Ogłoszenie z dnia 2023-04-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00177898/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-14
- 2023/BZP 00304079/01 - Wynik z dnia 2023-07-12
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa sprzętu i oprogramowania informatycznego w ramach projektu grantowego „Cyfrowa Gmina”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GÓRNO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010079
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Łysicka 13
1.5.2.) Miejscowość: Górno
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-008
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@gorno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gorno.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa sprzętu i oprogramowania informatycznego w ramach projektu grantowego „Cyfrowa Gmina”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5530db14-d56d-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00170170
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00048371/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Cyfrowa Gmina
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Przedmiot zamówienia, jest finansowany ze środków Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014 – 2020, Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenie REACT – EU, działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia w ramach projektu grantowego „Cyfrowa Gmina”
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://gminagorno.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://gminagorno.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W niniejszym postępowaniu komunikacja zamawiającego z wykonawcami odbywa się za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
2.W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji:
2.1. Elektronicznie na adres e-mail: gmina@gorno.pl lub za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://gminagorno.ezamawiajacy.pl w zakładce „Korespondencja”.
3. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem tego terminu. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przekazywanym na adres e-mail Zamawiającego przyjmuje się datę dostarczenia wiadomości na adres e-mail Zamawiającego. W przypadku skorzystania z Platformy za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich wpływu na Platformę.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „Rozporządzenie”, informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Górno, ul. Łysicka 13, 26-008 Górno, tel. kontaktowy 41/3023018 mail.: gmina@gorno.pl .
2. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl
3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy z dnia z dnia 11 września 2019 r.– Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.), zwanej dalej PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas obowiązywania umowy.
5. Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. Rozporządzenia w związku z przepisami PZP.
6. Odbiorcami Pani/Pana danych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 4 PZP.
7. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z PZP.
8. Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:
- dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania,
- w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów Rozporządzenia służy prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa,
9. Osobie, której dane dotyczą nie przysługuje:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporządzenia prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporządzenia;
- na podstawie art. 21 Rozporządzenia prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych.
10. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 Rozporządzenia, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Administrator może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 11. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 Rozporządzenia, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z PZP.
12. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
13. W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Administratora w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 Rozporządzenia, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Administratora.
14. Od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku gdy wniesienie żądania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole i załącznikach do protokołu, Administrator nie udostępnia tych danych zawartych w protokole i w załącznikach do protokołu, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 Rozporządzenia.
15. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 Rozporządzenia, nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
16. Ponadto informujemy, iż w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych nie podlega Pan/Pani decyzjom, które się opierają wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o czym stanowi art. 22 Rozporządzenia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IR.271.1.3.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup, dostawa i montaż sprzętu i oprogramowania informatycznego w ramach projektu grantowego „Cyfrowa Gmina”, wraz z wszelkimi kosztami, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej realizacji przedmiotu zamówienia, a w szczególności z kosztami: dostarczenia, załadunku, rozładunku, montażu, wypakowania sprzętu i sprawdzenia funkcjonalności sprzętu (pierwsze uruchomienie - jeżeli wymagane), gwarancją jakości na dostarczony towar (wraz z dostawą Wykonawca przedłoży karty gwarancyjne) w podziale na części:
CZĘŚĆ I - Zakup i dostawa sprzętu i oprogramowania informatycznego
- 35 sztuk zestawów komputerowych,
- 35 sztuk monitorów,
- 35 sztuk oprogramowania biurowego,
- serwer plików,
- serwer,
- zasilacz awaryjny UPS,
- dysk twardy 2 TB,
- brama dostępowa UTM
- system kontroli dostępu typu NAC,
1.1. Zakres zamówienia obejmuje:
a) dostawę wyposażenia i urządzeń do miejsca montażu,
b) ich montaż i rozmieszczenie w miejscu użytkowania,
c) uruchomienie (podłączenie i wykonanie prób rozruchowych – jeżeli wymagane) i przekazanie wyposażenia do odbioru,
d) konfigurację i instalację dostarczanego oprogramowania,
e) wsparcie techniczne i opiekuna przez minimum okres zaoferowanej gwarancji i rękojmi,
f) migrację oprogramowania z obecnych serwerów na dostarczane,
g) integrację dostarczanych urządzeń i oprogramowania z istniejącą infrastrukturą programowo-sprzętową u Zamawiającego.
1.2. Dostawa i montaż wyposażenia stanowiąca przedmiot niniejszego zamówienia odbędzie się na ryzyko i koszt Wykonawcy.
1.3. Minimalny okres na jaki Wykonawca udzieli gwarancji jakości oraz rękojmi na dostarczony przedmiot zamówienia wynosi 24 miesiące.
1.4. Wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia musi:
a) posiadać właściwe atesty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości i dopuszczenia oraz inne dokumenty potwierdzające, że spełnia wszelkie normy i wymagania dla niego przewidziane prawem,
b) odpowiadać wymaganiom określonym w niniejszej SWZ,
c) być produktem bezpiecznym w rozumieniu ustawy z dnia 12.12.2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (t.j. Dz.U. z 2003 r. Nr 229, poz. 2275.) wraz z aktami wykonawczymi,
d) jako przedmiot umowy przeznaczony do wyposażenia w placówce oświatowej, musi spełniać prawem przewidziane wymagania dla wyrobów stosowanych w placówkach oświatowych.
1.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w podziale na części zawarto w załączniku nr 7. (7.1 do 7.3)
1.6. Zamawiający nie wymaga dokonania wizji lokalnej.
1.7. Jeżeli w jakimkolwiek miejscu SWZ i załącznikach do SWZ zostały wskazane do opisu asortymentu znaki towarowe lub pochodzenie – wszędzie tam Zamawiający dodaje wyrażenia „typu” / „równoważne”, co oznacza, że oferowany asortyment ma posiadać parametry (techniczne, jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe) takie same lub lepsze od opisanych. Podane w opisie przedmiotu zamówienia mają za zadanie jedynie sprecyzowanie wymagań jakościowych i są podane jako przykładowe.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wielkości zamówienia (zwiększenie / zmniejszenie) o poszczególne elementy zamówienia podstawowego.
3. Numeracja wskazana w zaproszeniu ofertowym oraz załącznikach jest zastosowana celem ułatwienia identyfikacji ponoszonych wydatków.
4. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi załącznik nr 7, który należy wypełnić (wskazać nazwy i oferowane parametry techniczne, funkcjonalne, oprogramowanie) i dostarczyć przed podpisaniem umowy. Zamawiający wymaga od Wykonawców składających oferty, oprócz potwierdzenia ogólnym oświadczeniem jej zgodności z zaproszeniem ofertowym, konkretyzacji przedmiotu oferty przez wskazanie konkretnych oferowanych rozwiązań i wymaganych dokumentów.
5. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z warunkami postępowania. Dostarczane materiały, urządzenia powinny być fabrycznie nowe, nie używane i obejmować wszystkie pozycje wyszczególnione w załączniku od nr 7 w pełnym podanym zakresie, z uwzględnieniem wszystkich określonych w tym dokumencie wymagań.
6. Dostawa poszczególnych egzemplarzy sprzętu nastąpi na koszt własny Wykonawcy, w opakowaniu firmowym producenta, odpowiadającym właściwościom sprzętu, zapewniającym jego całość i nienaruszalność.
7. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia:
7.1 Wszystkie urządzenia mają być dostarczone w miejsce wskazane przez Zamawiającego – budynki administracyjne Urzędu Gminy Górno, podłączone i uruchomione.
7.2 Do każdego dostarczonego urządzenia Wykonawca winny jest dostarczyć minimum:
- kompletne opakowanie i zabezpieczenia
- pisemną gwarancję
- instrukcję obsługi w języku polskim
- inne dokumenty potwierdzające zgodność dostarczonego asortymentu z wymaganiami Zamawiającego
4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33195100-4 - Monitory
48820000-2 - Serwery
72511000-0 - Usługi zarządzania oprogramowaniem sieciowym
30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
48218000-9 - Pakiety oprogramowania zarządzającego licencjami
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny oferty:
a) dla części I
1.1. Cena ofertowa brutto (C) – waga kryterium 60 pkt
1.2. Okres gwarancji i rękojmi (G) – waga kryterium 30 pkt
1.3. Serwis oraz pomoc techniczna (S) – waga kryterium 10 pkt
b) dla części II
1.1. Cena ofertowa brutto (C) – waga kryterium 60 pkt
1.3. Serwis oraz pomoc techniczna (S) – waga kryterium 40 pkt
c) dla części III
1.1. Cena ofertowa brutto (C) – waga kryterium 60 pkt
1.3. Serwis oraz pomoc techniczna (S) – waga kryterium 40 pkt
2. Zasady oceny oferty w poszczególnych kryteriach:
2.1. Cena ofertowa brutto (C)
Liczba punktów = Cn/Cb x 60
gdzie:
- Cn – najniższa cena spośród wszystkich ofert nie odrzuconych
- Cb – cena oferty badanej
- 60 - wskaźnik stały
2.2 Kryterium okresu gwarancji i rękojmi (G) będzie oceniane na podstawie okresu podanego w formularzu ofertowym i przeliczane wg następującej punktacji:
Wymagany okres gwarancji (24 miesiące) – 0 pkt
Wymagany okres gwarancji zwiększony o 6 miesięcy – 15 pkt
Wymagany okres gwarancji zwiększony o 12 miesięcy – 30 pkt
2.3 Kryterium serwisu (S) będzie oceniane na podstawie okresu podanego w formularzu ofertowym i przeliczane wg następującej punktacji:
a) pomoc techniczna:
- całodobowa (10 pkt / 2,5 pkt dla części I)
- w godz. 8:00 – 18:00 – min. 8 godz. w podanym przedziale (5 pkt / 1,5 pkt dla części I)
- wskazany telefon kontaktowy oraz e-mail obsługiwany w dni robocze – wymóg minimalny, niepunktowany
b) opiekun klienta
- indywidualny opiekun klienta (10 pkt / 2,5 pkt dla części I)
- regionalny opiekun klienta (5 pkt / 1,5 pkt dla części I)
- infolinia czynna w dni robocze w godzinach pracy firmy – wymóg minimalny, niepunktowany
c) serwis u klienta
- serwis u klienta do 4 godz. od zgłoszenia (10 pkt / 2,5 pkt dla części I)
- serwis u klienta najpóźniej następnego dnia roboczego od zgłoszenia (5 pkt / 1,5 pkt dla części I)
- serwis u klienta najpóźniej do 3 dni roboczych od zgłoszenia – wymóg minimalny, niepunktowany
d) pomoc zdalna
- kontakt opiekuna wraz z rozwiązaniem zgłoszonego problemu do 1 godz. od zgłoszenia (10 pkt / 2,5 pkt dla części I)
- kontakt opiekuna wraz z rozwiązaniem zgłoszonego problemu do 4 godz. od zgłoszenia (5 pkt / 1,5 pkt dla części I)
- kontakt opiekuna wraz z rozwiązaniem zgłoszonego problemu najpóźniej następnego dnia roboczego od zgłoszenia – wymóg minimalny, niepunktowany
3. Punktacja przyznana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie Pzp, spełnia wszystkie wymagania określone w niniejszej SWZ oraz została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane wyżej kryteria oceny oferty z uwzględnieniem ofert częściowych.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi (G)
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Serwis oraz pomoc techniczna (S)
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup, dostawa i montaż sprzętu i oprogramowania informatycznego w ramach projektu grantowego „Cyfrowa Gmina”, wraz z wszelkimi kosztami, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej realizacji przedmiotu zamówienia, a w szczególności z kosztami: dostarczenia, załadunku, rozładunku, montażu, wypakowania sprzętu i sprawdzenia funkcjonalności sprzętu (pierwsze uruchomienie - jeżeli wymagane), gwarancją jakości na dostarczony towar (wraz z dostawą Wykonawca przedłoży karty gwarancyjne) w podziale na części:
CZĘŚĆ II - Dostawa i uruchomienie systemu odpowiedzialnego za zarządzanie licencjami
- System odpowiedzialny za zarządzanie licencjami, monitorowanie ich terminu ważności, zarządzanie uprawnieniami z dowolnych systemów w ramach pracy jednostki organizacyjnej, procesem akceptacji przydzielanych uprawnień, integracji w zakresie możliwości nadawania uprawnień w systemach zintegrowanych, użytkownikami i uprawnieniami w aplikacji do zarządzania licencjami i uprawnieniami, zarządzaniem parametrami, zadaniami wsadowymi, monitoringiem wykonanych czynności oraz sterowanie wysyłką powiadomień za pośrednictwem brokera powiadomień, który zapewnia mechanizm wysyłki powiadomień dowolnym kanałem komunikacji
1.1. Zakres zamówienia obejmuje:
a) dostawę wyposażenia i urządzeń do miejsca montażu,
b) ich montaż i rozmieszczenie w miejscu użytkowania,
c) uruchomienie (podłączenie i wykonanie prób rozruchowych – jeżeli wymagane) i przekazanie wyposażenia do odbioru,
d) konfigurację i instalację dostarczanego oprogramowania,
e) wsparcie techniczne i opiekuna przez minimum okres zaoferowanej gwarancji i rękojmi,
f) migrację oprogramowania z obecnych serwerów na dostarczane,
g) integrację dostarczanych urządzeń i oprogramowania z istniejącą infrastrukturą programowo-sprzętową u Zamawiającego.
1.2. Dostawa i montaż wyposażenia stanowiąca przedmiot niniejszego zamówienia odbędzie się na ryzyko i koszt Wykonawcy.
1.3. Minimalny okres na jaki Wykonawca udzieli gwarancji jakości oraz rękojmi na dostarczony przedmiot zamówienia wynosi 24 miesiące.
1.4. Wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia musi:
a) posiadać właściwe atesty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości i dopuszczenia oraz inne dokumenty potwierdzające, że spełnia wszelkie normy i wymagania dla niego przewidziane prawem,
b) odpowiadać wymaganiom określonym w niniejszej SWZ,
c) być produktem bezpiecznym w rozumieniu ustawy z dnia 12.12.2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (t.j. Dz.U. z 2003 r. Nr 229, poz. 2275.) wraz z aktami wykonawczymi,
d) jako przedmiot umowy przeznaczony do wyposażenia w placówce oświatowej, musi spełniać prawem przewidziane wymagania dla wyrobów stosowanych w placówkach oświatowych.
1.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w podziale na części zawarto w załączniku nr 7. (7.1 do 7.3)
1.6. Zamawiający nie wymaga dokonania wizji lokalnej.
1.7. Jeżeli w jakimkolwiek miejscu SWZ i załącznikach do SWZ zostały wskazane do opisu asortymentu znaki towarowe lub pochodzenie – wszędzie tam Zamawiający dodaje wyrażenia „typu” / „równoważne”, co oznacza, że oferowany asortyment ma posiadać parametry (techniczne, jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe) takie same lub lepsze od opisanych. Podane w opisie przedmiotu zamówienia mają za zadanie jedynie sprecyzowanie wymagań jakościowych i są podane jako przykładowe.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wielkości zamówienia (zwiększenie / zmniejszenie) o poszczególne elementy zamówienia podstawowego.
3. Numeracja wskazana w zaproszeniu ofertowym oraz załącznikach jest zastosowana celem ułatwienia identyfikacji ponoszonych wydatków.
4. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi załącznik nr 7, który należy wypełnić (wskazać nazwy i oferowane parametry techniczne, funkcjonalne, oprogramowanie) i dostarczyć przed podpisaniem umowy. Zamawiający wymaga od Wykonawców składających oferty, oprócz potwierdzenia ogólnym oświadczeniem jej zgodności z zaproszeniem ofertowym, konkretyzacji przedmiotu oferty przez wskazanie konkretnych oferowanych rozwiązań i wymaganych dokumentów.
5. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z warunkami postępowania. Dostarczane materiały, urządzenia powinny być fabrycznie nowe, nie używane i obejmować wszystkie pozycje wyszczególnione w załączniku od nr 7 w pełnym podanym zakresie, z uwzględnieniem wszystkich określonych w tym dokumencie wymagań.
6. Dostawa poszczególnych egzemplarzy sprzętu nastąpi na koszt własny Wykonawcy, w opakowaniu firmowym producenta, odpowiadającym właściwościom sprzętu, zapewniającym jego całość i nienaruszalność.
7. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia:
7.1 Wszystkie urządzenia mają być dostarczone w miejsce wskazane przez Zamawiającego – budynki administracyjne Urzędu Gminy Górno, podłączone i uruchomione.
7.2 Do każdego dostarczonego urządzenia Wykonawca winny jest dostarczyć minimum:
- kompletne opakowanie i zabezpieczenia
- pisemną gwarancję
- instrukcję obsługi w języku polskim
- inne dokumenty potwierdzające zgodność dostarczonego asortymentu z wymaganiami Zamawiającego
4.2.6.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny oferty:
a) dla części I
1.1. Cena ofertowa brutto (C) – waga kryterium 60 pkt
1.2. Okres gwarancji i rękojmi (G) – waga kryterium 30 pkt
1.3. Serwis oraz pomoc techniczna (S) – waga kryterium 10 pkt
b) dla części II
1.1. Cena ofertowa brutto (C) – waga kryterium 60 pkt
1.3. Serwis oraz pomoc techniczna (S) – waga kryterium 40 pkt
c) dla części III
1.1. Cena ofertowa brutto (C) – waga kryterium 60 pkt
1.3. Serwis oraz pomoc techniczna (S) – waga kryterium 40 pkt
2. Zasady oceny oferty w poszczególnych kryteriach:
2.1. Cena ofertowa brutto (C)
Liczba punktów = Cn/Cb x 60
gdzie:
- Cn – najniższa cena spośród wszystkich ofert nie odrzuconych
- Cb – cena oferty badanej
- 60 - wskaźnik stały
2.2 Kryterium okresu gwarancji i rękojmi (G) będzie oceniane na podstawie okresu podanego w formularzu ofertowym i przeliczane wg następującej punktacji:
Wymagany okres gwarancji (24 miesiące) – 0 pkt
Wymagany okres gwarancji zwiększony o 6 miesięcy – 15 pkt
Wymagany okres gwarancji zwiększony o 12 miesięcy – 30 pkt
2.3 Kryterium serwisu (S) będzie oceniane na podstawie okresu podanego w formularzu ofertowym i przeliczane wg następującej punktacji:
a) pomoc techniczna:
- całodobowa (10 pkt / 2,5 pkt dla części I)
- w godz. 8:00 – 18:00 – min. 8 godz. w podanym przedziale (5 pkt / 1,5 pkt dla części I)
- wskazany telefon kontaktowy oraz e-mail obsługiwany w dni robocze – wymóg minimalny, niepunktowany
b) opiekun klienta
- indywidualny opiekun klienta (10 pkt / 2,5 pkt dla części I)
- regionalny opiekun klienta (5 pkt / 1,5 pkt dla części I)
- infolinia czynna w dni robocze w godzinach pracy firmy – wymóg minimalny, niepunktowany
c) serwis u klienta
- serwis u klienta do 4 godz. od zgłoszenia (10 pkt / 2,5 pkt dla części I)
- serwis u klienta najpóźniej następnego dnia roboczego od zgłoszenia (5 pkt / 1,5 pkt dla części I)
- serwis u klienta najpóźniej do 3 dni roboczych od zgłoszenia – wymóg minimalny, niepunktowany
d) pomoc zdalna
- kontakt opiekuna wraz z rozwiązaniem zgłoszonego problemu do 1 godz. od zgłoszenia (10 pkt / 2,5 pkt dla części I)
- kontakt opiekuna wraz z rozwiązaniem zgłoszonego problemu do 4 godz. od zgłoszenia (5 pkt / 1,5 pkt dla części I)
- kontakt opiekuna wraz z rozwiązaniem zgłoszonego problemu najpóźniej następnego dnia roboczego od zgłoszenia – wymóg minimalny, niepunktowany
3. Punktacja przyznana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie Pzp, spełnia wszystkie wymagania określone w niniejszej SWZ oraz została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane wyżej kryteria oceny oferty z uwzględnieniem ofert częściowych.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Serwis oraz pomoc techniczna (S)
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup, dostawa i montaż sprzętu i oprogramowania informatycznego w ramach projektu grantowego „Cyfrowa Gmina”, wraz z wszelkimi kosztami, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej realizacji przedmiotu zamówienia, a w szczególności z kosztami: dostarczenia, załadunku, rozładunku, montażu, wypakowania sprzętu i sprawdzenia funkcjonalności sprzętu (pierwsze uruchomienie - jeżeli wymagane), gwarancją jakości na dostarczony towar (wraz z dostawą Wykonawca przedłoży karty gwarancyjne) w podziale na części:
CZĘŚĆ III - Dostawa i uruchomienie Elektronicznego Biura Obsługi Klienta
- Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta, za pośrednictwem którego użytkownicy będą mogli dokonywać transakcji on-line, w szczególności: przeglądać dane wynikające z zawartej umowy, sprawdzać stan rozliczeń, przeglądać wystawione faktury oraz składać uwagi, skargi i zapytania.
1.1. Zakres zamówienia obejmuje:
a) dostawę wyposażenia i urządzeń do miejsca montażu,
b) ich montaż i rozmieszczenie w miejscu użytkowania,
c) uruchomienie (podłączenie i wykonanie prób rozruchowych – jeżeli wymagane) i przekazanie wyposażenia do odbioru,
d) konfigurację i instalację dostarczanego oprogramowania,
e) wsparcie techniczne i opiekuna przez minimum okres zaoferowanej gwarancji i rękojmi,
f) migrację oprogramowania z obecnych serwerów na dostarczane,
g) integrację dostarczanych urządzeń i oprogramowania z istniejącą infrastrukturą programowo-sprzętową u Zamawiającego.
1.2. Dostawa i montaż wyposażenia stanowiąca przedmiot niniejszego zamówienia odbędzie się na ryzyko i koszt Wykonawcy.
1.3. Minimalny okres na jaki Wykonawca udzieli gwarancji jakości oraz rękojmi na dostarczony przedmiot zamówienia wynosi 24 miesiące.
1.4. Wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia musi:
a) posiadać właściwe atesty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości i dopuszczenia oraz inne dokumenty potwierdzające, że spełnia wszelkie normy i wymagania dla niego przewidziane prawem,
b) odpowiadać wymaganiom określonym w niniejszej SWZ,
c) być produktem bezpiecznym w rozumieniu ustawy z dnia 12.12.2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (t.j. Dz.U. z 2003 r. Nr 229, poz. 2275.) wraz z aktami wykonawczymi,
d) jako przedmiot umowy przeznaczony do wyposażenia w placówce oświatowej, musi spełniać prawem przewidziane wymagania dla wyrobów stosowanych w placówkach oświatowych.
1.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w podziale na części zawarto w załączniku nr 7. (7.1 do 7.3)
1.6. Zamawiający nie wymaga dokonania wizji lokalnej.
1.7. Jeżeli w jakimkolwiek miejscu SWZ i załącznikach do SWZ zostały wskazane do opisu asortymentu znaki towarowe lub pochodzenie – wszędzie tam Zamawiający dodaje wyrażenia „typu” / „równoważne”, co oznacza, że oferowany asortyment ma posiadać parametry (techniczne, jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe) takie same lub lepsze od opisanych. Podane w opisie przedmiotu zamówienia mają za zadanie jedynie sprecyzowanie wymagań jakościowych i są podane jako przykładowe.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wielkości zamówienia (zwiększenie / zmniejszenie) o poszczególne elementy zamówienia podstawowego.
3. Numeracja wskazana w zaproszeniu ofertowym oraz załącznikach jest zastosowana celem ułatwienia identyfikacji ponoszonych wydatków.
4. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi załącznik nr 7, który należy wypełnić (wskazać nazwy i oferowane parametry techniczne, funkcjonalne, oprogramowanie) i dostarczyć przed podpisaniem umowy. Zamawiający wymaga od Wykonawców składających oferty, oprócz potwierdzenia ogólnym oświadczeniem jej zgodności z zaproszeniem ofertowym, konkretyzacji przedmiotu oferty przez wskazanie konkretnych oferowanych rozwiązań i wymaganych dokumentów.
5. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z warunkami postępowania. Dostarczane materiały, urządzenia powinny być fabrycznie nowe, nie używane i obejmować wszystkie pozycje wyszczególnione w załączniku od nr 7 w pełnym podanym zakresie, z uwzględnieniem wszystkich określonych w tym dokumencie wymagań.
6. Dostawa poszczególnych egzemplarzy sprzętu nastąpi na koszt własny Wykonawcy, w opakowaniu firmowym producenta, odpowiadającym właściwościom sprzętu, zapewniającym jego całość i nienaruszalność.
7. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia:
7.1 Wszystkie urządzenia mają być dostarczone w miejsce wskazane przez Zamawiającego – budynki administracyjne Urzędu Gminy Górno, podłączone i uruchomione.
7.2 Do każdego dostarczonego urządzenia Wykonawca winny jest dostarczyć minimum:
- kompletne opakowanie i zabezpieczenia
- pisemną gwarancję
- instrukcję obsługi w języku polskim
- inne dokumenty potwierdzające zgodność dostarczonego asortymentu z wymaganiami Zamawiającego
4.2.6.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny oferty:
a) dla części I
1.1. Cena ofertowa brutto (C) – waga kryterium 60 pkt
1.2. Okres gwarancji i rękojmi (G) – waga kryterium 30 pkt
1.3. Serwis oraz pomoc techniczna (S) – waga kryterium 10 pkt
b) dla części II
1.1. Cena ofertowa brutto (C) – waga kryterium 60 pkt
1.3. Serwis oraz pomoc techniczna (S) – waga kryterium 40 pkt
c) dla części III
1.1. Cena ofertowa brutto (C) – waga kryterium 60 pkt
1.3. Serwis oraz pomoc techniczna (S) – waga kryterium 40 pkt
2. Zasady oceny oferty w poszczególnych kryteriach:
2.1. Cena ofertowa brutto (C)
Liczba punktów = Cn/Cb x 60
gdzie:
- Cn – najniższa cena spośród wszystkich ofert nie odrzuconych
- Cb – cena oferty badanej
- 60 - wskaźnik stały
2.2 Kryterium okresu gwarancji i rękojmi (G) będzie oceniane na podstawie okresu podanego w formularzu ofertowym i przeliczane wg następującej punktacji:
Wymagany okres gwarancji (24 miesiące) – 0 pkt
Wymagany okres gwarancji zwiększony o 6 miesięcy – 15 pkt
Wymagany okres gwarancji zwiększony o 12 miesięcy – 30 pkt
2.3 Kryterium serwisu (S) będzie oceniane na podstawie okresu podanego w formularzu ofertowym i przeliczane wg następującej punktacji:
a) pomoc techniczna:
- całodobowa (10 pkt / 2,5 pkt dla części I)
- w godz. 8:00 – 18:00 – min. 8 godz. w podanym przedziale (5 pkt / 1,5 pkt dla części I)
- wskazany telefon kontaktowy oraz e-mail obsługiwany w dni robocze – wymóg minimalny, niepunktowany
b) opiekun klienta
- indywidualny opiekun klienta (10 pkt / 2,5 pkt dla części I)
- regionalny opiekun klienta (5 pkt / 1,5 pkt dla części I)
- infolinia czynna w dni robocze w godzinach pracy firmy – wymóg minimalny, niepunktowany
c) serwis u klienta
- serwis u klienta do 4 godz. od zgłoszenia (10 pkt / 2,5 pkt dla części I)
- serwis u klienta najpóźniej następnego dnia roboczego od zgłoszenia (5 pkt / 1,5 pkt dla części I)
- serwis u klienta najpóźniej do 3 dni roboczych od zgłoszenia – wymóg minimalny, niepunktowany
d) pomoc zdalna
- kontakt opiekuna wraz z rozwiązaniem zgłoszonego problemu do 1 godz. od zgłoszenia (10 pkt / 2,5 pkt dla części I)
- kontakt opiekuna wraz z rozwiązaniem zgłoszonego problemu do 4 godz. od zgłoszenia (5 pkt / 1,5 pkt dla części I)
- kontakt opiekuna wraz z rozwiązaniem zgłoszonego problemu najpóźniej następnego dnia roboczego od zgłoszenia – wymóg minimalny, niepunktowany
3. Punktacja przyznana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie Pzp, spełnia wszystkie wymagania określone w niniejszej SWZ oraz została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane wyżej kryteria oceny oferty z uwzględnieniem ofert częściowych.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Serwis oraz pomoc techniczna (S)
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w VI SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki:
2.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2.4. Zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli:
Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał przynajmniej:
dla CZĘŚCI I – 1 dostawę sprzętu komputerowego o wartości min. 100 000,00 zł
dla CZĘŚCI II – 1 dostawę oprogramowania funkcjonującego na bazie licencji o wartości min. 20 000,00 zł
dla CZĘŚCI III – 1 dostawę oprogramowania funkcjonującego na bazie komunikacji pomiędzy administratorem a użytkownikami o wartości min. 20 000,00 zł
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
b) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U.2021.0.275 t.j.) z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
Zamawiający w sytuacji, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych powyżej (1-2).
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy
Wykaz należy sporządzić wg załącznika nr 6 do SWZ.
W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie wyżej wymieniony warunek mogą spełnić łącznie.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
2) Oświadczenie stanowiące załącznik nr 3 do SWZ potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie;
4) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni wykonawcy - załącznik nr 8 do SWZ.
3. Jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający żąda dostarczenia przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, stanowią Załącznik nr 1 do SWZ Wzór umowy.2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 Pzp oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ.
4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-04-17 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ znajdującej się pod adresem: https://gminagorno.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-04-17 13:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI GÓRNO
- Dostawa artykułów spożywczych
- Dostawa produktów mięsno - wędliniarskich
- Dostawa produktów mleczarskich
- Dostawa pieczywa
- Budowa odcinka wodociągu w miejscowości Krajno Parcele
- Budowa odcinka wodociągu w miejscowości Bęczków (ul. Leśna)
więcej: przetargi GÓRNO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa komputerów do Urzędu Gminy w Osieku Jasielskim
- Zakup i dostawa wyposażenia do biura projektu
- KAMERY ZDALNIE STEROWANE PTZ - 3 szt.: zakup, dostawa, montaż, instalacja i uruchomienie
- Dostawa fabrycznie nowych komputerów stacjonarnych i monitorów
- Doposażenie bazy ZCEMiP w projekcie pn. "Ścieżka ku ekologicznej wiedzy: program edukacyjny w dążeniu do zrównoważonego rozwoju wspierający dzieci i młodzież, lokalnych mieszkańców oraz przeds. GMS"
- Dostawa Sprzętów IT
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.