Ogłoszenie z dnia 2021-09-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00142055/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz uczniów do placówek szkolnych w roku szkolnym 2021/2022
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Solec-Zdrój
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010754
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 1 Maja 10
1.5.2.) Miejscowość: Solec-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-131
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: 413776039
1.5.8.) Numer faksu: 413776022
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@solec-zdroj.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.solec-zdroj.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://solec-zdroj.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz uczniów do placówek szkolnych w roku szkolnym 2021/20222.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0a284551-f8f1-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00169894
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011200/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Dowóz uczniów do placówek szkolnych w roku szkolnym 2020/2021
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00142055/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SOO.VII.4464.2.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 215586,67 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I zamówienia - Dowóz i odwóz dzieci i uczniów do Zespołu Szkół w Solcu-Zdroju orazZespołu Publicznych Placówek Oświatowych w Zborowie w roku szkolnym 2020/2021,
realizowany w formie zakupu biletów miesięcznych
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup biletów miesięcznych dla uczniów następujących szkół z
terenu Gminy Solec-Zdrój w roku szkolnym 2021/2022:
a) Zespołu Szkół w Solcu-Zdroju – około 129 uczniów i 7 dzieci przedszkolnych,
b) Zespołu Publicznych Placówek Oświatowych w Zborowie – około 116 uczniów i 7 dzieci
przedszkolnych.
2. Liczba uczniów objętych zamówieniem wynosi około 259 w tym 245 uczniowie szkół
podstawowych, 14 dzieci przedszkolne.
3. Liczby uczniów są wielkościami prognozowanymi – mogą ulec zmianie w trakcie realizacji
zamówienia. Nie można podać maksymalnej liczby biletów oraz wskazać kiedy liczba biletów
może ulec zmianie, gdyż decydują o tym indywidualne przypadki losowe, na co Zamawiający nie
ma wpływu.
4. Zamawiający będzie dokonywał zakupu biletów miesięcznych dla uczniów na podstawie
ustawy z dnia 20 czerwca 1992r. o uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami
publicznego transportu zbiorowego (Dz.U. z 2018 r. poz. 295 ze zm).
5. Faktury za zakup biletów na poszczególne miesiące będą wystawiane na gminę.
6. Kursy pojazdów przystosowanych do przewozu osób będą odbywały się w dni nauki szkolnej
zgodnie z kalendarzem roku szkolnego 2021/2022 Ministerstwa Edukacji Narodowej.
7. Przewidywane godziny dowozu uczniów do szkół: od 6.50 do 8.00 (zajęcia w szkołach będą rozpoczynać się o godzinie 8.00).
8. Przewidywane godziny odwozu: od 12.40 do 15.20. Godziny odwozu uczniów mogą ulec
zmianie w poszczególnych szkołach.
9. Wykonawca ustali z Zamawiającym szczegółowy rozkład jazdy pojazdów przystosowanych do
przewozu osób do poszczególnych szkół i rozwiesi go na wyznaczonych przystankach.
10. Harmonogram przywozu uczniów do poszczególnych szkół:
Piasek Mały (19) – Kolonia Zagajów (10) – Zagajów (11) – Chinków (2) – Strażnik (8) – Solec-
Zdrój szkoła (50)
Piestrzec (52) – Zborów szkoła (52)
Sułkowice (15) – Kików (14) – Zborów szkoła (29)
Zagaje Kik. (2) – Kików (21) – Zborów szkoła (23) - Włosnowice (12) – Solec szkoła (4) –
Zborów szkoła (8)
Zagórzany (2) – Wełnin (39) – Solec-Zdrój szkoła (41)
Zielonki (9) – Ludwinów (9) – Świniary (23) – Solec-Zdrój szkoła (41)
Magierów (4) – Żuków (7) – Zborów szkoła (11)
11. Harmonogram odwozu uczniów z poszczególnych szkół:
12:40 Solec-Zdrój szkoła (21) – Piasek Mały (10) – Kolonia Zagajów (4) – Zagajów (6) –
Chinków (0) – Strażnik (1)
14.20 Solec-Zdrój szkoła (29) – Piasek Mały (9) – Kolonia Zagajów (6) – Zagajów (5) – Chinków
(2) – Strażnik (7)
13:05 Zborów szkoła (24) – Piestrzec (24)
14.50 Zborów szkoła (28) – Piestrzec (28)
12.40 Zborów szkoła (22) – Kików (14) – Sułkowice (8)
14:20 Zborów szkoła (38) – Solec szkoła (4) –Włosnowice (12) – Kików (21) – Zagaje Kikowskie
(2) - Sułkowice (7)
14.50 Solec-Zdrój szkoła (28) – Wełnin (26) – Zagórzany (2)
12.40 Solec-Zdrój szkoła(29) – Wełnin (13) – Zielonki (4) – Ludwinów (6) – Świniary (6)
14.20 Solec-Zdrój szkoła (25) – Zielonki (5) – Ludwinów (3) – Świniary (17)
14.50 Zborów szkoła (11) – Magierów (4) – Żuków (7)
12. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i harmonogram dowozów do szkół i odwozów
zawiera Tom III SWZ.
13. Wykonawca winien zatrudnić kierowców do w/w przedmiotu zamówienia o odpowiednich
kwalifikacjach zawodowych, wymaganych przepisami prawa.
14. Wykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia opiekunów w każdym pojeździe dowożącym
uczniów do szkół. Funkcji opiekuna nie może pełnić kierowca pojazdu. Opiekę nad dziećmi
może sprawować osoba pełnoletnia niekarana, nie figurująca w Rejestrze Sprawców
Przestępstw na Tle Seksualnym (publicznym i z dostępem ograniczonym), przeszkolona w
zakresie bhp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 182259,26 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II zamówienia – Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Solec-Zdrój doSpecjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Broninie w roku szkolnym w 2021/2022.
1. Przedmiotem II części zamówienia jest dowóz 6 dzieci niepełnosprawnych (2 dzieci do
internatu ośrodka, 4 codziennie do szkoły) z terenu Gminy Solec-Zdrój do Specjalnego Ośrodka
Szkolno – Wychowawczego w Broninie w roku szkolnym 2021/2022.
2. Z uwagi na trwający proces rekrutacji, liczba dzieci dowożonych i odwożonych do szkoły może ulec zmianie.
3. Dowóz dzieci będzie odbywał się do Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w
Broninie z miejscowości:
a) Piestrzec, Zagajów, Zagaje Kikowskie – przywóz na początku tygodnia, odwóz na koniec
tygodnia – szacunkowa ilość kilometrów dziennie (przywóz, odwóz łącznie) – 59 km
b) Piestrzec, Zagaje Kikowskie – pozostałe przywozy i odwozy w tygodniu- szacunkowa ilość
kilometrów dziennie (przywóz, odwóz łącznie) – 46 km
4. Średnia tygodniowa ilość kilometrów wykonanych w celu realizacji zamówienia to około 256
km (tj. 59 km + 46 km +46 km + 46 km + 59 km).
5. Ilość przejechanych kilometrów za które Wykonawcy przysługiwało będzie wynagrodzenie
będzie liczona od momentu (miejsca) zabrania pierwszego dziecka do siedziby szkoły oraz
powrót z siedziby szkoły do miejsca zamieszkania ostatniego dziecka.
6. Wymagania dotyczące sposobu realizacji przedmiotu zamówienia:
a) dzieci dowożone będą codziennie od poniedziałku do piątku w dni nauki szkolnej;
b) 2 dzieci dowożonych będzie do internatu ośrodka na początku tygodnia a odwożonych w
ostatni dzień tygodnia
c) rano dzieci zabierane będą z miejsca zamieszkania i zawożone do szkoły;
d) po południu dzieci zabierane będą z ośrodka i rozwożone do miejsca zamieszkania;
e) dokładne godziny dowozu i przywozu dzieci ustalane będą z zamawiającym, Dyrekcją szkoły i
uzależnione od ich rozkładu zajęć w szkole;
f) wszystkie dzieci dowożone będą jednym pojazdem oraz jednym kursem do szkoły oraz
miejsca zamieszkania.
7. W przypadku awarii samochodu Wykonawca organizuje transport zastępczy.
8. Wykonawca w czasie dowozu musi zapewnić dzieciom opiekę osoby dorosłej.
9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Tom III SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 33327,41 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 238280,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 238280,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 238280,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe NED Damian Chmura
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6422694577
7.3.3) Ulica: ul. Słoneczna
7.3.4) Miejscowość: Solec-Zdrój
7.3.5) Kod pocztowy: 28-131
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 238280,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-09-01 do 2022-06-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43484,16 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48640,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43484,16 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Janusz Kapinos Firma Produkcyjno-Usługowo-Handlowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8711007928
7.3.3) Ulica: Słupiec 328
7.3.4) Miejscowość: Szczucin
7.3.5) Kod pocztowy: 33-230
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43484,16 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-09-01 do 2022-06-248.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie dla Gminy Proszowice usługi transportowej w ramach przewozów regularnych autobusami na liniach komunikacyjnych o charakterze użyteczności publicznej w 2025r.-Proszowice-Żębocin-Jakubowice
- "Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Wieleń w okresie od 07.01.2025r. do 27.06.2025r."
- Świadczenie regularnych usług przewozowych w postaci dowozu i odwozu dzieci do placówek oświatowych na terenie Gminy Nowa Sól
- Przewóz uczniów niepełnosprawnych oraz dzieci niepełnosprawnych pięcioletnich i sześcioletnich z trenu Gminy Łobez do placówek oświatowych w 2025r.
- Dowożenie uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Chocianów do placówek oświatowych w roku 2025
- Zakup biletów miesięcznych dla uczniów z terenu miasta i gminy Ćmielów dowożonych do placówek szkolnych w okresie styczeń - czerwiec w roku szkolnym 2024/2025
więcej: (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.