Ogłoszenie z dnia 2025-04-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00040544/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Kobylnikach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina i Miasto Wyszogród
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015508
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rębowska 37
1.5.2.) Miejscowość: Wyszogród
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-450
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.5.7.) Numer telefonu: 242672623
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@wyszogrod.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugimwyszogrod.bip.org.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/wyszogrod1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Kobylnikach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e8ee5e65-8aee-4e04-bce4-9786c4ec2aeb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00170220
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00040544
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IKR.271.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana pn.: Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o konstrukcji stałej przy Szkole Podstawowej w Kobylnikach.
Zakres przedmiotu zamówienia:
Zadanie realizowane w trybie zaprojektuj i wybuduj
W zakres przedmiotu zamówienia, realizowanego w formule „zaprojektuj i wybuduj” wchodzi:
1) wykonanie dokumentacji projektowo- technicznej dla obiektu wskazanego w Programie Funkcjonalno- Użytkowym.
Na przedmiotową dokumentację należy pozyskać wszelkie niezbędne decyzje zatwierdzające projekty budowlane i udzielające pozwolenia na budowę i/lub dokonać skutecznego zgłoszenia robót budowlanych,
2) realizacja robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie obiektu.
Wszelkie wskazania i propozycje rozwiązań zawarte w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU) stanowią minimalne wymagania jakościowe i funkcjonalne. Zaproponowane rozwiązania projektowe należy traktować jako sugestie Inwestora, które mogą być udoskonalone przez Projektanta w ostatecznych rozwiązaniach projektowych. Przedstawione założenia stanowią koncepcję.
Opracowany projekt budowlany musi uzyskać uzgodnienie oraz akceptację Inwestora.
Prace projektowe i roboty budowlane muszą być wykonane zgodnie z wymaganiami zawartymi w polskich przepisach, normach i instrukcjach. Wykonawca nie jest zwolniony od stosowania nieujętych w PFU obowiązujących aktów prawnych.
Roboty określone w przedmiocie zamówienia Wykonawca musi wykonać siłami własnymi w systemie Generalnego Wykonawstwa lub z podwykonawcami, zgodnie z opracowaną dokumentacją branżową, STWiORB, obowiązującymi przepisami i normami oraz sztuką budowlaną.
Przed przystąpieniem do wykonania zadania obowiązkiem Wykonawcy (w zakresie architektonicznym, konstrukcyjnym, sanitarnym i elektrycznym) jest przeprowadzenie wizji lokalnej i sprawdzenie stanu faktycznego z natury.
Wszystkie podawane w PFU parametry i wskaźniki są wartościami minimalnymi, a ostateczne będą określone przez wykonawcę w zrealizowanych przez niego wykonawczych projektach branżowych. Wykonawca jest odpowiedzialny za ich sprawdzenie, przeprowadzenie inwentaryzacji oraz ustalenie wyjściowych danych i założeń do projektowania w sposób zasadniczo zgodny z wymaganiami zamawiającego.
Dokumentację techniczną należy wykonać zgodnie z dokumentacją stanowiącą załącznik nr 7 do SWZ, t.j. z Programem Funkcjonalno-Użytkowym oraz Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z opracowaną dokumentacją, zatwierdzoną przez Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212222-8 - Roboty budowlane związane z salami gimnastycznymi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2444040 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4241040 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2444040 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ASCALON Spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 774 324 50 33
7.3.4) Miejscowość: Liszyno
7.3.5) Kod pocztowy: 09-410
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2444040 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-06-30Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.