Ogłoszenie z dnia 2023-04-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00131258/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie i dostawa specjalistycznego sprzętu wystawienniczego – gablot wystawienniczych do Muzeum Okręgowego w Toruniu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Okręgowe w Toruniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871243679
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek Staromiejski 1
1.5.2.) Miejscowość: Toruń
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 56 660 56 12
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: muzeum@muzeum.torun.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum.torun.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0460d438-c04e-11ed-8261-62cbbe4d0ca41.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie i dostawa specjalistycznego sprzętu wystawienniczego – gablot wystawienniczych do Muzeum Okręgowego w Toruniu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0460d438-c04e-11ed-8261-62cbbe4d0ca4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00169821
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00131257/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Wykonanie i dostawa specjalistycznego sprzętu wystawienniczego – gablot wystawienniczych do Muzeum Okręgowego w Toruniu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00131258
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DOP.241.4.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 225000 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 145500 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa 9 szt. stolikowych gablot wystawienniczych do Muzeum Okręgowego w Toruniu:
1) 7 szt. gablot o wymiarach:
a) rozmiar blatu: szerokość 75 cm x długość 120 cm
b) wysokość gabloty 78 cm (bez pokrywy szklanej);
c) wysokość szklanej pokrywy 50 cm.
2) 2 gablot o wymiarach:
a) rozmiar blatu: szerokość 70 cm x długość 70 cm
b) wysokość gabloty 78 cm (bez pokrywy szklanej);
c) wysokość szklanej pokrywy 40 cm.
Podstawowe dane:
1. Typ gablot: gabloty stolikowe wolnostojące, konstrukcja klosza bez profili łączących powierzchnie szklane. Styl gablot powinien być zbliżony do gablot posiadanych przez Zamawiającego. Wymaga się dostosowania zewnętrznych materiałów, kolorystyki, ogólnego wyglądu do istniejących gablot, przy czym Wykonawca jest zobowiązany do ustalenia z Zamawiającym przed przystąpieniem do prac użytych materiałów, koloru RAL farb itp. elementy.
2. Wszystkie materiały użyte do wykonania gablot powinny spełniać bezterminowo ODDY TEST. Zastosowane materiały mają gwarantować neutralność chemiczną wnętrza względem zbiorów.
3. Gabloty powinny posiadać oświetlenie.
4. Dostarczone gabloty powinny posiadać wszelkie certyfikaty zgodności z polskimi normami oraz spełniać bezterminowo ODDY TEST. Razem z gablotami należy dostarczyć wszystkie wymagane dokumenty w języku polskim oraz dwa komplety oryginalnych kluczyków.
5. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia gotowych gablot do siedziby Zamawiającego: Ratusz Staromiejski, Rynek Staromiejski 1, 87-100 Toruń.
6. Szczegółowe wymagania odnośnie przedmiotu zamówienia są zawarte w załączniku nr 1 do SWZ – „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia” oraz w załączniku nr 9 do SWZ „Wzór umowy”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39154000-6 - Sprzęt wystawowy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 126690,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 416970,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 126690,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Porsa Systemy Meblowe Mirosław Krysiak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9521365884
7.3.3) Ulica: ul. Zwycięzców 4D
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-941
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Porsa Systemy Meblowe Mirosław Krysiak
jakie przetargi wygrała firma
Porsa Systemy Meblowe Mirosław Krysiak
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 126690,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Świadczenie usługi cateringowej dla gości Hotelu Uniwersyteckiego Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu.
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Świadczenie usług polegających na załadunku, transporcie i rozładunku pojazdów kołowych i gąsienicowych o masie powyżej 3,5 t. i do 3,5 t. , które uległy awarii lub zostały uszkodzone, w 2025 roku.
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego dla Nerwowo i Psychicznie Chorych Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Ciborzu
- Dostawa części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych do pojazdów oraz maszyn
- Dostawa preparatów dezynfekcyjnych
więcej: przetargi w Toruniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.