eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Urszulin"Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Urszulinie - etap I"



Ogłoszenie z dnia 2022-05-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Urszulinie – etap I”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Urszulin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110197871

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kwiatowa 35

1.5.2.) Miejscowość: Urszulin

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-234

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@urszulin.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugurszulin.bip.lubelskie.pl/index.php?id=6

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://urszulin.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Urszulinie – etap I”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5bdd6aa0-1496-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00170039

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004066/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy, Gimnazjum i Szkoły Podstawowej w ramach przedsięwzięcia "Termomodernizacja i przebudowa budynku Urzędu Gminy, Szkoły Podstawowej i Gimnazjum"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

"Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy, Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Urszulinie" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi priorytetowej 5 - Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna, Działania 5.2 Efektywność energetyczna sektora publicznego, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00179093/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Or.271.6.2021.EM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres robót obejmuje między innymi:
- właściwe i adekwatne zabezpieczanie terenu budowy,
- wykonanie prac pomiarowych,
- przygotowanie elewacji po prace związane z termomodernizacją,
- skucie starych płytek imitujących cegłę wraz z właściwym zagospodarowaniem powstałych odpadów,
- rozebranie istniejącej opaski dookoła budynku,
- wykonanie robót ziemnych,
- odświeżenie istniejącej hydroizolacji pionowej ścian fundamentowych,
- wykonanie robót termoizolacyjnych:
• ścian zewnętrznych styropianem gr. 10 cm o λ = 0,040 [W/mK] i wełna mineralną gr. 10 cm o λ = 0,040 [W/mK] (zgodnie z rysunkami),
• stropów i skosów dachowych wełna mineralną gr. 25 cm o λ = 0,040 [W/mK],
- wykonanie wyprawy elewacyjnej w tym wyprawy imitującą deskę elewacyjną (lub z deski elewacyjnej kompozytowej) oraz imitację starej cegły w kolorze zaakceptowanym przez Zamawiającego (lokalizacja zgodnie z rysunkami elewacji),
- demontaż i montaż zwodów instalacji odgromowej ( w osłonach pod termoizolacją),
- rozbiórka istniejącego pokrycia dachowego,
- uzupełnienie i impregnacja elementów więźby dachowej,
- ułożenie wiatroizolacji,
- wykonanie nowego pokrycia z blachy płaskiej na rąbek w kolorze wybranym przez zamawiającego,
- wykonanie instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku,
- wykonanie obróbek blacharskich,
- odtworzenie rur spustowych,
- udrożnienie kominów wentylacyjnych i ich konserwacja,
- wymiana stolarki okiennej uwzględniająca „ciepły montaż okien” (w tym jednego okna o odporności ogniowej EI60) i ślusarki drzwiowej zewnętrznej w kolorze zaakceptowanym przez Zamawiającego wraz z obrobieniem glifów i ich malowaniem (stolarka i ślusarka drzwiowa wewnętrzna nie jest objęta przedmiotowym postępowaniem przetargowym),
- dla okien dachowych w pomieszczeniu [2.22] na piętrze należy zapewnić otwieranie ręczne za pomocą wysięgnika lub automatyczne,
- wymiana wrót garażowych na zgodne z audytem energetycznym (Umax=1,30 W/m2),
- wykonanie parapetów zewnętrznych i wewnętrznych,
- dostarczenie dokumentacji powykonawczej po zakończeniu robót budowlanych oraz wszystkich niezbędnych dokumentów w szczególność wszlekaiej dokumentacji związanej z elementami p.poż.,
- prace pielęgnacyjne,
Ponadto Zamawiający informuje, że:
- roboty budowlane powinny być wykonywane zgodnie z zasadami wiedzy technicznej pod nadzorem osoby posiadającej odpowiednie uprawnienia budowlane,
- należy przyjąć zasadę, że na poszczególne roboty wszystkie materiały muszą pochodzić z tego samego systemu, w szczególności pod względem p.poż. (zachowywanie integralności zastosowanych systemów),
- zastosowane materiały budowlane powinny odpowiadać Polskim Normom i posiadać wymagane prawem certyfikaty i dopuszczenia,

UWAGA:
Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania deski elewacyjnej kompozytowej na elewacji zamiast imitacji deski elewacyjnej w postaci tynku drewnopodobnego. Wybór koloru, faktury i struktury kompozytu do ustalenia z Zamawiającym.
W cenie kosztorysowej stolarki okiennej należy uwzględnić jedno okno nieotwieralne o odporności ogniowej EI60 oznaczone na rzucie parteru symbolem O1a.

Wykonawca ustali kolejność robót i przedstawi ją do zaopiniowania Zamawiającemu najpóźniej na 7 dni przed przystąpieniem do robót.

4.2 Przedmiot zamówienia obejmuje:
− opracowanie harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji inwestycji,
− wykonanie robót na podstawie dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót i przedmiarów;
− opracowanie dokumentacji powykonawczej we wszystkich branżach (łącznie z protokołami, świadectwami dopuszczenia, atestami, informacją o udzielonej gwarancji).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1191930,43 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1834074,67 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1191930,43 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ALLBUD sp z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 922-264-07-91

7.3.3) Ulica: ul. Stefana Okrzei 32

7.3.4) Miejscowość: Zamość

7.3.5) Kod pocztowy: 22-400

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

całość zamowienia


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1191930,43 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.