Ogłoszenie z dnia 2025-03-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00113891/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów zużywalnych do sterylizatorni
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital Zespolony im. J. Śniadeckiego w Białymstoku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050657729
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Marii Skłodowskiej-Curie 26
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-950
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@sniadecja.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sniadecja.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5a8a093a-d8cc-4963-ae7f-2354b112d1b11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materiałów zużywalnych do sterylizatorni2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5a8a093a-d8cc-4963-ae7f-2354b112d1b1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00169785
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00113891
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DA.ZP.242.8.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 163800,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów zużywalnych do sterylizatorni dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Jędrzeja Śniadeckiego Białymstoku. W Załączniku nr 2 do SWZ – Formularz Szczegółowy Oferty określono wymogi jakie musi spełniać oferowany przedmiot zamówienia.2. Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte są w załącznikach:
a) Formularz Szczegółowy Oferty (opis przedmiotu zamówienia (Pakiet nr 1)) – Załącznik nr 2 do SWZ;
b) Projekt umowy (warunki realizacji zamówienia) – Załącznik nr 5 do SWZ .
4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 56850,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów zużywalnych do sterylizatorni dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Jędrzeja Śniadeckiego Białymstoku. W Załączniku nr 2 do SWZ – Formularz Szczegółowy Oferty określono wymogi jakie musi spełniać oferowany przedmiot zamówienia.2. Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte są w załącznikach:
a) Formularz Szczegółowy Oferty (opis przedmiotu zamówienia (Pakiet nr 2)) – Załącznik nr 2 do SWZ;
b) Projekt umowy (warunki realizacji zamówienia) – Załącznik nr 5 do SWZ .
4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 46800,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów zużywalnych do sterylizatorni dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Jędrzeja Śniadeckiego Białymstoku. W Załączniku nr 2 do SWZ – Formularz Szczegółowy Oferty określono wymogi jakie musi spełniać oferowany przedmiot zamówienia.2. Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte są w załącznikach:
a) Formularz Szczegółowy Oferty (opis przedmiotu zamówienia (Pakiet nr 3)) – Załącznik nr 2 do SWZ;
b) Projekt umowy (warunki realizacji zamówienia) – Załącznik nr 5 do SWZ .
4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 55000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów zużywalnych do sterylizatorni dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Jędrzeja Śniadeckiego Białymstoku. W Załączniku nr 2 do SWZ – Formularz Szczegółowy Oferty określono wymogi jakie musi spełniać oferowany przedmiot zamówienia.2. Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte są w załącznikach:
a) Formularz Szczegółowy Oferty (opis przedmiotu zamówienia (Pakiet nr 4)) – Załącznik nr 2 do SWZ;
b) Projekt umowy (warunki realizacji zamówienia) – Załącznik nr 5 do SWZ .
4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 5150,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do Pakietu nr 1 nie złożono żadnej oferty. W związku z powyższym postępowanie zostaje unieważnione w Pakiecie nr 1 na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1310) – nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19245,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19245,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19245,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „Greenpol” Instytut Kształtowania Środowiska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9290100334
7.3.3) Ulica: S. Żeromskiego 10/4
7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 65-066
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19245,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do Pakietu nr 3 nie złożono żadnej oferty. W związku z powyższym postępowanie zostaje unieważnione w Pakiecie nr 1 na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1310) – nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do Pakietu nr 4 nie złożono żadnej oferty. W związku z powyższym postępowanie zostaje unieważnione w Pakiecie nr 1 na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1310) – nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Dostawa i montaż klimatyzacji w budynku WFOŚiGW w Białymstoku
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia z zakresu planowania i realizacji procesu dydaktycznego uwzględniającego zagadnienia zielonej transformacji
- Dostawa fabrycznie nowych samochodów na potrzeby PZDW w Białymstoku w 2025 r. z podziałem na 2 zadania.
- Dostawa stanowisk dydaktycznych na potrzeby Laboratorium Odnawialne źródła energii, wytwarzanie energii elektrycznej Wydziału Elektrycznego w ramach projektu "PB 5.0 " - ZK-DZP.262.19.2025
- Wykonanie przeglądów i oczyszczenie separatorów i osadników zlokalizowanych w ciągach dróg wojewódzkich, zarządzanych przez Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku z podziałem na 2 zadania.
- Naprawy oraz bieżąca konserwacja alejek w parkach i na skwerach w Białymstoku
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyrobów sterylizacyjnych, plomb zabezpieczających, kontenerów bezobsługowych
- DOSTARCZENIE TESTERA BEZPIECZEŃSTWA ELEKTRYCZNEGO
- Sukcesywne oraz bieżące dostawy do Zakładu Karnego Nr 1 wyrobów medycznych, środków biobójczych-12 części
- Dostawa sprzętu i aparatury medycznej dla potrzeb Szpitala Powiatowego w Zakopanem
- Dostawa opatrunków oraz sprzętu medycznego jednorazowego i wielokrotnego użytku -dla potrzeb Bieszczadzkiego Pogotowia Ratunkowego SPZOZ w Sanoku
- Dostawa sprzętu medycznego i aparatu USG do Samodzielnego Publicznego Zakładu Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Besku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.