eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KcyniaRemonty dachów w budynkach należących do zasobu Gminy Kcynia



Ogłoszenie z dnia 2023-04-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remonty dachów w budynkach należących do zasobu Gminy Kcynia

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kcynia

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350872

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 23

1.5.2.) Miejscowość: Kcynia

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-240

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kcynia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kcynia.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/712483

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remonty dachów w budynkach należących do zasobu Gminy Kcynia

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3327ee16-a3bb-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00170104

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00009101/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Remonty dachów w budynkach na terenie Gminy Kcynia

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00080600

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.1.712483.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Realizacja zamówienia w zadaniu nr 1 obejmuje wymianę pokrycia dachu o powierzchni ~274 m2 wraz z częściową wymianą deskowania (budynek mieszkalny) przy ul. Klasztornej 4:
a) roboty rozbiórkowe:
 rozbiórka pokrycia dachowego z papy na dachach drewnianych,
 rozebranie elementów więźb dachowych,
 rozebranie rynien z blachy,
 demontaż i utylizacja rur spustowych z blachy (pozycja 1.1.1 z przedmiaru dot. elewacji),
 rozebranie obróbek blacharskich murów ogniowych, okapów, kołnierzy, gzymsów itp. z blachy nie nadającej się użytku,
 wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki,
 utylizacja papy;
b) roboty montażowe:
 deskowanie połaci dachowych z tarcicy nasyconej impregnowanej: ~90,00 m2,
 wzmocnienie krokwi przez nabicie dwustronne desek o gr. 3,2 mm: ~120,00 mb,
 obróbki z blachy ocynkowanej (pas nadrynnowy, wiatrownice boczne, kominy, wyłaz),
 pokrycie dachu papa termozgrzewalną dwuwarstwową 5,0-5,2 – z uwagi na połać dachową z drewna, pokrycie należy wykonać z pap nierozprzestrzeniających ognia: ~274 m2,
 obróbki blacharskie wywiewek kanalizacyjnych w dachach,
 rynny dachowe półokrągłe o śr. 15 cm stalowej ocynkowanej,
 montaż prefabrykowanych rur spustowych z blachy okrągłych o śr. 12 cm wraz z kolanami i załamaniami ~19 mb (pozycja 1.1.24 z przedmiaru dot. elewacji) – UWAGA: należy uwzględnić przyszłą termomodernizację budynku i zamontować spusty na dłuższych uchwytach – w odległości od obecnej elewacji pozwalającej w przyszłości na wykonanie ocieplenia bez konieczności ponownej wymiany uchwytów do spustów!),
 uzupełnienie rur wentylacyjnych o dł. 2 mb,
 powiększenie i wymiana wyłazu dachowego,
 demontaż i ponowny montaż wszystkich anten do kominów na podwójnych obejmach wraz ustawieniem stacji,
 uzupełnienie murów ogniowych i kolankowych;
c) przemurowanie kominów:
 odbicie tynków z zaprawy cementowo-wapiennej i przemurowanie kominów z cegieł,
 umocowanie siatki cięto – ciągnionej na ścianach, filarach i wypełnienie zaprawą cementową na kominach,
 deskowanie konstrukcji betonowej lub żelbetonowej czapek kominowych i uzupełnienie czapek betonowych z betonu,
 przygotowanie i montaż zbrojenia z prętów stalowych,
 badanie kominiarskie wraz z czyszczeniem wszystkich przewodów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

4.5.5.) Wartość części: 106018,22 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Realizacja zamówienia w zadaniu nr 2 obejmuje wymianę pokrycia dachu o powierzchni ~218 m2 wraz z częściową wymianą deskowania (budynek mieszkalny) przy ul. Wyrzyskiej 8:
a) roboty rozbiórkowe:
 rozbiórka pokrycia dachowego z papy na dachach drewnianych ~218 m2,
 rozebranie elementów więźb dachowych,
 rozebranie rynien i rur spustowych z blachy,
 rozebranie obróbek blacharskich murów ogniowych, okapów, kołnierzy, gzymsów itp. z blachy nie nadającej się użytku,
 wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki,
 utylizacja papy;
b) roboty montażowe:
 deskowanie połaci dachowych z tarcicy nasyconej impregnowanej,
 wzmocnienie krokwi przez nabicie dwustronne desek o gr. 3,2 mm,
 obróbki z blachy ocynkowanej (pas nadrynnowy, wiatrownice boczne, kominy, wyłaz),
 pokrycie dachu papą termozgrzewalną dwuwarstwową 5,0-5,2 – z uwagi na połać dachową z drewna, pokrycie należy wykonać z pap nierozprzestrzeniających ognia: ~218 m2,
 obróbki blacharskie wywiewek kanalizacyjnych,
 montaż rynien dachowych półokrągłych o śr. 15 cm i rur spustowych o śr. 10-12 cm z blachy stalowej ocynkowanej: ~38,00 mb,
 uzupełnienie rur wentylacyjnych o dł. 2 mb,
 powiększenie i wymiana wyłazu dachowego,
 demontaż i ponowny montaż wszystkich anten do kominów na podwójnych obejmach wraz ustawieniem stacji,
 uzupełnienie murów ogniowych i kolankowych,
c) przemurowanie kominów:
 odbicie tynków z zaprawy cementowo-wapiennej i przemurowanie kominów z cegieł,
 umocowanie siatki cięto – ciągnionej na ścianach, filarach i wypełnienie zaprawa cementową na kominach,
 deskowanie konstrukcji betonowej lub żelbetonowej czapek kominowych i uzupełnienie czapek betonowych z betonu,
 przygotowanie i montaż zbrojenia z prętów stalowych,
 badanie kominiarskie wraz z czyszczeniem wszystkich przewodów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

4.5.5.) Wartość części: 80761,75 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Realizacja zamówienia w zadaniu nr 3 obejmuje remont dachu o powierzchni ~390 m2 (budynek mieszkalny wielorodzinny) w Dobieszewie (Dobieszewo 14):
a) roboty przygotowawcze:
 rozstawienie rusztowania zewnętrznego,
 uporządkowanie, oczyszczenie przestrzeni strychowej,
b) roboty dot. konstrukcji dachu:
 odgrzybianie elementów drewnianych przy użyciu szczotek stalowych: ~480,00 m2,
 dwukrotne odgrzybianie krawędziaków metodą opryskania z przerwami,
 wzmocnienie więźby dachowej nakładkami: ~196,00 m,
 wymiana elementów konstrukcyjnych dachu – koniec krokwi – belka stropowa, słupy, miecze lub zastrzały: ~116,64 mb,
 wzmocnienie płatwi elementami stalowymi: ~536,00 kg,
c) roboty dot. pokrycia dachu:
 pokrycie z płyt azbestowo-cementowych falistych uzupełnienie, przełożenie i naprawa połaci dachu: ~169 m2 (UWAGA: wymóg dot. przełożenia płyt wymusza na Wykonawcy dołożenie najwyższej staranności i ostrożności przy prowadzeniu prac, aby nie doszło do ich uszkodzenia, gdyż w takim wypadku Wykonawca będzie zobowiązany do zastąpienia uszkodzonych płyt nieuszkodzonymi na własny koszt),
 obróbki blacharskie z blachy powlekanej, wymiana starych obróbek wraz z uzupełnieniem,
 demontaż wraz ponownym montażem rynien i rur spustowych,
 montaż prefabrykowanych rynien dachowych z blachy ocynkowanej o śr. 12 cm oraz rynien spustowych z blachy ocynkowanej o śr. 10 cm,
d) roboty uzupełniające:
 wywiezienie materiałów z rozbiórki,
 utylizacja materiałów z rozbiórki.
e) Zamawiający informuje, że w odniesieniu do przedmiotowego zadania jest w trakcie uzyskiwania pozwolenia na budowę, które zostanie udostępnione wyłonionemu Wykonawcy przed rozpoczęciem wykonywania zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

4.5.5.) Wartość części: 102710,46 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 82080,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 267668,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 82080,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Dekarskie Tomasz Janeczko

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5581804635

7.3.4) Miejscowość: Potulice

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 82080,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-05-29

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 60982,47 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 128520,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 60982,47 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FEMINA Agnieszka Nowak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5561291799

7.3.4) Miejscowość: Nowa Wieś Wielka

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 60982,47 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-05-02

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.