Ogłoszenie z dnia 2025-03-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00096889/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa stanu bazy kulturalno-turystycznej w Gminie Przybiernów realizowana w częściach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PRZYBIERNÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684344
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Cisowa 3
1.5.2.) Miejscowość: Przybiernów
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-110
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: 914667530
1.5.8.) Numer faksu: 914186622
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@przybiernow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przybiernow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://przybiernow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa stanu bazy kulturalno-turystycznej w Gminie Przybiernów realizowana w częściach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-178cc6c4-9182-441b-bc90-9e3267642ea4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00170006
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00055877/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.11 Poprawa stanu bazy kulturalno-rekreacyjnej w Gminie Przybiernów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00096889
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GPB.271.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania prowadzonego pod nazwą: Poprawa stanu bazy kulturalno-turystycznej w Gminie Przybiernów realizowana w częściach: Część nr 1 – Termomodernizacja ośrodków kultury w m. Moracz, Brzozowo, Czarnogłowy i zmiana sposobu użytkowania budynku hydroforni na świetlicę wiejską w Rokicie5.2. w tym wykonanie wszystkich prac prowadzących do osiągnięcia stanu zgodnego z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, SWZ oraz projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego.
5.3. Zamówienie jest realizowane w częściach, na które wykonawca może złożyć osobne oferty. Dla potrzeb porządkowych każda z części będzie nosić nazwy:
1) Część nr 1 –
Poprawa stanu bazy kulturalno-turystycznej w Gminie Przybiernów realizowana w częściach: Część nr 1 – Termomodernizacja ośrodków kultury w m. Moracz, Brzozowo, Czarnogłowy i zmiana sposobu użytkowania budynku hydroforni na świetlicę wiejską w Rokicie
Oznaczenie CPV:
45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111000-8 Roboty w zakresie burzenia
45223500-1 Konstrukcje z betonu
45320000-6 Roboty izolacyjne
45261100-5 Wykonywanie konstrukcji dachowych
45261210-9 Wykonanie pokryć dachowych
45410000-4 Tynkowanie
45440000-3 Roboty malarskie
45431000-7 Kładzenie płytek
45431200-9 Kładzenie glazury
45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45443000-4 Roboty elewacyjne
45233200-1 Roboty w zakresie rożnych nawierzchni
45332000-3 Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45000000-7 Roboty budowlane
45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45443000-4 Roboty elewacyjne
45110000-1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
Termomodernizacja Gminnego Ośrodka Kultury w Czarnogłowach
Obiekt objęty opracowaniem to budynek Gminnego Ośrodka Kultury w miejscowości Czarnogłowy.
Obiekt zlokalizowany jest w centralnej części wsi Czarnogłowy pod adresem ul. Fabryczna 28, Czarnogłowy, powiat goleniowski, gmina Przybiernów, woj. zachodniopomorskie, na działce ewidencyjnej nr 259/2.
Zakres prac remontowo-budowlanych obejmuje montaż izolacji cieplnej na ścianach zewnętrznych
budynku oraz na ścianie pomiędzy remizą strażacką a salą nr 0.9.
Według art. 29 ust. 3 pkt 1e, nie wymaga decyzji o pozwoleniu na budowę, natomiast wymaga zgłoszenia, o którym mowa w art. 30, wykonywanie robót budowlanych polegających na dociepleniu
budynków o wysokości powyżej 12 m i nie wyższych niż 25 m, w którym to przedziale znajduje się
opracowywany obiekt.
Termomodernizacja Gminnego Ośrodka Kultury w Brzozowie
Obiekt objęty termomodernizacją to budynek świetlicy wiejskiej w miejscowości Brzozowo. Obiekt
zlokalizowany jest w północnej części wsi Brzozowo pod numerem 34A, powiat goleniowski, gmina
Przybiernów, woj. zachodniopomorskie, na działce ewidencyjnej nr 14/8.
Zakres prac remontowo-budowlanych obejmuje montaż izolacji cieplnej na ścianach zewnętrznych
budynku oraz na nawisie nad głównym wejściem do budynku.
Według art. 29 ust. 4 pkt 1c, nie wymaga decyzji o pozwoleniu na budowę, oraz zgłoszenia, o którym mowa w art. 30, wykonywanie robót budowlanych polegających na dociepleniu budynków o wysokości nieprzekraczającej 12 m, do których zalicza się opracowywany obiekt.
Termomodernizacja Gminnego Ośrodka Kultury w Moraczu
Obszar objęty opracowaniem to fragment budynku mieszkalno-użytkowego, o funkcji świetlicy wiejskiej w miejscowości Moracz. Obiekt zlokalizowany jest w centralnej części wsi Moracz pod numerem 7, powiat goleniowski, gmina Przybiernów, woj. zachodniopomorskie, na działce ewidencyjnej nr 113/2.
Zakres prac remontowo-budowlanych obejmuje montaż izolacji cieplnej na ścianach zewnętrznych
budynku. Według art. 29 ust. 4 pkt 1c, nie wymaga decyzji o pozwoleniu na budowę, oraz zgłoszenia, o którym mowa w art. 30, wykonywanie robót budowlanych polegających na dociepleniu budynków o wysokości nieprzekraczającej 12 m, do których zalicza się opracowywany obiekt.
Zmiana sposobu użytkowania budynku hydroforni na świetlicę wiejską w Rokicie
Przedmiotem inwestycji jest zmiana sposobu użytkowania budynku byłej hydroforni, powstałego w 1973 roku, na wiejską świetlicę środowiskową. Inwestycja zlokalizowana jest na działce nr 39/1, obr. geod. Rokita, gm. Przybiernów.
Wysokość, szerokość i wszelkie gabaryty zewnętrzne budynku pozostają bez zmian.
Prace będą wykonywane głównie wewnątrz budynku – wymiana drzwi, szpachlowanie ścian, instalacja elektryczna, wymiana okien, postawienie ścianki działowej.
Uwaga! Projekt został pomniejszony o część ujętą w poprzednim postępowaniu tj. zagospodarowanie terenu, które jest opisane w projekcie, ale zostało usunięte z zakresu tego postępowania. Przedmiar został pomniejszony o odpowiednie pozycje.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45410000-4 - Tynkowanie
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45431000-7 - Kładzenie płytek
45431200-9 - Kładzenie glazury
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
4.5.5.) Wartość części: 1162300,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania prowadzonego pod nazwą: Poprawa stanu bazy kulturalno-turystycznej w Gminie Przybiernów realizowana w częściach: Część nr 2 – Budowa świetlicy kontenerowej w Łoźnicy5.2. w tym wykonanie wszystkich prac prowadzących do osiągnięcia stanu zgodnego z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, SWZ oraz projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego.
5.3. Zamówienie jest realizowane w częściach, na które wykonawca może złożyć osobne oferty. Dla potrzeb porządkowych każda z części będzie nosić nazwy:
2) Część nr 2
Poprawa stanu bazy kulturalno-turystycznej w Gminie Przybiernów w częściach: Część nr 2 – Budowa świetlicy kontenerowej w Łoźnicy
Oznaczenie CPV:
CPV- 44211100-3 Budynki modułowe i przenośne
CPV-45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
CPV- 45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach
CPV- 45300000-0 Roboty w zakresie instalacji budowlanych
CPV- 45310000-3 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
CPV- 45332000-3 Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
CPV- 45311100-1 Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
CPV- 45311200-2 Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznej
CPV- 45314300-4 Instalowanie infrastruktury kablowej
CPV- 45314310-7 Układanie kabli
CPV- 45315700-5 Instalowanie rozdzielni elektrycznych
CPV- 45317300-5 Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
Przedmiotem opracowania jest budowa świetlicy kontenerowej wraz z zagospodarowaniem terenu oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w Łoźnicy oraz uzyskanie ostatecznego pozwolenia na użytkowanie obiektu.
Zakres projektu dotyczy:
- budowy budynku świetlicy z 6 modułów kontenerowych wraz z wyposażeniem z dostosowaniem obiektu do korzystania osób niepełnosprawnych
- obsługi komunikacyjnej obiektu w formie dojazdu do budynku z miejscami postojowymi, ciągami komunikacyjnymi oraz placem stycznym do przedmiotowego budynku
- wydzielenia miejsca na gromadzenie odpadów stałych
- wykonania ogrodzenia wokół terenu inwestycji
- wykonania infrastruktury technicznej wewnątrz oraz na zewnątrz budynku wraz z oświetleniem zewnętrznym
Uwaga! Projekt został pomniejszony o część ujętą w poprzednim postępowaniu tj. zagospodarowanie terenu (plac zabaw, mała architektura). Przedmiar został pomniejszony o odpowiednie pozycje.
Zestawienie pomieszczeń:
kondygnacja – parter/ H=2,50m
Lp Nr
pomieszczenia Nazwa pomieszczenia Powierzchniam²
1 0.1 SALA 1 40,98
2 0.2 SALA 2 27,13
3 0.3 ZAPLECZE ŚWIETLICY 5,17
4 0.4 TOALETA 10,22
RAZEM
81,10
Parametry:
Długość max. budynku – 14,63m
Szerokość max. budynku – 6,06m
Wys. budynku – max. 5,33m- kalenica, max.3,21m- okap
Powierzchnia zabudowy - 89m2
Powierzchnia użytkowa – 81,10 m2
Kubatura budynku ok. 203m³
Wysokość kondygnacji: 2,50m
4.5.3.) Główny kod CPV: 44211100-3 - Budynki modułowe i przenośne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45314310-7 - Układanie kabli
45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
4.5.5.) Wartość części: 1000000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania prowadzonego pod nazwą: Poprawa stanu bazy kulturalno-turystycznej w Gminie Przybiernów realizowana w częściach: Część nr 3 - nadzór inwestorski5.2.
w tym wykonanie wszystkich prac prowadzących do osiągnięcia stanu zgodnego z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, SWZ oraz projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego.
5.3.
Zamówienie jest realizowane w częściach, na które wykonawca może złożyć osobne oferty. Dla potrzeb porządkowych każda z części będzie nosić nazwy:
3) Część nr 3 –
Poprawa stanu bazy kulturalno-turystycznej w Gminie Przybiernów realizowana w częściach: Część nr 3 – Nadzór inwestorski
Oznaczenie CPV:
71240000-2 Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
71247000-1 Nadzór na robotami budowlanymi
5.4. Szczegółowy przedmiot zamówienia dla poszczególnych części zamówienia określają zapisy treści SWZ w tym załączniki zawierające projektowane postanowienia przyszłej umowy oraz n/w załączniki do SWZ
a) Załącznik nr 10 do SWZ – Dokumentacja projektowa dla części nr 1 – Termomodernizacja Czarnogłowy Projekt STWIORB
b) Załącznik nr 11 do SWZ – Dokumentacja projektowa dla części nr 1 – Termomodernizacja Brzozowo Projekt, STWIORB
c) Załącznik nr 12 do SWZ – Dokumentacja projektowa dla części nr 1 – Termomodernizacja Moracz Projekt STWIORB
d) Załącznik nr 13 do SWZ – Dokumentacja projektowa dla części nr 1 – Termomodernizacja Czarnogłowy, Brzozowo, Moracz Przedmiary
e) Załącznik nr 14 do SWZ – Dokumentacja projektowa dla części nr 1 – Rokita Projekt architektoniczno-budowlany
f) Załącznik nr 15 do SWZ – Dokumentacja projektowa dla części nr 1 – Rokita Branża konstrukcyjna STWIORB, przedmiar
g) Załącznik nr 16 do SWZ – Dokumentacja projektowa dla części nr 1 – Rokita branża elektryczna STWIORB, przedmiar
h) Załącznik nr 17 do SWZ – Dokumentacja projektowa dla części nr 1 – Rokita branża sanitarna STWIORB, przedmiar
i) Załącznik nr 18 do SWZ – Dokumentacja projektowa dla części nr 2 – Projekt Architektoniczno-Budowlany
j) Załącznik nr 19 do SWZ – Dokumentacja projektowa dla części nr 2 – Projekt Techniczny Konstrukcja, STWIORB, Przedmiar
k) Załącznik nr 20 do SWZ – Dokumentacja projektowa dla części nr 2 – Projekt Techniczny Elektryka, STWIORB, Przedmiar
l) Załącznik nr 21 do SWZ – Dokumentacja projektowa dla części nr 2 – Projekt Techniczny Sanitarny, STWIORB, Przedmiar
m) Załącznik nr 22 do SWZ - Uzgodnienia
Załączniki określone w w/w punktach a) – m ) określają dla części nr 1,2 zakres niezbędnych robót budowlanych celem realizacji przedmiotu zamówienia dla części 1,2 a dla części nr 3 zakres, który będzie przedmiotem nadzoru inwestorskiego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
4.5.5.) Wartość części: 60000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1160628,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1500482,61 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1160628,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Krzysztof Cieślak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8571061312
7.3.3) Ulica: Stary Tartak 20/3
7.3.4) Miejscowość: Golczewo
7.3.5) Kod pocztowy: 72-410
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1160628,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 380 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 994762,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 998760,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 994762,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STERN Dawid Chudziak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8561439341
7.3.3) Ulica: Żółwia Błoć 45c
7.3.4) Miejscowość: Żółwia Błoć
7.3.5) Kod pocztowy: 72-100
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 994762,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 380 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59409,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 257500,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59409,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JKM Projektowanie Nadzór Budowa Joanna Miklas
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8561421625
7.3.3) Ulica: Węgorza69
7.3.4) Miejscowość: Węgorza
7.3.5) Kod pocztowy: 72-221
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Inspektor sanitarny, inspektor elektryczny
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JKM PROJEKTOWANIE NADZÓR BUDOWA Joanna Miklas
jakie przetargi wygrała firma
JKM PROJEKTOWANIE NADZÓR BUDOWA Joanna Miklas
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59409,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 380 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI PRZYBIERNÓW
więcej: przetargi PRZYBIERNÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu, Remont elewacji oraz remont podwórza
- Budowa i wyposażenie hali magazynowo - garażowej
- Remont cząstkowy nawierzchni dróg gminnych w 2025 roku
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 91, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru nad realizacją zadania pn.: "Rozbudowa wraz z modernizacją Oddziału Geriatrycznego" w formule "zaprojektuj i wybuduj".
- Budowa sieci wodociągowej łączącej miejscowości Wrzosów - Stara Wieś
więcej: Budynki modułowe i przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.