eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KaliszModernizacja obiektu otwartego toru kolarskiego przy ul. Wał Jana Matejki 2-4 w Kaliszu.



Ogłoszenie z dnia 2025-04-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja obiektu otwartego toru kolarskiego przy ul. Wał Jana Matejki 2-4 w Kaliszu.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO KALISZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855877

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Główny Rynek 20

1.5.2.) Miejscowość: Kalisz

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-800

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wrmi@um.kalisz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.kalisz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miastokalisz.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja obiektu otwartego toru kolarskiego przy ul. Wał Jana Matejki 2-4 w Kaliszu.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-de2a646b-7dae-48ba-b3eb-f649619b2984

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00170246

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00039074/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.18 Modernizacja obiektu otwartego toru kolarskiego przy ul. Wał Jana Matejki 2-4 w Kaliszu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00133130

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WRM.2711.7.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na modernizacji obiektu otwartego toru kolarskiego przy ul. Wał Jana Matejki 2-4 w Kaliszu, na podstawie dokumentów określonych w pkt 4.5 SWZ.
Na potrzeby realizacji przedsięwzięcia, Zamawiający zamierza uzyskać dofinansowanie w formie dotacji celowej ze środków Samorządu Województwa Wielkopolskiego.
W związku z powyższym, na podstawie art. 310 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje dla zamówienia możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane; możliwość unieważnienia została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu.
W przypadku uzyskania dofinansowania, Zamawiający zastrzega możliwość weryfikacji postępów robót na placu budowy nie tylko przez pracowników Zamawiającego i właściwie umocowanych inspektorów nadzoru inwestorskiego, ale również przez osoby trzecie (umocowane w ramach umowy dotyczącej współfinansowania zamówienia).
2. Zakres rzeczowy objęty niniejszym postępowaniem obejmuje wyłącznie kompleksową realizację przedmiotu zamówienia w zakresie wymiany ogrodzenia obwodowego toru kolarskiego wraz z renowacją cokołu.
UWAGA !!!
1. W zakres przedmiotu zamówienia nie wchodzi:
a) wymiana siedzisk na trybunach stadionu kolarskiego;
b) renowacja wykończenia nawierzchni stopni żelbetowych trybun;
c) renowacja podbitki dachu trybun i zaplecza stadionu;
d) wymiana wewnętrznej stolarki drzwiowej,
o których mowa w załączonej do SWZ dokumentacji projektowej.
2. Wykonawca jest zobowiązany do właściwego zabezpieczenia nawierzchni toru kolarskiego. W przypadku uszkodzenia nawierzchni toru kolarskiego Wykonawca należycie nawierzchnię odtworzy własnymi środkami i na swój koszt.
3. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest również do wykonania wszelkich robót przygotowawczych, zabezpieczenia terenu budowy, robót porządkowych, utrzymania zaplecza budowy, sporządzenia planu BIOZ (jeżeli dotyczy), organizacji placu budowy (wraz z niezbędnymi mediami do obsługi robót budowlanych), realizacji warunków określonych w opiniach organów, uzgodnieniach, pozwoleniach, wykonania wszelkich badań i prób, przywrócenia terenu i nawierzchni przyległych do obiektu do stanu poprzedniego (odtworzenie nawierzchni) oraz innych czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. Zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie, gdzie mają być prowadzone prace objęte przedmiotem zamówienia.
4. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia wykona i dostarczy na dzień odbioru robót budowlanych dokumentację powykonawczą w 2 egzemplarzach (zawierającą m.in.: dokumentację projektową powykonawczą, instrukcję użytkowania wykonanego ogrodzenia, deklaracje, certyfikaty, atesty dotyczące wbudowanych materiałów).
5. Szczegółowy zakres prac i sposób ich realizacji określony został również w załącznikach do SWZ obejmujących:
1) Projekt budowlany (projekt zagospodarowania terenu) dot. „Wymiany ogrodzenia obwodowego toru kolarskiego wraz z renowacją cokołu, wymiany siedzisk na trybunach stadionu kolarskiego, renowacji wykończenia nawierzchni stopni żelbetowych trybun, renowacji podbitki dachu trybun i zaplecza stadionu, wymiany wewnętrznej stolarki drzwiowej” (z wyłączeniem rysunków od nr PW-5 do nr PW-8),
2) Projekt wykonawczy dot. „Wymiany ogrodzenia obwodowego toru kolarskiego wraz z renowacją cokołu, wymiany siedzisk na trybunach stadionu kolarskiego, renowacji wykończenia nawierzchni stopni żelbetowych trybun, renowacji podbitki dachu trybun i zaplecza stadionu, wymiany wewnętrznej stolarki drzwiowej” (z wyłączeniem rysunków od nr PW-5 do nr PW-9),
3) Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót dot. „Wymiany ogrodzenia obwodowego toru kolarskiego wraz z renowacją cokołu, wymiany siedzisk na trybunach stadionu kolarskiego, renowacji wykończenia nawierzchni stopni żelbetowych trybun, renowacji podbitki dachu trybun i zaplecza stadionu, wymiany wewnętrznej stolarki drzwiowej”,
4) Pozwolenie nr 76/2025/A Wielkopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków,
5) Opinię PK.ZPU.434.36.2025.TR Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie o braku wymogu uzyskania decyzji zwalniającej od zakazu wykonywania obiektów budowlanych w odległości mniejszej niż 50 m od stopy wału przeciwpowodziowego i pozwolenia wodnoprawnego.
UWAGA !!!
Z uwagi na przyjęty ryczałtowy charakter wynagrodzenia, Zamawiający wyłącznie pomocniczo, przekazuje jako załącznik do SWZ przedmiar robót dotyczący przedmiotu zamówienia - nie stanowi on jednak opisu przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie dysponuje przedmiarem w formacie „.ath”.
6. Przy realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do stosowania jedynie wyrobów dopuszczonych do używania w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2024 r. poz. 725 z późn. zm. ), ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1213 z późn. zm.) oraz innych przepisów, o ile mają zastosowanie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262330-3 - Roboty w zakresie naprawy betonu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty (1.414.500,00 PLN, tj. jedynej niepodlegającej odrzuceniu na chwilę unieważnienia postępowania) przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (694.813,57 PLN). Jednocześnie Zamawiający nie może zwiększyć wskazanej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1414500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1414500,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.