Ogłoszenie z dnia 2021-09-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00080864/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-11
- 2021/BZP 00085924/01 - Modyfikacja z dnia 2021-06-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej oraz ubezpieczenia osobowe i komunikacyjne Gminy Gorzyce wraz z jednostkami organizacyjnymi i instytucjami kultury.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GORZYCE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409169
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Sandomierska 75
1.5.2.) Miejscowość: Gorzyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-432
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: 158362075
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi-gorzyce@gminagorzyce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminagorzyce.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej oraz ubezpieczenia osobowe i komunikacyjne Gminy Gorzyce wraz z jednostkami organizacyjnymi i instytucjami kultury.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f14e871d-caa2-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00169989
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003517/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej oraz ubezpieczenia osobowe i komunikacyjne Gminy Gorzyce wraz z jednostkami organizacyjnymi i instytucjami kultury.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: I-I.271.6.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ubezpieczenie mienia oraz odpowiedzialności cywilnej Gminy Gorzyce wraz z jednostkami organizacyjnymi i instytucjami kultury w następującym zakresie - kody CPV 66515400-7; 66515100-4; 66515000-3; 66516000-04.5.3.) Główny kod CPV: 66515400-7 - Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
66515000-3 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty
66515100-4 - Usługi ubezpieczenia od ognia
66516000-0 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej
4.5.5.) Wartość części: 206000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ubezpieczenia osobowe – następstwa nieszczęśliwych wypadków .4.5.3.) Główny kod CPV: 66512000-2 - Usługi ubezpieczeń od następstw nieszczęśliwych wypadków i ubezpieczeń zdrowotnych
4.5.5.) Wartość części: 22000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ubezpieczenia komunikacyjne w zakresie autocasco, odpowiedzialności cywilnej posiadacza pojazdu mechanicznego, następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów, assistance.4.5.3.) Główny kod CPV: 66516100-1 - Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
66512100-3 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków
66514110-0 - Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych
4.5.5.) Wartość części: 103000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ubezpieczenie ryzyk cybernetycznych.4.5.3.) Główny kod CPV: 66515410-0 - Usługi ubezpieczenia od strat finansowych
4.5.5.) Wartość części: 20000,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ubezpieczenie mienia Gminy Gorzyce użytkowanego przez osoby trzecie (mieszkańców Gminy Gorzyce).4.5.3.) Główny kod CPV: 66515000-3 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty
4.5.5.) Wartość części: 22500,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w dniu 11.06.2021 r. wszczął przedmiotowe postępowanie i opublikował ogłoszenie o zamówieniu oraz specyfikację warunków zamówienia w których to dokumentach określił termin składania ofert na dzień 21.06.2021 r. do godzin 9:00, a termin otwarcia ofert na dzień 21.06.2021 r. na godzinę 10:00.
W toku prowadzonego postępowania w dniu 17.06.2021 r. Zamawiający dokonał zmiany terminu składania ofert na dzień 28.06.2021 r. na godzinę 9:00, a terminu otwarcia ofert na dzień 28.06.2021 r. na godzinę 10:00.
Zamawiający dokonał odpowiedniej zmiany ogłoszenia o zamówieniu oraz specyfikacji warunków zamówienia i dokonał publikacji zmienionych dokumentów na stronie prowadzonego postępowania (miniportal), Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Gorzyce oraz na stronie e-zamówienia.
Jednocześnie nie dokonano zmiany terminu składania ofert na stronie prowadzonego postępowania (miniportal), co spowodowało niemożliwą do poprawy rozbieżność w terminach składania i otwarcia ofert, co w konsekwencji naszyło zachowanie uczciwej konkurencji oraz równe traktowanie wykonawców, poprzez uniemożliwienie im prawidłowe złożenie ofert.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w dniu 11.06.2021 r. wszczął przedmiotowe postępowanie i opublikował ogłoszenie o zamówieniu oraz specyfikację warunków zamówienia w których to dokumentach określił termin składania ofert na dzień 21.06.2021 r. do godzin 9:00, a termin otwarcia ofert na dzień 21.06.2021 r. na godzinę 10:00.
W toku prowadzonego postępowania w dniu 17.06.2021 r. Zamawiający dokonał zmiany terminu składania ofert na dzień 28.06.2021 r. na godzinę 9:00, a terminu otwarcia ofert na dzień 28.06.2021 r. na godzinę 10:00.
Zamawiający dokonał odpowiedniej zmiany ogłoszenia o zamówieniu oraz specyfikacji warunków zamówienia i dokonał publikacji zmienionych dokumentów na stronie prowadzonego postępowania (miniportal), Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Gorzyce oraz na stronie e-zamówienia.
Jednocześnie nie dokonano zmiany terminu składania ofert na stronie prowadzonego postępowania (miniportal), co spowodowało niemożliwą do poprawy rozbieżność w terminach składania i otwarcia ofert, co w konsekwencji naszyło zachowanie uczciwej konkurencji oraz równe traktowanie wykonawców, poprzez uniemożliwienie im prawidłowe złożenie ofert.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w dniu 11.06.2021 r. wszczął przedmiotowe postępowanie i opublikował ogłoszenie o zamówieniu oraz specyfikację warunków zamówienia w których to dokumentach określił termin składania ofert na dzień 21.06.2021 r. do godzin 9:00, a termin otwarcia ofert na dzień 21.06.2021 r. na godzinę 10:00.
W toku prowadzonego postępowania w dniu 17.06.2021 r. Zamawiający dokonał zmiany terminu składania ofert na dzień 28.06.2021 r. na godzinę 9:00, a terminu otwarcia ofert na dzień 28.06.2021 r. na godzinę 10:00.
Zamawiający dokonał odpowiedniej zmiany ogłoszenia o zamówieniu oraz specyfikacji warunków zamówienia i dokonał publikacji zmienionych dokumentów na stronie prowadzonego postępowania (miniportal), Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Gorzyce oraz na stronie e-zamówienia.
Jednocześnie nie dokonano zmiany terminu składania ofert na stronie prowadzonego postępowania (miniportal), co spowodowało niemożliwą do poprawy rozbieżność w terminach składania i otwarcia ofert, co w konsekwencji naszyło zachowanie uczciwej konkurencji oraz równe traktowanie wykonawców, poprzez uniemożliwienie im prawidłowe złożenie ofert.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w dniu 11.06.2021 r. wszczął przedmiotowe postępowanie i opublikował ogłoszenie o zamówieniu oraz specyfikację warunków zamówienia w których to dokumentach określił termin składania ofert na dzień 21.06.2021 r. do godzin 9:00, a termin otwarcia ofert na dzień 21.06.2021 r. na godzinę 10:00.
W toku prowadzonego postępowania w dniu 17.06.2021 r. Zamawiający dokonał zmiany terminu składania ofert na dzień 28.06.2021 r. na godzinę 9:00, a terminu otwarcia ofert na dzień 28.06.2021 r. na godzinę 10:00.
Zamawiający dokonał odpowiedniej zmiany ogłoszenia o zamówieniu oraz specyfikacji warunków zamówienia i dokonał publikacji zmienionych dokumentów na stronie prowadzonego postępowania (miniportal), Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Gorzyce oraz na stronie e-zamówienia.
Jednocześnie nie dokonano zmiany terminu składania ofert na stronie prowadzonego postępowania (miniportal), co spowodowało niemożliwą do poprawy rozbieżność w terminach składania i otwarcia ofert, co w konsekwencji naszyło zachowanie uczciwej konkurencji oraz równe traktowanie wykonawców, poprzez uniemożliwienie im prawidłowe złożenie ofert.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w dniu 11.06.2021 r. wszczął przedmiotowe postępowanie i opublikował ogłoszenie o zamówieniu oraz specyfikację warunków zamówienia w których to dokumentach określił termin składania ofert na dzień 21.06.2021 r. do godzin 9:00, a termin otwarcia ofert na dzień 21.06.2021 r. na godzinę 10:00.
W toku prowadzonego postępowania w dniu 17.06.2021 r. Zamawiający dokonał zmiany terminu składania ofert na dzień 28.06.2021 r. na godzinę 9:00, a terminu otwarcia ofert na dzień 28.06.2021 r. na godzinę 10:00.
Zamawiający dokonał odpowiedniej zmiany ogłoszenia o zamówieniu oraz specyfikacji warunków zamówienia i dokonał publikacji zmienionych dokumentów na stronie prowadzonego postępowania (miniportal), Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Gorzyce oraz na stronie e-zamówienia.
Jednocześnie nie dokonano zmiany terminu składania ofert na stronie prowadzonego postępowania (miniportal), co spowodowało niemożliwą do poprawy rozbieżność w terminach składania i otwarcia ofert, co w konsekwencji naszyło zachowanie uczciwej konkurencji oraz równe traktowanie wykonawców, poprzez uniemożliwienie im prawidłowe złożenie ofert.
INNE PRZETARGI GORZYCE
- "Rozbudowa, przebudowa, termomodernizacja wraz ze zmianą sposobu użytkowania oraz wymianą źródła ogrzewania w budynku OSP Rogów i Biblioteki w Rogowie"
- Dostawy środków czystości, antybakteryjnego proszku do prania, worków foliowych, ręczników z włókniny oraz środków higienicznych dla potrzeb WOLOiZOL w Gorzycach.
więcej: przetargi GORZYCE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- UBEZPIECZENIE POWIATU PAJĘCZAŃSKIEGO W OKRESIE OD 15.08.2024 r. DO 14.08.2026 r.
- "UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY SOMONINO"
- POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA UBEZPIECZENIE MIENIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI GMINY DZIEMIANY
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej i floty Sieć Badawcza Łukasiewicz - Górnośląskiego Instytutu Technologicznego
- usługa ubezpieczenia Samodzielnego Zakładu Opieki Zdrowotnej Warszawa- Ursynów
- Usługa rezerwacji, zakupu i dostawy biletów lotniczych, kolejowych na trasy krajowe i zagraniczne oraz rezerwacji i zakupu miejsc hotelowych, ubezpieczenia, pośredniczenia w procesie uzyskiwania wiz
więcej: Usługi ubezpieczeń od następstw nieszczęśliwych wypadków i ubezpieczeń zdrowotnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.