± asfaltow±, rêcznym u³o¿eniu masy bitumicznej na gor±co o grubo¶ci od 3 do 5cm z mechanicznym zagêszczeniem, oblaniu krawêdzi asfaltem, posprz±taniu miejsca wykonywania robót remontowych.

b) Remont nak³adek asfaltowych polegaj±cy na wykonaniu: frezowania korekcyjnego remontowanego odcinka drogi, wciêæ w celu po³±czenia istniej±cej nawierzchni z remontowan± nawierzchni±. Na wszystkich wariantach remontu zostanie wykonane oczyszczenie, skropienie emulsj± asfaltow±, u³o¿enie masy mineralno-bitumicznej z mechanicznym jej zagêszczeniem oraz oblanie krawêdzi i miejsc ³±czenia emulsj± asfaltow±. Grubo¶æ nak³adek asfaltowych od 3 do 8 cm ustalana z zamawiaj±cym odrêbnie dla ka¿dego zadania.

c) Przebudowa dróg i utwardzenie terenu w zale¿no¶ci od potrzeby zamawiaj±cego obejmowaæ bêdzie roboty ziemne i czê¶ciowe uzupe³nienie podbudowy dolnej wraz z mechanicznym zagêszczeniem, wykonanie podbudowy z kruszywa ³amanego dolomitowego, bazaltowego lub granitowego (warstwa górna) wraz z jej mechanicznym zagêszczeniem mechanicznym, skropienie emusj± podbudowy t³uczniowej, wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych wraz z zagêszczeniem mechanicznym (warstwa wi±¿±ca i ¶cieralna o ³±cznej gr. do 8 cm – ilo¶æ warstw i ich grubo¶ci ustalane z zamawiaj±cym na ka¿dej drodze odrêbnie) oblanie krawêdzi i miejsc ³±czeñ asfaltem, wykonanie poboczy o szer. od 0,5 do 0,75m z kruszywa ³amanego dolomitowego, bazaltowego lub granitowego wraz z ich mechanicznym zagêszczeniem.
Miejsce wykonywania prac remontowych (punkt a i b) zostanie wskazane przez zamawiaj±cego po wykonaniu pozimowej oceny stanu dróg. Zadania dotycz±ce punktu c) obejmowaæ bêd± wykonanie przebudowy dróg tj:
w Trêbaczewie nr dz. 2976 (d³. ok. 360 m)
w Bobrownikach nr dz. 1953 (d³. ok 120 m)
Zakres robót planowanych do wykonania na w/w drogach (w ramach przebudowy) obejmuje w szczególno¶ci wykonanie warstwy wyrównawczej z kruszywa ³amanego frakcji 0-31 wraz z mechanicznym zagêszczeniem i spryskaniem emulsj± asfaltow±, wykonanie nak³adki asfaltowej o gr. min. 4cm i szeroko¶ci 3m, wykonanie poboczy z kruszywa ³amanego po dwóch stronach jezdni o szeroko¶ci 0,5m

W przypadku niewykorzystania ¶rodków przeznaczonych na remonty i przebudowy dróg zamawiaj±cy nie wyklucza wskazania dodatkowych zadañ zwi±zanych z wykonaniem przebudów dróg b±d¼ wykonania utwardzenia gruntu na ternie Miasta i Gminy Dzia³oszyn.
2) Sposób realizacji zamówienia
a) Wykonawca zobowi±zuje siê do prowadzenia prac w uzgodnieniu z Zamawiaj±cym w sposób bezpieczny, jak najmniej uci±¿liwy, oraz w sposób nie powoduj±cy ca³kowitego wstrzymania ruchu pojazdów, pieszych na drogach, na których prowadzone bêd± prace.
b) Wykonywanie niniejszego zadania odbywaæ siê bêdzie w okresie obowi±zywania umowy na podstawie zleceñ Zamawiaj±cego do Wykonawcy. Wykonawca zobowi±zuje siê przyst±piæ do zleconych robót w terminie:
1) 3 dni od przes³ania zlecenia - dla robót drogowych zwi±zanych
z usuwaniem zagro¿eñ dla bezpieczeñstwa ruchu
2) 14 dni od daty przekazania zlecenia - dla robót pozosta³ych.
c) Wykonawca zobowi±zuje siê w terminie wyznaczonym w zleceniu wykonaæ zakres prac w nim przedstawionych. Z chwil± przyst±pienia Wykonawcy do prac przedstawionych w zleceniu, odpowiedzialno¶æ za teren objêty realizacj± zamówienia przechodzi na Wykonawcê i obowi±zuje do chwili zakoñczenia i oddania robót.
d) Wykonawca realizuj±cy niniejsze zadanie, przed przyst±pieniem do prac uzgodni
z Zamawiaj±cym sposób naprawiania poszczególnych uszkodzeñ
e)Wykonawca zobowi±zany jest prowadziæ roboty w sposób nie powoduj±cy ca³kowitego wstrzymania ruchu pojazdów, pieszych na drogach, na których prowadzone bêd± prace

Ilo¶ci przewidywane przedstawione w przedmiarze w ramach ka¿dej pozycji s± ilo¶ciami orientacyjnymi podanymi przez Zamawiaj±cego w celu obliczenia ceny przez wykonawcê
i dokonania oceny ofert przez Zamawiaj±cego. Roboty objête umow± realizowane bêd±
w zale¿no¶ci od rzeczywistych potrzeb Zamawiaj±cego na podstawie zleceñ przy czym Zamawiaj±cy deklaruje i¿ zamierza zrealizowaæ zakres o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 70% warto¶ci ³±cznego wynagrodzenia wskazanego w umowie z Wykonawc± zawartej
w wyniku przeprowadzonego niniejszego postêpowania.


Szczegó³owy sposób realizacji zadania objêtego niniejszym zamówieniem opisany zosta³
w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiarach robót bêd±cych za³±cznikami do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: 3.18. Zamawiaj±cy przewiduje zamówienia o których mowa w art. 214 ust 1 pkt 7 i 8 ustawy pzp:
1) polegaj±ce na powtórzeniu podobnych us³ug lub robót budowlanych i jest zgodne
z zamówieniem podstawowym a jego warto¶æ nie przekroczy 50% warto¶ci wynagrodzenia ustalonego dla zamówienia podstawowego .
2) zamówienia na dodatkowe dostawy, których celem jest czê¶ciowa wymiana dostarczonych produktów lub instalacji albo zwiêkszenie bie¿±cych dostaw lub rozbudowa istniej±cych instalacji, je¿eli zmiana Wykonawcy zobowi±zywa³aby Zamawiaj±cego do nabywania materia³ów o innych w³a¶ciwo¶ciach technicznych co powodowa³oby niekompatybilno¶æ techniczn± lub nieproporcjonalnie du¿e trudno¶ci techniczne w u¿ytkowaniu i utrzymaniu tych produktów lub instalacji.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy zastosuje nastêpuj±ce kryteria oceny ofert
1. Najni¿sza Cena ofertowa – znaczenie 60 pkt
60 (max liczba punktów w ocenianej pozycji)
Gdzie:
KC - ilo¶æ punktów przyznanych Wykonawcy
CN - najni¿sza zaoferowana cena, spo¶ród wszystkich ofert nie podlegaj±cych odrzuceniu
COB – cena zaoferowana w ofercie badanej
2. Najd³u¿szy okres rêkojmi – znaczenie 10 pkt
10 (max liczba punktów w ocenianej pozycji)
Gdzie:
KG - ilo¶æ punktów przyznanych Wykonawcy
GB – okres rêkojmi w ofercie badanej (w przeliczeniu na miesi±ce)
GM – najd³u¿szy okres gwarancji (w przeliczeniu na miesi±ce) spo¶ród wszystkich ofert nie podlegaj±cych odrzuceniu
Okres rêkojmi wykonania nie mo¿e byæ krótszy ni¿ 36 miesiêcy. Ocenie bêdzie podlega³ wyd³u¿ony termin rêkojmi powy¿ej 36 miesiêcy(za podtrzymanie 36 miesiêcznego okresu rêkojmi Wykonawca nie otrzyma dodatkowych punktów w kryterium rêkojmia). Je¿eli Wykonawca w formularzu oferty nie wska¿e okresu rêkojmi, Zamawiaj±cy uzna i¿ Wykonawca podtrzymuje termin rêkojmi okre¶lony w SIWZ jako minimalny i otrzyma 0 punktów w kryterium rêkojmia.
MAKSYMALNY okres rêkojmi uwzglêdniony do oceny ofert wynosi 60 miesiêcy. Je¿eli Wykonawca zaoferuje okres rêkojmi d³u¿szy ni¿ 60 miesiêcy do oceny ofert zostanie przyjêty okres 60 miesiêcy i taki zostanie uwzglêdniony tak¿e w umowie.

3.Termin p³atno¶ci– znaczenie 30 pkt
Zaoferowanie terminu p³atno¶ci 30 dni – 30 pkt.
W pozosta³ych przypadkach - 0 pkt.
Wykonawca który (w z³o¿onej ofercie) wska¿e maksymalny termin 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiaj±cego faktury wraz z zatwierdzonym protoko³em, otrzyma dodatkowe punkty do oceny ofert w zwi±zku z wprowadzonym dodatkowym kryterium oceny ofert jakim jest termin p³atno¶ci. Termin p³atno¶ci w formularzu ofertowym nale¿y podaæ w dniach. Ocenie bêdzie podlega³ jedynie wyd³u¿ony termin p³atno¶ci 30 dni ( Je¿eli Wykonawca w formularzu oferty nie wska¿e terminu p³atno¶ci, b±d¼ wska¿e termin p³atno¶ci krótszy ni¿ 21 dni Zamawiaj±cy przyjmie i¿ Wykonawca podtrzymuje termin okre¶lony w SWZ jako minimalny tj. 21 dni). W przypadku podania przez Wykonawcê d³u¿szego terminu ni¿ maksymalny wymagany termin 30 dni, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust.1 pkt 5 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, jako niezgoda z SWZ. MAKSYMALNY termin p³atno¶ci uwzglêdniony do oceny ofert wynosi 30 dni. Je¿eli Wykonawca zaoferuje termin p³atno¶ci (w dniach) w przedziale od 22 do 29 Zamawiaj±cy przyjmie i¿ Wykonawca podtrzymuje termin p³atno¶ci okre¶lony w SWZ jako minimalny czyli 21 dni i taki zostanie uwzglêdniony tak¿e w umowie. Jedynie Wykonawca który wska¿e termin p³atno¶ci 30 dni otrzyma dodatkowe punkty w kryterium termin p³atno¶ci.
£±czna ilo¶æ punktów oferty stanowi sumê ilo¶ci punktów przyznanych w poszczególnych kryteriach
Maksymalna ³±czna liczba punktów jak± mo¿e uzyskaæ Wykonawca wynosi – 100 pkt.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: rêkojmia

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin p³atno¶ci

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

15.1. O udzielenie zamówienia mo¿e ubiegaæ siê Wykonawca, który spe³nia warunki dotycz±ce:
1) Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym;
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku:
Zamawiaj±cy nie wymaga od Wykonawcy spe³niania szczegó³owych warunków w zakresie zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów;
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku:
Zamawiaj±cy nie wymaga od Wykonawcy spe³niania szczegó³owych warunków w zakresie uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej.
3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku:
Warunek ten zostanie uznany za spe³niony, je¿eli wykonawca wyka¿e, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê nie ni¿sz± ni¿: 500 000,00 PLN (s³ownie: piêæset tysiêcy z³otych),
4) Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku:
Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e:
a) wykona³, w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, Wykonawca wska¿e (z wykorzystaniem za³±cznika nr 6 do SWZ) wykonane min. dwóch robót o podobnym zakresie (remont, budowa, przebudowa rozbudowa drogi o nawierzchni bitumicznej zgodne z przedmiotem zamówienia z czego min. jedna o ³±cznej warto¶ci min. 500.000,00z³. brutto w ramach jednego kontraktu. z podaniem warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których roboty zosta³y wykonane . z za³±czeniem dowodów w formie referencji b±d¼ innych dokumentów wystawionych przez podmiot na rzecz którego zosta³y wykonane a je¿eli z uzasadnionych przyczyn Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty, potwierdzaj±ce ¿e roboty zosta³y wykonane w sposób nale¿yty i prawid³owo ukoñczone.
Wykonawca nie mo¿e sumowaæ warto¶ci kilku us³ug o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganej warto¶ci porównywalnej.

Wykonawca w pierwszej kolejno¶ci dokonuje potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu poprzez z³o¿enie wraz z ofert± O¶wiadczenia o tre¶ci zgodnej z za³±cznikiem nr 2 do SWZ.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 16.1 Zamawiaj±cy przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych potwierdzaj±cych spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu okre¶lonych w rozdziale 15 pkt 15.1 SIWZ a mianowicie:
1) Dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± okre¶lon± przez zamawiaj±cego.
2) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – z wykorzystaniem za³±cznika nr 6 do SWZ
16.2 . Je¿eli jest to niezbêdne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postêpowania o udzielenie zamówienia, zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania, w tym na etapie sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub niezw³ocznie po ich z³o¿eniu, wezwaæ wykonawców do z³o¿enia wszystkich lub niektórych podmiotowych ¶rodków dowodowych aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia.
16.3 Je¿eli zachodz± uzasadnione podstawy do uznania, ¿e z³o¿one uprzednio podmiotowe ¶rodki dowodowe nie s± ju¿ aktualne, zamawiaj±cy mo¿e w ka¿dym czasie wezwaæ wykonawcê lub wykonawców do z³o¿enia wszystkich lub niektórych podmiotowych ¶rodków dowodowych aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia.
16.4 Zamawiaj±cy nie wzywa do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli:
1) mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne, o ile wykonawca wskaza³ w o¶wiadczeniu o którym mowa w pkt 11.11 dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych ¶rodków; ………………………………………………………………….
2) podmiotowym ¶rodkiem dowodowym jest o¶wiadczenie, którego tre¶æ odpowiada zakresowi o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1.
16.5 Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, które zamawiaj±cy posiada, je¿eli wykonawca wska¿e te ¶rodki oraz potwierdzi ich prawid³owo¶æ i aktualno¶æ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

Przystêpuj±c do niniejszego postêpowania ka¿dy Wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ wadium w wysoko¶ci: 8.000,00z³ (s³ownie: osiem tysiêcy z³otych 00/100 groszy).
13.2. Wykonawca mo¿e wnie¶æ wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 97 ust. 7 ustawy, tj.:
1) pieni±dzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci
13.3. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert± z wyj±tkiem przypadków o których mowa w art. 98 ust 1 pkt 2 i 3 oraz ust 2..
13.4. Wadium w pieni±dzu nale¿y wnie¶æ przelewem na konto Zamawiaj±cego
Bank NBS Dzia³oszyn Nr 47 9251 0009 0000 1094 2000 0200
podaj±c znak postêpowania przetargowego IZP.GPO¦.VIII.271.1.5.2023 z dopiskiem:
„Wadium – Remont i przebudowa dróg oraz utwardzenia gruntu na terenie Miasta i Gminy Dzia³oszyn.”
W przypadku wadium wnoszonego w pieni±dzu, jako termin wniesienia wadium przyjêty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiaj±cego.
13.5. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub porêczenia o których mowa w ust 2 pkt 2-4, Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia w postaci elektronicznej. Dokument wadium w formie gwarancji lub porêczenia powinien zawieraæ znak postêpowania przetargowego IZP.GPO¦.VIII.271.1.5.2023 oraz dopisek:
„Wadium – Remont i przebudowa dróg oraz utwardzenia gruntu na terenie Miasta
i Gminy Dzia³oszyn”
Dokument ten musi zachowywaæ wa¿no¶æ przez ca³y okres, w którym Wykonawca jest zwi±zany ofert±.
Ponadto w/w dokument musi zawieraæ w swojej tre¶ci.
13.5. Gwarancja lub porêczenie powinno byæ sporz±dzone zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa oraz zawieraæ nastêpuj±ce elementy:
1) znak oraz nazwê postêpowania oraz dopisek: „Wadium – Remont i przebudowa dróg oraz utwardzenia gruntu na terenie Miasta i Gminy Dzia³oszyn.”
2) nazwê i siedzibê Wykonawcy/Wykonawców (dot. wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia)
3) nazwê i siedzibê beneficjenta gwarancji lub porêczenia (Zamawiaj±cego)
4) nazwê i siedzibê gwaranta lub porêczyciela (np. ubezpieczyciela, banku itp.)
5) okre¶lenie przedmiotu gwarancji lub porêczenia tj. wierzytelno¶ci która ma zostaæ zabezpieczona
6) termin wa¿no¶ci gwarancji lub porêczenia (musi byæ nie krótszy ni¿ termin zwi±zania Wykonawcy z³o¿ona ofert± w danym postêpowaniu). Gwarancja lub porêczenie winny umo¿liwiæ wniesienie roszczenia za zdarzenie maj±ce miejsce
w okresie obowi±zywania terminu zwi±zania ofert± równie¿ po jego up³ywie
z zastrze¿eniem ze je¿eli koniec terminu ¿±dania zap³aty z gwarancji lub porêczenia przypada na dzieñ uznany za ustawowo wolny od pracy oraz sobotê wówczas termin ten ulega wyd³u¿eniu do najbli¿szego dnia roboczego- pod rygorem uznania, ¿e wadium wniesiono w sposób nieprawid³owy
7) o¶wiadczenie porêczyciela lub gwaranta, ¿e zobowi±zuje siê on do nieodwo³alnej i bezwarunkowej wyp³aty wadium na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego wzywaj±ce do zap³aty

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia (w ramach oferty wspólnej). Przepisy dotycz±ce wykonawcy stosuje siê odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia pod warunkiem, ¿e taka oferta spe³niaæ bêdzie nastêpuj±ce wymagania:
1. Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie s± zobowi±zani do ustanowienia Pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
2. Orygina³ pe³nomocnictwa lub kopia po¶wiadczona za zgodno¶æ z orygina³em przez notariusza powinien byæ za³±czony do oferty i zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie:
a. postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
b. wszystkich wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z okre¶leniem adresu siedziby,
c. ustanowionego Pe³nomocnika oraz zakres jego umocowania;
3. Podpisy na pe³nomocnictwie musz± byæ z³o¿one przez osoby uprawnione do sk³adania o¶wiadczeñ woli, wymienione we w³a¶ciwym rejestrze lub ewidencji
4. Dokumenty, potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia musi z³o¿yæ osobno ka¿dy z Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±. W odniesieniu do wymagañ postawionych przez Zamawiaj±cego, ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia oddzielnie musi udokumentowaæ, ¿e nie podlega wykluczeniu, natomiast warunki dotycz±ce spe³niania warunków udzia³u w postêpowania musz± byæ spe³nione ³±cznie przez wykonawców którzy sk³adaj± ofertê wspólnie;
5. W przypadku spó³ki cywilnej, której wspólnicy traktowani s± jako Wykonawcy ubiegaj±cy siê wspólnie o zamówienie – je¿eli forma reprezentacji nie wynika z innych dokumentów za³±czonych do oferty – zobligowani s± za³±czyæ do oferty powy¿ej wyszczególnione pe³nomocnictwo;
6. W odniesieniu do warunków okre¶lonych w rozdziale 15 SWZ wymagania te mog± byæ spe³nione wspólnie przez wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln± (nie musi ich spe³niaæ ka¿dy z wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln± osobno);
7. O¶wiadczenia, formularze, dokumenty sporz±dzone na za³±czonych do SWZ wzorach, sk³ada i podpisuje w imieniu wszystkich Wykonawców Pe³nomocnik wpisuj±c w miejscu przeznaczonym na podanie nazwy i adresu Wykonawcy, nazwy
i adresy wszystkich Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±;
8. Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie przez Zamawiaj±cego wy³±cznie
z Pe³nomocnikiem, którego adres nale¿y wpisaæ w formularzu ofertowym;
9. Je¿eli oferta Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie zostanie wybrana, Zamawiaj±cy mo¿e za¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy zastrzega mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy zgodnie z art. 454 oraz art. 455 pzp a warunki takiej zamiany
zawarte zosta³y w § 12 projektu umowy bêd±cego Za³±cznikiem Nr 5 do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-04-24 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://dzialoszyn.logintrade.net

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-04-24 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-05-23

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.