eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GrójecWykonanie badań laboratoryjnych w związku z realizacją zadań inwestycyjnych na drogach Powiatu Grójeckiego.



Ogłoszenie z dnia 2025-03-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie badań laboratoryjnych w związku z realizacją zadań inwestycyjnych na drogach Powiatu Grójeckiego.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Grójecki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223149

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Józefa Piłsudskiego 59

1.5.2.) Miejscowość: Grójec

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-600

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL926 - Żyrardowski

1.5.7.) Numer telefonu: 48 665 11 00

1.5.8.) Numer faksu: 48 665 11 47

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@grojec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.grojec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://spgrojec.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie badań laboratoryjnych w związku z realizacją zadań inwestycyjnych na drogach Powiatu Grójeckiego.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-01b01997-8f7e-4c20-9b5a-0b3d4c92d780

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00170067

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00154004

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WIZPiRP.272.19.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Wykonanie badań laboratoryjnych w związku z realizacją zadań inwestycyjnych na drogach Powiatu Grójeckiego.

Badania laboratoryjne będą realizowane dla zadań:
1. Przebudowa drogi powiatowej Nr 1649W Barcice – Pieczyska na odcinku przez msc. Barcice
2. Remont drogi powiatowej Nr 1676W Chynów – Rososzka przez msc. Machcin
3. Przebudowa drogi powiatowej Nr 1606W Dobryszew – Trzylatków na odcinku do msc. Wilczogóra – Rosochów
4. Przebudowa drogi powiatowej Nr 1610W Sadków – Lewiczyn przez msc. Sadków Szlachecki
5. Remont drogi powiatowej Nr 1623W Borzęcin – Kazimierki
6. Przebudowa drogi powiatowej Nr 1620W Wilków – Popowice przez msc. Gołosze
7. Remont drogi powiatowej Nr 1665W Gośniewice – Osiny

Miejsce realizacji zmówienia:
1. droga powiatowa Nr 1649 W Barcice – Pieczyska od km 0+520 do km 2+380
2. droga powiatowa Nr 1676W Chynów – Rososzka od km 2+990 do km 3+895
3. droga powiatowa Nr 1606W Dobryszew – Trzylatków od km 4+720 do km 5+960
4. droga powiatowa Nr 1610W Sadków – Lewiczyn od km 0+010 do km 0+200
5. droga powiatowa Nr 1623W Borzęcin – Kazimierki od km 3+468 do km 3+930
6. droga powiatowa Nr 1620W Wilków – Popowice od km 4+670 do km 6+710
7. droga powiatowa Nr 1665W Gośniewice – Osiny od km 0+008 do km 1+696

2. Ilość oraz rodzaj badań określa załącznik nr 9 do SWZ WYKAZ BADAŃ
3. Wskazana ilość i rodzaj badań na poszczególne zadania jest ilością maksymalną, Zamawiający zastrzega możliwość zmiany liczby zleconych badań w ramach określonych rodzajowo badań.
4. Ostateczna wartość wynagrodzenia kosztorysowego za przedmiot umowy ustalona zostanie na podstawie kosztorysu powykonawczego zatwierdzonego przez Zamawiającego. Wynagrodzenie należne Wykonawcy za zrealizowane usługi ustalane będzie jako suma iloczynów ceny jednostkowej i ilości wykonanych oraz odebranych badań w ramach danego zlecenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71900000-7 - Usługi laboratoryjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Na podstawie art. 260 pzp Zamawiający informuje o unieważnieniu postępowanie
o udzielenie zamówienia na podstawie art. 255 pkt 2 pzp, w związku z okolicznością, iż wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.

Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający - Powiat Grójecki, działając w trybie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. ‏– Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1320) odrzucił złożone oferty Wykonawców, gdyż ich treści są niezgodne z warunkami zamówienia.
W Specyfikacji Warunków Zamówienia w Rozdziale XII. Sposób porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami pkt. 3 Zamawiający wpisał:
„ Oferta wraz z załącznikami musi być złożona w postaci elektronicznej w systemie informatycznym dostępnym pod adresem https://spgrojec.ezamawiajacy.pl. Ofertę składa się na Formularzu Ofertowym – zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ. Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ;
2) zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 3 SWZ (jeżeli dotyczy);
3) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy).
4) Kosztorys ofertowy badań wg wzoru stanowiącego załączniki nr 8 do SWZ.

1. Wykonawca CENTRALNE LABORATORIUM DROGOWO KOLEJNOWE Sp. z o. o. w dniu 24 marca br. złożył ofertę, ale nie dołączył do niej kosztorysu ofertowego badań wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SWZ, który stanowi integralną treść oferty (na podstawie załącznika nr 8 oblicza się ostateczne wynagrodzenie w zależności od liczby zleconych badań), tym samym jest ona niezgodna z warunkami zamówienia.
2. Wykonawca Małgorzata Janowska – DROGLAB w dniu 27 marca br. złożyła ofertę wraz z załącznikiem nr 8 do SWZ, jednak był on pusty, tj. pozycje nie zawierały żadnych kwot, co skutkuje brakiem istotnej części oferty wymaganej przez SWZ (na podstawie załącznika nr 8 oblicza się ostateczne wynagrodzenie w zależności od liczby zleconych badań), tym samym jest ona niezgodna z warunkami zamówienia.

Zgodnie z art. 255 pkt 2 pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu. W przedmiotowym postępowaniu wpłynęły dwie oferty obarczone wadą wskazaną
w art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy.

W tym stanie rzeczy należało unieważnić postępowanie.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 92030,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 127740,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.