eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦widnik"Utwardzenie powierzchni placu handlowego przy ul.Targowej w ¦widniku"



Og³oszenie z dnia 2021-09-03


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Utwardzenie powierzchni placu handlowego przy ul.Targowej w ¦widniku”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Miejska ¦widnik

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019359

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Stanis³awa Wyspiañskiego 27

1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦widnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-040

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@e-swidnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://umswidnik.bip.lubelskie.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Utwardzenie powierzchni placu handlowego przy ul.Targowej w ¦widniku”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-b5e2b90b-0cae-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00169809

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-09-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00004073/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.29 Utwardzenie powierzchni placu handlowego przy ul. Targowej w ¦widniku

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

http://umswidnik.bip.lubelskie.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o
udzieleniezamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy
u¿yciuminiPortalu,który dostêpny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu,dostêpnego
podadresem:https://epuap.gov.pl/wps/portal (dane konta zamawiaj±cego na ePUAP -odbiorca:
Urz±dMiasta¦widnik, adres skrytki ePUAP: /umswidnik/SkrytkaESP ) oraz poczty elektronicznej
(zwyj±tkiemsk³adania ofert) , na adres zampub@e-swidnik.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1.Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,
musiposiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do
nastêpuj±cychformularzy:„Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz
do„Formularza dokomunikacji”.2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania
dokumentówelektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji
przekazywanych przyich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz
Warunkachkorzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP).3.
Maksymalny rozmiarplików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz
z³o¿enia, zmiany,wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB. 4. Za
datê przekazaniaoferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub
elektronicznych kopiidokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich
przekazania na ePUAP. 5. Wpostêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy
Zamawiaj±cym a Wykonawcami wszczególno¶ci sk³adanie o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz
przekazywanie informacji odbywasiê elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza:
„Formularz do komunikacji”dostêpnego na ePUAP oraz udostêpnionego przez miniPortal. We wszelkiej
korespondencji zwi±zanejz niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê
numerem og³oszenia BZP. 7.Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za
pomoc± poczty elektronicznej, email:zampub@e-swidnik.pl 8. Dokumenty elektroniczne, sk³adane s±
przez Wykonawcê za po¶rednictwem„Formularza do komunikacji” jako za³±czniki. Zamawiaj±cy
dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adaniadokumentów elektronicznych za pomoc± poczty elektronicznej,
na wskazany w pkt 7 adres email.Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych musi byæ zgody z
wymaganiami okre¶lonymi wrozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w
sprawie sposobu sporz±dzania iprzekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla
dokumentów elektronicznych oraz ¶rodkówkomunikacji elektronicznej w postêpowaniu oudzieleniezamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U.z 2020 poz. 2452) oraz rozporz±dzeniu
Ministra
Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r.w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych
oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Klauzula informacyjna z art.13 ogólnego rozporz±dzenia
oochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r. (Dz.Urz. UE L 119 z 04.05.2016r.
(RODO)dotycz±ca osób fizycznych, których dane osobowe pozyska³ Zamawiaj±cy, w
szczególno¶ci:wykonawcy bêd±cego osob± fizyczn±, wykonawcy bêd±cego osob± fizyczna
prowadz±c±jednoosobow± dzia³alno¶æ gospodarcz±, pe³nomocnika wykonawcy bêd±cego osob±
fizyczna, cz³onkaorganu zarz±dzaj±cego wykonawcy, bêd±cego osob± fizyczn±, osoby fizycznej
skierowanej doprzygotowania i przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia
publicznego:Zgodnie z art.13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawieswobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie oochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej
„RODO”, informujemy, ¿e: a)administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miejska
¦widnik z siedzib± w ¦widniku,ul.Stanis³awa Wyspiañskiego 27,b) z inspektorem ochrony danych
osobowych w Gminie Miejskiej¦widnik mo¿na kontaktowaæ siê poprzez e-mail: iod@e-swidnik.pl,c)
Pani/Pana dane osoboweprzetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym
z postêpowaniem oudzielenie niniejszego zamówienia publicznego w trybie przetargu
nieograniczonego,d) odbiorcamiPani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym
udostêpniona zostanie dokumentacjapostêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia
29 stycznia 2004 r. – Prawozamówieñ publicznych (t.j.Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), dalej „ustawa Pzp”;
e) Pani/Pana dane osobowebêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4
lat od dnia zakoñczeniapostêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy
przekracza 4 lata, okresprzechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;f) obowi±zek podania
przez Pani±/Pana danychosobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem
ustawowym okre¶lonym wprzepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego;konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp; g) w
odniesieniu do Pani/Panadanych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22RODO;h) posiada Pani/Pan:- na podstawie art. 15 RODO
prawo dostêpu do danych osobowychPani/Pana dotycz±cych;- na podstawie art. 16 RODO prawo do
sprostowania Pani/Pana danychosobowych ;- na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od
administratora ograniczeniaprzetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których
mowa w art. 18 ust. 2 RODO; i) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych
Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza
przepisy RODO;j) nieprzys³uguje Pani/Panu:- w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do
usuniêcia danychosobowych;- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20
RODO;- napodstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿
podstaw±prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WIZP 271.52.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1 Przedmiotem zamówienia jest realizacja przez Wykonawcê, na rzecz Zamawiaj±cego, zamówienia o charakterze „projektuj i buduj” pod nazw±: „Utwardzenie powierzchni placu handlowego przy ul. Targowej w ¦widniku”.
3.2 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) wykonanie i przekazanie praw autorskich do dokumentacji projektowej, w tym w szczególno¶ci:
a) projekt utwardzenia terenu,
b) podk³ad mapowy (w formie numerycznej zwektoryzowanej w formacie dxf)
c) przedmiary i kosztorysy (dla ca³o¶ci zadania),
d) szczegó³owe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych,
e) projekt czasowej organizacji ruchu, obejmuj±cy obszar oddzia³ywania projektowanej inwestycji, zatwierdzony przez organ zarz±dzaj±cy ruchem,
f) projekt zagospodarowania terenu w zakresie zieleni okre¶laj±cy usytuowanie nowych drzew i krzewów oraz drzew i krzewów przeznaczonych do usuniêcia wraz z uzyskaniem przez Wykonawcê decyzji (je¿eli bêdzie wymagany),
g) inne opracowania niezbêdne do zrealizowania zadania zgodnie z przepisami prawa.
2) uzyskanie przez Wykonawcê swoim staraniem i na swój koszt:
a) aktualnego podk³adu mapowego lub mapy do celów projektowych (w formie numerycznej zwektoryzowanej w formacie dxf),
b) wszystkich wymaganych prawem opinii, warunków technicznych do projektowania i uzgodnieñ,
c) dokumentacji powykonawczej,
d) wszelkich niezbêdnych materia³ów do realizacji przedmiotu zamówienia.
3) realizacjê robót budowlanych w oparciu o przygotowany przez Wykonawcê i zatwierdzony przez Zamawiaj±cego projekt, w tym w szczególno¶ci:
a) przygotowanie terenu pod budowê w tym: rozbiórki wraz z utylizacj±, wycinka drzew i krzewów, zdjêcie warstwy ziemi urodzajnej, wyprofilowanie terenu, roboty ziemne. W zwi±zku z przygotowaniem terenu budowy nale¿y uwzglêdniæ istniej±ce obiekty, warunki gruntowo-wodne pod³o¿a, oraz istniej±ce sieci przebiegaj±ce w terenie,
b) usuniêcie kolizji,
c) wykonanie robót budowlanych na podstawie Dokumentacji projektowej,
d) profilowanie terenów zielonych i zak³adanie trawników na terenach objêtym robotami budowlanymi i oddzia³ywaniem budowy,
e) roboty budowlane nieprzewidziane w projekcie, a konieczne do prawid³owego funkcjonowania budowanych obiektów,
f) wykonanie i dostarczenie geodezyjnych pomiarów powykonawczych (inwentaryzacji) umo¿liwiaj±cych zasilenie pañstwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (w wersji papierowej i elektronicznej zwektoryzowanej w formacie dxf).
3.3 Szczegó³owy zakres przedmiotu zamówienia wynika z nastêpuj±cych dokumentów:
a) SWZ, w tym w szczególno¶ci Program funkcjonalno-u¿ytkowy stanowi±cy za³±cznik nr 1 do SWZ,

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy
bêdziestosowaæ nastêpuj±ce kryteria oceny ofert: cena - 60%, okres gwarancji i rêkojmi - 40%

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i rêkojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

a) Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli posiada do¶wiadczenie niezbêdne do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. udokumentuje nale¿yte wykonanie w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert,
a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch zamówieñ na roboty budowlane obejmuj±cych wykonanie nawierzchni z kostki brukowej, ka¿da o pow. min. 1400 m2.
Uwaga: w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum) warunek zostanie uznany za spe³niony, je¿eli co najmniej jeden ze wspólników konsorcjum samodzielnie posiada wymagane do¶wiadczenie (nie dopuszcza siê sumowania potencja³u wspólników w zakresie do¶wiadczenia). Podobnie w przypadku powo³ywania siê na zasoby podmiotu trzeciego w celu spe³nienia warunków udzia³u
w postêpowaniu (w zakresie do¶wiadczenia), podmiot ten musi samodzielnie posiadaæ do¶wiadczenie opisane powy¿ej.
b) Wykonawca spe³ni warunek je¿eli dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym co najmniej nastêpuj±cymi osobami:
 osob±, która bêdzie pe³ni³a funkcjê kierownika budowy, posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci drogowej oraz posiadaj±c± co najmniej 3-letnie do¶wiadczenie zawodowe
w kierowaniu robotami w posiadanej specjalno¶ci,
Osoby, które bêd± pe³niæ funkcjê kierownika budowy lub robót musz± posiadaæ uprawnienia budowlane wymagane ustaw± z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz.: 1333) oraz Rozporz±dzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (jt. Dz. U z 2019 r. poz. 831) lub odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów.
Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, okre¶lone w art. 12 ust. 1 ustawy mog± równie¿ wykonywaæ osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zosta³y uznane na zasadach okre¶lonych w przepisach odrêbnych. Regulacjê odrêbn± stanowi± przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (jt. Dz.U. z 2020, poz. 220).

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 17.2.1 Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postepowaniu:

1) wykaz robót budowlanych, zgodny ze wzorem zamieszczonym w za³±czniku nr 4 do SWZ, wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy –w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, októrych mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest wstanie uzyskaæ tych dokumentów –inne odpowiednie dokumenty
Uwaga: Je¿eli wykonawca powo³uje si± na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonanych wspólnie z innymi wykonawcami, powy¿szy wykaz mo¿e dotyczyæ tylko robót budowlanych faktycznie przez niego wykonanych.
2) wykaz osób, zgodny ze wzorem zamieszczonym w za³±czniku nr 5 do SWZ, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, i do¶wiadczenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

W przypadku sk³adania oferty przez podmioty wystêpuj±ce wspólnie w formularzu oferty
nale¿ypodaæ nazwy (firmy) oraz dok³adne adresy wszystkich wykonawców sk³adaj±cych ofertê,
aoferta powinna byæ podpisana przez ustanowionego pe³nomocnika. Do oferty do³±czyæ
nale¿ype³nomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê
oudzielenie zamówienia, ewentualnie umowê o wspó³dzia³aniu z której bêdzie
wynikaæprzedmiotowe pe³nomocnictwo. Sposób oceny spe³niania warunków udzia³u
postêpowaniu wprzypadku sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o
udzieleniezamówienia podano w pkt 5.4) og³oszenia. ¯aden z wykonawców wspólnie
ubiegaj±cych siê oudzielenie zamówienia nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu z udzia³u w
postêpowaniu.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany Umowy w zakresie terminu realizacji przedmiotu zamówienia, gdy jest ona spowodowana:
1) konieczno¶ci± wykonania czê¶ci dokumentacji jako zamiennej,
2) warunkami atmosferycznymi – w których przez okres co najmniej 3 dni niemo¿liwe jest prowadzenie robót bezpiecznie pod wzglêdem BHP, w sposób prawid³owy, zgodny z umówion± technologia lub zasadami wiedzy technicznej,
3) wstrzymaniem prac budowlanych przez w³a¶ciwy organ z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy,
4) si³± wy¿sz± w rozumieniu aktualnego orzecznictwa S±du Najwy¿szego,
5) niemo¿liwo¶ci± wykonywania prac ze wzglêdu na ograniczenia i nakazy spowodowane epidemi± koronawirusa, zaka¿eniem COVID-19 co najmniej jednego pracownika realizuj±cego umowê lub kwarantann± co najmniej dwóch pracowników realizuj±cych umowê,
6) wyd³u¿eniem minimalnych okre¶lonych przepisami terminów uzyskania niezbêdnych uzgodnieñ i decyzji przez Wykonawcê i Zamawiaj±cego, pomimo dope³nienia przez Wykonawcê i Zamawiaj±cego nale¿ytej staranno¶ci,
7) przestojami i opó¼nieniami zawinionymi przez Zamawiaj±cego.
2. Informacja o zaistnieniu okoliczno¶ci, o których mowa w ust. 1 musi byæ przekazana Zamawiaj±cemu na pi¶mie, a w przypadkach, o których mowa w ust. 1 pkt 2-4 dodatkowo potwierdzona przez inspektora nadzoru.
3. W przypadku wyst±pienia opó¼nieñ spowodowanych wy¿ej wymienionymi okoliczno¶ciami, strony ustal± nowe terminy, z tym ¿e maksymalny okres przesuniêcia terminu zakoñczenia realizacji przedmiotu umowy równy bêdzie okresowi uzasadnionej przerwy lub przestoju.
4. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany Umowy w zakresie przedmiotu zamówienia lub zmiany wynagrodzenia w przypadkach:
1) konieczno¶ci wykonania czê¶ci dokumentacji jako zamiennej - bez zmiany wynagrodzenia Wykonawcy,
2) gdy wykonanie ca³ego zakresu nie bêdzie mo¿liwe z przyczyn prawnych, finansowych, organizacyjnych lub spo³ecznych niezale¿nych od Wykonawcy,
3) stwierdzenia przez Zamawiaj±cego konieczno¶ci rezygnacji z wykonania czê¶ci przedmiotu zamówienia,
4) konieczno¶ci wykonania robót dodatkowych okre¶lonych w § 3 ust. 7 na zasadach okre¶lonych w § 3 ust. 8 i 9,
5) ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i us³ug (VAT) odpowiednio poprzez podwy¿szenie lub obni¿enie wynagrodzenia brutto z tym, ¿e wynagrodzenie netto pozostanie niezmienione,
6) w sytuacjach okre¶lonych w pkt 2 i 3 rozliczenie za wykonane roboty nast±pi
w sposób analogiczny, jak wskazano w § 17 ust. 8.
5. Powy¿sze zmiany mo¿na wprowadziæ za zgod± obu Stron, w formie aneksu.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-09-22 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu. Ofertê z³o¿yæ nale¿y na skrytkê ePUAP Zamawiaj±cego: /umswidnik/SkrytkaESP

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-22 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-10-21

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.