eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚwidnikKompleksowa usługa demontażu i montażu hali pneumatycznej znajdującej się nad boiskiem treningowym o nawierzchni sztucznej na Stadionie Miejskim w Świdniku



Ogłoszenie z dnia 2025-03-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowa usługa demontażu i montażu hali pneumatycznej znajdującej się nad boiskiem treningowym o nawierzchni sztucznej na Stadionie Miejskim w Świdniku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: "MIEJSKI KLUB SPORTOWY AVIA ŚWIDNIK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ"

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366067087

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Stanisława Wyspiańskiego 27

1.5.2.) Miejscowość: Świdnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-040

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kontakt@avia-swidnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.avia-swidnik.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3b5c34aa-6e09-46db-afff-6ad61f577474

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


działalność w zakresie sportu

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa usługa demontażu i montażu hali pneumatycznej znajdującej się nad boiskiem treningowym o nawierzchni sztucznej na Stadionie Miejskim w Świdniku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3b5c34aa-6e09-46db-afff-6ad61f577474

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00170167

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00088921

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 210000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa demontażu i montażu hali pneumatycznej na boisku treningowym o wymiarach 105/68 m o nawierzchni sztucznej na Stadionie Miejskim w Świdniku przy ulicy Sportowej 2. Zamawiający że jest zarządcą boiska piłkarskiego położonego na Stadionie Miejskim w Świdniku przy ul. Sportowej 2 w Świdniku o wymiarach 105/68m o nawierzchni sztucznej wraz ze stosownym wyposażeniem oraz hali pneumatycznej rozłożonej
2. Przedmiot zamówienia podzielony został na części:
a. Część 1: Kompleksowa usługa demontażu hali pneumatycznej znajdującej się nad boiskiem treningowym o nawierzchni sztucznej na Stadionie Miejskim w Świdniku – obejmująca wszystkie czynności związane z bezpiecznym zdemontowaniem istniejącej konstrukcji, w tym systemów oświetlenia, drzwi, konstrukcji nadmuchowych oraz sieci lin stalowych, a także przygotowanie elementów do transportu i magazynowania;
3. Wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy obejmują następujące rodzaje czynności: - demontaż i montaż hali pneumatycznej wraz z niezbędnym osprzętem.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do SWZ (część opisowa oraz STWIOR)

4.5.3.) Główny kod CPV: 45217000-1 - Roboty budowlane w zakresie obiektów nadmuchiwanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

4.5.5.) Wartość części: 100000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa demontażu i montażu hali pneumatycznej na boisku treningowym o wymiarach 105/68 m o nawierzchni sztucznej na Stadionie Miejskim w Świdniku przy ulicy Sportowej 2. Zamawiający że jest zarządcą boiska piłkarskiego położonego na Stadionie Miejskim w Świdniku przy ul. Sportowej 2 w Świdniku o wymiarach 105/68m o nawierzchni sztucznej wraz ze stosownym wyposażeniem oraz hali pneumatycznej rozłożonej
2. Przedmiot zamówienia podzielony został na części:
b. Część nr 2 – Kompleksowa usługa montażu hali pneumatycznej znajdującej się nad boiskiem treningowym o nawierzchni sztucznej na Stadionie Miejskim w Świdniku - obejmująca przygotowanie elementów hali, ich transport z miejsca magazynowania oraz instalację, w tym montaż systemów oświetlenia, drzwi, konstrukcji nadmuchowych oraz sieci lin stalowych, zgodnie z dokumentacją techniczną i wymaganiami zamawiającego.
3. Wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy obejmują następujące rodzaje czynności: - demontaż i montaż hali pneumatycznej wraz z niezbędnym osprzętem.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do SWZ (część opisowa oraz STWIOR)

4.5.3.) Główny kod CPV: 45217000-1 - Roboty budowlane w zakresie obiektów nadmuchiwanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji

4.5.5.) Wartość części: 110000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 71340,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 113160,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 113160,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RSsport s.c. Marcin Rybicki, Łukasz Staszczak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5242762940

7.3.3) Ulica: Chodakowska 24/17

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-826

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 113160,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 77490,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 132840,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 132840,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RSsport s.c. Marcin Rybicki, Łukasz Staszczak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5242762940

7.3.3) Ulica: Chodakowska 24/17

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-826

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 132840,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-11-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.