eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konstancin-JeziornaBudowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w m. Czarnów, etap IV



Ogłoszenie z dnia 2022-05-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej
w m. Czarnów, etap IV

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Konstancin-Jeziorna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013271045

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Piaseczyńska 77

1.5.2.) Miejscowość: Konstancin-Jeziorna

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-520

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@konstancinjeziorna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://konstancinjeziorna.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://konstancinjeziorna.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej
w m. Czarnów, etap IV

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-90b5a8f0-a6ad-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00169826

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00005846/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Budowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w Czarnowie - kolejny etap

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00091553/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.16.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2.1 Przedmiotem zamówienia jest IV etap budowy sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w miejscowości Czarnów, gmina Konstancin-Jeziorna. Roboty budowlane, które winny być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, obejmują:
2.1.1 Część I:
2.1.1.1 budowę sieci wodociągowej wraz z odejściami do granic nieruchomości
i armaturą towarzyszącą (zasuwy, hydranty, trójniki sieciowe itp.), na terenie:
 działki leśnej (nr ew. 246 i 249 obr. Chojnów, gm. Piaseczno) na odcinku od istniejącego węzła W7 do hydrantu oznaczonego HP06 wraz z jego wykonaniem;
 ulicy Wakacyjnej na odcinku od węzła W8 do hydrantu oznaczonego HP14 wraz z jego wykonaniem;
2.1.1.2 budowę sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej wraz z odejściami do granic nieruchomości oraz budową armatury towarzyszącej: studni, trójników sieciowych itp, na terenie:
 działki leśnej (nr ew. 246 i 249 obr. Chojnów, gm. Piaseczno) na odcinku od istniejącej studni S15 do studni S28;
 ulicy Wakacyjnej na odcinku od studni S17 do studni S234;
2.1.1.3 odtworzenie nawierzchni drogowych.

Roboty budowlane należy wykonać w oparciu o dokumentację techniczną, tj.: projekt budowlany, projekt wykonawczy, Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) opracowaną przez Biuro Projektowo-Inwestycyjne Zygmunt Lisowski z siedzibą w Chełmie przy ul. Browarnej 4a, pod nazwą: „Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej z przepompownią ścieków i instalacją zalicznikową nn w m. Czarnów gmina Konstancin-Jeziorna – zadanie 2” (załącznik nr 8A do SWZ) oraz decyzję o pozwoleniu na budowę nr 1518/2018 z dnia 27 lipca 2018r. wydaną przez Starostę Piaseczyńskiego (załącznik nr 9A do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.5.) Wartość części: 1577610,45 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2.1.2 Cześć II:
2.1.2.1 budowę sieci wodociągowej wraz z odejściami do granic nieruchomości
i armaturą towarzyszącą, na terenie działek nr ew. 139/7 i 139/8 obr. 0004 Czarnów;
2.1.2.2 budowy sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej, wraz z odejściami do granic nieruchomości oraz budową armatury towarzyszącej: studni, trójników sieciowych itp, na terenie działek nr ew. 139/7 i 139/8 obr. 0004 Czarnów;
2.1.2.3 odtworzenie nawierzchni drogowej.

Realizację robót budowlanych należy wykonać na podstawie dokumentacji technicznej pod nazwą: „Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w ul. Starego Dębu w m. Czarnów dz. nr 139/7 i 139/8 gmina Konstancin-Jeziorna” autorstwa Biura Projektowo-Inwestycyjnego Zygmunt Lisowski z siedzibą w Chełmie przy ul. Browarnej 4a (załącznik nr 8B do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 217914,33 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1305030,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2565780,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1305030,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Sławomir Dymowski IBF

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Konsorcjum firm: Sławomir Dymowski IBF - lider; IBF Budownictwo sp. z o.o. -partner

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5371330390

7.3.3) Ulica: ul. Duchnicka 3

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-796

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1305030,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 207624,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 429270,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 207624,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Sławomir Dymowski IBF

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Konsorcjum firm: Sławomir Dymowski - lider; IBF Budownictwo sp. z o.o. - partner

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5371330390

7.3.3) Ulica: ul. Duchnicka 3

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-796

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 207624,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.