eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpoleMontaż szlabanu w RP Góra Gipsowa (1 szt.)



Ogłoszenie z dnia 2021-09-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Montaż szlabanu w RP Góra Gipsowa (1 szt.)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: REGIONALNA DYREKCJA OCHRONY ŚRODOWISKA W OPOLU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 160221317

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Firmowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-594

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub.opole@rdos.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://opole.rdos.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.opole.rdos.gov.pl/montaz-szlabanu-w-rp-gora-gipsowa-1-szt

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Montaż szlabanu w RP Góra Gipsowa (1 szt.)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7e929e43-f449-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00169796

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011984/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Montaż szlabanu w RP Góra Gipsowa (1 szt) i RP Lesisko (2 szt.).

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

RPOP.05.01.00-16-0001/16-00

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00135260/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WOF.261.1.61.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 12195,12 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 4065,04 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie i montaż szlabanu leśnego (1szt.) z zamkiem składającej się z słupka obrotowego, podpory z zamkiem, podpory na czas otwarcia i ramienia, konstrukcja montowana w gruncie.
Konstrukcja szlabanu leśnego z rur stalowych (min. średnica zewnętrzna 90 mm i grubość ścianki 3,2 mm - 3,5 mm) zabezpieczona antykorozyjnie i pomalowane emalią w białe i zielone pasy.
Długość: odległość między słupkami pionowymi (słupek obrotowy i podpora z zamkiem): 600 cm
Wysokość części nadziemnej: 100 cm
Wysokość części podziemnej: 90-100 cm (słupki pionowe i podpora)
Słupki pionowe oraz podporę szlabanu (ryc.4) należy zabetonować w gruncie w sposób trwały gwarantujący jej stabilność. (Proponowana objętość części fundamentu wypełnionego zaprawą betonową, min. 0,125 m3 każdy – preferowany sześcian o wymiarach 50 x 50 x 50 cm).
Na górze podpory zlokalizowany zamek - urządzenie mechaniczne umożliwiające zablokowanie opuszczonego ramienia szlabanu. Wykonawca dostarczy 2 klucze.
Ramię obrotowe (360o) rogatki wzmocnione wspornikiem z rur o średnicy 30-40 mm.
Na ramieniu szlabanu namalowany znak „Stop”.
Ramiona szlabanu przedłużone uniemożliwiające jego objazd – po 50 cm z obu stron, w sposób wskazany na ryc.1 i ryc.2.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34996300-8 - Parkingowe urządzenia kontrolne, bezpieczeństwa lub sygnalizacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34923000-3 - Sprzęt do kontroli ruchu drogowego

77200000-2 - Usługi leśnictwa

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6150 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8610 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6150 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GABART s.c. Artur Hurek, Regina Hurek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7561850662

7.3.3) Ulica: ul. Stawowa 41

7.3.4) Miejscowość: Izbicko

7.3.5) Kod pocztowy: 47-180

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6150,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.