Ogłoszenie z dnia 2025-03-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00077312/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja infrastruktury sportowej w Gminie Narol
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NAROL
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział ZP
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900631
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Narol
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-610
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@narol.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.narol.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://platformazakupowa.pl/pn/narol1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja infrastruktury sportowej w Gminie Narol2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5785b59e-0431-46e3-9648-a28939d68aca
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00169793
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00025611/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Modernizacja infrastruktury sportowej w Gminie Narol
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00077312
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.4.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn.
Modernizacja infrastruktury sportowej w Gminie Narol.
Zakres robót budowlanych wraz z opisem prac budowlanych:
Zadanie nr 1. Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa budynku szatniowego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w
miejscowości Ruda Różaniecka.
Zadanie obejmuje przebudowę, rozbudowę i nadbudowę istniejącego budynku szatniowego wraz z infrastrukturą
techniczną, tj. przyłącze kanalizacji sanitarnej, przyłącz wodociągowy, zewnętrzna instalacja elektryczna prowadzona
ziemią, komunikacja, miejsca postojowe oraz wewnętrzne instalacje: elektryczna, wod.-kan., na terenie działki nr ewid.
1945/2, obręb Płazów.
Zakres robót obejmuje:
- roboty rozbiórkowe (dach, strop, stolarka okienna i drzwiowa, ściany, posadzki,
fundamenty)
- roboty ziemne i fundamenty,
- konstrukcja nadziemia,
- konstrukcja dachu wraz z pokryciem,
- stolarka zewnętrzna,
- podłogi i posadzki,
- tynki wewnętrzne i okładziny,
- stolarka wewnętrzna,
- izolacje termiczne przegród zewnętrznych i elewacje,
- opaska, schody, utwardzenia,
- ogrodzenie terenu,
- wyposażenie,
- instalacje elektryczne, wod. – kan. i c.o.
- przyłącz wod. – kan.
Zadanie nr 2. Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa budynku szatniowego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w
miejscowości Narol.
Zadanie obejmuje przebudowę, rozbudowę i nadbudowę istniejącego budynku szatniowego wraz z infrastrukturą
techniczną, tj. przyłącze kanalizacji sanitarnej, przyłącz wodociągowy, zewnętrzna napowietrzna instalacja elektryczna,
komunikacja, zraszacze płyty boiska oraz wewnętrzne instalacje: elektryczna, wod.-kan., na terenie działki nr ewid. 472/1,
obręb Narol-Miasto.
Zakres robót obejmuje:
- roboty rozbiórkowe (dach, strop, stolarka okienna i drzwiowa, ściany, posadzki,
fundamenty),
- roboty ziemne i fundamenty,
- konstrukcja nadziemia,
- konstrukcja dachu wraz z pokryciem,
- stolarka zewnętrzna,
- podłogi i posadzki,
- tynki wewnętrzne i okładziny,
- stolarka wewnętrzna,
- izolacje termiczne przegród zewnętrznych i elewacje,
- opaska, schody, utwardzenia,
- przyłącz wodociągowy do systemu nawodnienia wraz ze studnią głębinową,
- system nawodnienia boiska,
- regeneracja płyty boiska,
- wyposażenie,
- instalacje elektryczne, wod. – kan. i c.o.,
- przyłącz wod. – kan.
Zadanie nr 3. Remont budynku szatni Klubu sportowego „Leśnik” w Płazowie.
Zadanie obejmuje remont budynku szatni na terenie działki nr ewid. 1179/14, obręb Płazów.
Zakres robót obejmuje:
- remont dachu,
- remont schodów zewnętrznych,
- izolacja istniejących ścian fundamentowych,
- ocieplenie ścian zewnętrznych, wykonanie elewacji,
- remont wnętrza szatni: wymiana warstw podłogowych, skucie płytek ceramicznych, rozebranie boazerii, wykonanie
nowych tynków, ocieplenie sufitu, wymiana drzwi wewnętrznych, ułożenie nowych płytek podłogowych i ściennych,
malowanie ścian i sufitów,
- nowe wyposażenie łazienki.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
2.1. Dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowanych oraz przedmiar robót.
2.2. projektowane postanowienia umowy wraz z załącznikami - stanowiące załączniki do niniejszej specyfikacji.
Załączone przedmiary robót należy traktować jako materiały pomocnicze.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45410000-4 - Tynkowanie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2884015,98 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3198105,65 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2884015,98 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Remontowo-Budowlane Paweł Kukiełka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9211955410
7.3.4) Miejscowość: Huta Dzierążyńska 108
7.3.5) Kod pocztowy: 22-610
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI REMONTOWO-BUDOWLANE PAWEŁ KUKIEŁKA
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI REMONTOWO-BUDOWLANE PAWEŁ KUKIEŁKA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2884015,98 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
INNE PRZETARGI NAROL
więcej: przetargi NAROL »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy ul. Księdza Ożoga w Dynowie
- "Przebudowa budynku bramnego w DPS Lubsko ze zmianą sposobu użytkowania"
- Wykonanie remontu łazienek wraz z garderobami w Teatrze Studio oraz wymianą poziomów i pionów wodno-kanalizacyjnych
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- Remont drogi pożarowej, zagospodarowanie terenu przed budynkiem Szkoły
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.