eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzyce › Rewitalizacja osiedla Gorzyce - Etap I - Rynek.



Ogłoszenie z dnia 2021-09-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rewitalizacja osiedla Gorzyce - Etap I - Rynek.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GORZYCE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409169

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Sandomierska 75

1.5.2.) Miejscowość: Gorzyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-432

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi-gorzyce@gminagorzyce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminagorzyce.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rewitalizacja osiedla Gorzyce - Etap I - Rynek.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fdadcd95-eb27-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00169757

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003517/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Rewitalizacja osiedla Gorzyce - etap I - Rynek.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: I-I.271.7.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia pn. „Rewitalizacja osiedla Gorzyce - Etap I - Rynek."
2. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi:
1) budowa wiaty na Placu Handlowym,
2) utwardzenie nawierzchni Placu Handlowego w Gorzycach,
3) oświetlenie, zasilanie rynku na Osiedlu w Gorzycach,
4) monitoring wizyjny cctv,
5) budowa sieci wodociągowej w ramach rewitalizacji osiedla Gorzyce - etap I – rynek
6) rozbudowa drogi gminnej nr 100120 R Plac Targowy etap I,
7) rozbudowa drogi gminnej nr 100120 R Plac Targowy etap II,
3. Realizacja zadania nastąpi na podstawie dokumentacji projektowej:
1) Budowa sieci wodociągowej w ramach rewitalizacji osiedla Gorzyce - Etap I – Rynek na dz. nr ewid. 1952/8, 1954/11, 2392, 2467/13, 2541/2, 2541/3, 2542/6, 2542/10, 2542/12,
2) Monitoring wizyjny CCTV,
3) Projekt wewnętrznej instalacji niskiego napięcia prowadzona w wykopie. Oświetlenie, zasilanie Rynku na Osiedlu w Gorzycach – Etap I,
4) Budowa wiaty na Placu Handlowym,
5) Utwardzenie Nawierzchni Placu Handlowego w Gorzycach,
6) Rozbudowa drogi gminnej Nr 100120 R Plac Targowy w miejscowości Gorzyce,
7) Rozbudowa drogi gminnej Nr 100120 R Plac Targowy w Miejscowości Gorzyce etap II
4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W ramach przedmiotowego postępowania, w terminie przewidzianym na składanie ofert tj. do dnia 06.08.2021 r. do godziny 900, wpłynęły dwie oferty:
Lp. Nazwa Wykonawcy Zaoferowana cena Gwarancja
1. F.H.U. Czerwiński Przemysław, ul. Odlewników 52k, 39-432 Gorzyce 1 906 500,00 zł 60 miesięcy
2. PROF.-BUD Profesjonalne Budownictwo Szymon Mierzwa, ul. Strażacka 24, 39-432 Trześń 1 799 500,00 zł 60 miesięcy

Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację przedmiotowego zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 1 739 811,35 zł brutto.
W związku z powyższym, że cena złożonych oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający może zwiększyć tę kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty Zamawiający przystąpił do oceny ofert.
W dniu 09.08.2021 r. Zamawiający wezwał PROF.-BUD Profesjonalne Budownictwo Szymon Mierzwa, ul. Strażacka 24, 39-432 Trześń do złożenia w terminie do dnia 17.08.2021 r. do godziny 15:30 dokumentów o których mowa w rozdziale XXI. ust. 1 specyfikacji warunków zamówienia. Wykonawca nie złożył stosownych dokumentów. W związku z powyższym w dniu 18.08.2021 r. Zamawiający wezwał Wykonawcę do złożenia w terminie do dnia 23.08.2021 r. do godziny 15:30 dokumentów o których mowa w rozdziale XXI. ust. 1 specyfikacji warunków zamówienia. Wykonawca nie dokonał stosownego uzupełnienia. W konsekwencji Zamawiający wezwał kolejnego Wykonawcę tj. F.H.U. Czerwiński Przemysław, ul. Odlewników 52k, 39-432 Gorzyce do złożenia w terminie do dnia 17.08.2021 r. do godziny 15:30 dokumentów o których mowa w rozdziale XXI. ust. 1 specyfikacji warunków zamówienia. Wykonawca złożył stosowne dokumenty w dniu 27.08.2021 r. Zamawiający ocenił, że w przypadku czynności wyboru najkorzystniejszej oferty podpisanie umowy na realizację przedmiotowego zamówienia może zostać podpisana w miesiącu wrześniu 2021 roku, co w połączeniu z terminem wykonania zamówienia ustalonym w specyfikacji warunków zamówienia na 4 miesiące od dnia podpisania umowy skutkowałoby ustaleniem terminu wykonania na miesiąc styczeń 2022 roku. Zawarcie umowy przekraczającej rok budżetowy wymagałoby wprowadzenia zadania do wieloletniej prognozy finansowej oraz odpowiedniego zabezpieczenia środków na wkład własny dotyczący, czego Zamawiający nie był na chwilę w stanie obecną zrealizować.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.