eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Polkowice"Dostawa u¿ywanego pojazdu specjalistycznego z zabudowanym d¼wignikiem hakowym."



Og³oszenie z dnia 2022-05-20


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
„Dostawa u¿ywanego pojazdu specjalistycznego z zabudowanym d¼wignikiem hakowym.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Polkowicka Dolina Recyklingu sp. z o.o.

1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: PDR sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368345060

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: D±browskiego 2

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Polkowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-100

1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-g³ogowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pdr-zamowienia@pdr-eko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.pdr-eko.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inny zamawiaj±cy

Podmiot prawa publicznego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ

Dzia³alno¶æ zwi±zana ze zbieraniem, przetwarzaniem i unieszkodliwianiem odpadów; odzysk surowców

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa u¿ywanego pojazdu specjalistycznego z zabudowanym d¼wignikiem hakowym.”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-9658ffea-d69c-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00170092

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-05-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://sidaspzp.pl/

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://sidaspzp.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: :Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³
w niniejszym postêpowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego, musi posiadaæ konto na platformie zakupowej SIDAS PZP ( https://sidaspzp.pl/ ).
Instrukcja u¿ytkowania platformy dla Wykonawców dostêpna jest po zalogowaniu siê. Korzystanie z
Platformy przez Wykonawcê jest bezp³atne. Podgl±d i pobieranie dokumentacji postêpowania nie
wymaga logowania. Wykonawca celem z³o¿enia oferty bezp³atnie rejestruje siê na Platformie pod
wy¿ej wymienionym adresem klikaj±c przycisk „DO£¡CZ DO NAS”. Wykonawca rejestruj±c siê
zapoznaje siê i akceptuje warunki korzystania z Platformy, okre¶lone w regulaminie podczas rejestracji
oraz uznaje go za wi±¿±cy. Wymagania techniczne i organizacyjne sporz±dzania, wysy³ania i
odbierania korespondencji elektronicznej, zosta³y opisane w instrukcji u¿ytkowania platformy dla
Wykonawców. Sposób sporz±dzenia, wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej musi byæ
zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu wydanym na podstawie art. 70 Pzp.
Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia, akceptuje warunki
korzystania z platformy zakupowej, tj. SIDAS PZP, okre¶lone w Regulaminie korzystania z platformy
zakupowej SIDAS PZP regulamin-SIDAS-PZP.pdf (sidaspzp.pl) oraz zobowi±zuje siê, korzystaj±c z
platformy, przestrzegaæ postanowieñ Regulaminu korzystania z platformy zakupowej SIDAS PZP oraz
instrukcji u¿ytkowania platformy dla Wykonawców. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za
po¶rednictwem platformy zakupowej SIDAS PZP wynosi 50 MB. Formaty plików wykorzystywanych
przez Wykonawców musz± byæ zgodne z rozporz±dzeniem Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram
Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci
elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych. Za datê przekazania
oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów lub o¶wiadczeñ elektronicznych, podmiotowych ¶rodków
dowodowych lub cyfrowego odwzorowania podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych informacji
sporz±dzonych pierwotnie w postaci papierowej, przyjmuje siê datê ich wp³ywu na serwer platformy
zakupowej SIDAS PZP.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia PE i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym
dalej „RODO”) informujemy, ¿e: 1)administratorem Pani/a danych osobowych jest Polkowicka Dolina
Recyklingu Spó³ka z o.o., ul. D±browskiego 2, 59-100 Polkowice 2) Inspektor Ochrony Danych: we wszelkich sprawach zwi±zanych
z ochron± danych mo¿na kontaktowaæ siê pod adresem: iod@pdr-eko.pl oraz nr : 728-706-901, 667-941-610 3)Pani/Pana dane
osobowe przetwarzane bêd± na
podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie
zamówienia publicznego, zgodnie ze SWZ. 4)odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby
lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art.74 ustawy
Pzp 5)Pani/Pana dane osobowe przechowywane bêd± przez odpowiedni okres wynikaj±cy z
przepisów prawa, dotycz±cy obowi±zku archiwizacji dokumentów (art. 78 ust. 1 ustawy Pzp oraz
Rozporz±dzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej,
jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia³ania archiwów
zak³adowych); zgodnie z art. 269 ust. 3 ustawy Pzp okres przechowywania danych osobowych
zamieszczanych w BZP okre¶la Prezes UZP; 6)obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych
osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w
przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp. 7)w odniesieniu do Pani/Pana
danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22
RODO. 8)posiada Pani/Pan: a)na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych
Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie
administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania
dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub
daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia); b)na podstawie art. 16 RODO prawo do
sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e
skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ
umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego
za³±czników); c)na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art.18 ust.2 RODO
(prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu
zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej
lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa
cz³onkowskiego); ponadto, wyst±pienie z ¿±daniem ograniczenia przetwarzania nie ogranicza
przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia
publicznego; d)prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie
danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO; 9)w przypadku danych
osobowych zamieszczonych przez zamawiaj±cego w BZP, prawo dostêpu i prawo do sprostowania
danych s± wykonywane w drodze ¿±dania skierowanego do zamawiaj±cego. 10)przys³uguje
Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie
Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest
UODO, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie przys³uguje Pani/Panu: a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3
lit.b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych
osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec
przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych
osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Dostawa u¿ywanego pojazdu specjalistycznego z zabudowanym d¼wignikiem hakowym”

I. Dane techniczne podwozia
1. Dopuszczalna masa ca³kowita 18 ton
2. Podwozie nie starsze ni¿ 2012 r. dwuosiowe 4X2
3. Podwozie bezwypadkowe
4. Przebieg nie wiêkszy ni¿ 450 000 km
5. Rozstaw osi 3 700-3 900 mm
6. Silnik wysokoprê¿ny 270-300 KM
7. Skrzynia biegów manualna
8. O¶ przednia:
a) przednie zawieszenie resory paraboliczne nacisk osi min. 8,0 ton
b) stabilizator osi przedniej
9. O¶ tylna:
a) na osi napêdowej ko³a bli¼niacze
b) tylne zawieszenie pneumatyczne
c) stabilizator osi tylnej
d) blokada mechanizmu ró¿nicowego osi napêdowej
10. Przystawka odbioru mocy od skrzyni biegów
11. Uk³ad hamulcowy:
a) hamulce tarczowe na wszystkich osiach
b) systemy bezpieczeñstwa zgodne z przepisami prawa
c) hamulec silnikowy
d) osuszacz powietrza
12. Uk³ad kierowniczy:
a) uk³ad kierowniczy ze wspomaganiem
b) kierownica po lewej stronie
c) ko³o kierownicy z regulacj±
13. Uk³ad elektryczny instalacja 24V
14. Zbiornik paliwa min. 200 litrów z korkiem zamykanym na klucz
15. Zbiornik na Ad Blue min. 30 l z korkiem zamykanym na klucz
16. Ko³a 22,5 z oponami 315/80 g³êboko¶æ bie¿nika co najmniej 50%
17. Kabina:
a) Kabina dwumiejscowa (dzienna) kolor bia³y
b) siedzenie kierowcy z zawieszeniem pneumatycznym
c) szyberdach
d) klimatyzacja
e) lusterka ogrzewane i regulowane elektrycznie zgodne z obowi±zuj±cymi przepisami ruchu drogowego
18. O¶wietlenie:
a) o¶wietlenie zgodne z obowi±zuj±cymi przepisami ruchu drogowego
b) o¶wietlenie obrysowe
c) Lampa ostrzegawcza (LED) na dachu kabiny (kogut)
19. Sprzêg przyczepy z instalacjami pneumatyczn± i elektryczn± przystosowanymi do przyczepy z uk³adem ABS
20. Tachograf cyfrowy
21. Fabryczny immobiliser
22. Radio
23. Dwa kliny pod ko³a zamontowane na poje¼dzie
24. Akustyczny sygna³ ostrzegawczy biegu wstecznego
25. Wyposa¿enie dodatkowe:
a) ga¶nica z homologacj± polsk±
b) apteczka produkcji polskiej
c) trójk±t ostrzegawczy z homologacj±
d) podno¶nik min.12 tonowy
e) klucz do kó³
f) kliny pod ko³a
g) gumowe dywaniki pod³ogowe
h) pokrowce na siedzenia
i) fartuchy przeciw b³otne na przedniej i tylnej osi
j) ko³o zapasowe
k) os³ony przeciw najazdowe

II. Dane techniczne d¼wignika hakowego do odbioru kontenerów typu KP oraz wg DIN 30722
a) D¼wignik hakowy fabrycznie nowy rok produkcji 2022
b) Nominalna moc za³adunkowa min. 12.000 kg
c) Wysoko¶æ haka regulowana 1.200-1.570 mm
d) D³ugo¶æ urz±dzenia min.4.000 mm
e) Zakres d³ugo¶ci przewo¿onych kontenerów 2.900-5.000 mm
f) Pompa hydrauliczna
g) Zabezpieczenie przystawki i pompy hydraulicznej uniemo¿liwiaj±ce jazdê z za³±czon± przystawk±
h) Sterowanie hakiem z kabiny oraz na zewn±trz pojazdu
i) Hydrauliczna blokada pojemników/kontenerów
j) Zbiornik oleju ze wska¼nikiem poziomu oleju
k) Kosz na siatkê
l) Robocze podesty boczne
m) Przeprowadzenie procedury UDT dopuszczaj±ce urz±dzenie do u¿ytku

III. Gwarancja:
a) Podwozie co najmniej 3 miesi±ce
b) D¼wignik hakowy co najmniej 12 miesiêcy, po bez usterkowym podpisaniu protoko³u odbioru.
c) Wykonawca przeprowadzi nieodp³atnie szkolenie kierowców, pracowników obs³ugi i mechaników w zakresie obs³ugi i eksploatacji pojazdu w terminie uzgodnionym z Zamawiaj±cy

IV. Uwagi koñcowe:
Termin dostawy: 30 dni od daty podpisania umowy.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 34144511-3 - Pojazdy do zbierania odpadów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wybór najkorzystniejszej oferty zostanie dokonany w oparciu o nastêpuj±ce kryteria:

KRYTERIUM nr 1: 60 % - cena brutto

KRYTERIUM nr 2: 20% - gwarancja na podwozie

KRYTERIUM nr 3: 20% - gwarancja na d¼wignik hakowy
2. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku. Najwy¿sza liczba punktów wyznaczy najkorzystniejsz± ofertê.
3. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymogom okre¶lonym w ustawie i w SWZ oraz uzyska najwiêksz± liczbê punktów.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja na podwozie

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja na d¼wignik hakowy

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy nie stawia warunków udzia³u wymagaj±cych przed³o¿enia na wezwanie o¶wiadczeñ lub dokumentów. Zamawiaj±cy nie wymaga przed³o¿enia na wezwanie
o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych z³o¿onego wraz z ofert± o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania o którym
mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

W zakresie nieuregulowanym ustaw± Pzp lub niniejsz± SWZ do o¶wiadczeñ i dokumentów
sk³adanych przez Wykonawcê w postêpowaniu zastosowanie maj± w szczególno¶ci przepisy
rozporz±dzenia Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie
podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e
¿±daæ Zamawiaj±cy od Wykonawcy oraz rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30
grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ
technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w
postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku
Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do
reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno
byæ za³±czone do oferty zgodnie z zapisami rozdzia³u X ust. A pkt. 3 niniejszej SWZ.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia,
o¶wiadczenia, o których mowa w rozdziale X ust. A pkt. 1 niniejszej SWZ, sk³ada ka¿dy z
Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie
warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków
udzia³u w postêpowaniu.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Dopuszcza siê zmianê przedstawicieli stron z przyczyn niezale¿nych od stron (si³y wy¿sze*,
zdarzenia losowe, itp.). Strony zgodnie ustalaj±, ¿e zmiana przedstawicieli bêdzie poprzez
pisemne poinformowanie stron o zaistnieniu tego faktu.
2. Dopuszcza siê zmianê zapisów umownych stanowi±cych oczywist± omy³kê.
3. Zmiana postanowieñ zawartej umowy mo¿e nast±piæ na pi¶mie pod rygorem niewa¿no¶ci
takiej zmiany.
4. Niedopuszczalna jest jednak pod rygorem niewa¿no¶ci zmiana postanowieñ zawartej umowy
oraz wprowadzenie nowych postanowieñ do umowy niekorzystnych dla Zamawiaj±cego je¿eli
przy ich uwzglêdnieniu nale¿a³oby zmieniæ tre¶æ oferty, na podstawie której dokonano wyboru
Wykonawcy, chyba ¿e konieczno¶æ wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczno¶ci, których
nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy.
*si³a wy¿sza – wydarzenie lub okoliczno¶æ o charakterze nadzwyczajnym, na któr± Wykonawca
ani Zamawiaj±cy nie maj± wp³ywu; wyst±pieniu której Wykonawca ani Zamawiaj±cy, dzia³aj±c
racjonalnie, nie mogli zapobiec przed zawarciem Umowy; której, w przypadku jej wyst±pienia,
Wykonawca ani Zamawiaj±cy, dzia³aj±c racjonalnie, nie mogli unikn±æ lub jej przezwyciê¿yæ;
oraz która nie mo¿e byæ zasadniczo przypisana Wykonawcy ani Zamawiaj±cemu.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-05-30 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem platformy zakupowej SIDAS PZP https://sidas.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-30 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-06-28

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.