eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzyce › Ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej oraz ubezpieczenia osobowe i komunikacyjne Gminy Gorzyce wraz z jednostkami organizacyjnymi i instytucjami kultury.



Ogłoszenie z dnia 2021-09-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej oraz ubezpieczenia osobowe i komunikacyjne Gminy Gorzyce wraz z jednostkami organizacyjnymi i instytucjami kultury.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GORZYCE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409169

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Sandomierska 75

1.5.2.) Miejscowość: Gorzyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-432

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 158362075

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi-gorzyce@gminagorzyce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminagorzyce.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej oraz ubezpieczenia osobowe i komunikacyjne Gminy Gorzyce wraz z jednostkami organizacyjnymi i instytucjami kultury.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f14e871d-caa2-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00169989

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003517/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej oraz ubezpieczenia osobowe i komunikacyjne Gminy Gorzyce wraz z jednostkami organizacyjnymi i instytucjami kultury.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: I-I.271.6.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Ubezpieczenie mienia oraz odpowiedzialności cywilnej Gminy Gorzyce wraz z jednostkami organizacyjnymi i instytucjami kultury w następującym zakresie - kody CPV 66515400-7; 66515100-4; 66515000-3; 66516000-0

4.5.3.) Główny kod CPV: 66515400-7 - Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

66515000-3 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty

66515100-4 - Usługi ubezpieczenia od ognia

66516000-0 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej

4.5.5.) Wartość części: 206000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Ubezpieczenia osobowe – następstwa nieszczęśliwych wypadków .

4.5.3.) Główny kod CPV: 66512000-2 - Usługi ubezpieczeń od następstw nieszczęśliwych wypadków i ubezpieczeń zdrowotnych

4.5.5.) Wartość części: 22000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Ubezpieczenia komunikacyjne w zakresie autocasco, odpowiedzialności cywilnej posiadacza pojazdu mechanicznego, następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów, assistance.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66516100-1 - Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

66512100-3 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków

66514110-0 - Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych

4.5.5.) Wartość części: 103000,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Ubezpieczenie ryzyk cybernetycznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66515410-0 - Usługi ubezpieczenia od strat finansowych

4.5.5.) Wartość części: 20000,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Ubezpieczenie mienia Gminy Gorzyce użytkowanego przez osoby trzecie (mieszkańców Gminy Gorzyce).

4.5.3.) Główny kod CPV: 66515000-3 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty

4.5.5.) Wartość części: 22500,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający w dniu 11.06.2021 r. wszczął przedmiotowe postępowanie i opublikował ogłoszenie o zamówieniu oraz specyfikację warunków zamówienia w których to dokumentach określił termin składania ofert na dzień 21.06.2021 r. do godzin 9:00, a termin otwarcia ofert na dzień 21.06.2021 r. na godzinę 10:00.
W toku prowadzonego postępowania w dniu 17.06.2021 r. Zamawiający dokonał zmiany terminu składania ofert na dzień 28.06.2021 r. na godzinę 9:00, a terminu otwarcia ofert na dzień 28.06.2021 r. na godzinę 10:00.
Zamawiający dokonał odpowiedniej zmiany ogłoszenia o zamówieniu oraz specyfikacji warunków zamówienia i dokonał publikacji zmienionych dokumentów na stronie prowadzonego postępowania (miniportal), Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Gorzyce oraz na stronie e-zamówienia.
Jednocześnie nie dokonano zmiany terminu składania ofert na stronie prowadzonego postępowania (miniportal), co spowodowało niemożliwą do poprawy rozbieżność w terminach składania i otwarcia ofert, co w konsekwencji naszyło zachowanie uczciwej konkurencji oraz równe traktowanie wykonawców, poprzez uniemożliwienie im prawidłowe złożenie ofert.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający w dniu 11.06.2021 r. wszczął przedmiotowe postępowanie i opublikował ogłoszenie o zamówieniu oraz specyfikację warunków zamówienia w których to dokumentach określił termin składania ofert na dzień 21.06.2021 r. do godzin 9:00, a termin otwarcia ofert na dzień 21.06.2021 r. na godzinę 10:00.
W toku prowadzonego postępowania w dniu 17.06.2021 r. Zamawiający dokonał zmiany terminu składania ofert na dzień 28.06.2021 r. na godzinę 9:00, a terminu otwarcia ofert na dzień 28.06.2021 r. na godzinę 10:00.
Zamawiający dokonał odpowiedniej zmiany ogłoszenia o zamówieniu oraz specyfikacji warunków zamówienia i dokonał publikacji zmienionych dokumentów na stronie prowadzonego postępowania (miniportal), Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Gorzyce oraz na stronie e-zamówienia.
Jednocześnie nie dokonano zmiany terminu składania ofert na stronie prowadzonego postępowania (miniportal), co spowodowało niemożliwą do poprawy rozbieżność w terminach składania i otwarcia ofert, co w konsekwencji naszyło zachowanie uczciwej konkurencji oraz równe traktowanie wykonawców, poprzez uniemożliwienie im prawidłowe złożenie ofert.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający w dniu 11.06.2021 r. wszczął przedmiotowe postępowanie i opublikował ogłoszenie o zamówieniu oraz specyfikację warunków zamówienia w których to dokumentach określił termin składania ofert na dzień 21.06.2021 r. do godzin 9:00, a termin otwarcia ofert na dzień 21.06.2021 r. na godzinę 10:00.
W toku prowadzonego postępowania w dniu 17.06.2021 r. Zamawiający dokonał zmiany terminu składania ofert na dzień 28.06.2021 r. na godzinę 9:00, a terminu otwarcia ofert na dzień 28.06.2021 r. na godzinę 10:00.
Zamawiający dokonał odpowiedniej zmiany ogłoszenia o zamówieniu oraz specyfikacji warunków zamówienia i dokonał publikacji zmienionych dokumentów na stronie prowadzonego postępowania (miniportal), Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Gorzyce oraz na stronie e-zamówienia.
Jednocześnie nie dokonano zmiany terminu składania ofert na stronie prowadzonego postępowania (miniportal), co spowodowało niemożliwą do poprawy rozbieżność w terminach składania i otwarcia ofert, co w konsekwencji naszyło zachowanie uczciwej konkurencji oraz równe traktowanie wykonawców, poprzez uniemożliwienie im prawidłowe złożenie ofert.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający w dniu 11.06.2021 r. wszczął przedmiotowe postępowanie i opublikował ogłoszenie o zamówieniu oraz specyfikację warunków zamówienia w których to dokumentach określił termin składania ofert na dzień 21.06.2021 r. do godzin 9:00, a termin otwarcia ofert na dzień 21.06.2021 r. na godzinę 10:00.
W toku prowadzonego postępowania w dniu 17.06.2021 r. Zamawiający dokonał zmiany terminu składania ofert na dzień 28.06.2021 r. na godzinę 9:00, a terminu otwarcia ofert na dzień 28.06.2021 r. na godzinę 10:00.
Zamawiający dokonał odpowiedniej zmiany ogłoszenia o zamówieniu oraz specyfikacji warunków zamówienia i dokonał publikacji zmienionych dokumentów na stronie prowadzonego postępowania (miniportal), Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Gorzyce oraz na stronie e-zamówienia.
Jednocześnie nie dokonano zmiany terminu składania ofert na stronie prowadzonego postępowania (miniportal), co spowodowało niemożliwą do poprawy rozbieżność w terminach składania i otwarcia ofert, co w konsekwencji naszyło zachowanie uczciwej konkurencji oraz równe traktowanie wykonawców, poprzez uniemożliwienie im prawidłowe złożenie ofert.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający w dniu 11.06.2021 r. wszczął przedmiotowe postępowanie i opublikował ogłoszenie o zamówieniu oraz specyfikację warunków zamówienia w których to dokumentach określił termin składania ofert na dzień 21.06.2021 r. do godzin 9:00, a termin otwarcia ofert na dzień 21.06.2021 r. na godzinę 10:00.
W toku prowadzonego postępowania w dniu 17.06.2021 r. Zamawiający dokonał zmiany terminu składania ofert na dzień 28.06.2021 r. na godzinę 9:00, a terminu otwarcia ofert na dzień 28.06.2021 r. na godzinę 10:00.
Zamawiający dokonał odpowiedniej zmiany ogłoszenia o zamówieniu oraz specyfikacji warunków zamówienia i dokonał publikacji zmienionych dokumentów na stronie prowadzonego postępowania (miniportal), Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Gorzyce oraz na stronie e-zamówienia.
Jednocześnie nie dokonano zmiany terminu składania ofert na stronie prowadzonego postępowania (miniportal), co spowodowało niemożliwą do poprawy rozbieżność w terminach składania i otwarcia ofert, co w konsekwencji naszyło zachowanie uczciwej konkurencji oraz równe traktowanie wykonawców, poprzez uniemożliwienie im prawidłowe złożenie ofert.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.