Og³oszenie z dnia 2022-05-20
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00231856/01 - Wynik z dnia 2022-06-30
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Remont ogrodzenia Biblioteki Miejskiej ul. Pi³sudskiego” - remont kapitalny fragmentu ogrodzenia od strony zachodniej
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Miasta Radomia
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Wydzia³ Inwestycji Urzêdu Miejskiego w Radomiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7962817529
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Kiliñskiego 30
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Radom
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwest@umradom.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.radom.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Remont ogrodzenia Biblioteki Miejskiej ul. Pi³sudskiego” - remont kapitalny fragmentu ogrodzenia od strony zachodniej
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-aa2a1eea-d816-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00169838
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-05-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00324527/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.1 Remont ogrodzenia Biblioteki Miejskiej ul. Pi³sudskiego
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/6152313.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Informacje w przedmiocie zawieraj± § 9 i § 13 SWZ.
Adres strony internetowej:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/615231
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania w przedmiocie okre¶laj± § 9 i § 13 SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Obowi±zek informacyjny zrealizowany w § 20 SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Ograniczenia okre¶lone w § 20 SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: In.III.271.14.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest remont kapitalny ogrodzenia Miejskiej Biblioteki Publicznej przy ul. Pi³sudskiego 12 w Radomiu od strony zachodniej Etap I na odcinku od A do E (wg. oznaczenia z dokumentacji projektowej). Inwestycja zlokalizowana jest na obszarze zabytkowego zespo³u urbanistyczno-architektonicznego miasta Radomia wpisanego do rejestru zabytków by³ego województwa radomskiego prawomocn± decyzj± WKZ w Radomiu. Obiekt ogrodzenia jest wpisany do rejestru zabytków by³ego województwa radomskiego prawomocn± decyzj± WKZ w Radomiu z dn. 25.11.1993r. pod nr rej. 537/A/93. Obiekt ogrodzenia A-F zosta³ uznany za zabytek architektury i wpisany do rejestru zabytków.
Zakres robót sk³adaj±cych siê na przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót rozbiórkowych i naprawczych ogrodzenia na odcinku oznaczonym w dokumentacji projektowej (opinia techniczna – aktualizacja) od A do E w³±cznie.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ udzielenia zamówieñ w trybie art. 214 ust.1 pkt 7 ustawy Pzp, dotycz±cych podobnych robót budowlanych, tj. remontu kapitalnego ogrodzenia biblioteki na odcinku od E do F (przês³a od 10 do 16), w zakresie wskazanym w za³±czonym do SWZ dokumentacji projektowej, a nie objêtym przedmiotem niniejszego zamówienia podstawowego.
Warunki realizacji ewentualnych przysz³ych ¶wiadczeñ wynikaæ bêd± z zasad okre¶lonych w projekcie umowy dot. zamówienia podstawowego (za³. do SWZ), natomiast ustalenie kwoty wynagrodzenia Wykonawcy nast±pi w oparciu o ceny wynikaj±ce z Jego kosztorysu ofertowego o którym mowa w § 14 pkt 4.2.6 SWZ oraz zasad okre¶lonych w § 5 ust 7 projektu umowy (za³. do SWZ).
W przypadku zamówieñ udzielanych po 31.12.2022r. przy wyliczeniu wynagrodzenia Wykonawcy uwzglêdniony zostanie wska¼nik inflacji publikowany przez Prezesa GUS za ostatni kwarta³ poprzedzaj±cy udzielenie zamówienia o którym w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp (obliczany wzglêdem danych dotycz±cych kwarta³u w którym udzielono zamówienia podstawowego).
£±czna warto¶æ zamówieñ udzielanych w trybie art. 214 ust.1 pkt 7 ustawy Pzp nie mo¿e przekroczyæ 130% warto¶ci zamówienia podstawowego.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy dokona oceny ofert na zasadach okre¶lonych w § 15 SWZ.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji jako¶ci
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu oraz spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:1) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Zamawiaj±cy uzna za spe³nienie tego warunku wykazanie przez Wykonawcê, ¿e ten posiada na rachunku kwotê ¶rodków finansowych nie mniejsz± ni¿ 80.000,00 (s³ownie: osiemdziesi±t tysiêcy) z³otych, lub ¿e posiada zdolno¶æ kredytow± na kwotê minimum 80.000,00 z³otych, lub ¿e ³±cznie z obydwu w/w ¼róde³ (posiada na rachunku i posiada zdolno¶æ kredytow±) dysponuje kwot± min. 80.000,00 z³otych.
2) Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej.
Zamawiaj±cy uzna za spe³nienie tego warunku wykazanie przez Wykonawcê, ¿e ten:
a) w ostatnich 5 latach przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ w sposób nale¿yty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczy³ co najmniej 1 robotê budowlan± o warto¶ci min. 300.000,00 z³otych, polegaj±c± na budowie, przebudowie lub remoncie budynku lub ogrodzenia.
b) Zamawiaj±cy uzna za spe³nienie tego warunku wykazanie przez Wykonawcê, ¿e ten dysponuje lub bêdzie dysponowaæ w okresie wykonywania zamówienia i skieruje do jego realizacji n/w osoby:
- kierownika budowy posiadaj±cego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej;
- osob± posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych.
UWAGA:
- dopuszcza siê potwierdzenie spe³nienia warunku udzia³u w postêpowaniu zarówno przez wykazanie dysponowania osobami odrêbnie dysponuj±cymi wszystkimi w/w uprawnieniami, jak i przez wykazanie jednej osoby ³±cznie spe³niaj±cej powy¿sze wymogi (kierownik budowy posiadaj±cy uprawnienia konstrukcyjno-budowlane posiadaj±cy równocze¶nie uprawnienia do kierowania robotami przy zabytkach nieruchomych),
- dopuszcza siê kwalifikacje równowa¿ne, zdobyte w innych pañstwach, na zasadach okre¶lonych w przepisach ustawy Prawo Budowlane, z uwzglêdnieniem zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej,
- oceniaj±c zdolno¶æ techniczn± lub zawodow±, Zamawiaj±cy mo¿e, na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e Wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez Wykonawcê sprzecznych interesów, w szczególno¶ci je¶li zaanga¿owanie przez Wykonawcê zasobów technicznych lub zawodowych w inne przedsiêwziêcia gospodarcze mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich piêciu lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, rodzaju, dat i miejsca wykonania oraz podmiotów na rzecz, których roboty budowlane zosta³y wykonane, potwierdzaj±cy spe³nienie warunku okre¶lonego w § 7 pkt 1 ppkt 2 lit. a) SWZ – wg wzoru stanowi±cego za³±cznik do SWZ;
2) Dowody okre¶laj±ce czy roboty budowlane o których mowa w ppkt 1, zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyny niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;
3) Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami, potwierdzaj±cy spe³nienie warunku okre¶lonego w § 7 pkt 1 ppkt 2 lit. b) SWZ – wg wzoru stanowi±cego za³±cznik do SWZ,
4) Informacja banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶ci kredytowej Wykonawcy w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem – dokument wymagany w celu potwierdzenia warunku udzia³u w postêpowaniu okre¶lonego w § 7 pkt 1 ppkt 1 SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji – wykonawca nie jest jednak zobowi±zany do z³o¿enia tych dokumentów, je¿eli Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile wykonawca wskaza³ dane
2) O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – za³±cznik do SWZ;
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Zgodnie z tre¶ci± § 8 SWZ.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
Wykonawca jest zobowi±zany, przed up³ywem terminu sk³adania ofert, wnie¶æ wadium w kwocie: 4.000,00 (s³ownie: cztery tysi±ce 00/100) z³otych. Szczegó³owe wymagania zawiera § 11 SWZ.6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wymagania w przedmiocie okre¶la § 8 SWZ.6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Uregulowanie w przedmiocie zawiera § 12 Projektu Umowy (za³. do SWZ).7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-06-07 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/615231
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-07 10:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-07-06
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Wykluczeniu z udzia³u w postêpowaniu podlega tak¿e Wykonawca, w odniesieniu do którego zachodz± okoliczno¶ci okre¶lone w art. 7 ust. 1 ustawy z dn. 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego.INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego dla Powiatowego Urzêdu Pracy w Radomiu na rok 2025
- Us³uga prania i czyszczenia chemicznego oraz us³ugê dezynfekcji obuwia dla 42 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Radomiu oraz jednostek bêd±cych na jej zaopatrzeniu w 2025 r.
- Dostawê zastawek do zabiegów kardiochirurgicznych dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Sp. Z O.O. w Radomiu
- Dostawy produktów farmaceutycznych
- Us³uga sporz±dzenia operatu szacunkowego w celu okre¶lenia warto¶ci rynkowej prawa w³asno¶ci nieruchomo¶ci gruntowej po³o¿onej w Radomiu przy ulicy Go³êbiowskiej.
- "Zakup i dostawa urz±dzenia Email Secure Gateway wraz z pakietem szkolenia" w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorz±d"
wiêcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sali wyk³adowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposa¿enia
- Budowa windy zewnêtrznej dla nieruchomo¶ci mieszkalnej przy ul. Strzeleckiej 42. Oznaczenie sprawy: DNZP.261.65.2024
- Dostawa i monta¿ klimatyzacji, wentylacji wywiewnej oraz czujek ppo¿. - wraz z robotami towarzysz±cymi - w pomieszczeniu serwerowni budynku IBE przy ul. Górczewskiej 8 w Warszawie.
- U³o¿enie wyk³adziny PCV na posadzce w Przedszkolu w £êgu - prace naprawcze
- Remont korytarza w budynku dydaktycznym
- Przebudowa wewnêtrznej instalacji sanitarnej wraz z remontem wêz³ów sanitarnych, malowaniem i wymian± armatury ³azienkowej w budynku Szko³y Podstawowej Nr 24 w Rzeszowie - etap I
wiêcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.